Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2002, 21:09
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Okay dan, ik kan hier HELEMAAL NIKS over vinden op dit forum terwijl er vast wel mensen zijn die dit doen! Het is hartstikke populair tegenwoordig, ik snap niet dat er niks over op staat.

Maar goed, doe je aan Street Dance? Zoja, waarom is het zo geweldig? En ervaringen zijn ook leuk natuurlijk. En links. Ach, alles eigenlijk dat met Street Dance te maken heeft!
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2002, 21:10
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ik zal zelf wel beginnen.
Ik doe al minstens 5 jaar aan Street Dance bij Expert TVC Coevorden en dat doe ik omdat ik het helemaal te gek vind, dansen. En natuurlijk lol met de groep. We hebben een hele leuke docent dus dat is ook keigezellig!

Vandaag les gehad, heb heel erge spierpijn morgen, ik voel het nu al. We hebben kracht/conditie/lenigheidsstraining gehad en dat is nou niet echt mijn sterkste kant. Maar het voelt wel lekker nu moet ik toegeven. Ik voel me weer helemaal goed. Maar ik baal wel dat we morgen gaan fitnissen voor schoolgym, ik denk niet dat ik veel beweging in mijn spieren krijg...
__________________
I like to say what I want to say

Laatst gewijzigd op 28-08-2002 om 21:13.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 21:28
PV
PV is offline
Ik heb twee jaar geleden 4 x aan streetdance gedaan... als opdracht voor school. Het was best leuk, we moesten een oefening doen op 'the thong song' van Sisqo, en elke les een stuk meer leren en hetgeen uit de les ervoor herhalen, dus je moest nog je hersens laten werken ook
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 15:16
worldgirl
worldgirl is offline
We hebben besloten om met een groepje op streetdance te gaan. Nou ben ik best wel benieuwd wat het (buiten het dansen) inhoud.
__________________