Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2002, 21:09
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Okay dan, ik kan hier HELEMAAL NIKS over vinden op dit forum terwijl er vast wel mensen zijn die dit doen! Het is hartstikke populair tegenwoordig, ik snap niet dat er niks over op staat.

Maar goed, doe je aan Street Dance? Zoja, waarom is het zo geweldig? En ervaringen zijn ook leuk natuurlijk. En links. Ach, alles eigenlijk dat met Street Dance te maken heeft!
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2002, 21:10
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ik zal zelf wel beginnen.
Ik doe al minstens 5 jaar aan Street Dance bij Expert TVC Coevorden en dat doe ik omdat ik het helemaal te gek vind, dansen. En natuurlijk lol met de groep. We hebben een hele leuke docent dus dat is ook keigezellig!

Vandaag les gehad, heb heel erge spierpijn morgen, ik voel het nu al. We hebben kracht/conditie/lenigheidsstraining gehad en dat is nou niet echt mijn sterkste kant. Maar het voelt wel lekker nu moet ik toegeven. Ik voel me weer helemaal goed. Maar ik baal wel dat we morgen gaan fitnissen voor schoolgym, ik denk niet dat ik veel beweging in mijn spieren krijg...
__________________
I like to say what I want to say

Laatst gewijzigd op 28-08-2002 om 21:13.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 21:28
PV
PV is offline
Ik heb twee jaar geleden 4 x aan streetdance gedaan... als opdracht voor school. Het was best leuk, we moesten een oefening doen op 'the thong song' van Sisqo, en elke les een stuk meer leren en hetgeen uit de les ervoor herhalen, dus je moest nog je hersens laten werken ook
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 15:16
worldgirl
worldgirl is offline
We hebben besloten om met een groepje op streetdance te gaan. Nou ben ik best wel benieuwd wat het (buiten het dansen) inhoud.
__________________
//\\//\\zzzzzll*I feel good, life is great, I love to life it every day!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 19:18
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Nou Street Dance is wel meer dan dansen inderdaad! Het is (als je bij de goede groep zit) heel veel lol! En inderdaad, je moet je hersens gebruiken. Maar demogeyada en andere uitvoeringen of optredens zijn de hoogtpunten natuurlijk!
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 19:55
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Wil je bij mijn team misschien cheerleader worden?
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:12
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
ik doe sinds 3 jaar aan streetdance, 1x per week...Dus niet in zo'n demonstratie-wedstrijden groep...maar daar heb ik ook weinig zin in moet ik zeggen... Ik zou het wel vaker willen doen, maar zodra het gaat om winnen en de beste zijn vind ik het niet meer leuk Buiten streetdance gaat de groep niet echt met elkaar om, ik zit er toevallig wel met een paar vriendinnen bij trouwens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Incubate 2009!
Twanos
14 11-09-2009 15:23
Lifestyle sneakers.....
Fossilsurf
27 10-11-2005 16:07
Muziek van die geweldige jaren 70 nummers die je altijd op tv ziet van verzamel cd's
the exploding boy
23 13-04-2004 14:18
Muziek nieuw-album-bijgekregen-topic
Maurice
47 11-10-2002 18:44
Drugs & Alcohol Flippen!
Junkfood Junkie
18 11-06-2002 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.