Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2008, 23:40
Verwijderd
Webcamsex.nl:

BB Kelly: "ik ben puur natuur!"

en dan zo'n spooky muziekje eronder met op het eind "OH KELLY!"

WTF?
Advertentie
Oud 30-07-2008, 23:51
Verwijderd
Ambi-Pur: Joop Braakhekke zit blijkbaar de hele dag aan een wc te snuiven. Echt, hoe diep kun je zinken.
Oud 31-07-2008, 00:17
Verwijderd
"heb jij een nieuwe tv nodig?"

nou, als dat het geval was, dan kon ik die reclame ook niet zien hè
Oud 31-07-2008, 07:48
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat is niet helemaal waar, trouwens. Mijn moeder heeft een flink verouderde tv waarvan het beeld soms knettert of wegvalt. Ik kan over het algemeen nog wel dingen zien maar ik zou wel zeggen dat we een nieuwe tv nodig hebben!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 31-07-2008, 11:52
Verwijderd
weet ik
Oud 05-08-2008, 20:33
Verwijderd
Alldays inlegkruisjes: "nu met een vleugje kamille".

Oud 05-08-2008, 22:53
Verwijderd
^ Ja, dat vond ik ook al zo idioot.

OT: In een reclame voor een of ander wc-schoonmaakmiddel hebben ze het over onhygiënisch vuil. Bestaat er ook vuil dat wél hygiënisch is dan?
Oud 06-08-2008, 00:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ja, en over hygiënisch schoon gaat het ook vaak. De mongolen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-08-2008, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, en over hygiënisch schoon gaat het ook vaak. De mongolen.
hy·gi·ë·ne (de; hygiënisch, hygiënist) 1 het schoon-zijn om infectie te voorkomen

schoon (bijvoeglijk naamwoord; schoner, schoonst) 1 vrij van vuil of ongerechtigheden

Ik zie toch een verschil.
Oud 06-08-2008, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Ambi-Pur: Joop Braakhekke zit blijkbaar de hele dag aan een wc te snuiven. Echt, hoe diep kun je zinken.
Die is echt irritant ja Vooral het einde, dat die man 'm voor één persoon wil reserveren en dan zie je Joop Braakhekke zo raar kijken
Oud 06-08-2008, 14:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Alldays inlegkruisjes: "nu met een vleugje kamille".

Dan kun je lekker aan je inlegkruisje snuffelen als je op de plee zit
Oud 06-08-2008, 14:53
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Maar wie wil er nou kamille in zijn/haar kut?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 06-08-2008, 15:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Misschien wil je die geur wel
Het werkt verzachtend enzo, dat kan ook een excuus zijn. Misschien heb je een wondje ofzo. (maar dan zou ik het eerlijk gezegd eerder spoelen met een kamille-extract dan die inlegkruisjes dragen inderdaad. Het is ook wel onzin)
Oud 06-08-2008, 15:03
Verwijderd
Alsof kamille "verzachtend" werkt.
Oud 06-08-2008, 15:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat staat op die zalfjes en theetjes
Oud 06-08-2008, 15:11
Verwijderd
Ja, dat heet oplichting.
Oud 06-08-2008, 15:56
Verwijderd
Ik heb scheermesjes waarvan het vasthoud-gedeelte geparfurmeerd is. WAAROM?!
Oud 06-08-2008, 18:43
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het valt me ook op dat die gozer uit die reclame met Joop Braakhekke een wc binnenkomt zonder kloppen.

En WTF @ stefenootje
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Ads door Google
Oud 06-08-2008, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Het valt me ook op dat die gozer uit die reclame met Joop Braakhekke een wc binnenkomt zonder kloppen.

En WTF @ stefenootje
Ach, ik klop ook nooit op een wc-deur. Als ie niet op slot is, doe ik hem gewoon open.
Oud 09-08-2008, 16:13
Verwijderd
Ik ken die hele Joop reclame niet.
Oud 09-08-2008, 16:43
Verwijderd
Ik zag hem een paar dagen terug voor het eerst en het is inderdaad een verschrikkelijke reclame.
Oud 09-08-2008, 17:24
strigoii
strigoii is offline
Citaat:
Ik zag hem een paar dagen terug voor het eerst en het is inderdaad een verschrikkelijke reclame.
hoe lame die ook is, ik moest toch lachen
maar dat komt denk ik omdat ik het eerst echt aanzag voor een kookproduct en die kop die Joop trekt;-p
__________________
Is all that we see or seem, but a dream within a dream?
Oud 09-08-2008, 17:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Post hem eens? Ik ken hem ook niet
Oud 11-08-2008, 09:30
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Alsof kamille "verzachtend" werkt.
Omdat het iets plantaardigs is, wil dat nog niet zeggen dat het werkt. Kruiden en planten worden al eeuwen voor meer gebruikt dan alleen smaak. Kamille schijnt effectief te zijn tegen ongesteldheidspijn, maar of het echt werkt als je het in inlegkruisjes stopt is natuurlijk een tweede.
__________________
you're not my demographic
Oud 11-08-2008, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Omdat het iets plantaardigs is, wil dat nog niet zeggen dat het werkt. Kruiden en planten worden al eeuwen voor meer gebruikt dan alleen smaak. Kamille schijnt effectief te zijn tegen ongesteldheidspijn, maar of het echt werkt als je het in inlegkruisjes stopt is natuurlijk een tweede.
Ja, natuurlijk zijn er kruiden en planten die ook een medicinale werking hebben. Maar als de cosmetische/hygiëne-industrie dat beweert, ga ik er a priori vanuit dat het bullshit is, tenzij er een goede reden is om het tegendeel aan te nemen.
Advertentie
Oud 11-08-2008, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Ik ken die hele Joop reclame niet.
Op RTL4 komt ie (te) vaak langs.
Oud 11-08-2008, 12:54
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Die reclame van hak voor verwenfruit oid.
Ja want hoerenlopers zijn echte fijnproevers. En ze verwennen de hoeren.
Te veel achterlijkheid in die reclame
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 11-08-2008, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Die reclame van hak voor verwenfruit oid.
Ja want hoerenlopers zijn echte fijnproevers. En ze verwennen de hoeren.
Te veel achterlijkheid in die reclame
Ik lees dit en plots komt op tv die reclame voorbij
Oud 11-08-2008, 19:12
Verwijderd
Bovenaan een schap met allerlei meuk bij een Kiosk-achtige aangelegenheid stond een bord met 'VERWEN JEZELF!'. In het schap lagen repen chocola, zakken chips en batterijen.

Ik vind het maar suggestief!
Oud 11-08-2008, 21:00
Verwijderd
Millenniumdoelen.nl:

Een man spreekt een vrouw aan op straat:
"Ja, hallo, ik heb een persoonlijke videoboodschap voor u."

*video waarin een Afrikaanse vrouw heel algemeen iets vertelt wat niet gericht is aan de vrouw op straat*

Oud 11-08-2008, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Bovenaan een schap met allerlei meuk bij een Kiosk-achtige aangelegenheid stond een bord met 'VERWEN JEZELF!'. In het schap lagen repen chocola, zakken chips en batterijen.

Ik vind het maar suggestief!
Oud 11-08-2008, 23:52
fractuur
fractuur is offline
De was doen bij Gordon. 'klein, maar toch krachtig' 'Haha, dat wordt in mijn slaapkamer niet vaak gezegd.'

*bibber*
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 12-08-2008, 06:44
Verwijderd
Citaat:
De was doen bij Gordon. 'klein, maar toch krachtig' 'Haha, dat wordt in mijn slaapkamer niet vaak gezegd.'

*bibber*
Ik ken die reclame niet maar OMG
Oud 12-08-2008, 10:17
Verwijderd
Niet promotie, maar meer het product op zich.
'Suiker light' wtf is dat 25% zand ofzo
Oud 12-08-2008, 10:35
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hahaha

Je hebt ook vruchtensap Light. Het spul is ranzig, en ik kan me niet voorstellen dat het feit dat er minder calorieën inzitten er nou voor zorgen dat het veel gezonder is, aangezien er allerlei zoetstoffen in zitten. En als je zo nodig minder calorieën in wil nemen, dan eet je eens geen chocola ofzo.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 12-08-2008, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Hahaha

Je hebt ook vruchtensap Light. Het spul is ranzig, en ik kan me niet voorstellen dat het feit dat er minder calorieën inzitten er nou voor zorgen dat het veel gezonder is, aangezien er allerlei zoetstoffen in zitten. En als je zo nodig minder calorieën in wil nemen, dan eet je eens geen chocola ofzo.
Zoetstoffen zijn slecht1!!1111~ Kanker!111~
Ads door Google
Oud 12-08-2008, 11:52
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Hahaha

Je hebt ook vruchtensap Light. Het spul is ranzig, en ik kan me niet voorstellen dat het feit dat er minder calorieën inzitten er nou voor zorgen dat het veel gezonder is, aangezien er allerlei zoetstoffen in zitten. En als je zo nodig minder calorieën in wil nemen, dan eet je eens geen chocola ofzo.
Coolbest Light is anders goed te zuipen hoor
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 12-08-2008, 12:23
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik mikte ook op coolbest. maar ik vind het echt vies
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 12-08-2008, 15:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het echt onzin. Als mensen nou gewoon eens als ze gezond willen doen, groente en fruit gaan eten in plaats van light snoep!
Oud 12-08-2008, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Niet promotie, maar meer het product op zich.
'Suiker light' wtf is dat 25% zand ofzo
Hier moest ik hardop om lachen
Oud 12-08-2008, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het echt onzin. Als mensen nou gewoon eens als ze gezond willen doen, groente en fruit gaan eten in plaats van light snoep!
*neemt nog een banaan light*
Oud 12-08-2008, 17:19
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Nou zijn die bananen die net niet groen meer zijn wel 'lighter' dan die bijna-bruine, omdat er nog niet zo veel glucose in is gevormd. Heb ik mij laten vertellen.

Ik vind die reclames met Caroline de Bruin erin zo irritant, dat ze maar tegen haar moeder blijft vertellen dat het ook voor háar grijze haren werkt. Nu weten we het wel, en die moeder ook wel.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 13-08-2008, 10:44
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik krijg er altijd de tyfus van als er beweerd wordt dat een bepaald product allemaal pure ingrediënten bevat. Dit en dat met pure hatseflats erin. Ja, natuurlijk is het puur voordat je het in je product verwerkt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 14-08-2008, 09:09
Verwijderd
Of: 100% puur sap (kleine lettertjes: uit geconcentreerd sap)
Oud 14-08-2008, 10:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Op een pakje Dubbelfrisss:

Het beste fruit dat de natuur te bieden heeft met een lekkere splash puur water. Vruchtenfrisdrank met ten minste 15% heerlijk fruit.

Dus eerder water met fruit dan fruit met water. Bovendien zit er ook nog suiker, voedingszuur en aroma in, dus wat maakt het uit dat het water puur was?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 14-08-2008, 11:06
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Ik vind het echt onzin. Als mensen nou gewoon eens als ze gezond willen doen, groente en fruit gaan eten in plaats van light snoep!
Ja, want iedereen die lightproducten eet, stopt automatisch met groente en fruit eten.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 14-08-2008, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, want iedereen die lightproducten eet, stopt automatisch met groente en fruit eten.
Het gaat om de keuze per keer, of je op dat moment een 'light snoep'of een stuk fruit 'snoept"
Oud 14-08-2008, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Het gaat om de keuze per keer, of je op dat moment een 'light snoep'of een stuk fruit 'snoept"
Als je te dik bent is het heus wel beter om "light" dingen te eten/drinken dan gewone. Probleem is alleen dat er (helaas!) geen wettelijke richtlijn bestaat voor het label "light", light frisdranken bevatten meestal nauwelijks calorieën, maar light chips bijvoorbeeld bevatten zo'n 80-90% van de calorieën van gewone chips en zijn dus helemaal niet zo light.
Oud 14-08-2008, 14:35
Verwijderd
Wij van Panda weten hoe je drop extreem zacht en overheerlijk van smaak kunt maken. Het geheim van de unieke Panda smaak is de uitgekiende productie, de met hoogste zorg geselecteerde ingrediënten van de hoogste kwaliteit en een productieproces met een jarenlange ervaring.

Als je zin hebt in drop, dan geeft Panda je het maximale genot. De Panda drop is altijd vers en heeft een unieke zachte structuur, die de heerlijke dropsmaak ondersteunt.

Je hebt overdrijven en overdrijven... Deze drop is overigens ook "soft & crispy", aldus de verpakking.
Oud 14-08-2008, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Wij van Panda weten hoe je drop extreem zacht en overheerlijk van smaak kunt maken. Het geheim van de unieke Panda smaak is de uitgekiende productie, de met hoogste zorg geselecteerde ingrediënten van de hoogste kwaliteit en een productieproces met een jarenlange ervaring.

Als je zin hebt in drop, dan geeft Panda je het maximale genot. De Panda drop is altijd vers en heeft een unieke zachte structuur, die de heerlijke dropsmaak ondersteunt.

Je hebt overdrijven en overdrijven... Deze drop is overigens ook "soft & crispy", aldus de verpakking.
Soft en crispy? Eh misschien moeten ze maar eens in het engelse woordenboek kijken?

oja: en 50/50 van Roosvicee. Ehmn Als ik de helft water wil en de andere helft vruchtendrank, dan ga ik wel ranja drinken. En volgens de reclame wordt het zo makkelijker om water te drinken?

Oja, en het smaakt naar ranja uit van die jerrycans die je altijd kreeg op kamp, veel te waterig.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Waardeloze promotie #4
Little Phoebe
500 16-06-2011 13:19
De Kantine Lik maar aan gencensuursaaide lolly #1019
Verwijderd
500 23-06-2010 22:51
De Kantine Waardeloze promotie #3
Martiño
500 13-05-2010 21:15
De Kantine Post je IQ
Henckie
53 06-03-2010 20:34
De Kantine Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag
PixelDansje
500 04-04-2008 23:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.