Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2020, 20:54
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Caro, als iemand straks bij jou op kraamvisite komt, zou je dan willen dat diegene ook iets voor Doris meeneemt? En wat dan?

Vrienden van ons verwachten een tweede, ik wil eigenlijk weer iets haken voor de kleine maar wat neem ik mee voor de oudste die dan twee is?
Hoe oud is de eerste? Evt. kun je altijd ff naar de Action ofzo gaan voor een kleinigheidje voor nr. 1. Ik doe het zelf wel altijd, maar gewoon omdat ik dat leuk vindt. Meestal gewoon ff iets kleins als een voorleesboekje ofzo of als ze al wat ouder zijn iets om te knutselen oid.
Advertentie
Oud 05-03-2020, 21:11
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik zou dit gewoon vragen. "Weet je vrouw dat je op zoek bent naar een bijvrouw?"
En dan een screenshot van de facebookpagina van de desbetreffende vrouw?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-03-2020, 21:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Dat wil ik niet specifiek. Ik verwacht het ook niet. Ik zou het wel verwelkomen. Maar ik zie ook mensen die een tweede krijgen en dan een of ander luxe cadeau voor hun eerste kopen "anders is het zo zielig" en dat vind ik de grootste onzin. Als je iets mee wil nemen voor de eerste, vooral doen! Maar dan omdat je toevallig tegen iets leuks aan liep, of omdat je het leuk vindt om iets te geven. Ik zou niet expliciet op zoek gaan. Maar ik weet niet hoe je vriendin daar in staat natuurlijk.
Ik vind het leuk om iets te geven idd. En sowieso niet iets luxe. Voor de oudste haakte ik een speenkoord als kraamcadeautje. Dus het worden sowieso geen grote of dure cadeaus.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-03-2020, 21:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Hoe oud is de eerste? Evt. kun je altijd ff naar de Action ofzo gaan voor een kleinigheidje voor nr. 1. Ik doe het zelf wel altijd, maar gewoon omdat ik dat leuk vindt. Meestal gewoon ff iets kleins als een voorleesboekje ofzo of als ze al wat ouder zijn iets om te knutselen oid.
Ze wordt in mei 2 en de tweede wordt verwacht begin augustus. Ik wil dan wel iets geven waar ze gelijk iets aan heeft maar een boekje ofzo is wel leuk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-03-2020, 22:30
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik vond het absoluut geen noodzaak, maar wel leuk. Gewoon iets kleins, dan had hij ook even iets voor hemzelf. We lieten hem eigenlijk de meeste kado’s wel uitpakken en met een deel mocht hij dan ook gewoon meteen spelen. Een paar dingen heb ik weggezet voor als de kleine zelf oud genoeg is.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 06-03-2020, 09:22
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Hebben jullie ook wel eens dat je een leuke serie kijkt en dat je de intro tune dan ook heel tof gaat vinden, en die vaak luistert op Spotify?

Ik ben momenteel helemaal wild van Animal - Punks jump up remix van Mike Snow (van Friday Night Dinner, die serie is fantastisch) Flagpole Sitta (en dan de versie van Venice Sunlight, want die van Harvey Dagger heeft Spotify niet) (van Peep Show, nuff said met de groetjes aan HO).
Ja! Ik luister regelmatig naar de intro van Vox "Explained" van Jackson Greenberg. Het is vrij repetitief, maar ik vind het een fijn muziekje
Oud 06-03-2020, 09:36
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Caro, als iemand straks bij jou op kraamvisite komt, zou je dan willen dat diegene ook iets voor Doris meeneemt? En wat dan?

Vrienden van ons verwachten een tweede, ik wil eigenlijk weer iets haken voor de kleine maar wat neem ik mee voor de oudste die dan twee is?
Ik zou ook oudste ook iets geven.

Toen mijn nichtje jarig was heb ik ook een kleinigheidje aan haar zusje gegeven. Ze was een beetje teleurgesteld dat ze niet hetzelfde mooie cadeau had gekregen en toen brak mijn hart een beetje Maar haar moeder had haar daarna uitgelegd dat ze dankbaar moet zijn dat ze überhaupt iets had gekregen en dat leek ze wel te begrijpen.
Oud 06-03-2020, 13:13
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Ja! Ik luister regelmatig naar de intro van Vox "Explained" van Jackson Greenberg. Het is vrij repetitief, maar ik vind het een fijn muziekje
Fijne serie is dat trouwens.

Ik vind de intro van Penny Dreadful ook wel fijn.
Oud 06-03-2020, 13:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn internetprovider heeft een week te vroeg het internet over gezet naar mijn nieuwe huis
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-03-2020, 13:36
Verwijderd
Kunnen ze dat niet zo weer aanzetten?

Je hebt in ieder geval recht op geld terug maar ik weet niet of dat de moeite waard is.
Oud 06-03-2020, 13:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, het is sowieso onhandig want ik heb of in het oude of in het nieuwe huis geen internet. Dit weekend en vanaf woensdag ben ik toch meer in mijn nieuwe huis. We gaan vragen of we nog een paar dagen op de wifi van de bovenburen mogen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-03-2020, 18:06
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Weekendje Zeeland met de vriendengroep. De eerste keer dat het lukt om zoiets met de hele groep te doen in 10jaar ofzo
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-03-2020, 18:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Leuk

En lang leve de wifi van de bovenburen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-03-2020, 23:16
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Leuk

En lang leve de wifi van de bovenburen
Fijn dat het opgelost is!
Oud 07-03-2020, 18:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb gebeld en krijg een schadevergoeding van 12,50. Helaas kon het nieuwe internet in ons oude huis niet eerder opgeleverd worden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-03-2020, 20:50
Verwijderd
Als iemand heel aardig doet tegen iedereen, ook tegen jou. En alles is "kind" (niet honest, maar kind, sorry weet even niet de Nederlandse omschrijving) en rustig en soms ook gewoon te aardig.

Wie heeft er dan meteen een rode vlag-gevoel? En waarom?
Oud 07-03-2020, 23:40
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik. Want alles is niet leuk en lief en zacht. Krijg er enorm de kriebels van. Wat:
- Of hij/zij is te dom om te poepen
- Of hij/zij vindt externe dingen kut maar zegt niets waardoor hij/zij onberekenbaar is.
- Of ze zit zelf enorm kut in haar vel en zegt niets waardoor ze onberekenbaar is.
- Of hij/zij probeert zichzelf omhoog te neuken door zonniger te doen.

Het geeft me iig een niet pluis gevoel.
Oud 07-03-2020, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Als iemand heel aardig doet tegen iedereen, ook tegen jou. En alles is "kind" (niet honest, maar kind, sorry weet even niet de Nederlandse omschrijving) en rustig en soms ook gewoon te aardig.

Wie heeft er dan meteen een rode vlag-gevoel? En waarom?
Ik niet. In de VS wordt kinderen op scholen van jongs af aan geleerd dat er niets mis is met aardig doen maar dat je niet over je heen hoeft te laten lopen. Er is veel mis in de VS maar dit vind ik persoonlijk een van de betere dingen. Het zorgt ervoor dat ze een open mind houden.
Oud 08-03-2020, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Ik. Want alles is niet leuk en lief en zacht. Krijg er enorm de kriebels van. Wat:
- Of hij/zij is te dom om te poepen
- Of hij/zij vindt externe dingen kut maar zegt niets waardoor hij/zij onberekenbaar is.
- Of ze zit zelf enorm kut in haar vel en zegt niets waardoor ze onberekenbaar is.
- Of hij/zij probeert zichzelf omhoog te neuken door zonniger te doen.

Het geeft me iig een niet pluis gevoel.
Ik snap dit niet. Mensen die aardig zijn en leuk en lief doen en er het beste van proberen te maken eah, wat is daar zo negatief aan?

Geen énkele van de dingen die je opnoemt kan ik ook maar in het minst relateren aan de mensen die ik ken die IRL zo zijn. Echt niet in het minst. Volgens mij is het eerder een gigantische tekortkoming van jezelf dat je je niet kan verplaatsen in dat mensen wél aardig en open kunnen zijn naar anderen toe.

Mensen die altijd sjaggo reageren zijn:
- Te dom om te realiseren dat ze zichzelf in de vingers snijden en dat niemand ze echt mag
- Vinden alle externe dingen oprecht kut, dus wtf is het opeens een probleem bij de andere groep? Hypocriet much?
- Je zit zelf kut in je vel en projecteert dat op anderen

En de laatste is nog wel het meest goud. Wat voor bizarre vorm van projectie is dit in godsnaam?
Oud 08-03-2020, 00:01
Verwijderd
En er is ook een overduidelijk verschil tussen het Nederlandse "Krijg ff lekker de kanker met je reclame." of het Amerikaanse "Sorry, ik heb hier op dit moment even geen behoefte aan maar leuk dat je hiermee bezig bent!"

Dat het tweede niet voor je gemaakt is is prima, maar dat betekent niet dat er een of andere dubbele motivatie achter zit, kom nou toch.

Stelletje simpele onwereldse zielen.
Oud 08-03-2020, 00:04
Verwijderd
En sorry hoor, maar niemand heeft echt gevoel voor pluis.
Oud 08-03-2020, 01:54
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Of.mijn mening er coherent uitkomt atm weet ik niet, maar: ik snap wel dat je de kriebels kan krijgen van iemand die non-stop 'aardig' is, maar dan ligt het wel aan watvoor 'aardig'. Ik ben ook heel erg voor iedereen vriendelijk proberen te behandelen, maar soms is dat ook op een manier waarop je effe lekker je gal spuwt over dingen. Gedeelde smart en shit. Als iemand constant maar heppie de peppie is en tegen iedereen hetzelfde doet zou ik er ook m'n vraagtekens bijzetten. Maar mss ook door de mensen die ik heb gekend die zo waren en ultieme backstabbers bleken te zijn. Vriendelijk in je face, maar ondertussen...
Maar thefuck weet ik helemaal?!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-03-2020, 01:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik was trouwens net bij de museumnacht met m'n best bitch en we haatten iedereen en zijn drankjes gaan doen in de enige tent in de buurt waar het niet volzat met pretentieuze kuttekoppen en mannetjes van net 19 die denken dat ze helemaal the man zijn met hun vlassige snorretje en crèmekleurige coltrui.
En ik ben oud en moe en moest nog een half uur naar huis lopen en nu wil ik sterven
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-03-2020, 11:24
Verwijderd
Ik kan me dus wel voorstellen waarom iemand een rode vlag idee krijgt. Ik ken namelijk meerdere personen die zo zijn, altijd aardig. Er zijn mensen die daarom afstand houden, omdat ze een verkeerd gevoel bij hebben. Daar ging onze discussie over. Die persoon waar men het dan over heeft, blijkt heel slinks te zijn, ik ken hem beter en ik weet dus dat hij achter je rug om messen in je rug steekt en alles doorvertelt. Bij een andere persoon zegt iemand dan, van haar weet ik niet of je haar kan vertrouwen en dan zeg ik, neem maar van mij aan, dat kan je niet.

En nu was het gevoel dat nu opgeroepen werd dan per se die aardigheid of dat je gevoel correct is dat je deze persoon niet kan vertrouwen?

Ik ben namelijk zelf ook altijd aardig en vriendelijk, mensen zeggen ook dat ik nooit oordeel over mensen, en dat ze dat ook niet aan mijn gezicht kunnen zien. Maar als iemand mij besodemietert, of iemand anders besodemietert, dan is het duidelijk te zien aan mijn gezicht en zeg ik er ook wat van. Dat vinden mensen dan wel weer verwarrend, want ik ben dus blijkbaar niet aardig tegen iedereen. Vooral die "aardige" personen hebben daar problemen mee.

Het zal misschien ook de cultuur zijn waar ik me in bevind.
Oud 08-03-2020, 15:20
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
mannetjes van net 19 die denken dat ze helemaal the man zijn met hun vlassige snorretje en crèmekleurige coltrui.
Getver
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 09-03-2020, 08:58
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Als iemand heel aardig doet tegen iedereen, ook tegen jou. En alles is "kind" (niet honest, maar kind, sorry weet even niet de Nederlandse omschrijving) en rustig en soms ook gewoon te aardig.

Wie heeft er dan meteen een rode vlag-gevoel? En waarom?
Ik niet. Dat soort mensen intrigeert mij mateloos. Voorbeeld: Nathan Rutjes. Hoe hij is, kan ik "emuleren", met wat moeite. Er is een omgekeerd evenredig verband tussen sociale setting en duur waarbij ik dat vol kan houden.

Er zijn nou eenmaal mensen die zo zijn, oprecht, intrinsiek.
Oud 09-03-2020, 16:35
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Kijktip: de Vlaamse mol! Veel leuker dan de Nederlandse versie!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 09-03-2020, 16:57
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Kijktip: de Vlaamse mol! Veel leuker dan de Nederlandse versie!
Wat maakt het leuker?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 09-03-2020, 17:12
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Geen bekende Nederlanders/Vlamingen om te beginnen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-03-2020, 17:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waar kan je dat kijken?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-03-2020, 17:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn cursus volgende week gaat niet door vanwege Corona
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-03-2020, 17:22
Verwijderd
Eerste besmetting in de gemeente waar ik woon is vastgesteld.
Oud 09-03-2020, 18:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het blijkt niet door te gaan omdat veel ziekenhuizen een policy hebben dat personeel niet meer mag reizen of in groepen mag samenkomen.

Ik vond het eerst onzin maar op zich vslt er wel iets voor te zeggen om niet met zorgpersoneel uit heel Nederland samen te komen nu.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-03-2020, 19:23
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Bij ons zijn ook alle onderwijs momenten afgelast, dus ook het simulatie onderwijs met drie man. Ik weet nog niet zo goed wat ik daarvan vind
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 09-03-2020, 20:07
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Wat maakt het leuker?
Citaat:
Geen bekende Nederlanders/Vlamingen om te beginnen.
Dit + soort opdrachten, spelopzet, gewoon fijn!

Citaat:
Waar kan je dat kijken?
Vier.be
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 09-03-2020, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Bij ons zijn ook alle onderwijs momenten afgelast, dus ook het simulatie onderwijs met drie man. Ik weet nog niet zo goed wat ik daarvan vind
Mag je dan ook niet met meer dan 3 mensen in een ruimte zijn? Anders is het toch vooral inconsequent?
Oud 09-03-2020, 20:49
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Mag je dan ook niet met meer dan 3 mensen in een ruimte zijn? Anders is het toch vooral inconsequent?
Ja ik vind dat dus ook een vreemde regel. Ik snap dat ze ons niet met twintig collega's in een hok willen hebben zitten, maar zo'n klein gezelschap waarin we ook niet direct contact hebben
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 09-03-2020, 20:53
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Waarschijnlijk hebben toch allemaal mensen het al zonder dat ze zich er echt van bewust zijn of getest gaan worden.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 09-03-2020, 21:15
Verwijderd
Ben fucking verkouden
Oud 09-03-2020, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk hebben toch allemaal mensen het al zonder dat ze zich er echt van bewust zijn of getest gaan worden.
Ja, dat denk ik dus ook.
Oud 10-03-2020, 10:15
Verwijderd
Ik ben echt kotsmisselijk en weet niet of dat door dr zwangerschap komt of door het buikgrieppigs dat Jos en Doris afgelopen weekend ook heb gehad.
Oud 10-03-2020, 13:00
Verwijderd
Oei beterschap!
Oud 11-03-2020, 09:17
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Vandaag is een brandoefening. Het is de bedoeling dat geen enkele leerling ervan af weet, om ervoor te zorgen dat de oefening realistisch is. Niemand mag er iets van weten. Dat is ook de reden dat iedereen weet wanneer die oefening is. Het had niet realistischer kunnen zijn denk ik. Toen de bel ging had iedereen zijn/haar jas al aan, mensen begonnen te lachen en rustig te praten alsof er niks aan de hand was. Kwestie van even naar buiten lopen, een kwartier buiten het terrein wachten, en dan weer terug naar binnen. Oprecht een heel groot applaus aan de directie en docenten voor het goed geheim kunnen houden van deze oefening
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 11-03-2020, 09:21
Verwijderd
Dit is dus de reden dat samenzweringen waarvoor meer dan 8 mensen nodig zijn niet geheim blijven en waarom dingen als chemtrails bizarre onzin zijn.
Oud 11-03-2020, 09:39
Struilhuik
Struilhuik is offline
Nou, vandaag gaat Baudet weer punten scoren, one way or the other. Fucking doorzichtige kanker is dat mannetje en waar hij voor staat.
Oud 11-03-2020, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Dit is dus de reden dat samenzweringen waarvoor meer dan 8 mensen nodig zijn niet geheim blijven en waarom dingen als chemtrails bizarre onzin zijn.
Ik kan de exacte quote zo snel niet vinden maar er is een mooie die iets zei in die trant over conspiracy theories. Geparafraseerd: Dat je gelooft dat een grote groep mensen tientallen jaren lang een samenzwering geheim kan houden en toch die samenzwering efficient en competent kan organiseren: dat is pas echt bizar.
Oud 11-03-2020, 13:04
Verwijderd
Ik ben ziek en lig op de bank en wilde gaan douchen maar Jinx vond van niet dus nu heb ik the conjuring maar aangezet.
Oud 11-03-2020, 13:49
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik voel me een beetje ziekig, gisteren lichte verhoging en nu vandaag normaal. In ben er best ongerust in om zelf patiënten te besmetten
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 11-03-2020, 14:03
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Blijf dan gewoon thuis, zeker nu.
Oud 11-03-2020, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Blijf dan gewoon thuis, zeker nu.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31.