Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2009, 20:14
AnneKoek
AnneKoek is offline
Hoi beste mensen,

ik heb een vraag, ik heb mij aangemeld voor de toelatingstest op fontys in tilburg voor de eerstegraads leraar opleiding LO. ik heb deze test op 26 januari. en ik zou graag willen weten wat er van ons verwacht wordt op de sporttestdag. welke oefeningen moet je doen. en hoe goed moet je ze doen.

op de site van het ALO in amsterdam is er wel een duidelijke beschrijving van wat er van je verwacht wordt. maar in tilburg (fontys) is het niet duidelijk.

is er iemand die mij zou kunnen helpen. mischien mensen die de test al een keer gedaan hebben en hun ervaringen willen delen.

hartelijk dank,

Anne
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2009, 17:39
McGrijns
Avatar van McGrijns
McGrijns is offline
Het lijkt me dat als je de test voor de ALO kan halen, je ook wel binnen kunt komen op de Fontys in Tilburg.
__________________
It pays to be a winner.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 17:55
AnneKoek
AnneKoek is offline
hoe bedoelt je,

ik moet de test nog afleggen. en ik vroeg of er mensen zijn die de test al een keer gedaan hebben en hoe ze het vonden of ze het moeilijk vonden. wat voor soort oefeningen je krijgt. want fonys zelf laat niet veel los. als ik ze een emailtje stuur met de vraag wat er alemaal zoal in de test komt geven ze geen goed antwoord.

Anne
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 22:44
McGrijns
Avatar van McGrijns
McGrijns is offline
Je weet toch wat je moet kunnen voor de ALO? Dan lijkt het me dat de test in tilburg niet heel verschillend zal zijn, aangezien het redelijk gelijke opleidingen zijn.
__________________
It pays to be a winner.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2009, 06:39
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Een vriend van mij heeft die gedaan, ik kan hem wel even sms'en over wat ie heeft moeten doen als het nog nodig is.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2009, 19:51
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Test is het zelfde als elke alo in nederland zowat.
Op groningen staat ook een lijst.
ik zit zelf op de alo in groningen. En heb de test ook moeten doen.
Ik had toen , zwemmen, turnen, dansen, judo, atletiek, sport en spel.
Zwemmen : schoolslag, borstcrowl, rugcrowl, hoekduik, hurksprong, 4 dingen van de bodem afduiken.
turnen: Radslag, handstand, handstand doorrol, trampoline : streksprong halve draai dingen, trapeze beetje koprol maken tijdens een zwaai.
Judo: judo rol en wat spelletjes met uit balance brengen van je tegenstander.
Atletiek: Kogelstoten, verspringen
Sport en spel: vangen gooien softbal manier, basketbal, 10 bal spel (korfbal zonder korf)
Dans: lopen op de maat van de muziek, danspasje verzinnen/nadoen tijdens lopen/huppelen op de maat van de muziek wanneer op fluitje word geblazen, dansje aan geleerd krijgen en deze uitvoeren in een groepje waarbij je de maat kan aan geven wanneer je moet beginnen met dansen. ( 5,6,7,8 dans)

That's it.
hele lijst met mogelijke dingen die ze gaan vragen staan op alo sites. groningen, amsterdam etc.

voor meer vragen PM maar even
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27.