Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2007, 11:22
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
@rne schreef op 02-02-2007 @ 05:57 :
Heeft iemand hier ook The Sims 2 voor de Cube? En zo ja, is die leuk?
is kut
Advertentie
Oud 07-02-2007, 13:31
Verwijderd
ik heb wat dingen gedownload van de officiele sims-site en wil ze nu uitpakken in mijn documenten/ea games/the sims 2/downloads, maar die map bestaat niet. ik heb wel de optie aangevinkt in het spel. what to do?
Oud 07-02-2007, 14:38
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 07-02-2007 @ 14:31 :
ik heb wat dingen gedownload van de officiele sims-site en wil ze nu uitpakken in mijn documenten/ea games/the sims 2/downloads, maar die map bestaat niet. ik heb wel de optie aangevinkt in het spel. what to do?
De map zelf maken.

Ga naar mijn documenten/ea games/the sims 2/
Bestand --> Nieuw --> Map
Noem het downloads

Dump je spullen daarin en dan zou het ok moeten zijn.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 07-02-2007, 15:24
K@rnemelk
Avatar van K@rnemelk
K@rnemelk is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 05-02-2007 @ 12:22 :
is kut
Ah oké.
__________________
Karnemelk is de ideale dorstlesser! >> Ook lekker bij chili con carne!
Oud 09-02-2007, 12:40
Verwijderd
Heeft iemand als Sims Levensverhalen gekocht? Zo ja, hoe bevalt ie?

Hij is wel duur zeg, 50 euro
Oud 09-02-2007, 12:43
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 09-02-2007 @ 13:40 :
Heeft iemand als Sims Levensverhalen gekocht? Zo ja, hoe bevalt ie?

Hij is wel duur zeg, 50 euro
t is ook geen uitbreiding he
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 09-02-2007, 12:48
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 09-02-2007 @ 16:13 :
t is ook geen uitbreiding he
Nee dat weet ik, maar daarom is 50 euro wel veel geld. Maar ik vroeg me af of iemand hem al heeft en of het het waard is.
Oud 09-02-2007, 13:23
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 09-02-2007 @ 13:48 :
Nee dat weet ik, maar daarom is 50 euro wel veel geld. Maar ik vroeg me af of iemand hem al heeft en of het het waard is.
mja ach, sims 2 kostte 60 euro bij de release en veel nieuwe console & pc spellen zijn nieuw 60 euro.. Maar t blijft idd veel geld. Eigenlijk aanklagen.

Maar, t enige wat er zo anders aan is, is dat t makkelijk speelbaar is op de laptop toch? dat je t scherm kan minimaliseren enz?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 09-02-2007, 13:48
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Ik heb eigenlijk wel hele leuke screenshots, zal binnenkort eens kijken of ik die hier kan posten (kan wel even duren)
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 09-02-2007, 13:56
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 09-02-2007 @ 16:53 :
mja ach, sims 2 kostte 60 euro bij de release en veel nieuwe console & pc spellen zijn nieuw 60 euro.. Maar t blijft idd veel geld. Eigenlijk aanklagen.

Maar, t enige wat er zo anders aan is, is dat t makkelijk speelbaar is op de laptop toch? dat je t scherm kan minimaliseren enz?
Ja, was ook duur.. Jeps, het is laptop vriendelijk.
Oud 09-02-2007, 19:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
kewl man met huisdieren
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-03-2007, 06:20
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Zag Sims 2 - Seasons op een bittorrent staan, voor de geinteresseerden .. die is dus al te koownloaden.
Oud 01-03-2007, 07:47
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
en hij is ook te koop trouwens
__________________
Addicts of communication..
Oud 01-03-2007, 12:04
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
En ik speel hem sinds gisteren

Ik heb nog niet heel veel dingen gedaan. Alleen wat tomatenplanten in de grond gestopt en ik zag het regenen en hagelen, dan gaan je poppetjes voor het raam staan turen met een bedrukt gezicht De eerste keer in ieder geval. Tot nu toe vind ik het ontzettend leuk, alleen wel jammer dat er amper nieuwe kleren zijn.

Oh en een beetje typisch dat de postbode in de sneeuw nog gewoon in zijn korte broekje post bezorgt
__________________
I think I have a problem, I think I think too much

Laatst gewijzigd op 01-03-2007 om 17:08.
Oud 01-03-2007, 20:37
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Hoe werkt dat sims uitwisselen precies? Ik heb nu een huishouden in een package gedaan, maar als ik hem aan iemand anders geef, hoe kan die hem dan in zijn spel krijgen?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 02-03-2007, 21:08
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb net de universiteit afgemaakt en ben naar de gewone stad verhuisd. Ik heb een relatie met iemand die ik op de universiteit heb leren kennen. Zij is nog steeds student. Nu wil ik graag haar haar diploma laten halen, maar ik kan nergens vinden waar ze woont. Ze zit in geen enkel studentenhuis en als ik naar de optie ga om sims naar de universiteit te sturen zit ze daar ook niet tussen. Iemand enig idee waar ik haar kan vinden? In mijn spel heet ze Veronica Lind (ik heb hem in het engels geïnstalleerd). Ik weet dat ik haar gewoon bij me kan laten intrekken, en dan naar de universiteit kan sturen, maar ik wil haar eigenlijk eerst af laten studeren.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 02-03-2007, 23:24
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik heb zoiets ook gedaan maar zodra je die laat intrekken in de grote mensen wereld om t zo ff te zeggen kan je ze niet terug sturen om te studeren volgens mij want dan worden ze in een klap volwassen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 03-03-2007, 12:59
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Nouja ik heb haar inmiddels maar bij me in laten trekken en ze werd inderdaad volwassen. Zijn er dan gewoon simpoppetjes die nergens terug te vinden zijn?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 03-03-2007, 13:15
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 03-03-2007 @ 13:59 :
Nouja ik heb haar inmiddels maar bij me in laten trekken en ze werd inderdaad volwassen. Zijn er dan gewoon simpoppetjes die nergens terug te vinden zijn?
Jups, die zijn er. Staan ook wel beter bekend als "Townies" in de engelse versie. Dat zijn sims die automatisch aangemaakt worden en die onbestuurbaar zijn tot je met ze gaat samenwonen/trouwt.

En als ze doodgaan (of gaan samenwonen/trouwen) wordt er automatisch een nieuwe aangemaakt in zijn/haar plaats.

Dus de enige manier om haar te laten afstuderen zou zijn om haar op een of andere manier tijdens de studie in het huishouden te krijgen maar ik zou niet weten hoe je dat doet
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 03-03-2007, 14:35
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 03-03-2007 @ 14:15 :
Jups, die zijn er. Staan ook wel beter bekend als "Townies" in de engelse versie. Dat zijn sims die automatisch aangemaakt worden en die onbestuurbaar zijn tot je met ze gaat samenwonen/trouwt.

En als ze doodgaan (of gaan samenwonen/trouwen) wordt er automatisch een nieuwe aangemaakt in zijn/haar plaats.

Dus de enige manier om haar te laten afstuderen zou zijn om haar op een of andere manier tijdens de studie in het huishouden te krijgen maar ik zou niet weten hoe je dat doet
Als je een gewoon huisje hebt op campus kun je daar toch ook in samenwonen?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 07-03-2007, 15:52
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 03-03-2007 @ 15:35 :
Als je een gewoon huisje hebt op campus kun je daar toch ook in samenwonen?
yup.. heb ik ook gedaan
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-03-2007, 16:49
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Hmpf, dat had ik even eerder moeten weten

Zijn er inmiddels al anderen die seasons hebben gespeeld. Meningen?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 08-03-2007, 17:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
volgens mij is de vraag al eens geweest..
maar hoe maak je een studentenhuis?
ik heb een gebouw met 6 kamers en ieder een eigen deur.. maar je moet t wel huren voor een prijs die een student niet heeft
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-03-2007, 20:42
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Volgens mij kun je zelf geen studentenhuizen maken
In bestaande studentenhuizen kun je ook geen muren aanpassen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 09-03-2007, 12:35
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
The majority of Sims will start out living in a dorm. "The Sims 2 University" does come with a collection of template dorms in a range of sizes, that is not enough for gamers who love to customize. To edit or create a new dorm you will have to use a cheat code.

Edit Existing Dorm
Enter the lot you want to edit and open the cheat screen (control-shift-C) and type in boolprop dormspecifictools disabled false. This will allow you to use the build and buy modes without limitations.

Make a New Dorm
For creating your own dorms from scratch, you need to go add an empty lot to the neighborhood. Decorate the future dorm as you desire (remember to include counter islands, ShinyTyme Cooktop, sprinkler, dorm doors, and dishwasher/sink). Go to the cheat screen and type in changelotzoning dorm. Your lot will now function as a dorm.


__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 09-03-2007, 14:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
thanx

maar wat moet je nou precies in je cheat hokkie zetten
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 09-03-2007, 15:12
Verwijderd
changelotzoning dorm
Oud 09-03-2007, 21:46
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ooooh dat wist ik niet, wat ontzettend gaaf dat dat kan Ik ben normaal anti-cheat, maar hiervoor zet ik mijn principes toch even opzij


(ik moet dus intypen:

boolprop dormspecifictools disabled false


?)
__________________
I think I have a problem, I think I think too much

Laatst gewijzigd op 09-03-2007 om 21:48.
Oud 09-03-2007, 22:16
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Die code doet het niet

Oh ik zie het al, je moet een paar van die woorden aan elkaar doen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much

Laatst gewijzigd op 10-03-2007 om 11:34.
Oud 10-03-2007, 15:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb nu de sims 2 met studentenleven, en ik wil eventueel weer eens zo'n uitbreiding kopen (het begint weer te kriebelen ). Maar ik wil niet zoals bij de sims 1 weer de fout maken om een fortuin uit te geven aan alle uitbreidingspakketten, dus ik vraag me eigenlijk af of die uitbreidingpakketten het wel een beetje waard zijn. Ik ben sowieso meer van de spulletjes dan van de extra speelopties (huisdieren etc). Wat is jullie advies?
__________________
you're not my demographic
Oud 10-03-2007, 20:32
5tephan
Avatar van 5tephan
5tephan is offline
Pff sims 2 heb ik in de kast liggen met 2 uitbreidingen,
staat op m'n pc en doe er niks mee ik vind de hele sims 2 maar slecht
Oud 10-03-2007, 20:37
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 09-03-2007 @ 23:16 :
Die code doet het niet

Oh ik zie het al, je moet een paar van die woorden aan elkaar doen.
bij mij doet ie t nog steeds niet
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 11-03-2007, 10:35
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Niet als je

boolprop dormspecifictoolsdisabled false

intypt? Dat moet je dan intypen als je in dat studentenhuis bent. Ik weet niet of het uitmaakt of je er met of zonder poppetje in bent, oftewel of je er bent om te spelen of om het huis aan te passen. Ik was er met een poppetje en toen ik deze code toen intypte kon ik inderdaad muren verbouwen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 11-03-2007, 13:54
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
hij pakt em wel maar ik kan nog seeds geen studentenhuis van mn huis maken
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 11-03-2007, 15:43
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Nee daar moet je ook een andere code voor gebruiken, deze code is alleen om een bestaand studentenhuis aan te passen. Om een heel nieuw huis in een studentenhuis te veranderen moet je deze code gebruiken:

changelotzoning dorm

(volgens sarah, ik heb hem zelf niet geprobeerd)
__________________
I think I have a problem, I think I think too much

Laatst gewijzigd op 11-03-2007 om 16:49.
Oud 11-03-2007, 19:29
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 09-03-2007 @ 22:46 :
Ooooh dat wist ik niet, wat ontzettend gaaf dat dat kan Ik ben normaal anti-cheat, maar hiervoor zet ik mijn principes toch even opzij


(ik moet dus intypen:

boolprop dormspecifictools disabled false


?)
Het is een tijdje geleden dat ik het probeerde, dus ik weet niet zeker of deze codes helemaal de goede zijn (heb gewoon de eerste site die google vindt gekopieerd). Maar het kán iig wel, dus als deze codes het niet doen misschien even wat andere sites bekijken?

ik vind dit trouwens ook niet écht cheaten
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 11-03-2007, 23:44
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ja, je moet alleen een de middelste woorden aan elkaar doen

Maar inderdaad, ik vind dit ook niet echt cheaten
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 12-03-2007, 20:09
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ben niet tegen cheaten
soms doe ik t met cheat en soms zonder..
ik heb vandaag een vrouw een tweeling 'gegeven' met cheaten
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-03-2007, 07:39
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik vind tweelingen juist niet leuk. Ik wil altijd twee kindjes, maar vind het veel leuker om twee keer een babytje te hebben
Maar ik wist ook helemaal niet dat je daar cheats voor had.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 15-03-2007, 20:08
- KTFE
Avatar van - KTFE
- KTFE is offline
Je hebt zelfs cheats om vierlingen te krijgen enzo.
Oud 16-03-2007, 18:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Vertel!!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 17-03-2007, 14:44
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
OMG ik kan soaps gaan schrijven denk ik!

Het verhaal begint bij Marianne, die met Christiaan van de Kerkhof trouwt en haar zwanger raakt. Christiaan is helaas overleden vlak voor de bevalling (van de ouderdom) dus dochter Karen heeft haar vader nooit gekend. Vervolgens groeit Karen op en toen ze kind was werd moeder Marianne verliefd op de directeur (Bas) van haar particuliere school. Moeder Marianne werd inmiddels oudere en Bas trok bij Marianne en Karen in. Marianne heeft echter sex gehad met jonge god Arie terwijl Bas thuis was. Na een pijnlijke confrontatie is Bas vertrokken en woont Marianne nu samen met Arie. Karen wordt tiener, staat een tien op haar raport en haalt de hoogste baan in de criminaliteit. Ze krijgt een vriendje (Ray) en daarmee haar eerste kus. Na wat gerommel met Ray groeit ze op tot een volwassene. Arie komt erachter dat Karen veel knapper is dan Marianne en verleid haar. Marianne's hart is gebroken, maar Karen kan het niet over haar hart verkrijgen om Marianne alleen aan haar lot over te laten. Terwijl Karen en Arie een gezinnetje stichten, woont Marianne zeer verdrietig in hetzelfde huis.

To be continued
__________________
I am..
Oud 21-03-2007, 15:16
Verwijderd
Ik wil heel graag mijn eigen huis maken, maar de trappen zijn véél te groot. Dus ik zoek een soort lift ofzo, in ieder geval iets dat maar één hokje inneemt. Bestaat dat ergens? Ik heb wel gezocht, maar (nog) niets gevonden.
Oud 21-03-2007, 19:14
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-03-2007 @ 16:16 :
Ik wil heel graag mijn eigen huis maken, maar de trappen zijn véél te groot. Dus ik zoek een soort lift ofzo, in ieder geval iets dat maar één hokje inneemt. Bestaat dat ergens? Ik heb wel gezocht, maar (nog) niets gevonden.
Een lift bestaat ja, vierhokjes groot. 2 x 2
Oud 22-03-2007, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 21-03-2007 @ 20:14 :
Een lift bestaat ja, vierhokjes groot. 2 x 2
Hmm, ok, kan ik die gewoon downloaden of zit hij alleen bij die 'gaan het maken'-uitbreiding? Ik wil natuurlijk 't liefst een trap die max. 3 hokjes inneemt en het hoekje omgaat (dus zoals je die in de meeste nieuwbouwhuizen zit nu). Maar goed, die kan ik niet vinden, en een soort wenteltrap ook niet...
Anders doe ik de trap wel een beetje buiten het huis hem, zodat de rest in ieder geval klopt. Of de lift dan, als dat kan zonder die uitbreiding... (Ik heb net Seizoenen gekocht, ben niet van plan er nog een te kopen op korte termijn )
Oud 22-03-2007, 15:56
Verwijderd
Ik heb iets gevonden dat op een lift lijkt, 't ding zelf neemt maar 1 hokje in, als een Sim naar boven wil, dan gaat hij op een rondje staan en plof, hij is boven. Geinig wel

En Seizoenen is grappig Na veel tuinieren werd ik ineens een PlantSim en kreeg ik een PlantBaby. Echt heel bizar
Oud 23-03-2007, 00:09
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik heb vanavond ruim een kwartier met de slappe lach gezeten toen mijn sim na het lange "sneeuwpop bouwen" ineens bevroor en omdonderde

(misschien was het toch geen goed idee om dat in zijn zwembroek te doen )

EDIT:
Minder leuk vond ik het toen hij later tijdens het fitnissen spontaan ontbrande... maar goed dat ik een sprinkler had hangen vanwege de open haard er vlak naast...
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 23-03-2007, 10:55
Verwijderd
Haha, mijn Sim ging in de winter tuinieren in badpak en had het toen te warm

En die PlantBaby is stom. Ik wilde haar zo'n middeltje geven waarmee ze normaal kon worden, maar dat kan je baby's niet geven Dus werd ze volwassen (PlantBaby's gaan van peuter naar volwassen naar oud, 't zijn dus nooit echt baby's en ook nooit tiener en al helemaal geen jongvolwassene ) en toen dronk ze het drankje en was ze echt heel stom. Irritant karakter, heel brutaal, helemaal niet zo lief als ze als PlantBaby was. Jammer Ik heb haar maar laten verhuizen.

Nu laat ik mijn zoontje naar de universiteit gaan. Of ja, nu... de Sims draait niet op m'n pc, en laat m'n man nu net de laptop mee hebben genomen
Oud 23-03-2007, 11:07
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-03-2007 @ 11:55 :
Haha, mijn Sim ging in de winter tuinieren in badpak en had het toen te warm

En die PlantBaby is stom. Ik wilde haar zo'n middeltje geven waarmee ze normaal kon worden, maar dat kan je baby's niet geven Dus werd ze volwassen (PlantBaby's gaan van peuter naar volwassen naar oud, 't zijn dus nooit echt baby's en ook nooit tiener en al helemaal geen jongvolwassene ) en toen dronk ze het drankje en was ze echt heel stom. Irritant karakter, heel brutaal, helemaal niet zo lief als ze als PlantBaby was. Jammer Ik heb haar maar laten verhuizen.

Nu laat ik mijn zoontje naar de universiteit gaan. Of ja, nu... de Sims draait niet op m'n pc, en laat m'n man nu net de laptop mee hebben genomen
Ik heb echt nog nooit van een plantbaby of plantsims gehoord. Wat houdt dat in en word je dat door alleen maar te tuinieren?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 23-03-2007, 11:49
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 23-03-2007 @ 12:07 :
Ik heb echt nog nooit van een plantbaby of plantsims gehoord. Wat houdt dat in en word je dat door alleen maar te tuinieren?
't Zit bij die uitbreiding Seizoenen in; als je veel in je moestuin werkt, dan word je op een gegeven moment zo 'één' met de plantjes, dat je zelf op een plant gaat lijken. Je hebt dan ook andere behoeftes; zonlicht, water en liefde. Dus dat is heel makkelijk. En vervolgens kan je liefde strooien en een plantbaby maken; dan is er ineens een groen peutertje. Verder blijft alles hetzelfde; je kan gewoon blijven werken enzo dus. Alleen is je levensloop ook anders; peuter, volwassen, oud. Je gaat dus ook sneller dood. Bij iemand van de tuinclub kan je een drankje kopen om weer te genezen, maar kennelijk kunnen alleen volwassenen dat drinken.

Wat ik ook leuk vind aan Seizoenen is dat je twee dingen hebt die je leuk vindt aan mensen (turn on's) en één turn off. Mijn sim houdt van dikke mensen met blond haar en vind brillen stom
En die inventaris is leuk; je kan alles in je zak stoppen en vervolgens als cadeautje aan iemand geven.
Verder vind ik de nieuwe spulletjes niet zo bijzonder, soms wel grappig, maar ik zou veel liever wat meer standaard dingen zien en dus minder tuttig of amerikaans. En 't lijkt me ook leuk wanneer je een keuken kan maken met bovenkastjes. Maar goed, dat zijn details

Leuke uitbreiding
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.