Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2004, 20:43
Fixion
Fixion is offline
Ik zit nu al dit hele schooljaar met een groot probleem. Ik ben verliefd op mijn leerkracht Frans. Dit is niet bedoeld om belachelijk te doen ofzo, maar het is wel een irriterend probleem. Elke keer als ik bij haar in de les zit, weet ik dat ik naar haar aan het staren ben of dat ik over haar aan het dromen ben of soms zelfs haar met mijn ogen aan het uikleden ben. Ik heb zelf nog een vriendin en daar gaat het heel goed mee, maar toch heb ik dit probleem. Is er geen manier waarop ik die verliefdheid kan doen verdwijnen of een manier dat ik dit kan overbrengen tot mijn leerkracht?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2004, 20:51
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Weet je zeker dat je verliefd op haar bent ?
Misschien vind je het idee om verliefd op haar te zijn spannend
of gewoon het idee dat ze "de baas over je is " en ook nog eens zeer aantrekkelijk kan leiden tot fantasien. Daar is eigenlijk niks mis mee zolang het niet verder gaat.
Maar ja als je ECHT kriebels in je buik krijgt en alleen aan haar kan denken dan moet je toch bij jezelf nagaan of je wel zo eerlijk bent tegenover je vriendin.
Als ik jou was zou ik niet tegen je lerares zeggen wat je voor haar voelt want dat leidt tot niks of naja alleen maar problemen.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 20:58
meisje
meisje is offline
Stom topic, iedereen weet dat je dat niet kunt laten verdwijnen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 21:17
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
meisje schreef op 09-03-2004 @ 21:58:
Stom topic, iedereen weet dat je dat niet kunt laten verdwijnen
Als je niks boeiends te melden hebt hou dan je smoel !
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 21:23
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
ZerO schreef op 09-03-2004 @ 22:17:
Als je niks boeiends te melden hebt hou dan je smoel !

hahahaha Zer0 has spoken

ontopic: Ik denk ook dat je meer verliefd bent op de fantasie zelf dan echt op je lerares persoonlijk ofniet? want zo goed zul je haar niet kennen lijkt me.. ik zou het ook niet vertellen want er komen zoals eerder gezegd is alleen maar problemen van, ik denk dat het wel vanzelf overgaat. Maar misschien is het een tip om je relatie wat spannender te houden zodat je niet op fantasien gaat concentreren.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Fixion schreef op 09-03-2004 @ 21:43:
Is er geen manier waarop ik die verliefdheid kan doen verdwijnen of een manier dat ik dit kan overbrengen tot mijn leerkracht?
verliefdheid verdwijnt niet, helaas voor jou overgaan tot actie is misschien niet verstandig, maar wel een uitdaging natuurlijk! misschien vindt ze een jong ding voor de verandering wel leuk! Ze is natuurlijk niet voor niets lerares geworden
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 05:51
*Madel*
Avatar van *Madel*
*Madel* is offline
Ik denk dat je dit soort verliefdheden niet al te serieus moet nemen (ook niet voor jezelf). Ze komen meestal zomaar opzetten en zijn dan net zo snel als dat ze gekomen zijn ook weer verdwenen.

Als je bij haar in de les zit moet je gewoon proberen je ergens anders op te focussen dan op de leerkracht (op haar les misschien? ) en niet teveel op haar letten.

Geloof, het gaat wel over...
__________________
*Amegi de Floko*
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 10:20
Fixion
Fixion is offline
Dit dacht ik aan het begin ook maar nu duurt het ondertussen al een heel schooljaar(September tot nu) En dit is echt niet meer leuk
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 15:55
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
*Madel* schreef op 10-03-2004 @ 06:51:
Ik denk dat je dit soort verliefdheden niet al te serieus moet nemen (ook niet voor jezelf). Ze komen meestal zomaar opzetten en zijn dan net zo snel als dat ze gekomen zijn ook weer verdwenen.
Niet mee eens. Ook al lijkt het voor jou misschien onmogelijk en maar een 'bevlieging', dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
Een goede vriendin van mij was ook heel lang verliefd op haar leraar en nu ze van school af is, hebben ze een serieuze relatie. Natuurlijk, dit is een uitzonderlijk geval waarschijnlijk, maar laat je niet weerhouden door mensen die zeggen dat het maar een fantasie is, want verliefd is verliefd. Jij weet zelf wel wat je voelt en tsja: nee heb je, ja kan je krijgen...

Succes
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 16:53
juno
Avatar van juno
juno is offline
Het gaat heusies en echies over. Het komt zo vaak voor. Ze is waarschijnlijk alleen maar gevleid, als ze het al doorheeft.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 17:42
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Ik heb zelf ook een relatie met een meisje dat ik ken van mijn stage op een middelbare school (zij is 16, ik 19). Is eigenlijk ook pas ruim na mijn stage onstaan, dus vind het zelf ook wel kunnen.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 18:05
meisje
meisje is offline
Het is een vraag die al minstens driehonderd keer gevraagd is op het forum en de reacties zijn ook al driehonderd keer gegeven. De topicstarter heeft een nutteloze topic gestart en dat bedoel ik alleen opbouwend
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 19:42
Dramaqueen
Dramaqueen is offline
Heb et ook gehad, en het gaat echt wel over. Maar bij mij heeft het wel vrij lang geduurd.
En het idiote is dat je pad beseft hoe belachelijk het idee is als het over is . Don't worry...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 20:06
Verwijderd
Ik zou het niet te snel opgeven, misschien kun je haar wat drankjes kopen en nemen achter het toneel tijdens het eindfeest?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 20:33
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-03-2004 @ 21:06:
Ik zou het niet te snel opgeven, misschien kun je haar wat drankjes kopen en nemen achter het toneel tijdens het eindfeest?


Hmz, dit is eigenlijk wel mijn grootste fantasie... een leraar, dat mag natuurlijk niet en dat maakt het natuurlijk nog veel spannender
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 11-03-2004 @ 21:33:


Hmz, dit is eigenlijk wel mijn grootste fantasie... een leraar, dat mag natuurlijk niet en dat maakt het natuurlijk nog veel spannender
Als ik hoogleraar ben mag je me best een keer komen 'bezoeken'
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 21:48
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-03-2004 @ 22:42:
Als ik hoogleraar ben mag je me best een keer komen 'bezoeken'
Wat roep je dan op je 'hoogconjunctuur'?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 22:50
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 11-03-2004 @ 22:48:
Wat roep je dan op je 'hoogconjunctuur'?
Gij Slet!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-03-2004, 23:00
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Het kan een fase zijn. Maar het kan ook betekenen dat er iets niet goed zit in je huidige relatie. Ik zou toch eens goed bij mezelf nagaan hoe het zit met je huidige relatie, of je je daar nog wel prettig genoeg bij voelt. Of er punten zijn die je in de weg zitten. Al dat soort dingetjes. Daarna nog eens verder gaan kijken wat je kan doen. Maar da's wat ik zou doen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 22:06
Proxima
Avatar van Proxima
Proxima is offline
Ik hoop voor jou dat het maar een fase is. Waarschijlijk we hoor, maar ik wil toch ook ff zeggen dat het wettelijk gezien niet kan om een relatie met een leerkracht te hebben. Dit is strafbaar en de leerkracht kan zijn/haar baan erdoor verliezen, als het wederzijds is natuurlijk.

Het is nu niet zo dat ze haar baan kan verliezen omdat jij over haar fantaseert en helemaal weg bent van haar, maar een relatie zal nooit mogelijk zijn, ook al zou ze wel willen.

Ik hoop dat je nu niet nog meer gaat fantaseren, maar ik wou dat toch wel even vermelden omdat de meeste mensen het gewoon niet weten dat het strafbaar is.

( Dat is omdat een leerkracht moet instaan voor je goede opleiding en je welzijn. Ook moet de leerkracht objectief over u kunnen oordelen bij het geven van punten etc. Dat gaat nu eenmaal niet als er speciale gevoelens tussenkomen...)
__________________
Geef me een snel schip, want ik ben op zoek naar het gevaar!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 21:04
songeur
Avatar van songeur
songeur is offline
Citaat:
ZerO schreef op 09-03-2004 @ 21:51:
Weet je zeker dat je verliefd op haar bent ?
Inderdaad. Ik denk niet dat je op twee mensen tegelijk echt 'verliefd' kunt zijn. Misschien vind je haar alleen aantrekkelijk of aardig, of kijk je tegen haar op.

Ga eens na wat je allemaal over haar weet, over haar persoonlijkheid en vraag je dan af of je op die persoon verliefd bent. Ik denk niet dat jouw verliefdheid hierdoor spontaan verdwijnt, maar hierdoor kun je het geheel wel relativeren, lijkt me.

Sterkte ermee!

songeur
__________________
'Je ne perdrai pas mon temps à essayer de prolonger ma vie', aldus Renaud.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:11
songeur
Avatar van songeur
songeur is offline
up

Ik ben benieuwd hoe het ermee gaat, heb je wat aan de tips enzo?
__________________
'Je ne perdrai pas mon temps à essayer de prolonger ma vie', aldus Renaud.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 17:18
kleinedraak
Citaat:
Ireentje schreef op 09-03-2004 @ 22:23:
hahahaha Zer0 has spoken

ontopic: Ik denk ook dat je meer verliefd bent op de fantasie zelf dan echt op je lerares persoonlijk ofniet? want zo goed zul je haar niet kennen lijkt me.. ik zou het ook niet vertellen want er komen zoals eerder gezegd is alleen maar problemen van, ik denk dat het wel vanzelf overgaat. Maar misschien is het een tip om je relatie wat spannender te houden zodat je niet op fantasien gaat concentreren.
Dat van dat niet goed kennen is echt bullshit hoe verklaar je liefde op het eerste gezicht dan? Of als je zoent met iemand die je niet kent en hem daarna ineens leuk gaat vinden, dan ken je diegene toch ook nie
Ik begrijp het gevoel heel goed en het is niet iets dat je zomaar weg kunt stoppen.(zie mijn zinnetje onderaan mijn naam )
Je moet alleen bij jezelf nagaan of het idd verliefdheid is, of het een vorm van aand8, of misschien wel gewoon een geile fantasie is. En als je echt verliefd bent, wat zou je dan willen, evt een relatie??(niet meteen zeggen dat dat niet gaat).
Het kan ook zijn dat je bewondering voor haar hebt en haar als een soort moeder of goede vriendin ziet(weleens vaker van gehoord). Hoelang moet je nog op die school? Kijk als je na dit jaar van school af bent en je gevoel is daarna over dan geeft het nix. Maar als je daarna nog verliefd blijft kun je evt wel actie ondernemen (als ze nie getrouwd is ofzo)
Mja, bedenk eerst maar eens wat je voor haar voelt. I know het is moeilijk, maar mij heeft dat echt geholpen!! Sterkte
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 19:50
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Whahaha je hebt een vrouwelijke leerkracht die FRANS heet
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 12:36
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ze geeft franse les, slimmerik.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2004, 14:16
songeur
Avatar van songeur
songeur is offline
Verliefd op de leraar
__________________
'Je ne perdrai pas mon temps à essayer de prolonger ma vie', aldus Renaud.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd op beste vriendin
kwatwatkwiet
14 25-01-2012 18:37
Liefde & Relatie Verliefd op leraar? (ander soort topic dan 'Verliefd op leerkracht')
Alistar
72 15-02-2007 00:53
Verhalen & Gedichten [ verhaal ] Het meisje dat het niets bezat
Fayelinde.
5 07-12-2006 18:40
Liefde & Relatie Lerarenliefde deel 2
Sander Gessel
43 18-06-2005 21:36
Liefde & Relatie Lerarenliefde
Ostentation
64 13-06-2005 00:13
Liefde & Relatie Verliefd op leraar...
joaquadriesje
29 18-03-2003 00:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46.