Door gebruik te maken van Scholieren.com of door hiernaast op ‘akkoord’ te klikken, ga je akkoord met onze gebruiksvoorwaarden en geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Als je niet alle cookies wilt toestaan, ga dan naar ‘instellingen aanpassen’ om dit in te stellen. Ben je jonger dan 16 jaar? Zorg dan dat je toestemming hebt van je ouders om onze site te bezoeken. Hier lees je alles over hoe wij omgaan met je privacy.

Oud Vandaag, 17:13
PlezierigeDame
Lid
PlezierigeDame is offline
i'micy wat voor gender heb je zelf?
Oud Vandaag, 17:20
Struilhuik
V - Lid
Struilhuik is nu online
Citaat:
Dat ik het vreemd vind betekent niet dat het mijn verstand of begrip te boven gaat.
Nee, wanneer je niet beseft dat er weinig van te vinden valt, betekent dit dat het jouw verstand te boven gaat.

Citaat:
Wat ik daar verder van vindt draagt klaarblijkelijk enige waarde voor jullie, gezien het feit dat mijn mening zulke reacties uitlokt
Nee, het gaat mij puur om het gebrek aan besef uwerzijds. Wat er inhoudelijk achter schuil gaat, interesseert mij niet. Er is ook niemand hier die in discussie met je gaat, anders dan je wijzen op je gebrek aan kennis en dus gesprekswaarde.

Citaat:
. In dat opzicht is mijn doel bereikt, omdat het mensen ongetwijfeld in enige mate aan het denken zal zetten, of je het er mee eens bent of niet.
Nee, het onderwerp an sich zal ongemoeid blijven, omdat jij jezelf diskwalificeert.
Met citaat reageren
Oud Vandaag, 17:21
Struilhuik
V - Lid
Struilhuik is nu online
Citaat:
Vinden jullie het niet vreemd dat god op een bepaald moment heeft besloten om bepaalde mensen in een verkeerde lichaam te plaatsen?
Ach, je bent er zó een. Dan is het al helemaal een kansloze missie.
Met citaat reageren
Oud Vandaag, 17:45
Enilorac
Lid
Enilorac is offline
Vind jij get niet vreemd dat god ooit een stof heeft ontwikkeld waar aan mensen echt enorm verslaafd aan kunnen raken/mensen uberhaupt verslavingsgevoelig zijn? Waarom is dat wel plausibel en genderissues niet, als het over god gaat?

Los van dat god niet bestaat.
Oud Vandaag, 17:52
Struilhuik
V - Lid
Struilhuik is nu online
Citaat:
Vind jij get niet vreemd dat god ooit een stof heeft ontwikkeld waar aan mensen echt enorm verslaafd aan kunnen raken/mensen uberhaupt verslavingsgevoelig zijn? Waarom is dat wel plausibel en genderissues niet, als het over god gaat?

Los van dat god niet bestaat.
Dit zijn vragen waar je de strijd niet mee gaat winnen. Ongeveer het equivalent van iemand met een depressie vragen waarom hij of zij niet gewoon leuke dingen gaat doen. Het is dobberen in symptomen.

Maar ik heb het vermoeden dat het een troll is, in plaats van reli-gekkie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten