Oud 07-06-2007, 15:17
Verwijderd
Ik weet niet of hij hier hoort, maar dan hoor ik het wel.

Kom net terug uit de stad, bikini gekocht... jammer dat ik nu heel de avond depressief ben!
Hoe kan het toch dat je in een pashokje plotseling cellulitus, striae, haren, pukkels enzovoort hebt, terwijl je daar in het normale leven geen last van denkt te hebben???

Ben ik de enige die het een hel vindt om de pashokjes te trotseren?

Vertel hier je horror-story's, je mening, je visie.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 15:26
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Ow, pashokjes vallen nog heel goed mee. Bij de kapper vind ik het veel erger. Bij mij in de badkamer zie ik er bijna altijd goed uit, maar wanneer ik bij de kapper ben, vind ik me altijd heel lelijk uitzien. Ik haat dat licht die ze daar gebruiken!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 15:29
Verwijderd
Oh, de kapper vind ik de laatste tijd dan nog wel meevallen. Je bent wel altijd heel wit in de spiegel, maar dat komt omdat die kapsters altijd zo'n belachelijke laag make-up ophebben.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 16:50
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
In een pashokje heb je van dat helle tl buis licht. Niet ecgt flatterend.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 16:59
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
In pashokjes moet je ook alleen maar kijken of dingen echt te klein of te groot of te lelijk zijn, om te kijken of iets verder wel leuk staat en bij je huidskleur past moet je gewoon thuis voor de spiegel gaan staan

Kappers vind ik inderdaad ook vreselijk. Daar lijk ik standaard ziek.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 17:22
Verwijderd
de kapper is het ergste met dat lelijke klote tl-licht, en pashokjes zijn ook een ramp met dat licht erop, ook van die korte gordijnen waar iedereen kan zien hoever je bent met aan of uitkleden.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 17:44
Verwijderd
Naar dure winkels gaan, die hebben vaak wel flatterend licht. Maar goed, ik heb er zelf geen geld voor (over) en meestal moet je het maar verbijten en thuis gauw een half uur voor je eigen spiegel gaan staan omdat je er dan wél leuk uit ziet in je nieuwe dingen.

Ik snap trouwens niet waarom ze niet iets beter licht gebruiken. Het komt bij mij echt wel regelmatig voor dat ik iets aantrek, in de spiegel kijk en denk: "...ja leuk truitje, maar dus níet voor mij," het gedeprimeerd weer uittrek en de winkel uitsjouw. En dan kom ik later natuurlijk iemand tegen in hetzelfde ding met hetzelfde figuur als ik en haar staat het gewoon goed. Maar dan heb ik al geen zin meer om het te kopen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 17:56
Verwijderd
Ik bedoel meer het lichaam-gedeelte. Anders kan dit topic net zo goed naar lifestyle. (wat niet mijn bedoeling was)
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 17:59
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ja, daar heb ik ook wel last van. Ik dacht dat m'n puistjes bijna weg waren, sta ik voor de spiegel in zo'n pashokje, lijk ik er weer helemaal onder te zitten. Winkels met een beetje donker (?) licht zijn fijner, want dan zie je het eigenlijk meer als thuis.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 18:24
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Sommige H&M's hebben iets waarmee je zelf het licht kunt regelen. Best gaaf. Alleen zijn de rijen voor de paskamers verdrievoudigd omdat iedereen loopt te klooien met die dingen
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 19:26
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb er niet zo'n last van eigenlijk. Ja het is kutlicht. Maar normaal gesproken zie ik er toch beter uit, dus boeie. Toch een leuke bikini.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 19:29
Verwijderd
Het gaat me niet echt om licht ofzo, maar meer dat ik dikker enzo was dan ik dacht. En dat m'n lichaam er gewoon anders uitzag.
Maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 19:34
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
In pashokjes wordt het altijd superwarm door die lampen. Zolang het gordijn fatsoenlijk dicht kan, er spiegels in hangen en de lampen niet te fel/warm zijn, ben ik tevreden.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 19:36
Black Soul
Black Soul is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 07-06-2007 @ 19:29 :
Het gaat me niet echt om licht ofzo, maar meer dat ik dikker enzo was dan ik dacht. En dat m'n lichaam er gewoon anders uitzag.
Maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Nou dat ligt dus echt niet aan jou! Vooral winkels als de livera en hönkemuller zijn erg (gelukkig kom ik daar dan ook bijna nooit)
__________________
dracula is sexy
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 19:45
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Hönkermuller valt echt wel mee vind ik...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef op 07-06-2007 @ 19:29 :
Het gaat me niet echt om licht ofzo, maar meer dat ik dikker enzo was dan ik dacht. En dat m'n lichaam er gewoon anders uitzag.
Maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Oh nee dat ligt echt niet aan jou hoor. Sommige soorten licht accentueren cellulitis en striae enzo een stuk meer. Oh wacht ik lees niet goed.. je bedoelde het licht niet. Maar het kan echt wel verschil maken hoor.. Zelf kijk ik sowieso veel te vaak naar alles wat imperfect is aan mezelf, dus het is nooit zo'n grote verrassing als ik in een pashokje iets raars zie.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 20:40
Verwijderd
in sommige winkels staan pashokjes iets naar achteren geleund of zijn ze een klein beetje hol, waardoor je slanker lijkt zonder dat het opvalt dat er met de spiegels gekloot is. Daardoor zijn mensen sneller geneigd om iets te kopen wat ze passen.
Misschien kom jij in winkels met bolle of naar voren leunende spiegels

(het kan zijn dat 'hol' en 'bol' in deze post omgewisseld moeten worden, ik ben even niet goed in logica)
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 21:02
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Wat een herkenning!
Pashokjes hangen altijd van die afschuwelijke TL verlichting. En ik zie er altijd lomper uit dan in de thuisspiegel.. Kappers zijn eveneens vreselijk. Thuis zit mijn haar toonbaar en zodra ik in de spiegel van de kapper kijk, zit mijn make up vreselijk, ben ik lijkbleek en is mijn haar raar...

Ik wil sfeerverlichting in pashokjes
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 22:18
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
bij de kapper is altijd veel daglicht, dus daar zie ik nooit verschil
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 00:19
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Hahaha wtf...
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 01:30
George
Avatar van George
George is offline
Herkenbaar. Vooral erg wanneer ze twee spiegels hebben zodat je je kont nog even extra goed kan bekijken en vervolgens drie weken depressief bent. ;p
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 08:53
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Hmm, ja.. nou, ik heb dat drama bij alle spiegels, maar bij pashokjes is het idd dubbel zo erg
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 09:48
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Yana schreef op 08-06-2007 @ 08:53 :
Hmm, ja.. nou, ik heb dat drama bij alle spiegels, maar bij pashokjes is het idd dubbel zo erg
Dat.
En ik mag mijn (vaak dure ivm met gezellige cup) bikini's vaak thuis passen omdat mijn mama goede klant is bij die lingeriezaak
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef op 07-06-2007 @ 19:29 :
Het gaat me niet echt om licht ofzo, maar meer dat ik dikker enzo was dan ik dacht. En dat m'n lichaam er gewoon anders uitzag.
Maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Dat komt onder andere wel door het licht. En hoe verder je weg staat van de spiegel, hoe meer je figuur vaak vervormd wordt, want ze gebruiken regelmatig slechte spiegels.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 11:50
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Het verbaast me hoeveel dames er echt moeite mee hebben om zichzelf te bekijken in pashokjes. Dat als ze dit en dat zien er depressief van worden, lelijk voelen etc. Ik kan megewoon niet voorstellen dat dit enkel en alleen komt door de spiegel, en dat als je je daar bewsut van bent, dat je er alsnog mee zit. Volgens mij zit het toch n beetje dieper. Dat doet me meteen denken aan de docu Beperkt Houdbaar, waar ik al veel van gehoord had. Ik heb hem gisteren bekeken, en sommige cijfers waren echt schokkend. Ik raad iedereen aan om die docu te bekijken, op www.uitzendinggemist.nl .
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 11:52
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
bij de hennes hadden ze van die vervormende spiegels. Ik vond al dat ik er verdacht slank uitzag..toen hield ik mn tas ervoor, die er opeens slightly anders uitzag.


oh en pashokjes vind ik alleen vervelend met warm weer..bleh. ik weet toch hoe mn lichaam eruit ziet en nou ja..zo is t nu eenmaal.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 11:56
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 08-06-2007 @ 11:50 :
Het verbaast me hoeveel dames er echt moeite mee hebben om zichzelf te bekijken in pashokjes. Dat als ze dit en dat zien er depressief van worden, lelijk voelen etc. Ik kan megewoon niet voorstellen dat dit enkel en alleen komt door de spiegel, en dat als je je daar bewsut van bent, dat je er alsnog mee zit. Volgens mij zit het toch n beetje dieper. Dat doet me meteen denken aan de docu Beperkt Houdbaar, waar ik al veel van gehoord had. Ik heb hem gisteren bekeken, en sommige cijfers waren echt schokkend. Ik raad iedereen aan om die docu te bekijken, op www.uitzendinggemist.nl .
Waar gaat die docu dan over?

het zit trouwens ook veel dieper.. natuurlijk, het is een uiting van een (extreem?) laag zelfbeeld.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 12:00
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Yana schreef op 08-06-2007 @ 11:56 :
Waar gaat die docu dan over?

het zit trouwens ook veel dieper.. natuurlijk, het is een uiting van een (extreem?) laag zelfbeeld.
Over het feit dat vrouwen een bepaald zeer irreel schoonheidsideaal wordt opgedrongen. Hoe dit schoonheidsideaal is, wie er allemaal aan meewerken en op welke manier dit gebeurt. De docu heeft ook meerdere prijzen en nominaties gewonnen. Sommige feiten waren voor mij echt schokkend, ik wist niet dat het zo erg gesteld was met het zelfbeeld van vrouwen.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 13:51
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Beperkt Houdbaar is inderdaad een gave docu, maar daar wordt de spiegel in de gemiddelde kledingwinkel niet beter van. Ik denk dat veel mensen in the end best wel tevreden zijn met zichzelf, al kunnen er altijd dingen mooier/rechter/gladder/dunner.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 08-06-2007 @ 11:50 :
Het verbaast me hoeveel dames er echt moeite mee hebben om zichzelf te bekijken in pashokjes. Dat als ze dit en dat zien er depressief van worden, lelijk voelen etc. Ik kan megewoon niet voorstellen dat dit enkel en alleen komt door de spiegel, en dat als je je daar bewsut van bent, dat je er alsnog mee zit. Volgens mij zit het toch n beetje dieper. Dat doet me meteen denken aan de docu Beperkt Houdbaar, waar ik al veel van gehoord had. Ik heb hem gisteren bekeken, en sommige cijfers waren echt schokkend. Ik raad iedereen aan om die docu te bekijken, op www.uitzendinggemist.nl .
Ik ga dan ook vaak van het ene uiterste naar het andere - of ik denk 'ooooh dat valt wel mee, ik heb een keigoed figuur' als ik in de spiegel kijk, en dan paradeer ik er nog lekker even voor rond, of ik denk 'getver neee striae/vet/weet ik veeel' en word chagrijnig. Maar het klopt, mijn figuur is een van de vele dingen die ik liever perfect zou zien (en dan niet dunner of met grotere borsten maar gewoon iets strakker allemaal). Alleen in veel pashokspiegels worden de dingen die ik niet mooi vind zo scherp zichtbaar...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 08-06-2007 @ 12:00 :
Over het feit dat vrouwen een bepaald zeer irreel schoonheidsideaal wordt opgedrongen. Hoe dit schoonheidsideaal is, wie er allemaal aan meewerken en op welke manier dit gebeurt. De docu heeft ook meerdere prijzen en nominaties gewonnen. Sommige feiten waren voor mij echt schokkend, ik wist niet dat het zo erg gesteld was met het zelfbeeld van vrouwen.
Met jouw zelfbeeld is het dan niet zo gesteld?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 15:21
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Oh, ik voel me nu echt een arrogante uitzondering als ik zeg dat ik to-taal geen moeite heb met pashokjes . Ik ga dan ook vaak voor de grap dingen passen in winkels
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 15:56
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
het verschilt ook wel per hokje. van sommige hokjes word ik ook chagerijnig. Ik heb dan ook een hekel aan bikini's passen. Maar ja zo vind je er natuurlijk ook niet zo snel 1
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 16:12
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-06-2007 @ 14:33 :
Met jouw zelfbeeld is het dan niet zo gesteld?
Dus absoluut helemaal niet! Daarom vond ik het ook zo schokkend, ik blijk volgens die docu te behoren tot die ene procent die zich zelf wel als mooi durft te beschrijven Ook als andere woorden werden gebruikt zoals knap, leuk of sexy a\was het en een mininieme hoeveelheid die dat over zichzelf kon zeggen. 95 % van de vrouwen vind zichzelf niet sexy Vind je het gek dat je dan niet in een pashokje durft te staan
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Barones schreef op 08-06-2007 @ 15:56 :
*knip*
Check je pm
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 16:21
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik lijk altijd heel dik, zit helemaal onder de puistjes met pluishaar en een vlekkerige huid all over.

Meestal koop ik dingen dan ook op gok.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 08-06-2007 @ 16:12 :
Dus absoluut helemaal niet! Daarom vond ik het ook zo schokkend, ik blijk volgens die docu te behoren tot die ene procent die zich zelf wel als mooi durft te beschrijven Ook als andere woorden werden gebruikt zoals knap, leuk of sexy a\was het en een mininieme hoeveelheid die dat over zichzelf kon zeggen. 95 % van de vrouwen vind zichzelf niet sexy Vind je het gek dat je dan niet in een pashokje durft te staan
Geen fotoboek
Ik vind mijzelf soms mooi, soms lelijk. Mijzelf als mooi beschrijven zou ik nooit doen, want het ligt volkomen aan de persoon in kwestie of die me mooi vindt of niet... Vriendje vindt van wel, vriend van vriendje vindt van niet, willekeurige klasgenoot vindt van wel. Tja.

Leuk ben ik hoe dan ook En sexy, hmja, voor de juiste personen wel. Ik hoor iig niet bij de groep vrouwen die zich niet sexy vindt. Maar ik voel me eerder sexy als ik door een kroeg heupwieg of met m'n vriendje onder de douche sta dan wanneer ik in een pashokje met slecht licht moet.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 16:29
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-06-2007 @ 16:24 :
Geen fotoboek
Ik zal dr wel 1tje maken speciaal voor jouw, als ik weet hoe het werkt Alhoewel ik geen bikinifoto's ga maken , (en mn lijf is toch wel mn sterkste kant )
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 17:21
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ja, ik heb ook een gruwelijke hekel aan pashokjes, vooral als er gordijnen voorhangen die net niet helemaal goed sluiten, en er fel licht is, dan schrik ik me altijd dood over mijn lichaam, terwijl ik er normaal nooit problemen mee heb.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 17:44
Verwijderd
Heb het probleem ook. Ik koop nu veel kleding op Internet. Kan je lekker thuispassen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 20:52
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
bij mij ligt het er niet zozeer aan waar ik voor de spiegel sta, maar wanneer. Als ik me 's ochtends aankleed ben ik meestal tevreden over mn lichaam, als ik dan later op de dag nog eens voor de spiegel sta (en mn buik dus wat dikker is omdat ik natuurlijk gegeten en gedronken heb) ben ik ineens een stuk minder tevreden.

Daarnaast vind ik de spiegels van H&M misschien niet altijd even flatterend met zo'n voor- en achter aanzicht, maar ben er eigenlijk wel blij mee dat ik kan zien of mn kleding ook van achteren staat zonder heel m'n nek te verdraaien.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 21:49
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Nee, geen last van eigenlijk.

Waar ik wel goed in ben tegen de wanden van een pashokje aanbeuken, soms zijn ze voor m'n gevoel te klein, maar het kan ook aan mijn manier van bewegen/aan en uitkleden liggen. Als een gepast shirtje niet zo soepel uit wil of zo.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 08:11
Verwijderd
ja ik word niet depressief van pashokjes hoor ik zie er wel altijd wat vermoeid en grauw uit in tl-licht, dat is wat minder. Maar van die dubbele spiegels vind ik wel leuk, dan kan ik m'n kont zien zonder in een gekke houding te draaien
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 10:50
Snitzel
Avatar van Snitzel
Snitzel is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 07-06-2007 @ 16:50 :
In een pashokje heb je van dat helle tl buis licht. Niet ecgt flatterend.
Ik weet niet waar jij kleding koopt maar bij winkels waar ik shop hebben ze meestal normaal ligt in de pashokjes.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 10:56
Verwijderd
Ligt echt heel erg aan mijn dag. Daarom ga ik sowieso al niet winkelen voor kleding als ik even niet zo lekker in mijn vel zit omdat ik dan bij voorbaat al weet dat ik niet slaag en daarna de behoefte voel om nooi meer te eten Dus dan ga ik gewoon nog meer schoenen en tassen kopen, want dat kan altijd!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 12:06
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Trouwens, ik ga soms, als ik kleren heb gekocht bij de h&m ofzo, in een andere winkel met fijne pashokjes, alles nogmaals passen. En als het toch stom staat, ga ik weer terug naar de h&m om het te ruilen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 13:59
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Snitzel schreef op 09-06-2007 @ 10:50 :
Ik weet niet waar jij kleding koopt maar bij winkels waar ik shop hebben ze meestal normaal ligt in de pashokjes.
normaal als in daglicht
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Snitzel schreef op 09-06-2007 @ 10:50 :
Ik weet niet waar jij kleding koopt maar bij winkels waar ik shop hebben ze meestal normaal ligt in de pashokjes.
Met een G vind ik dat niet echt normaal....
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 19:29
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Oh ja bij de kapper.. brrr. Dan heb ik opeens een vlekkerige huid, puistjes, wallen, raar haar, teveel of te weinig make up.. d'r is altijd wel wat. In pashokjes vind ik dat het wel mee valt eigenlijk. Sommige winkels hebben inderdaad lelijk licht maar ik ben in het algemeen toch wel tevreden over m'n figuur en een lelijke huid schuif ik dan gewoon op het licht af
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 19:51
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 09-06-2007 @ 19:29 :
Oh ja bij de kapper.. brrr. Dan heb ik opeens een vlekkerige huid, puistjes, wallen, raar haar, teveel of te weinig make up.. d'r is altijd wel wat. In pashokjes vind ik dat het wel mee valt eigenlijk. Sommige winkels hebben inderdaad lelijk licht maar ik ben in het algemeen toch wel tevreden over m'n figuur en een lelijke huid schuif ik dan gewoon op het licht af
Maar goed, licht of niet, het zít er dus wel, denk ik dan altijd.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15.