Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2003, 11:00
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
kanker-dit kanker-dat wordt behoorlijk vaak gebruikt. Vast en zeker ook door een stelletje republikeinen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2003, 17:48
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Het is niet de schuld van de marokaanse jongeren, maar van hun ouders.
Ze moeten hun kinderen leren eerder naar bed te gaan,in plaats van om 12 uur s'nachts rond te dwalen in de stad op hun 10e.
Ze moeten leren minder snel jaloers te zijn, minder agressie te gebruiken door een verkeerde opvatting.

Ook lijkt me het beter als je kijkt naar de turken en surinamers ,om meer op te trekken met elkaar.
Meer naar andere nationaliteiten zien optetrekken,meer sociaal zijn.
Ook niet zo zielig doen dat je minder kansen krijgt want dat is gewoon bullshit.
Dat kan je alleen zeggen als je in de V.S,Engeland of Frankrijk woont.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 20:46
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Citaat:
Gatara schreef:


Ga je dan alle republikeinen het land uit sodemieteren? [/B]
Ja, dat zou ik misschien wel doen ja. Moet je overigens bij alles wat ik hier post vraagtekens zetten?
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 20:53
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:
Ja is goed, dan gooien we ook meteen de Friezen eruit, met hun rare taaltje en gewoontes. En de Chinezen (die vaak ook eigen cultuur grotendeels behouden), Italianen (teringpizza's!) en ga zo maar door. Wake up! De "Nederlandse Cultuur" is geen standaard, of verheven boven andere culturen. Wanneer is iemand precies Nederlander? Gereformeerde mensen in Nederland trekken hun vrouw nog net geen burkha over hun kop, maar verder is de positie van de vrouw bijna hetzelfde. Maar bij hun is het minder erg, want die zijn "Nederlander".
Wat fijn dat je doet alsof ik dom ben.

Wat fijn ook, dat je denkt dat ik het over verheven Nederlanders heb gehad en oh, wat fijn van die rascistische insinuaties.

Kan mij het interesseren waar iemand vandaan komt. Wie zich niet gedraagt moet de gevolgen ondergaan. Straffen moeten bepaald worden aan de hand van de situatie van het lijdend voorwerp. Als zo iemand anti-monarchistisch is, stuur 'm dan alstublieft naar een republiek. Als zo iemand de Nederlandse normen & waarden aan z'n achterste lapt, wat doet zo iemand dan hier? Hallo, kansen heb je. Die hoef je niet eens meer aan te nemen. Maar je kunt ze wel verneuken. Wie zich in mijn huis misdraagt, moet eruit. Is dat erg? Moet ik een multicultureel hoekje van mensen die me eigenlijk niet moeten maar het recht hebben om hun revolutionaire praatjes te verkopen inrichten?

Natuurlijk niet. Je hebt een land, en iemand die er de dienst uitmaakt. Gooi je weg wat je hebt dan is 't afgelopen.

Wat fijn.

En bovenal, wat fijn dat je snapt dat ik marokkanen evenmin als een probleemgroep zie als voorgenoemde chinezen, friesen, en italianen.
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 23:35
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Nate schreef:
Ja, dat zou ik misschien wel doen ja. Moet je overigens bij alles wat ik hier post vraagtekens zetten?
Ja
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 12:12
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Ja
Oké, ik kick wel op aandacht
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 14:27
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dat is dus juist geen onzin. Waarom plegen mensen delicten? Uit verveling, uit gebrek aan perspectief, en natuurlijk uit genetisch of sociaal bepaalde aanleg.
Je vergeet 1 ding:
GELD
En ik denk dat dat best de grootste drijfveer is. Net als die burgemeester zei in het artikel uit Elsevier: scooters en auto's geven status. En die dingen kosten geld. Dus dan moet je nog maar een kilootje coke extra verpatsen, of een paar autoradio's extra jatten.
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 14:46
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dat is dus juist geen onzin. Waarom plegen mensen delicten? Uit verveling, uit gebrek aan perspectief, en natuurlijk uit genetisch of sociaal bepaalde aanleg. Maar die laatste factor laat ik even buiten beschouwing: de meeste Marokkaanse jeugdboefjes hebben geen geestelijke stoornis.
een leuke quote uit de volksakrant:wat zeiken jullie nou over integratie. die marrokaanse jongetjes zijn al perfect geintegreerd. ze willen snelle auto's, mooie meisjes en veel geld. net als nederlandse jongens.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 15:06
Suqeunse
Avatar van Suqeunse
Suqeunse is offline
Kanker hoerenhond
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 15:17
_allymcbeal_
Avatar van _allymcbeal_
_allymcbeal_ is offline
Gadverdamme zeg, wat zijn jullie allemaal een stel racisten!!! ik schaam mij diep voor het nederlandse volk!!! DENK NA!!!!!!!!!
__________________
with love ally
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 15:20
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
_allymcbeal_ schreef:
Gadverdamme zeg, wat zijn jullie allemaal een stel racisten!!! ik schaam mij diep voor het nederlandse volk!!! DENK NA!!!!!!!!!
doe je oogkleppen af.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 15:28
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
_allymcbeal_ schreef:
Gadverdamme zeg, wat zijn jullie allemaal een stel racisten!!! ik schaam mij diep voor het nederlandse volk!!! DENK NA!!!!!!!!!
Er... enige uitleg is wel op z'n plaats aangezien ik erop gereageerd heb en je schreef "jullie allemaal".

Racist is mi een ernstig scheldwoord.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 14:34
theone87nl
Avatar van theone87nl
theone87nl is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

------------------------------------------------------------

Hoe denken jullie over Marokkanen? Hebben jullie persoonlijk veel last van deze groep mensen?

En hoe denken jullie dat deze problemen het beste zijn op te lossen? Moeten zij een heropvoeding ondergaan? Zo ja, in welke vorm moet dit dan zijn?

En vooral: hoe kan het zo zijn dat hier al die jaren nooit iets aan gedaan is?


Al-met-al een hoop vragen bij dit ernstige probleem.
marrokanen zijn kut en moeten oprotten vooral dat soort lui!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 14:45
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Hoe denken jullie over Marokkanen?
Negatief


Hebben jullie persoonlijk veel last van deze groep mensen?
Definieer "last"....Nou, laten we zeggen dat ik me behoorlijk vaak erger aan die stumpers

En hoe denken jullie dat deze problemen het beste zijn op te lossen? Moeten zij een heropvoeding ondergaan? Zo ja, in welke vorm moet dit dan zijn?
Die gasten moeten ze direct het land uit schoppen, en hun familie ook. Dat onder het motto: goed voorbeeld boezemt angst in

En vooral: hoe kan het zo zijn dat hier al die jaren nooit iets aan gedaan is?
Mensen durfden niks te zeggen, omdat ze toen (en nu nog steeds!) direct uitgemaakt worden voor racist.
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 14:48
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
theone87nl schreef:
marrokanen zijn kut en moeten oprotten vooral dat soort lui!
definieer 'dat soort lui'?
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 15:16
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Citaat:
Martian schreef:
definieer 'dat soort lui'?
Laat 'm, hij is kansloos
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 15:16
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
theone87nl schreef:
[knip]
wie is die man in je avatar?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:12
Verwijderd
Wat mij het meest opvalt is dat het al bij die hele kleine knaapjes begint met een bijzonder grote bek.
Als een Nederlands knaapje zo'n bek heeft kun je naar zijn ouders stappen of em een grote bek teruggeven, als zo'n (sorry voor deze algemenisering) marokkaans opdondertje zijn grote scheur opentrekt en je zegt er wat van, wat dan ook, dan is het meteen " hee, Mustafa, hij scheldt mij uit!", en voila, daar staat grote broer Mustafa, vers uit de sportschool...
Stap je naar de ouders dan mag JIJ gaan verklaren waarom dat ventje op je scheld, als ze al überhaupt nederlands spreken, en als het is "ik keek die kant toevallig op" dan had je dat maar niet moeten doen...

Begrijp me niet verkeerd, niet alle marokkanen zijn natuurlijk zo, maar het percentage dat opvalt steekt zo ontzettend af bij de rest. Verplichte inburgeringscursussen om te beginnen, of ze nou nieuw zijn of niet, en een 10 jaarlijkse test ofzo. Volgens mij ligt de hoofdoorzaak bij het grote cultuurverschil, niet dat hun cultuur per definitie slecht is, maar hij past niet bij de onze, en bepaalde cruciale verschillen kunnen niet getollereerd worden. Vergeet niet dat ze hier zijn komen wonen, niet andersom. Als je zelf in een nieuwe omgeving komt te wonen pas je je ook aan tot op zekere hoogte...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:18
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Nate schreef:
Oké, deze posts even verwijderen?
Is goed
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:19
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
azaziël schreef:
Wat mij het meest opvalt is dat het al bij die hele kleine knaapjes begint met een bijzonder grote bek.
Als een Nederlands knaapje zo'n bek heeft kun je naar zijn ouders stappen of em een grote bek teruggeven, als zo'n (sorry voor deze algemenisering) marokkaans opdondertje zijn grote scheur opentrekt en je zegt er wat van, wat dan ook, dan is het meteen " hee, Mustafa, hij scheldt mij uit!", en voila, daar staat grote broer Mustafa, vers uit de sportschool...
Stap je naar de ouders dan mag JIJ gaan verklaren waarom dat ventje op je scheld, als ze al überhaupt nederlands spreken, en als het is "ik keek die kant toevallig op" dan had je dat maar niet moeten doen...

Begrijp me niet verkeerd, niet alle marokkanen zijn natuurlijk zo, maar het percentage dat opvalt steekt zo ontzettend af bij de rest. Verplichte inburgeringscursussen om te beginnen, of ze nou nieuw zijn of niet, en een 10 jaarlijkse test ofzo. Volgens mij ligt de hoofdoorzaak bij het grote cultuurverschil, niet dat hun cultuur per definitie slecht is, maar hij past niet bij de onze, en bepaalde cruciale verschillen kunnen niet getollereerd worden. Vergeet niet dat ze hier zijn komen wonen, niet andersom. Als je zelf in een nieuwe omgeving komt te wonen pas je je ook aan tot op zekere hoogte...
Mwah... Marokkanen in Marokko gedragen zich heel anders dan hier in Nederland wat dat betreft (het probleem wat je aankaarte). Misschien zijn onze Marokkanen gewoon te goed ingeburgerd?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:33
Verwijderd
Ik denk eerder te lang achtergebleven.
In Marokko gedragen ze zich nu anders, terwijl de kinderen nu de kinderen zijn van de destijds hierheen gehaalde Marokkaanse gastarbeiders, die nog met de marokkaanse cultuur van 50 jaar geleden leven dankzij gebrekkige contacten binnen de algemene Nederlandse maatschappij van waarden en normen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:38
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
azaziël schreef:
Ik denk eerder te lang achtergebleven.
In Marokko gedragen ze zich nu anders, terwijl de kinderen nu de kinderen zijn van de destijds hierheen gehaalde Marokkaanse gastarbeiders, die nog met de marokkaanse cultuur van 50 jaar geleden leven dankzij gebrekkige contacten binnen de algemene Nederlandse maatschappij van waarden en normen
Dan heb je het nu over de ouders. Ik had het meer over hun kinderen.
De ouders zijn Marokkaans gebleven (hoezo achtergebleven?), hun kinderen komen in aanmerking met twee culturen: 1 thuis en 1 op school. Ze extremeerde zich in beide opzichten: snoepten van onze cultuur wat en van die van hun, met het gevolg dat ze in beide culturen niet meer thuis horen.

Overigens hebben ze mi de slechte invloeden van onze cultuur opgeslurpt en de slechte invloeden van de Marokkaanse cultuur behouden...
terwijl sommige Marokkanen dit net andersom hebben gedaan en die verdienen wat mij betreft een pluimpje
(en wanneer komen zij eens uitgebreid op televisie? )
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 17:05
Verwijderd
achtergebleven in cultuur opdoen, er verandert veel in 50 jaar. En ik heb het over de ouders omdat zij, zoals je zelf al inzag, de kinderen opvoeden en dus cultuur overdragen aan komende generaties...
ik dacht toch dat ik vrij duidelijk was
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 17:38
@pie
@pie is offline
Hoe denken jullie over Marokkanen (ik ga ervan uit dat je de in nederland wonende delegatie van marokkanen bedoelt..)? Hebben jullie persoonlijk veel last van deze groep mensen?

Niet al te best, heb er met nieuwjaar nog eentje betrapt toen ie de fiets van een maat van me open probeerde te tetsen (hard vooruitgooien en dan hopen dat het slot opengaat door de klap van de grond op de achterband)... toen rende ie weg.. toen ik uit de shoarmatent liep waar ik net had gegeten kwam ie met 4 vriendjes op me aflopen... toen er nog wat mensen achter me aankwamen zetten ze het weer op een lopen.. ik vecht absoluut niet graag, maar als ze het hadden willen provoceren had ik toch echt niet gezegd 'jullie hebben problemen met integreren, ik vergeef jullie, sla me maar verrot en jat mn portemonnee maar'

daarnaast is van de 50 marokkaanse gezinnen in het dorp waarover ik praat bijna geen enkel gezin zonder schoffie (leuk als je politieagenten in je kennissenkring hebt) die in aanraking met de wet is geweest.. trek je eigen conclusies

En hoe denken jullie dat deze problemen het beste zijn op te lossen? Moeten zij een heropvoeding ondergaan? Zo ja, in welke vorm moet dit dan zijn?

als ze zich thuis weten te gedragen omdat ze anders klappen van papa krijgen moeten ze dat op straat ook kunnen... het effect van heropvoeding is afhankelijk van de manier waarop dit gebeurt.. als ze een presentatie of schriftelijke overhoring over 'normen en waarden' krijgen zullen ze allemaal een voldoende halen, simpel en alleen omdat ze van het gezeik van de overheid af willen zijn.. maar zogauw ze uit dat les-zaaltje zijn? ik zie 99% kans op terug-naar-de-oude-situatie... laat ze zien hoe ze zich fatsoenlijk en zonder herrie te trappen kunnen vermaken, laat ze het effect zien van hun daden, laat ze zien hoe het leven buiten een zelf-gemaakte omgeving (lees: marokkaanse gemeenschap), maar leer ze vooral dat ze in plaats van een hele hand genoegen nemen met een vinger...

perspectief bieden is bullshit, ze kunnen naar school (openbaar onderwijs), ze kunnen werken (mijn moeder werkt toch ook in de supermarkt, ongeschoold werk in overvloed) dus welk ander perspectief wil je nog...

daarnaast vind ik preventief werken op het moment belangrijk, omdat het anders dweilen met de kraan open is.. zorg dat de jochies van nu niet de schoffies van de toekomst worden.. en de schoffies mogen van mij van straat worden geplukt en naar een heropvoedingscentrum worden gestuurd zoals die er ook voor moeilijk opvoedbare kinderen zijn... zet ze onder een militair regime (met alle modder, rotzooi, discipline, kortom alles erop en eraan) en je hebt kans dat ze luisteren en veranderen.. BEHANDEL ZE ZOALS ALLE NEDERLANDERS

En vooral: hoe kan het zo zijn dat hier al die jaren nooit iets aan gedaan is?

het probleem is gewoon genegeerd.. altijd is gezegd: volgens artikel 1 van de grondwet mag aan deze groep, vanwege de vrijheid van meningsuiting en vrijheid van geloof, niet getwijfeld worden of een oordeel over geveld worden, en daarom is het nooit fatsoenlijk ter sprake gekomen in de tweede kamer... door een schreeuwlelijk genaamd P. Fortuyn is dat taboe met een flinke hamer bewerkt en nu zijn politici vrij om erover te praten.. aan de ene kant heb je de dweilers, de andere is de preventieve kant..
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 18:34
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
azaziël schreef:
achtergebleven in cultuur opdoen, er verandert veel in 50 jaar. En ik heb het over de ouders omdat zij, zoals je zelf al inzag, de kinderen opvoeden en dus cultuur overdragen aan komende generaties...
ik dacht toch dat ik vrij duidelijk was
Voor mij niet
Maar nu wel
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 19:02
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
@pie spreekt goede woorden
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 20:37
theone87nl
Avatar van theone87nl
theone87nl is offline
Citaat:
Martian schreef:
definieer 'dat soort lui'?
die lui die zich verzetten tegen alles wat nederlands of westers is.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 20:43
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
theone87nl schreef:
die lui die zich verzetten tegen alles wat nederlands of westers is.
Ik verzet me tegen Amerikanisering en Nederlandse bekrompenheid. Gooi je mij nu uit het land?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 20:58
theone87nl
Avatar van theone87nl
theone87nl is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Ik verzet me tegen Amerikanisering en Nederlandse bekrompenheid. Gooi je mij nu uit het land?
als je nederlands of westers bent niet
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 21:00
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Citaat:
theone87nl schreef:
als je nederlands of westers bent niet
Je moet nog antwoorden op de vraag wie je zo opmerkelijk als avatar hebt genomen, knurft
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 21:12
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
theone87nl schreef:
als je nederlands of westers bent niet
Ik heb Pools bloed.
En nu?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef:
Ik heb Pools bloed.
En nu?
van hem weet ik niet, maar ik word al bang....
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Nate schreef:
Je moet nog antwoorden op de vraag wie je zo opmerkelijk als avatar hebt genomen, knurft
Iedereen kan toch zo zien dat dat voormalig SS topman Himmler is!?
of zit ik er naast

Laatst gewijzigd op 10-02-2003 om 10:03.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 10:44
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
azaziël schreef:
Iedereen kan toch zo zien dat dat voormalig SS topman Himmler is!?
of zit ik er naast
Volgens mij is hem dat wel, idd.

http://www.ns-archiv.de/krieg/zukunft/himmler.jpg
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 11:00
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
ik had hem eerder gespot
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 11:27
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Nate schreef:
Wat fijn dat je doet alsof ik dom ben.
Graag gedaan.
Citaat:
Wat fijn ook, dat je denkt dat ik het over verheven Nederlanders heb gehad en oh, wat fijn van die rascistische insinuaties.
Lees je eigen stukje. Misschien was jou bedoeling tijdens het opschrijven anders, dit is mijn interpretatie.

En dan nu (al) de inhoud:
Citaat:
Kan mij het interesseren waar iemand vandaan komt. Wie zich niet gedraagt moet de gevolgen ondergaan. Straffen moeten bepaald worden aan de hand van de situatie van het lijdend voorwerp. Als zo iemand anti-monarchistisch is, stuur 'm dan alstublieft naar een republiek. Als zo iemand de Nederlandse normen & waarden aan z'n achterste lapt, wat doet zo iemand dan hier? Hallo, kansen heb je. Die hoef je niet eens meer aan te nemen. Maar je kunt ze wel verneuken.
Ja, maar mensen die hun eigen cultuur verkiezen boven de onze (Die een een stuk eigen cultuur willen behouden), moeten er volgens jou ook maar uitgeschopt worden. En het gaat niet alleen om kansen hebben: Natuurlijk hebben ze kansen, maar ze hebben ook een hoop factoren die deze kansen kunnen beinvloeden. Conservatieve ouders, werkgevers die allochtonen niet representatief vinden zijn slechts een paar voorbeelden. Wie zich niet gedraagt moet de gevolgen ondergaan, en als "de crimineel" als Nederlander is erkend, moet deze op Nederlandse wijze gestraft worden.

Citaat:
Wie zich in mijn huis misdraagt, moet eruit. Is dat erg? Moet ik een multicultureel hoekje van mensen die me eigenlijk niet moeten maar het recht hebben om hun revolutionaire praatjes te verkopen inrichten?
Jou huis kun je niet vergelijken met heel Nederland, en dat hoef ik denk ik niet uit te leggen. En hoe weet jij dat die mensen je niet moeten?

Citaat:
Natuurlijk niet. Je hebt een land, en iemand die er de dienst uitmaakt. Gooi je weg wat je hebt dan is 't afgelopen.

Wat fijn.
Voorlopig maken er een heleboel mensen de dienst uit in Nederland. Waar wordt dat weggegooid?
Citaat:
En bovenal, wat fijn dat je snapt dat ik marokkanen evenmin als een probleemgroep zie als voorgenoemde chinezen, friesen, en italianen.
Wat fijn dat je zo goed op de inhoud van mijn berichtje ingaat. Wat fijn dat je dan toch vind dat als ze hun cultuur willen behouden ze er toch maar uitgeschopt moeten worden. Jij schreef het, niet ik. Wat fijn ook dat je zo vaak "wat fijn" schrijft. Geeft een schattig tintje aan je bericht.
__________________
__________________

Laatst gewijzigd op 10-02-2003 om 11:30.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 12:49
Suqeunse
Avatar van Suqeunse
Suqeunse is offline
omg wat een mongolen, racisten, als jij nou een buitenlander was, zouden we dan ook zo op jou afreageren?

dus als een marokkaan een appel steelt is het erger dan als een nederlander een fiets steelt, nou dat is pas rechtvaardigheid.

als het zo zou zijn, zou ik minder straf krijgen als ik een bankoverval pleeg, dan krijgt een marokkaan die een fiets stal meer dagen in het bak..
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 13:47
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Volgens mij is hem dat wel, idd.

http://www.ns-archiv.de/krieg/zukunft/himmler.jpg
Ik ben niet naar die site geweest maar:
krieg..... zukunft..... himmler?
Wat een rare combinatie....
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 13:51
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef:
ik had hem eerder gespot
Nate was sneller, maar hij had het berichtje voor mij verwijderd, omdat ik het van theone zelf wilde horen
Nu hebben jullie dat weer eens verpest
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 13:54
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Suqeunse schreef:

dus als een marokkaan een appel steelt is het erger dan als een nederlander een fiets steelt, nou dat is pas rechtvaardigheid.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 13:58
foefighter
Avatar van foefighter
foefighter is offline
niet bea der uit en wat moet er dan met maxima gebeuren!
__________________
We uncover our heads and reveal our souls
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 14:06
sexylexy
Avatar van sexylexy
sexylexy is offline
Citaat:
foefighter schreef:
niet bea der uit en wat moet er dan met maxima gebeuren!
maxima en willem-allexander zullen balen...

nee, mij maakt het niet uit of er een koningin is of niet, maar het hoort wle een beetje bij de nederlandse cultuur
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 14:09
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
sexylexy schreef:
maxima en willem-allexander zullen balen...

nee, mij maakt het niet uit of er een koningin is of niet, maar het hoort wle een beetje bij de nederlandse cultuur
Zolang bestaat ons koningshuis nou ook alweer niet hoor
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 14:11
sexylexy
Avatar van sexylexy
sexylexy is offline
nou, wel in mijn leven en ook in die van mijn betbetovergrootmoeder
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 14:19
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
sexylexy schreef:
nou, wel in mijn leven en ook in die van mijn betbetovergrootmoeder
De eerste koning die we hadden zei overigens: "Ik ben konijn!" ipv: "i ben koning!"
(had een lange tijd in GB gezeten)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 15:04
sexylexy
Avatar van sexylexy
sexylexy is offline
Citaat:
Gatara schreef:
De eerste koning die we hadden zei overigens: "Ik ben konijn!" ipv: "i ben koning!"
(had een lange tijd in GB gezeten)
Maar da tis al allemaal oud, ik heb het over de nieuwe cultuur...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 15:11
mcsun
Avatar van mcsun
mcsun is offline
Citaat:
Semyaz schreef:
Die gasten moeten ze direct het land uit schoppen, en hun familie ook. Dat onder het motto: goed voorbeeld boezemt angst in
Als jij zo'n fan bent van angst onder de bevolking moet je Bowling for Columbine van Micheal Moore echt eens zien!
__________________
to look at the world as we find it, not as we want it to be * cassavecrackers
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 15:16
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Veel over gehoord, moet ik misschien maar es doen

Back to topic:
Citaat:
omg wat een mongolen, racisten, als jij nou een buitenlander was, zouden we dan ook zo op jou afreageren?

Nee, want áls ik een buitenlander zou zijn, zou ik me wél gedragen in een land waar ik te gast ben...
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 16:12
theone87nl
Avatar van theone87nl
theone87nl is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Ik heb Pools bloed.
En nu?
pools bloed kan ook nog
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 16:18
Verwijderd
Citaat:
mcsun schreef:
Als jij zo'n fan bent van angst onder de bevolking moet je Bowling for Columbine van Micheal Moore echt eens zien!
Heersende film
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04.