Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2007, 16:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Geef hier advies aan je medeforummers! En vraag om advies, natuurlijk.

Ik heb een boete van 71 binnengekregen. Heeft er iemand nog een goede manier waarmee ik kan zorgen dat ik het geld niet hoef te betalen?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2007, 16:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Als er vormfouten inzitten, als je kan bewijzen dat jij het niet was, als er een goede reden was waarom je het deed en dergelijke dingen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 16:57
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Als je gaat scheiten, controleer eerst of er WC papier aanwezig is
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Als je gaat scheiten, controleer eerst of er WC papier aanwezig is
het is schijten.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:01
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
het is schijten.
Ik typ dat altijd fout, net als bakkebaarden->bakkerbaarden

__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:05
Verwijderd
Ja maar dat laatste is dan nog een schattig foutje
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Als er vormfouten inzitten
Hm, vormfouten.

Ik zat er zelf aan te denken ze op te bellen en te zeggen dat de brief bij een verkeerd adres is bezorgd, alsof de persoon voor wie hij bestemd was dus een vals adres heeft opgegeven.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:13
Verwijderd
Wat voor boete is het? Een verkeersboete?
Mijn vader heeft ooit een hele lange en gedetailleerde brief terug gestuurd, waarin hij uitlegde hoe het was gegaan, en toen hoefde hij uiteindelijk de boete niet te betalen, dus dat zou je kunnen proberen. Maar goed, dat lukt vast bij bijna niemand.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Wat voor boete is het? Een verkeersboete?
Mijn vader heeft ooit een hele lange en gedetailleerde brief terug gestuurd, waarin hij uitlegde hoe het was gegaan, en toen hoefde hij uiteindelijk de boete niet te betalen, dus dat zou je kunnen proberen. Maar goed, dat lukt vast bij bijna niemand.
M'n moeder heeft ook een keer uitgelegd dat het bord niet zichtbaar was, over een parkeerzone ofzoiets, en toen hoefde ze ook niet te betalen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:19
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Nog meer adviezen:
Eet geen spijkers
Prik niet met een naald in je oor
Als je je wil afdrogen met een handdoek, zorg dat dat deze niet in de fik staat
Drink geen benzine

tot zo ver mijn adviezen voor vandaag
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:25
Verwijderd
Ik zou gewoon even mijn tieten laten zien, maar ik vraag me af of Juice daar iets aan heeft.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Nog meer adviezen:
Eet geen spijkers
Prik niet met een naald in je oor
Als je je wil afdrogen met een handdoek, zorg dat dat deze niet in de fik staat
Drink geen benzine

tot zo ver mijn adviezen voor vandaag
en eet nooit gele sneeuw?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Ik zou gewoon even mijn tieten laten zien, maar ik vraag me af of Juice daar iets aan heeft.
Minke!

Ben jij dat?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:27
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
en eet nooit gele sneeuw?
achterhaald, er zit ook gele sneeuw in die Swirls
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Minke!

Ben jij dat?
Nee, dat is mijn broer.

Ja, dat was ik.
En ik heb ook helemaal geen broer.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Geef hier advies aan je medeforummers! En vraag om advies, natuurlijk.

Ik heb een boete van 71 binnengekregen. Heeft er iemand nog een goede manier waarmee ik kan zorgen dat ik het geld niet hoef te betalen?
Bezwaar indienen. Als het goed is staat op de achterkant uitgelegd hoe dat moet. Het komt neer op een verschikkelijk nette en beleefde brief schrijven met een betoog waarom je volgens jou die boete niet zou hoeven betalen. Het schijnt dat ze het vaak te veel moeite vinden om er dan nog werk van te maken en je dus het bedrag kwijtschelden. Maar het ligt wel een beetje aan de soort boete natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:35
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Nee, dat is mijn broer.

Ja, dat was ik.
En ik heb ook helemaal geen broer.
Ik begon al bang te worden dat je een broer had die zijn tieten liet zien aan de politie
Ik dacht bij mezelf: "trophus jongen, die minke joh, die heeft een broer met tieten joh, en die tieten laat hij aan de politie zien."

Nou toen was het hek van de dam, dat begrijp je natuurlijk wel. Mannen die hun tieten aan de politie laten zien om de boete niet te hoeven betalen. En dat in 2007, dat kan natuurlijk niet.

Maar toen zag ik dat je geen broer had, nou dat was een opluchting dat snap je wel.
Ik zei tegen mezelf, ik zei zo: "Trophus jongen, het gevaar is geweken, het ging zo over Minke die haar tieten liet zien aan de politie" nou die erotische gedachte maakte mij wel kalm.

*pakt pijpje, neem 3 hijsen en zakt in fauteil*
*schuift monocle voor rechteroog en leest heul errug dik boek*
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik zou gewoon even mijn tieten laten zien, maar ik vraag me af of Juice daar iets aan heeft.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-09-2007, 17:35
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Probeer NOOIT met een scherp voorwerp de verstopping in je neus door te prikken.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Ik begon al bang te worden dat je een broer had die zijn tieten liet zien aan de politie
Ik dacht bij mezelf: "trophus jongen, die minke joh, die heeft een broer met tieten joh, en die tieten laat hij aan de politie zien."

Nou toen was het hek van de dam, dat begrijp je natuurlijk wel. Mannen die hun tieten aan de politie laten zien om de boete niet te hoeven betalen. En dat in 2007, dat kan natuurlijk niet.

Maar toen zag ik dat je geen broer had, nou dat was een opluchting dat snap je wel.
Ik zei tegen mezelf, ik zei zo: "Trophus jongen, het gevaar is geweken, het ging zo over Minke die haar tieten liet zien aan de politie" nou die erotische gedachte maakte mij wel kalm.

*pakt pijpje, neem 3 hijsen en zakt in fauteil*
*schuift monocle voor rechteroog en leest heul errug dik boek*
trophus.

Ik vind je erg grappig.

Monocle
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Probeer NOOIT met een scherp voorwerp de verstopping in je neus door te prikken.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Ik begon al bang te worden dat je een broer had die zijn tieten liet zien aan de politie
Ik dacht bij mezelf: "trophus jongen, die minke joh, die heeft een broer met tieten joh, en die tieten laat hij aan de politie zien."

Nou toen was het hek van de dam, dat begrijp je natuurlijk wel. Mannen die hun tieten aan de politie laten zien om de boete niet te hoeven betalen. En dat in 2007, dat kan natuurlijk niet.

Maar toen zag ik dat je geen broer had, nou dat was een opluchting dat snap je wel.
Ik zei tegen mezelf, ik zei zo: "Trophus jongen, het gevaar is geweken, het ging zo over Minke die haar tieten liet zien aan de politie" nou die erotische gedachte maakte mij wel kalm.

*pakt pijpje, neem 3 hijsen en zakt in fauteil*
*schuift monocle voor rechteroog en leest heul errug dik boek*
Wat een verhaal.

Mannen die hun tieten laten zien zouden dáár al een boete voor moeten krijgen, vindt u niet?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:39
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat een verhaal.

Mannen die hun tieten laten zien zouden dáár al een boete voor moeten krijgen, vind u niet?
Vindt ;x
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:40
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Wat een verhaal.

Mannen die hun tieten laten zien zouden dáár al een boete voor moeten krijgen, vind u niet?
*pijpje uit mond pakt*
*boek even neerlegt*


__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Vindt ;x
Au! Ja, nu je het zegt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2007, 17:42
Verwijderd
trophus is er zo druk mee dat hij me niet eens terugpm't
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:43
Verwijderd
Citaat:
trophus is er zo druk mee dat hij me niet eens terugpm't
qft.


(al besef ik dat het wel even tijd kost om mijn PM te beantwoorden )
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 18:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik vind het wel tof dat topics die ik open vaak resulteren in gesprekken over tieten.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel tof dat topics die ik open vaak resulteren in gesprekken over tieten.


9 van de 10 keer ben ik de boosdoener.

Maar dit keer niet!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 18:38
Verwijderd
Eet geen oesters. Oesters zijn vies.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 18:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Maar Uice, waarom kreeg je die boete nu?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 19:40
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar Uice, waarom kreeg je die boete nu?
Reizen zonder vervoersbewijs. Maar het is onzin dat ik die boete kreeg, want ik wil hem helemaal niet. Het is een Belgische boete trouwens.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 19:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Eet geen oesters. Oesters zijn vies.
ik wil wel oesters proberen!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 19:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn vriendje zou me vandaag telefonisch wiskunde uitleggen, over een kwartier belt hij. maar ik wil geen wiskunde doen vandaag! Zal ik vragen of ik morgen kan komen, dat hij het gewoon face 2 face uitlegt? En waarschijnlijk zegt hij nee en dan kan ik gewoon alsnog komen met het risico dat hij teleurgesteld is en me toch binnenlaat omdat ik anders weer 15 km terug moet fietsen? of is dat stom en gemeen en ontrouw?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Reizen zonder vervoersbewijs. Maar het is onzin dat ik die boete kreeg, want ik wil hem helemaal niet. Het is een Belgische boete trouwens.
Dan moet je de domme Nederlander uithangen, doen alsof je in de veronderstelling was dat je OV hier ook geldig was of zo.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 19:46
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dan moet je de domme Nederlander uithangen, doen alsof je in de veronderstelling was dat je OV hier ook geldig was of zo.
Dat deed ik ook. Ik heb ook nog een ander adres op gegeven dan het mijne, maar dat mocht niet baten. Ik kreeg de bekeuring toch, of misschien wisten de mensen bij wie hij aangekomen was waar ik woonde ofzo.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-09-2007, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Dat deed ik ook. Ik heb ook nog een ander adres op gegeven dan het mijne, maar dat mocht niet baten. Ik kreeg de bekeuring toch, of misschien wisten de mensen bij wie hij aangekomen was waar ik woonde ofzo.
Ja, maar dan dus ín een bezwaarschrift de domme Nederlander uithangen! Ik zou het echt proberen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 19:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik wil ook advies!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 19:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik wil ook advies!
Waarmee?

Edit; oja.

Citaat:
Mijn vriendje zou me vandaag telefonisch wiskunde uitleggen, over een kwartier belt hij. maar ik wil geen wiskunde doen vandaag! Zal ik vragen of ik morgen kan komen, dat hij het gewoon face 2 face uitlegt? En waarschijnlijk zegt hij nee en dan kan ik gewoon alsnog komen met het risico dat hij teleurgesteld is en me toch binnenlaat omdat ik anders weer 15 km terug moet fietsen? of is dat stom en gemeen en ontrouw?
Als je geen zin hebt in wiskunde moet je dat gewoon eerlijk tegen hem zeggen, vind ik. Als je al over zoiets stoms niet eerlijk kan wezen dan heb je, imo, niet echt een goede band.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 20:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Waarmee?

Edit; oja.

Als je geen zin hebt in wiskunde moet je dat gewoon eerlijk tegen hem zeggen, vind ik. Als je al over zoiets stoms niet eerlijk kan wezen dan heb je, imo, niet echt een goede band.
Ik zeg wel eerlijk tegen hem dat ik er geen zin in heb hoor, dat sowieso. Maar meer, dat ik me zo opdringerig voel als ik steeds bij hem wil zijn.
maar ik heb hem net gesproken en ik mag naar hem toe komen morgen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Maar het is onzin dat ik die boete kreeg, want ik wil hem helemaal niet.
Haha, ik moest hardop lachen.

En wat ben jij een smiechterige onder-boetes-uitkomer Netjes betalen, nare Juice, anders gaat België failliet.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel tof dat topics die ik open vaak resulteren in gesprekken over tieten.
Tja...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 09:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

En wat ben jij een smiechterige onder-boetes-uitkomer Netjes betalen, nare Juice, anders gaat België failliet.
Citaat:
Haha, ik moest hardop lachen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 09:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

En wat ben jij een smiechterige onder-boetes-uitkomer Netjes betalen, nare Juice, anders gaat België failliet.
Citaat:
Haha, ik moest hardop lachen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 09:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

En wat ben jij een smiechterige onder-boetes-uitkomer Netjes betalen, nare Juice, anders gaat België failliet.
Citaat:
Haha, ik moest hardop lachen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 10:09
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Haha, ik moest hardop lachen.

En wat ben jij een smiechterige onder-boetes-uitkomer Netjes betalen, nare Juice, anders gaat België failliet.
Ik heb maar één keer in mijn leven een gegeven boete ook daadwerkelijk hoeven betalen, en ik ben van plan dat zo te houden. Ik vind de NS een gemeen bedrijf. Ze doen niets om mijn reis boven 'acceptabel' uit te doen stijgen en als een trein vertraging heeft slaan ze soms stations over 'om verdere vertraging te voorkomen', terwijl dat onzin is, want de trein is dan weliswaar niet verder vertraagd, maar de reizigers wel. Ik vind niet dat ik überhaupt zou moeten betalen voor een bedrijf met zo'n belabberde service, laat staan 71 euro. Ik vind het ook moreel onverantwoord. Wie weet wat ze met mijn geld gaan doen!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 10:30
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Tja, dat is behoorlijk kut, maar aangezien je een OV-kaart hebt , moet je niet zo zeuren.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 10:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
De NS kan heel lastig worden als je je boete niet betaalt, en een heel irritant incassobureau op je afsturen. Dan moet je nog meer betalen, en dat incassobureau laat je echt niet los. Dus helaas.

Daarbij: je reed in een belgische trein, maar krijgt een boete van de NS?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 10:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nou ja, van de Belgische mensen. Ik zat in een internationale trein.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 10:38
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Gisteren werd mij verteld dat een asperintje het beste werkt met cola.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.