Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2007, 10:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Maar goed, ik kan die boete nu niet eens betalen want ik zou niet weten hoe. De Rabobanksite kan niets met hun rekeningnummer.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2007, 11:31
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Nou ja, van de Belgische mensen. Ik zat in een internationale trein.
Echt wtf.

Is die boete van de NMBS of NSR?
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 11:32
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Is die boete van NMBS of NSR?
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 11:44
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik wil graag advies over mijn kamer. Kan ik het beste tapijt nemen of laminaat? En waarom? En wat vinden jullie daar de voor- en nadelen van?
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 11:46
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
geen van beide, mijn advies is zeil of zijl, hoe spel je dat
als jij (of bezoek (N.B.)) iets morst op de vloer is t makkelijk schoon, en je kan dr wel een kleedje op leggen en in de was gooien als ie vies is

bij laminaat kan dat misschien ook maar dan moet t wel prefect gelegd zijn, zonder kleine openingetjes, anders loopt t daartussen en kan t gaan schimmelen oid (als het melk oid is) en dat is smerig
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 11:47
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hmm laminaat is wel kouder aan je voeten, maar als je altijd pantoffels of schoenen aan hebt maakt dat ook niet uit. Laminaat is wel kutter met krassen van bureaustoel denk ik. Maar goed, als je iets vloeibaars laat vallen is dat beter van laminaat schoon te maken. Je moet het allebei stofzuigen en nou ja, het is ook maar net wat je mooier vindt.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 11:50
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ja, ik dacht: Laminaat is idd kouder, en ik loop altijd op sokken rond. Zeil neem ik NEVER, want dat vind ik lelijk. Mijn vader kan heel mooi laminaat/tapijt leggen dus daar maak ik me geen zorgen over. Laminaat is makkelijk schoon te houden, maar je moet het af en toe dweilen en je ziet elk stofje liggen omdat het een glad oppervlak is. Tapijt is warmer en zachter, maar als ik iets knoei moet ik gelijk in de weer met anti-vlekken spul. Overigens wordt het wel donkerbruin tapijt of donkerbruin laminaat. Ik kijk in de winkel denk ik wel even... Oh no, the verwarring.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 12:27
Verwijderd
Ik heb laminaat en dat is ideaal. Krassen van de bureaustoel krijg je niet hoor, of je moet een hele rare stoel hebben. Ik heb er al duizenden dinge op laten vallen en er geen deuken of vlekken aan over gehouden. Om het wat minder koud te maken kun je er van dat isolatiespul onder leggen, werkt goed en is goedkoop. Overigens zou ik niet voor ál te donkerbruin gaan, dat maakt je kamer klein en zo. Zelf heb ik kersenhoutkleur en dat bevalt prima, het is heel warm en niet zo kitscherig als licht laminaat.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Ik wil graag advies over mijn kamer. Kan ik het beste tapijt nemen of laminaat? En waarom? En wat vinden jullie daar de voor- en nadelen van?
neem gewoon het goedkoopste
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 12:29
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
neem gewoon het goedkoopste
Citaat:
geen van beide, mijn advies is zeil of zijl, hoe spel je dat
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 12:35
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
geen van beide, mijn advies is zeil of zijl, hoe spel je dat
Citaat:
Zeil neem ik NEVER, want dat vind ik lelijk.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 12:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Je kan ook tapijttegels leggen. Als je er een paar extra koopt kan je bij enorme vlekken altijd nog een nieuwe tegel erin leggen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 12:41
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Vloeren zijn zo overrated.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 12:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Lekker op beton lopen dan maar.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 12:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Is die boete van NMBS of NSR?
NMBS.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 13:12
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
NMBS.
Dan is het helemaal een schande, Belgische treinkaartjes kosten niets. Voor elk treinkaartje dat je koopt gaat de Belgische staat weer een beetje verder failliet.

Aan de andere kant, volgens mij hoor je daar nooit meer wat van. Of ze moeten een lijntje met de NS hebben, dan kan het nog leuk worden met incassobureau's.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Ik wil graag advies over mijn kamer. Kan ik het beste tapijt nemen of laminaat? En waarom? En wat vinden jullie daar de voor- en nadelen van?
Tapijttegels vind ik persoonlijk heel erg lelijk, en worden ook best snel vies.
Als je je kamer nog een beetje een moderne hippe frisse uitstraling wil geven dan zou ik toch voor laminaat gaan.
Ik weet natuurlijk niet hoe netjes of slordig jij bent, maar tapijt lijkt me toch niet echt praktisch op een studentenkamer, omdat dat moeilijker is om schoon en netjes te houden.
Als je laminaat neemt kan je dat gewoon even snel swifferen of iets dergelijks.

Tot zover mijn huis- tuin- en keukentips.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 13:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Snif, mijn tapijttegels zijn helemaal niet lelijk en ook helemaal niet snel vies.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Snif, mijn tapijttegels zijn helemaal niet lelijk en ook helemaal niet snel vies.
Oke, die van Balance niet.

Maar verder wel hoor! Alle tapijttegels ter wereld!!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 13:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 13:35
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Die van mij ook niet.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 16:53
Verwijderd
Ik heb een kurkvloer en die is heel mooi en warm. Behalve dat 'ie heel lelijk is want de vorige bewoonster heeft er allemaal lak en verf overheen gegooid dus nu zitten er overal vlekken op.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 17:00
Verwijderd
Tapijttegels zijn wel handig want een tijdje geleden had de kat erop gekotst en toen hoefde ik alleen maar die tegel te vervangen
Ik denk dat vloerbedekking fijner is, omdat je op parket alles ziet. En als je dan op blote voeten loopt voel je allemaal dingetjes onder je voeten ;x
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Tapijttegels zijn wel handig want een tijdje geleden had de kat erop gekotst en toen hoefde ik alleen maar die tegel te vervangen
Ik denk dat vloerbedekking fijner is, omdat je op parket alles ziet. En als je dan op blote voeten loopt voel je allemaal dingetjes onder je voeten ;x
Daar heb je een heel handige uitvinding voor en dat heet een stofzuiger.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 19:47
Verwijderd
Ik heb zeil, want dat lag er al, maar het is wel lelijk. Het is wel heel handig dat je het kunt vegen in plaats van te stofzuigen. Dus ik vind dat je laminaat moet nemen. Met laminaat kun je bovendien nog eens een glas frisdrank omstoten zonder dat je tapijt een maand plakkerig blijft, of een pizza laten vallen zonder dat die meteen onder de pluisjes en haren zit (stofzuigen werkt nooit perfect, vooral niet tegen lange haren).
Ik vind laminaat ook mooier dan tapijt trouwens. Eventueel kun je een badmatje voor je bed leggen zodat je 's ochtends niet met blote voeten op het koude laminaat hoeft.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 19:53
Verwijderd
Maar terug ontopic. Mijn adviezen:

Als je ziek bent moet je grog drinken. Sta je gegarandeerd de volgende ochtend weer zo fris als een hoentje op.

Zorg dat je iedere dag schoon ondergoed aantrekt.

Vrij altijd veilig
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 22:40
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Maar terug ontopic. Mijn adviezen:

Als je ziek bent moet je grog drinken. Sta je gegarandeerd de volgende ochtend weer zo fris als een hoentje op.

Zorg dat je iedere dag schoon ondergoed aantrekt.

Vrij altijd veilig
Het vloerverhaal is niet offtopic! Ik heb om advies gevraagd en men geeft mij dat. Dus. Advies.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 21:55
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
kan iemand mij uitleggen hoe ik me op een topic abneer zonder dat ik er in reageer? Dat kan ik niet, daarom post ik niet.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 22:43
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nou, het kwaad is geschied. Ik heb het geld overgemaakt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 23:05
SoS-ClaiRe
Avatar van SoS-ClaiRe
SoS-ClaiRe is offline
Mijn advies voor vandaag:

Moet je gebruik maken van een openbaar toilet en hij is vies (meestal wel), ga dan niet op de wc-bril zitten. Hoover erboven.
__________________
Bla bla
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 23:10
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mijn advies voor vandaag:

Moet je gebruik maken van een openbaar toilet en hij is vies (meestal wel), ga dan niet op de wc-bril zitten. Hoover erboven.
Ik wil denk ik niet eens weten hoe je hiertoe bent gekomen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 23:12
Verwijderd
je kunt beter wel gaan zitten en dan gewoon goed poetsen. niks erger dan niet helemaal lekker uitplassen en zo de kans op blaasontsteking verhogen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 23:14
SoS-ClaiRe
Avatar van SoS-ClaiRe
SoS-ClaiRe is offline
Citaat:
je kunt beter wel gaan zitten en dan gewoon goed poetsen. niks erger dan niet helemaal lekker uitplassen en zo de kans op blaasontsteking verhogen
daar heb je een punt,
maar als je niet gaat zitten, train je je beenspieren

@ Dark Phoenix, zo gek is het niet. Die wc zijn soms echt onwijs smerig
__________________
Bla bla
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Nou, het kwaad is geschied. Ik heb het geld overgemaakt.
Softie
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 23:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
daar heb je een punt,
maar als je niet gaat zitten, train je je beenspieren

@ Dark Phoenix, zo gek is het niet. Die wc zijn soms echt onwijs smerig
Dat weet ik ook wel, ik vraag me echter af hoe je er toe bent gekomen zo'n advies hier te posten. Elk normaal meisje weet dit denk ik zelf wel.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 23:16
SoS-ClaiRe
Avatar van SoS-ClaiRe
SoS-ClaiRe is offline
Citaat:
Dat weet ik ook wel, ik vraag me echter af hoe je er toe bent gekomen zo'n advies hier te posten. Elk normaal meisje weet dit denk ik zelf wel.
Tjah, je moet toch wat als je niet kan slapen en je je verveelt
__________________
Bla bla
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 23:20
Verwijderd
Dat doe ik altijd op van die smerige ondergepiste openbare toiletten.
Kortom : wat sm zei.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 06:22
Verwijderd
Op zich zal je er echt niets van oplopen als er wat oude urine aan je benen zit. Dus gewoon even de wc bril droogwrijven met wc papier (of een tissue als er geen wc papier is) en je kunt gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 08:00
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Neem een ontbijt Goede start van de dag, je kan beter nadenken en je bent wakkerder.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 18:57
Soulwing
Avatar van Soulwing
Soulwing is offline
Hey,

Ik heb n dilemma guys en ik vraag me af wat jullie zouden doen?

Namelijk: ik heb nu een tussenjaartje waarin ik niet studeer/naar school ga. Ik volg alleen op zaterdag een cursus/opleiding..
De rest vd dagen (behalve maandag, dan heb ik nog andere dingen) wil ik dus werken. Alleen is de goeie baan mij nog niet aankomen vliegen enzoo..

HET DILLEMA: eigenlijk wil ik gewoon graag een kamertje huren in denhaag en daar gaan werken (zaterdag dan naar de cursus in amsterdam .. zondag en maandag naar huis )want ik woon nu in een klein stadje in gelderland..

Als ik dus die 4 dagen zou werken zou ik wel genoeg verdienen om de kamer te kunnen bekostigen, maar ZOU IK HET NOU WEL DOEN??!! het is namelijk zo'n grote switch.. ik heb wel het gevoel dat ik er gelukkiger van wordt en dat ik niet iets-wil-met-mn-leven-maar-het-niet-doe..

Reacties? wat zou jij doen? mn gevoel achterna.. of veilig hier blijven?
__________________
Let's open up a restaurant in Santa Fe
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 20:56
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Maar het is onzin dat ik die boete kreeg, want ik wil hem helemaal niet.
Beetje laat, maar... Ik moest heel hard lachen
Ik denk dat ik dat voortaan ook ga gebruiken mocht ik ooit een boete krijgen. "Ja, maar meneer... Wat een onzin. Ik wil hem toch helemaal niet?"
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 20:58
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Hey,

Ik heb n dilemma guys en ik vraag me af wat jullie zouden doen?

Namelijk: ik heb nu een tussenjaartje waarin ik niet studeer/naar school ga. Ik volg alleen op zaterdag een cursus/opleiding..
De rest vd dagen (behalve maandag, dan heb ik nog andere dingen) wil ik dus werken. Alleen is de goeie baan mij nog niet aankomen vliegen enzoo..

HET DILLEMA: eigenlijk wil ik gewoon graag een kamertje huren in denhaag en daar gaan werken (zaterdag dan naar de cursus in amsterdam .. zondag en maandag naar huis )want ik woon nu in een klein stadje in gelderland..

Als ik dus die 4 dagen zou werken zou ik wel genoeg verdienen om de kamer te kunnen bekostigen, maar ZOU IK HET NOU WEL DOEN??!! het is namelijk zo'n grote switch.. ik heb wel het gevoel dat ik er gelukkiger van wordt en dat ik niet iets-wil-met-mn-leven-maar-het-niet-doe..

Reacties? wat zou jij doen? mn gevoel achterna.. of veilig hier blijven?
Ik zou gewoon doen waar ik gelukkig van word, als ik jou was.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 21:32
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Gisteren werd mij verteld dat een asperintje het beste werkt met cola.
Mijn advies: probeer het, maar ik geloof niet dat het helpt eigenlijk. T lijkt nogal een rare combinatie

Als je sterft, mag ik dan je TV hebben?
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 21:34
Verwijderd
op zich zou het best waar kunnen zijn, skilly. caffeine kan ook helpen tegen hoofdpijn? helaas kan het ook juist averechts werken...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 21:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Hey,

Ik heb n dilemma guys en ik vraag me af wat jullie zouden doen?

Namelijk: ik heb nu een tussenjaartje waarin ik niet studeer/naar school ga. Ik volg alleen op zaterdag een cursus/opleiding..
De rest vd dagen (behalve maandag, dan heb ik nog andere dingen) wil ik dus werken. Alleen is de goeie baan mij nog niet aankomen vliegen enzoo..

HET DILLEMA: eigenlijk wil ik gewoon graag een kamertje huren in denhaag en daar gaan werken (zaterdag dan naar de cursus in amsterdam .. zondag en maandag naar huis )want ik woon nu in een klein stadje in gelderland..

Als ik dus die 4 dagen zou werken zou ik wel genoeg verdienen om de kamer te kunnen bekostigen, maar ZOU IK HET NOU WEL DOEN??!! het is namelijk zo'n grote switch.. ik heb wel het gevoel dat ik er gelukkiger van wordt en dat ik niet iets-wil-met-mn-leven-maar-het-niet-doe..

Reacties? wat zou jij doen? mn gevoel achterna.. of veilig hier blijven?

Tuurlijk je gevoel gewoon achterna. Is het niks, kun je zo weer terug.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Hey,

Ik heb n dilemma guys en ik vraag me af wat jullie zouden doen?

Namelijk: ik heb nu een tussenjaartje waarin ik niet studeer/naar school ga. Ik volg alleen op zaterdag een cursus/opleiding..
De rest vd dagen (behalve maandag, dan heb ik nog andere dingen) wil ik dus werken. Alleen is de goeie baan mij nog niet aankomen vliegen enzoo..

HET DILLEMA: eigenlijk wil ik gewoon graag een kamertje huren in denhaag en daar gaan werken (zaterdag dan naar de cursus in amsterdam .. zondag en maandag naar huis )want ik woon nu in een klein stadje in gelderland..

Als ik dus die 4 dagen zou werken zou ik wel genoeg verdienen om de kamer te kunnen bekostigen, maar ZOU IK HET NOU WEL DOEN??!! het is namelijk zo'n grote switch.. ik heb wel het gevoel dat ik er gelukkiger van wordt en dat ik niet iets-wil-met-mn-leven-maar-het-niet-doe..

Reacties? wat zou jij doen? mn gevoel achterna.. of veilig hier blijven?
Volgens mij voldoet dit niet helemaal aan de definitie van een dilemma, maar los daarvan...

Ik zou eerst eens kijken of er daadwerkelijk een goede kans is dat je een kamer kunt krijgen in DH of A'dam.
Vervolgens zou ik eens goed gaan uitrekenen of het daadwerkelijk financieel te doen is. Naast de huur van een kamer, moet je natuurlijk ook nog eten, drinken, zo nu en dan naar de kapper, af en toe nieuwe kleren etc. Reken erop dat je aan levensonderhoud etc. als je het zuinig doet toch al wel snel 200 e. per maand kwijt bent.
Vervolgens zou ik alle voors en tegens op een duidelijke manier op een rijtje zetten, en dan het beste niet in je hoofd, maar op papier.
Dan zou ik het er eens met m'n ouders over hebben hoe die er tegenaan kijken.

Waarschijnlijk als je dat allemaal op een rationele manier doet, dat het al een stuk makkelijker wordt om een keuze te maken.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk je gevoel gewoon achterna. Is het niks, kun je zo weer terug.
Tja, ik zou zeggen: Neem geen overhaaste beslissingen. Wacht aan de andere kant ook niet te lang.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 21:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Tja, ik zou zeggen: Neem geen overhaaste beslissingen. Wacht aan de andere kant ook niet te lang.
Wat zou er overhaast kunnen gebeuren?
Ze zou het financieel niet kunnen redden. Gevolg: terug naar ouders.

Meer kan ik niet echt bedenken
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Wat zou er overhaast kunnen gebeuren?
Ze zou het financieel niet kunnen redden. Gevolg: terug naar ouders.

Meer kan ik niet echt bedenken
Verhuizen brengt best wat werk met zich mee. Bovendien verander je van omgeving wat toch wel een impact kan hebben.

Als je een tijdje op jezelf hebt gewoond en het lukt dan niet, is het heel erg wennen om weer terug te komen wonen bij je ouders.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 06:55
Verwijderd
Ze moet juist niet haar gevoel achterna, want het 'maar ik kan ook lekker veilig bij m'n ouders blijven' lijkt mij juist het 'gevoel' gedeelte. Ze 'moet' gewoon een grote meid zijn en het op kamers gaan proberen en als het niet bevalt dan gaat ze weer terug naar haar ouders. Dat is wel wennen, maar nou en. Ik zie het probleem daar niet van: "Jaa... maar als ik dat doe... dan moet ik daar aan wénnen!" ja duh, dat is bij elke verandering of terugverandering zo, als je daar al niet tegen kan blijf je je hele leven in de wieg liggen.
Natuurlijk is eerst de financiën uitrekenen wel een goed idee, zeker als je een kamer in Amsterdam wil.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.