Oud 25-06-2015, 20:55
ineedhelp96
ineedhelp96 is offline
Hallo Allemaal,

Ik ben een jongen en ik ben 18 jaar.
ruim 15 maanden geleden heb ik een meisje leren kennen. na een aantal weken begon ik haar leuk(ik word langzaam verliefd) te vinden en uiteindelijk wilde ik er iets officieels van maken. dat kon zij niet.
in deze 15 maanden zijn we naar elkaar toegegroeid. we hebben regelmatig ruzie(lijkt net alsop in een echte relatie)

ik heb haar keer op keer gevraagd om aan onze band te werken en er iets officieels van te maken. Keer op keer stelde ze me teleur. Als ze nee zij deden we afstandelijke maar na aantal weken gingen we tog weer close hand in hand etc/zoenen (ik heb geen sex met dr gehad)
Dit speelt dus al langer dan een jaar.
Nou pas geleden tehoren gekregen dat t in een relatie niet gaat werken en dat er geen hoop is, wat ik niet geloof want ze komt nooit haar woord na.

Ze houdt me niet aan het lijnte en we appen 24/7. Ik kan haar gwn niet loslaten en ik weet echt 100% zeker dat dit het meisje is dat me gelukkig maakt. Haar vriendinnen zeggen ook dat ze zich niet kan binden enzo. maar ze zegt zelfs dat ze nu niks meer voor me voelt. terwyl er altijd iets speciaals is.

Ik kan haar gwn niet loslaten en we blijven beste matties en appen 24/7 maar als zij een vriend zou krijgen zou ik me zo kut voelen en ze wilt ook date ik ga daten met andere meiden in de vriendengroep(want daar zit ze ook in) en daar kwetst ze me zo erg mee.

Ik geef ook gwn om onze band als normale vrienden maar ik zal altijd wat in mn hart blijven voelen voor haar. Soms weet je het gwn en is 1 aanraking van haar al genoeg om je gerust te stellen. Zij is gwn ingewikkeld en nu wilt ze dus gwn echt niks.

Zouden jullie de vrouw van wie je zoveel diep in je hart houdt laten gaan? of zou je tog stiekem wachten en je opties openhouden.

Ze zegt zelf dat er geen hoop is maar dat heeft ze al die tijd in een jaar gezegt, t lijkt nu wel menens maar na een tijdje verzaakt ze tog weer.

Soms is het de moeite waard om keer op keer pijn te lijden voor degene van wie je houdt. Ik ben een vechter en zal nooit opgeven, al zou t mn dood worden, maar wat moet ik doen.......

EDIT: afstand werkt niet want we zijn ook beste matties...
en ze is een echte vrouw. vaak saggo enzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2015, 21:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou haar laten gaan. Na zoveel tijd werken en proberen, twijfelen, ect. van haar kant zou ik voor mezelf de knoop doorhakken. Ze zou mij ook moeten willen, of het houdt een keer op. Je kunt nog zo veel van haar houden, een relatie moet van twee kanten komen. Misschien ben je "leuk genoeg" in haar optiek om soms mee te zoenen, maar ze wil je niet zien als relatie-materiaal.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-06-2015, 21:19
ineedhelp96
ineedhelp96 is offline
iknow het moet van 2 kanten komen, maar diep in mn hart heb ik gewoon nog hoop..
ben ook bang als ze een vriend krijgt ik een ondraagelijke pijn ga krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Winnaar verhalenwedstrijd: Één nacht in Berlijn
Orpheus
32 25-07-2006 15:10
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd - Één nacht in Berlijn
Verwijderd
0 09-06-2006 19:32
Levensbeschouwing & Filosofie "God is dood"
RanC
500 16-05-2005 19:08
Psychologie Niet naar school, geen werk, >18 jaar, mag dit wel?
*Ster*
38 08-03-2005 13:27
Verhalen & Gedichten Verhaal: fantasy in de geest van LOTR
Eye of Sauron
8 08-07-2004 22:03
Verhalen & Gedichten [ Verhaal ] Ik. Koning van China.
Verwijderd
35 26-07-2003 16:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.