Oud 11-12-2009, 07:57
Verwijderd
ik ben niet goed denk ik hoor. ik heb iemand waar ikmeesterlijk veel om geef, waar toekomst in zit en die mij zo vreselijk accepteert hoe ik ben. Waarom wil ik nog rennen en vliegen? Waarom kan ik niet beginnen met die rust creeeren die ik op zich best nodig heb? Ligt het aan mij en mn emotionele problemen, of is de situatie er echt een die ik op dit moment niet dragen kan?
Advertentie
Oud 11-12-2009, 10:19
Verwijderd
Blegh, ik heb heel vreemd gedroomd en dat is al de zoveelste keer deze week. Ik ben het zat.

I'm not the sort of person who falls in and quickly out of love
But to you, I give my affection, right from the start.
I have a lover who loves me - how could I break such a heart?
Yet still you get my attention.
Oud 11-12-2009, 10:47
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik droomde dat ik een zeehondje ging redden Het was alleen lastig want ik was in het Engels aan het ruzieën en toen zag ik dus dat zeehondje in het weiland en wist ik niet meer wat zeehondje in het Engels was en ook niet meer of ze nu in zout of zoet water leefden. Dit geheel terzijde.

Pff, ik wil een beetje veel, geloof ik. Werken, een perfect huishouden, schrijven, leuke dingen doen... Te weinig tijd!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 11-12-2009, 10:50
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Gister was fucked up. Gewoon in Amsterdam met R. en L. aan het rondlopen, beetje dingetjes regelen enzo. En toen ineens ging het niet goed, politie, ambulance, wtf. Ik schrok me kapot.. Gelukkig waren ze allemaal heel aardig tegen me en kon ik me redelijk snel herstellen. Maar wtf, waar ben ik toch mee bezig?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 11-12-2009, 10:55
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Rode Panda: ik kan ook niet tegen grote groepen mensen. Als ik niemand ken, gaat het wel beter, dan als ik mensen half ken of goed ken, heb jij dat ook?

OT: Paar dagen niet gepost. De verrassing voor m'n moeder is goed gelukt, ze had het écht helemaal niet verwacht dat er iemand zou komen, laat staan ik, uit de andere kant van het land. Woensdag weer terug en toen kwam ik op Rotterdam CS iemand tegen die bij mij op koor zit, was wel gezellig het laatste uur in de trein. Zij ging expres bij mij 2e klas zitten, terwijl zij eigenlijk een 1e klaskaartje had. Gister een beetje nuttig in huis geweest, veel opgeruimd. En nu zou ik nog wel een dagje vrij willen, maar ik moet vanmiddag weer werken. Maar morgen alweer weekend, dus dat hou ik ook wel vol.
Morgen gaan vriend en ik een weekendje naar Brussel. Ben benieuwd of het al een beetje kerstig is, zou ik wel leuk vinden. Zaterdag gaan we de stad doen en zondag waarschijnlijk naar Mini Europa (als het droog weer is).

Zo nog maar eens verder met mijn kerstkaarten, want ik wil ze perse zelf maken en veel tijd heb ik de komende dagen niet.

Karl Jenkins >3 (heb 4 cd's van hem met Sinterklaas gekregen, uit de serie Adiemus)
Oud 11-12-2009, 12:22
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Gister was fucked up. Gewoon in Amsterdam met R. en L. aan het rondlopen, beetje dingetjes regelen enzo. En toen ineens ging het niet goed, politie, ambulance, wtf. Ik schrok me kapot.. Gelukkig waren ze allemaal heel aardig tegen me en kon ik me redelijk snel herstellen. Maar wtf, waar ben ik toch mee bezig?
Wat gebeurde er dan precies en waarom moest er politie bij komen? (ambulance kan ik me nog redelijk voorstellen)
Anyway: *knuffel* het lijkt me allemaal niet gemakkelijk voor je. Maar het komt uiteindelijk allemaal goed! Het heeft alleen zoveel tijd nodig en dat maakt het zo moeilijk

OT: Pffff lerenlerenleren ik moet echt een beetje harder mijn best doen! Maar ik zie er tegenop dat ik nog een WEEK nonstop moet leren, dat vind ik echt lang en uuugh ik vind dit ook moeilijk/niet zo leuk. Ziektebeelden an sich wel, maar dat hele biochemische wat eraan vooraf gaat, kan me een beetje gestolen worden, want om het te begrijpen moet je het redelijk gedetailleerd weten.
Ik hoop echt zo hard dat ik dit haal! Want dan heb ik een weekje in april vrij en sowieso mijn eerste 18? studiepunten binnen... bluh ik weet niet waarom maar ik zie er zo tegenop. Zal wel komen omdat ik het weer bijgehouden heb alsof ik op de basisschool zit (niet dus).
Zometeen ook nog naar het dorp om vilt te kopen, en daar heb ik ook geen zin in het is maar een klein stukje fietsen op zich, maar het kost tijd, en het is koud buiten en ik ben een mietje dus daar kan ik tegenop zien. Maarjaaa in ieder geval heb ik ook al de hond uitgelaten
Wat ik wel rot vind trouwens, is dat ik woensdag een afspraak heb met mijn tutor omdat hij iets wil bespreken, maar het zou handiger zijn als ik die hele dag heb om te leren. En ik moet tot 14.00 thuis zijn omdat tussen 13.30-14.00 de stroom eraf gaat en ik wil 'm er daarna meteen weer op zetten zelf, zodat mijn koelkast niet compleet ontdooit. Bovendien moeten de stekkers eruit om schade te voorkomen, dus ik moet sowieso aanwezig zijn.
Zuchtttt ik ga maar weer aan de slag.
Oud 11-12-2009, 13:10
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Maybe it's not my weekend
But it's gonna be my year
And I'm so sick of watching while the minutes pass as I go nowhere
And this is my reaction
To everything I fear
Cause I've been going crazy I don't want to waste another minute here



Hopelijk word 2010 een beter jaar. Dit jaar genoeg ellende achter de rug.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 11-12-2009, 13:15
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Dankje fizzle-fluffy . Het was gewoon een erg groot tentamen en vrij nieuwe vorm voor mij, maar ik heb het gehaald (had 86% goed). Dus nu heb ik vakantie!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 11-12-2009, 13:26
Rick-v15
Rick-v15 is offline
Ik heb heel veel spijt van dat ik afgelopen week weer bij mijn oude stageplek ben geweest en een oude man waar ik veel mee omging die is overleden en ik had hem beloofd om nog een keer bij hem op bezoek, maar dat kon niet meer. Hij was 2 week geleden overleden en ik heb spijt dat ik niet ben langsgegaan en dus baal ik van mezelf. Ook voel ik me kut bovenop een erge dip doordat ik daar ook veel met een echtpaar omging. Dat echtpaar had de vrouw 2 beroertes gehad en wist niet meer wie ik was en ik dus heel veel aan haar vertellen wat we allemaal gedaan hadden, maar ze wist het niet en toen was ik overdonderd en had ik spijt dat ik ook niet eerder was langsgekomen. ik wil ook nog kwijt dat liefde bij mij echt altijd ongelooflijk slecht gaat.
Oud 11-12-2009, 15:17
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Nijn: (})

Indigo: mooi Geniet van je vakantie!

Hoe je stemming kan omslaan in twee dagen. Maar dat komt omdat ik alweer ziekig ben, al de zoveelste keer dit jaar. En het heeft steeds ook zo'n geweldige timing: volgende week drie practica en een toets waar ik nog heel veel voor moet doen terwijl ik nu gewoon in mijn bed wil liggen. En zondag examen en ik wil het zo graag halen, maar ik was vanmorgen al helemaal benauwd van het stukje lopen naar de bus en ik heb pijn in mijn rug en benen wat ik altijd heb als ik koortsig ben. Ik had in mijn hoofd eindelijk alles weer op een rij en ik was best tevreden over alles, word ik weer ziek
Ik heb het gevoel dat er iets niet goed is in mijn lijf, ik ben normaal echt bijna nooit ziek en nu constant. Ik ga heel hard duimen dat ik zondag fit genoeg ben. Straks maar even neusspray halen, dan kan ik in ieder geval weer ademen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 11-12-2009, 16:34
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Weekend. Wat ben ik daar hard aan toe.
Oud 11-12-2009, 18:55
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik moet het doen met wie ik ben geworden, maar dat is verdomd lastig.

Ik lig elke nacht geketend aan een ketting van gemis
En ik mag me niet bewegen
Tot de pijn geslonken is
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 11-12-2009, 20:32
Verwijderd
Waarom kan ik nou in godsnaam niet gewoon gaan studeren. Ik heb volgende week drie tentamens en ik heb gewoon nog niets gedaan.
Ik wil dit toch?! Waarom kan ik me er dan niet toe zetten, waarom kan ik geen gebruik maken van de mogelijkheden die ik heb gekregen. Ik kan dit, ik heb het zelf in de hand, dit is wat ik moet doen, dus waarom DOE ik het dan niet gewoon?!
Ik kan en WIL niet nog een studie verpesten, maar ik weet gewoon niet hoe ik het moet doen, ik weet niet hoe ik moet leren, hoe debiel is dát?!
Oud 11-12-2009, 20:36
Verwijderd
Lief deed vandaag een uitspraak waar ik nog meer door in de war ben. Terwijl zijn uitspraak juist zo positief was.
Anyway, ik had vandaag een opruimbui. Alles opgeruimd. Zowel slaapkamer als alles online en op mn pc. Heerlijk om te doen. T is weer een stapje. en mn therapeut was superpositief gisteren we zijn een stapje vooruit. nu nog een paar stapjes te gaan. en morgen een verjaardag waar een heleboel lieve mensen zullen zijn. wordt een lange dag, want eerst werken. Maar ik heb het er voor over.
Oud 12-12-2009, 13:34
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb zo hard getraind voor dat examen. Ik train langer dan de rest van mijn graad die examen doet. Ik heb zo lang niet kunnen trainen omdat mijn rug niet meewerkte, maar ik ben altijd naar de trainingen geweest en ik ken de technieken. En nu kan ik morgen misschien niet eens examen doen Ik weet dat er ergere dingen zijn, maar voor mij is het wel belangrijk. Ik heb hiervoor gewerkt, ik weet al vanaf de zomer dat ik examen mag doen en ik wil het zo graag halen.
Steeds kan ik niet trainen door mijn rug. Nu ben ik eindelijk klaar voor het examen, word ik ziek.

Ik kreeg wel een lief smsje van mijn ex (raar om hem ex te noemen). Hij weet ook dat ik hard getraind heb en de techniek wel gewoon beheers. Alleen hij zegt ook ziek is ziek, dus het fysieke deel wordt sowieso zwaar (en ook nog vanwege mijn rug).
Al ga ik helemaal stuk morgen, ik ga het wel proberen. Al heb ik aan het einde geen lucht meer over, ik zal ze laten zien dat ik doorzettingsvermogen heb.
Het gaat echt heel zwaar worden morgen. Of ik het nou haal of niet, ik wil kunnen zeggen dat ik alles heb gegeven.

En dan nog even over mijn ex: ik geloof dat we best vrienden kunnen zijn. Het voelt goed, ook dat ik hem nu gewoon hierover kan smsen en hij dan een lief smsje terugstuurt en me een beetje vertrouwen geeft dat ik het qua techniek wel kan. Ik weet dat een relatie er gewoon niet inzit en ik weet ook dat ik geen relatie meer met hem wil omdat ik niet gelukkig was en het niet werkte. Ik ben een liefde kwijt, maar ik heb er een goede vriend aan over gehouden en daar ben ik blij om.

Duimen jullie voor me morgen?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 12-12-2009, 17:12
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
donderdag rond 22:30 werd ik in paniek wakker over alles heel raar maarja.
en gisteren overdag gewerkt met bijna geen paniek overdag.
maar die kwam in de avond pas.
ik en me moeder waren gisteren nog even boodschappen wezen doen.
me moeder voor ons thuis,
en ik voor in boekel en toen had me moeder me naar boekel gebracht.
en op de afdeling was ik nog wel in paniek.
maarja toen heb ik me tas boven uitgepakt.
en samen met iemand van de verpleging de tv van een andere patient op me kamer gezet.
want ik had gevraagd of dat mocht en zij gebruikt hem toch nooit.
en ik ben er dus wel blij mee.
het was wel wennen weer hier slapen en een weekend opname.
maar ik vind het wel fijn hier.
en ik was tandpasta en drinken vergeten uit de auto te halen.
maar gelukkig mocht ik de tandpasta van een mede patient lenen.
en ik ben erachter gekomen dat die jongen waardoor ik woensdag nog flink moest huilen.
eigenlijk best wel een aardige jongen is.
dus het is maar goed dat ik hem een kans heb gegeven.
en nou vind ik hem veel aardiger dan woensdag.
het slapen was vanacht wel even wennen op dit bed weer en met al die geluiden.
maar ik heb toch lekker geslapen.
en er kwam een paar keer iemand van een andere afdeling hier de afdeling op.
om de koelkast leeg te halen maar die is door een vpk gauw genoeg weer onze afdeling uitgezet.
en vanochtend ben ik met een andere vrouw toen we gegeten hadden.
naar de winkel gefietst voor boodschappen.
en ik heb nog even me haren gewassen vanmiddag.
en toen even op het kantoor opnieuw verbonden.
en verder hebben we vanmiddag nog even samen de post voor de afdeling opgehaald.
hier op het terrein bij het hoofdgebouw.
en vanochtend en vanmiddag zijn er nog een paar op weekend gegaan.
en dadelijk gaan we eten.
en vanavond ga ik met iemand op de afdeling spelletjes doen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 12-12-2009 om 17:24.
Oud 13-12-2009, 12:16
lantaarnpaal
lantaarnpaal is offline
Hmm, gisteren was leuk en bizar. Ik weet echt totaal niet hoe het nu zit tussen de ex en ik. Maar, ik weet ook niet of ik het wel wil weten. Of ik sowieso een relatie wil. Net met mijn ouders gepraat over het aankomende jaar en dat ik naar het buitenland wil. En ergens is het zo fijn dat ik totaal geen rekening hoef te houden met iemand anders. Alleen maar met mezelf en hoe ik ik eindelijk mijn droom achterna ga. Nu alleen nog de keuze maken tussen Engeland, Schotland, Ierland, Venetië en Boedapest. Maar nu eerst studeren, die keuze komt later wel. En ik ben blij, aangezien ik in januari 5 dagen naar Praag ga. Ik moet echt weer weg... Waarom is Nederland zo benauwend? Of is het gewoon dat het aan mij ligt, en het overal in elk land zal hebben?
Oud 13-12-2009, 14:28
Verwijderd
Fijn weekend gehad <3 weinig slaap, maar wel heel gezellig. Een van mn beste vriendinnen en haar vriend waren dit weekend hier. vrijdagnacht de hele nacht wakker gebleven, bankhangen, muziek luisteren, praten, wazig zijn. Zaterdag uitgeslapen en vriendinnetje heeft ook tentamens deze week, dus we gingen lekker samen leren.Allebei in een hoek van de bank met een dekentje. 's avonds eten bij mn ouders en vriendje had een feest, dus toen hebben we met z'n 3en alsnog urenlang gekletst over van alles en nog wat. Fijn om vrienden te hebben die niet in de weg lopen, waarbij je gewoon op je gemak en jezelf kan zijn, die energie geven. Nu zijn ze weer weg, dus ik ben weer in leermodus. Eerst verder met paper. Waar ik donderdag uren aan heb gewerkt maar blijkbaar he tverkeerde bestand naar mn mail heb gestuurd, zodat ik nu de oude versie heb en de goede nog op de computer op de universiteit staat en ik alles opnieuw kon doen. Nu ben ik net zo ver als ik donderdag was.. onbevredigend om weer zoveel tijd aan kwijt te zijn aan iets wat je eigenlijk al gedaan had..
Oud 13-12-2009, 14:36
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
gisteren heeft me moeder nog gesmst dat ze me mist.
en hoe het hier is enzo en of ik me niet verveel.
en dat vind ik wel fijn.
en later gisteren avond nog een huil bui gehad door pesterij.
en dat heb ik later gisteren ook naar me moeder ge-smst van dat gepest
en vanochtend in paniek wakker geworden.
maarja verder is de dag wel lekker rustig.
en ik probeer deze dag zonder paniek door te komen.
en vanavond komt de rest van de afdeling weer terug.
en dat vind ik ook niet erg.
en straks mischien nog even hier op het terrein wat drinken halen.
en nou ben ik een wasje aan het draaien.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-12-2009, 20:48
Mrasz
Avatar van Mrasz
Mrasz is offline
ik zou graag de tijd willen stop zetten. het liefst op een moment dat je eraan herinnert hoe mooi de wereld kan zijn. samen met de mensen van wie ik houd en mij dierbaar zijn. een beetje een apocalyptische gedachte.
helaas begint het leven morgen weer. of beter gezegd: het gaat verder. weer een week om doorheen te komen.
__________________
"Bad art is more tragically beautiful than good art, because it documents human failure."
Oud 13-12-2009, 22:10
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
- Morgen begint het werken weer. Al wil ik niet zo denken. Ik ben van plan in wat apartere kleding naar kantoor te gaan, ben benieuwd wat de reacties zullen zijn. En ik heb voor het eerst een intake-gesprek waarbij ik moet tolken. We zullen zien. Dat is het leven nou eenmaal, weer een werkweek om vol te maken.
- Ik weet niet of ik hem nou mis of dat ik iets aan het afsluiten ben. Het is logisch dat ik geen emotionele steen ben, maar waarom komt dat nu pas los? Waarom niet eerder, waarom niet meteen? Is het omdat hij laatst zei dat hij het e-mailadres van een leuk meisje dat hij tegengekomen is gevraagd (en gekregen) heeft? Hij zegt dat het voelt alsof we nog een relatie hebben, of dat we alleen maar on-a-break zijn. Zelf weet ik het niet.
- Ik voel een leegte. Maar ik weet niet wat er mist.
- Morgen gaat (de andere) hij de visumaanvraag indienen. Ik ben benieuwd.
- Als ik goed voor mezelf zorg door meer te bewegen, gevarieerd te eten en wat meer geld aan mooie kleding uit te geven, dan moet ik ook goed voor mezelf zorgen door geen troep meer te eten. Gewoon gezond en met mate. Maar dat schijn ik nog steeds niet onder de knie te hebben. En het moet echt, anders hebben die andere dingen ook geen zin.

Allemaal succes gewenst in de komende week.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 13-12-2009, 22:14
Verwijderd
Hysterie alom in de kop van Nattigheid. driewerf hoezee.
Oud 13-12-2009, 22:58
Verwijderd
Ik heb echt ruk gedroomd en ik ben er gewoon nog steeds van slag van. Bah.
Oud 14-12-2009, 10:05
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Heel leuk weekendje Brussel gehad. Echt mooie stad, waar ik nog wel eens heen wil (en het is ook heel dichtbij vanuit hier). Gister naar het Atomium en Mini Europa geweest, wat ook erg mooi was. Daarna naar huis, pizza besteld en niks meer gedaan.

Over een uur begin ik met werken, we moeten 2 uur eerder beginnen dan normaal, vanwege de drukte. Ik hoorde vrijdag dat mijn collega's vorige week elke dag eerder begonnen zijn en sommigen hadden wel 35 uur gewerkt (normaal 27,5 uur p/week). Ik ben bang dat dat deze week weer zo wordt, op zich wel fijn, veel uur, maar ik weet niet of m'n stem het leuk gaat vinden, plus dat ik dan helemaal nergens meer aan toe ga komen voor de rest. Vanmiddag in een pauze even snel de stad in om kerstboomlampjes en versiering te kopen, want we hebben een kerstboom, maar die moet dus nog versierd worden.

En ik krijg vandaag denk ik mijn beoordelingsgesprek op het werk, maar er is me al verteld door een leidinggevende dat het sowieso goed is. En dat we in januari loonsverhoging krijgen
Oud 14-12-2009, 14:05
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wij hebben gisteren een kerstboom gekocht en rechts daarvan kan dan (een deel van) mijn wintertafereel en we hebben een lichtslang en het is natuurlijk allemaal hartstikke burgerlijk maar ik word er erg blij van
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 14-12-2009, 14:06
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Herinneringen zijn vervelend, thee is dat niet.
Lack of money is ook vervelend, anders komt er nooit iets van die 2e piercing.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 14-12-2009, 15:23
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Aaaargh ik word echt GEK van mezelf! Heb vandaag nog helemaal niks gedaan en dus gewoon een dag verspeeld, aangezien we vanavond hospiteeravond hebben... Oh ik kan dan zo boos op mezelf worden, maar het leren lukt me gewoon niet meer of zo ik ben aan het eind van mijn Latijn en ik wil echt HEEL GRAAG vakantie... Nu nog even proberen te bikkelen voor het eten en dan morgen maar heel hard mijn best doen, hopelijk gaat het dan beter. Pffff al die uren, ik had vandaag zoveel kunnen doen !
Oud 14-12-2009, 15:53
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
prrrrrrrrr wat ben ik lekker strontchagoooo.
stom gedoe met vrienden die het niet leuk vinden als ik mn vriend mee neem naar hun verjaardag/boekpresentatie.. nja dan kom ik gewoon helemala niet meer
Oud 14-12-2009, 15:59
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
prrrrrrrrr wat ben ik lekker strontchagoooo.
stom gedoe met vrienden die het niet leuk vinden als ik mn vriend mee neem naar hun verjaardag/boekpresentatie.. nja dan kom ik gewoon helemala niet meer
Hee, dat ken ik.
Alleen is 't dan de rest van de familie en gaat 't om mijn moeder en d'r vriend.

Sterkte, denk ik?
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 14-12-2009, 16:05
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Ik weet het niet, ik zit er een beetje doorheen denk ik. Ik merk dat ik chagrijnig word en geen zin meer heb.
Vandaag een uitnodiging gekregen voor een feestje dus ik wou opzich wel gaan. Een vriendin kon niet en een andere zei dat ze ook wel wou gaan. Dus zij gesmst of een andere vriendin ook mee wou, die kon ook niet. Oh zei ze dan ga ik ook niet. dat snap ik dan niet, we hadden toch ook met zijn 2e kunnen gaan. Nou lekker of ze vind me niet aardig of ze wou alleen met zijn 3e gaan ik weet het niet alleen heb ik nu wel het gevoel dat ze me niet aardig vind. Bah, wat ben ik toch weer depri aan het doen.
__________________
#
Oud 14-12-2009, 16:39
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Hee, dat ken ik.
Alleen is 't dan de rest van de familie en gaat 't om mijn moeder en d'r vriend.

Sterkte, denk ik?
neee sterkte is niet nodig, tis meer dat ze vinden dat het te druk wordt als ik hem (en een andere vriendin haar vriend) meenemen. Mja al die mensen daar heb ik zelf ook weinig zin in, dus dan ga ik wel niet!
Oud 14-12-2009, 16:44
Verwijderd
Ik probeer iets af te maken wat mijn behandelaars niet konden afmaken.
Ik heb alle psychologische onderzoeken door gelezen, en alles op een rijtje gezet.
Ik moet weten welk beeld erbij hoort, en omdat het nu goed gaat met mij, zal ik nooit weten wat ik precies gehad heb.
Voor mij is dat nodig om verder te gaan, en fatsoenlijk te kunnen gaan studeren volgend jaar.
Ik denk dat ik er wel uit ben..

(jeetje 4x ik achter elkaar ^^ )

wel voel ik me depressiever bah, en het is vervelend want het gaat zo goed eigenlijk.
Oud 14-12-2009, 17:11
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik ben geslaagd. En gesloopt. Ik ben kapot. Ik zit te huilen en ik kan niet eens precies zeggen waarom.
Ik wil zo graag met iemand praten, maar ik weet niet met wie. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik voel me alleen en verloren.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 14-12-2009, 17:26
Verwijderd
Ok. zelfs mn rokje zit strak. T gaat echt niet de goeie kant op
Vandaag weer de hele dag in het land. heerlijk, maar wel koud.
En nu zitten er beneden 16 man op eten te wachten. gezellig.
Oud 14-12-2009, 18:13
Verwijderd
Ik zat op het station, en ineens merkte ik dat ik huilde. Hoe eenzaam kan je zijn op een leeg perron, samen met een junk en een oma met een klein kind dat steeds net niet op het spoor viel?
Oud 14-12-2009, 18:40
Verwijderd
ik haat mezelf even want ik voel me alleen en ik had de hele dag uitgetrokken voor school maar ook daar is niets van terecht gekomen. En morgen moet ik de hele zooi inleveren dus dat wordt nachtwerk en ik ben al zo moe
en de jongen doet zo raar, ik geef t maar op. Misschien ben ik gewoon niet geschikt om aardig gevonden te worden, kan toch?
Oud 14-12-2009, 19:57
Verwijderd
nu hebben ze een arts ingeschakeld om een ibs-inschatting te doen... tgaat goed hoor
Oud 14-12-2009, 21:55
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Als de onderburen hun open haard aan hebben staan, wordt het warm in mijn kamer en ruikt het er naar openhaard-rook. En prikken mijn ogen soms een beetje. Fijn is dat.

Er is niemand op de hele wereld die me begrijpt. Al is het maar een klein beetje.
En dat heb ik deels zelf in de hand. (of helemaal)
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 14-12-2009, 22:16
Verwijderd
woooo ik heb in 20 minuten m'n paper getypt
Oud 14-12-2009, 22:34
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Citaat:
woooo ik heb in 20 minuten m'n paper getypt
Geen nachtwerk dus. Half.

Ik wil slapen, maar ik kan niet slapen. Want mijn hoofd is niet moe, maar mijn benen wel.
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 14-12-2009, 23:33
Verwijderd
Moeilijk moment. Moment ja, ik blijf me niet altijd zo voelen. Toch...?

Ik ben zo bang en het is zo moeilijk dat dit een angst is waar niemand me ooit tegen zal kunnen beschermen.

Wounded heart, I cannot save you from yourself....
Oud 14-12-2009, 23:55
kroot
kroot is offline
Citaat:
nu hebben ze een arts ingeschakeld om een ibs-inschatting te doen... tgaat goed hoor
sterkte lentekriebel!!!
@Heksjuh: keigoed dat je het gehaald hebt. Feli!!

Ik ben ook een doos, heb ik veel te doen, ben ik de hele morgen vrij, verslaap ik me. Dus geen therapie gehad, hij belde me wakker en was niet heel blij, en niet gestudeerd...Grrr
Oud 15-12-2009, 00:14
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
nu hebben ze een arts ingeschakeld om een ibs-inschatting te doen... tgaat goed hoor
Heel veel sterkte meid!


Great, ik heb misschien een pees ontsteking. Maarja, who worries about that als je een hond weg moet doen.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 15-12-2009, 09:03
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Droomvlucht: O, dat is naar Sterkte.

OT: Wat is het toch ontzettend koud.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 15-12-2009, 10:22
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Wij hebben gisteren een kerstboom gekocht en rechts daarvan kan dan (een deel van) mijn wintertafereel en we hebben een lichtslang en het is natuurlijk allemaal hartstikke burgerlijk maar ik word er erg blij van
Burgelijk , wat maakt het uit dat het dat misschien is, ik vind het ook leuk
Mijn vriend wilde eigenlijk geen kerstboom, maar hij kreeg er gratis een op de personeelskerstborrel. Nu wil hij eigenlijk alleen maar lampjes erin en een paar ballen, maar ik ga denk ik nog wel meer versiering kopen en dat hangt er dan opeens in. Alleen is de vraag wanneer ik dat in godsnaam moet kopen, gisteren van 11 tot half 7 gewerkt en vandaag weer zoiets. En ik heb maar 15 minuten pauze steeds, dus dat is ook rennen, vliegen als ik het dan wil kopen.
Oud 15-12-2009, 10:32
Verwijderd
Oh brr ik moet nu weg. Brr want het is koud. En brr, want ik moet naar de tandarts. Gaatje + wortelkanaalbehandeling. Ikwilnietikwilniet. Maar laat het na deze keer op zn minst even klaar zijn, ik heb het wel gehad met gaatjesboren, wortelkanaalbehandelingen en kiezentrekken.
Oud 15-12-2009, 10:41
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Auw, auw, auw.
Wakker worden met migraine is niet prettig.
Te laat wakker worden ook niet.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 15-12-2009, 11:35
Verwijderd
Koudheid. Vanmiddag volleyballen en dan voorgoed klaar met dat kutvak van een gym.

Buh kwil vakantie
Maar dan moet ik tentamens leren.
Blegh.
Oud 15-12-2009, 11:53
Verwijderd
Heksjuh gefeliciteerd. heel mooi! de rest sterkte!

Bah het zit nu even niet mee. gisteren ruzie met vriend. Ik voel me nu klote nu. en ik zit nog heel lang op school zonder concentratie. Sigaretje roken dan maar weer.
Oud 15-12-2009, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Koudheid. Vanmiddag volleyballen en dan voorgoed klaar met dat kutvak van een gym.

Buh kwil vakantie
Maar dan moet ik tentamens leren.
Blegh.
Hm wij hadden Gister ook gym als laatst volleybal. fijn he dat is afgerond.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.