Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2003, 23:17
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
B@RTOLI schreef op 16-10-2003 @ 22:49:
Diegene die van plan was Kezman te ontvoeren is gewoon ziek in de kop en moesten ze opsluiten. Het is ook al niet normaal dat die gast nu moet gaan voetballen, winkelen en leven als een gevangenen of topcrimineel die 24 uur per dag bewaakt moet worden. Dit gaat echt te ver ondanks dat ik Kezman niet zo moet.
Die bewaking om hem heen, maakt het scoren tegen Ajax er niet makkelijker op in ieder geval...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2003, 23:47
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Denk eerder dat het komt dat Kezman een paar keer zware kritiek heeft geuit op het nationale elftal en keer een wedstrijd van Servie aan zich voorbij heeft laten gaan.

En het losgeld is natuurlijk ook mooi meegenomen Partizan zal niks meer om hem geven, het is 4 jaar geleden dat hij bij de rivaal speelde. Denk ook niet dat Kezman daar ze loopbaan gaat afsluiten
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 01:34
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Zaina schreef op 17-10-2003 @ 00:47:
Denk eerder dat het komt dat Kezman een paar keer zware kritiek heeft geuit op het nationale elftal en keer een wedstrijd van Servie aan zich voorbij heeft laten gaan.


Lijkt me weinig reden, eigenlijk

Citaat:

En het losgeld is natuurlijk ook mooi meegenomen Partizan zal niks meer om hem geven, het is 4 jaar geleden dat hij bij de rivaal speelde. Denk ook niet dat Kezman daar ze loopbaan gaat afsluiten
Da's wel weer waar. Maar je weet natuurlijk niet wat voor een connecties er zijn
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 01:47
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-10-2003 @ 16:24:
Die is nog niet zo oud, en ik woon niet in Arnhem, ik verdenk nog steeds k. Aalbers
ook wel bekend als Karel A.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 08:52
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 17-10-2003 @ 02:47:
ook wel bekend als Karel A.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 11:40
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Gatara schreef op 17-10-2003 @ 02:34:


Lijkt me weinig reden, eigenlijk


Losgeld blijft dan over.

Citaat:
Da's wel weer waar. Maar je weet natuurlijk niet wat voor een connecties er zijn
Nee niet waar. Ik maakte een foutje. Hij speelde bij Partizan en niet bij Red Star, zoals ik eerder fout zei Maar is het niet zo dat er veel spelers zijn die bij beide clubs hebben gespeeld?
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 11:49
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Zaina schreef op 17-10-2003 @ 12:40:

Nee niet waar. Ik maakte een foutje. Hij speelde bij Partizan en niet bij Red Star, zoals ik eerder fout zei Maar is het niet zo dat er veel spelers zijn die bij beide clubs hebben gespeeld? [/B]
Lijkt me sterk Hoeveel ajaxieden gaan naar feyenoord en visa versa? Beetje op de hand te tellen
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 17-10-2003 @ 12:49:
Lijkt me sterk Hoeveel ajaxieden gaan naar feyenoord en visa versa? Beetje op de hand te tellen
Ik vind het als Feyenoorder wel leuk om naar het Amsterdam Tournament te gaan
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 14:30
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 17-10-2003 @ 00:17:
Die bewaking om hem heen, maakt het scoren tegen Ajax er niet makkelijker op in ieder geval...
Hij speelt niet eens tegen Ajax
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 16:00
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 17-10-2003 @ 13:44:
Ik vind het als Feyenoorder wel leuk om naar het Amsterdam Tournament te gaan
Maar over het algemeen hebben de meeste een "hekel" aan elkaar.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 16:11
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Gatara schreef op 16-10-2003 @ 15:05:
Don't fuck with the Yugoslav maffia

Nou, men denkt dus dat t doen is wb losgeld. Maar hoe ik er ook over nadenk, vraag ik me af waarom je iemand zou moeten kidnappen. Tsja, voor losgeld, maar waarom Kezman dan? Hij heeft ooit voor Partizan Belgrade gespeeld. Misschien dat t een smerig zaakje is vanuit Red Star Belgrade. Maar of ik t zo ver moet gaan zoeken?
Ik ben in Kroatië geweest en ik heb gehoord dat daar flink wat "fanatieke" voetbalaanhangers zijn. Daarnaast zijn ze nou niet bepaald vriendjes met hun buurlanden... Helaas spraken ze op het journaal van een Joegoslaviër, zonder te specifiëren of het al dan niet een Serviër was. Hoe dan ook, een dikke pluim voor de politie!
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 16:20
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Nixje schreef op 17-10-2003 @ 15:30:
Hij speelt niet eens tegen Ajax
Never know..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 19:30
Wijzerplaat
Avatar van Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
Zoals reeds eerder gemeld gaat PSV in beroep tegen de schorsing van drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, van spits Mateja Kezman. Onduidelijk was nog wanneer dit beroep zou dienen. Volgens het NOS Sportjournaal is de behandeling van zijn zaak vastgesteld op komende dinsdagavond. Dan zit Kezman samen met PSV echter in Athene voor het Champions League duel met AEK. Volgens de NOS stuurt PSV er op aan dat er volgende week geen andere afspraak te maken zou zijn en de spits zodoende, in afwachting van zijn beroep, niet alleen het duel tegen Heerenveen kan spelen, maar ook de topper tegen Ajax van volgende week zondag.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 20:18
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Gatara schreef op 17-10-2003 @ 12:49:
Lijkt me sterk Hoeveel ajaxieden gaan naar feyenoord en visa versa? Beetje op de hand te tellen
Nee valt tegen hoor. Het zijn er niet zo heel veel, maar dat is logisch. (Meestal zijn ze of te goed en dan gaan ze een niveau hoger of te slecht en dus een niveau lager. Anders blijf je op hetzelfde niveau en dat is zinloos ) Van Ajax naar Feyenoord gaan er net zoals veel als bijvoorbeeld van PSV naar Ajax of Feyenoord. In de voetbalwereld telt rivaliteit niet echt mee. Agressie is tegen een club gericht, minder vaak tegen een persoon

Het zal denk ik toch een losgeld affaire zijn. Overigens denk ik niet dat de politie ooit nog met de reden naar buiten komt, hoe het precies zat. Is geheim dacht ik?
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 23:57
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Trieste actie. Zal wel om geld geweest zijn denk ik.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 20:39
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Dit gaat echt niet om de VOETBALLER Kezman hoor! Dit gaat om de ZAK met geld die Kezman is en waard is .. Die Joegoslavische ontvoerders willen natuurlijk 3 dingen:
1. Iemand die veel geld waard is
2. Iemand waarmee ze kunnen praten (altijd gezellig)
3. Iemand waarmee ze over voetbal kunnen praten (In hun eigen taal nog wel!)
Het gaat gewoon om het geld.. Het had net zo goed Mabel kunnen zijn.. (Al gaat Charly da Silva (Better knowns as Davide Mendes da Silva) er dan achteraan met de hulp van Peter R.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 22:38
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 23-10-2003 @ 21:39:
Dit gaat echt niet om de VOETBALLER Kezman hoor! Dit gaat om de ZAK met geld die Kezman is en waard is .. Die Joegoslavische ontvoerders willen natuurlijk 3 dingen:
1. Iemand die veel geld waard is
2. Iemand waarmee ze kunnen praten (altijd gezellig)
3. Iemand waarmee ze over voetbal kunnen praten (In hun eigen taal nog wel!)
Het gaat gewoon om het geld.. Het had net zo goed Mabel kunnen zijn.. (Al gaat Charly da Silva (Better knowns as Davide Mendes da Silva) er dan achteraan met de hulp van Peter R.
Dat het om geld ging leek me op de eerste dag wel duidelijk Vond het ook vreemd dat ie ontvoerder al heel snel vrij was
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 20:00
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 23-10-2003 @ 21:39:
Dit gaat echt niet om de VOETBALLER Kezman hoor! Dit gaat om de ZAK met geld die Kezman is en waard is .. Die Joegoslavische ontvoerders willen natuurlijk 3 dingen:
1. Iemand die veel geld waard is
2. Iemand waarmee ze kunnen praten (altijd gezellig)
3. Iemand waarmee ze over voetbal kunnen praten (In hun eigen taal nog wel!)
Het gaat gewoon om het geld.. Het had net zo goed Mabel kunnen zijn.. (Al gaat Charly da Silva (Better knowns as Davide Mendes da Silva) er dan achteraan met de hulp van Peter R.
Over Mabel gesproken, de crimineel Jocic heeft ooit gezegd (en zijn advocaat bevestigd dat) dat Zeljko Raznatovic Mabel ooit wilde ontvoeren.

Dat brengt dan weer eens even een heel ander licht op t zaakje

Vond t wel ontroerend om te zien hoe ontroerd hij was door de steun van t publiek.
(en dat zeg ik dan als ajax-supporter )
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 16:02
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 24-10-2003 @ 21:00:
Over Mabel gesproken, de crimineel Jocic heeft ooit gezegd (en zijn advocaat bevestigd dat) dat Zeljko Raznatovic Mabel ooit wilde ontvoeren.

Dat brengt dan weer eens even een heel ander licht op t zaakje

Vond t wel ontroerend om te zien hoe ontroerd hij was door de steun van t publiek.
(en dat zeg ik dan als ajax-supporter )
Welke steun van welk publiek?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Bootvluchtelingen
hookee
59 15-05-2009 14:25
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 30-06-2007 10:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
501 18-09-2006 07:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Chaos vliegverkeer door terreuralarm; politie Londen verijdelt terreurplan
Gatara
90 29-08-2006 15:52
Vrije tijd 3 van de Ajax-relschoppers aangegeven, nooit meer in de ArenA
Verwijderd
134 08-05-2004 17:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuws uit Moskou
Sweet_Hadar
7 21-04-2003 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19.