Oud 18-12-2009, 13:31
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Wat een berichtgeving over de sneeuw vandaag en hier bij ons (zuid-west NL) is niks aan de hand. Ja, het heeft een beetje gesneeuwd, maar het was eind van de ochtend al voor een groot deel weggedooid. Er ligt nu nog alleen een beetje in de straat en op de stoepen, maar veel is het niet. Het is hier ook gewoon de hele dag droog geweest. Ben benieuwd of de voorspelde sneeuw überhaupt nog komt.
Ik wou dat ik daar woonde . Ik zat vandaag voor de 2e dag al voor 7 uur in de auto om maar op tijd op mijn werk te zijn. Gisterochtend sneeuwde het, vanochtend niet, dus was ik er erg vroeg (maar dat was niet erg, veel nuttigs gedaan). Gisteren heb ik zelfs 3x gegleden met de auto, best spannend, brrr. Vandaag was er bijna overal wel gestrooid, behalve bij mijn huis en mijn werk de laatste 2 straatjes (klinkerweggetjes) en beide parkeerplaatsen. Die waren dus nog spekglad.

OT: zo even de makelaar bellen en de papieren brengen, dan gaat 't allemaal echt beginnen. Best spannend...
Ik weet nog niet of ik vanavond wel naar het zwembad durf te gaan. Vervelend, want met de zwemles rekenen ze op me en na de training is de uitreiking van de clubkampioenschappen en dat is eigenlijk ook wel gezellig. Maar om er te komen moet ik met de auto best steile weggetjes op, en als het sneeuwt en er niet direct gestrooid wordt is dat natuurlijk bloedlink.
Advertentie
Oud 18-12-2009, 13:39
Verwijderd
Ik ben gevallen .
En nu is mijn hand heel pijnlijk en mijn arm en been helemaal beurs en gekneusd.
Oud 18-12-2009, 13:50
Verwijderd
Ahw, Mushu, hoelang al? Knuffel!

OT: Wat een kutfilm. Doodeng!
Oud 18-12-2009, 14:16
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Misschien moet ik niet de gedachten van anderen invullen. Ik heb hem heel eventjes gesproken en hij is niet boos op me en wil me ook de gelegenheid geven om te praten, maar hij had het gewoon druk. Al vind ik dat hij me best even iets had kunnen laten horen, een mailtje beantwoorden kost echt niet zoveel tijd. Maar goed, hij deed aan de telefoon gewoon aardig dus hopelijk is er niks veranderd tussen ons.
Nu belt hij me vanavond nog eventjes. Al vind ik praten aan de telefoon echt lastig, ik hoop dat hij een keertje tijd wil maken om in het echt te praten. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, ik voel me gewoon niet goed maar ik kan niet echt specifiek een reden aanwijzen.
Het voelt toch fijn om te weten dat er wel iemand voor me is. Dat idee geeft al heel veel rust.

Nu nog twee uur in de snijzaal en dan hopen dat de reis naar huis een beetje vlot verloopt. De berichtgeving is niet zo hoopvol, minder treinen in de richting die ik moet hebben. En ik heb veel en zware spullen bij me.
En ik hoop dat hij niet belt als ik in de trein zit, ik ga niet mijn hele hart uitstorten als iedereen kan meeluisteren en ik voel me een beetje schuldig als ik nu weer vraag of hij me later wil bellen.

Ik ben blij als ik thuis in mijn bed lig. Morgen de hele dag in de keuken staan en dan zondag trainen en een etentje waar ik helemaal geen zin meer in heb
En deze dag houdt ook maar niet op, ik moet nog twee uur in de koude snijzaal en mijn ogen prikken nu al van de formaline
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 18-12-2009, 17:30
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Mijn hele leven gaat bergafwaarts, alles gaat kapot. Ik maak mezelf kapot. En net op dat moment krijg ik de perfecte kamer waar ik vanaf 1 januari in kan. Twee weken om mijn leven op de rails te krijgen. Paniek.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 18-12-2009, 17:55
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Wat is dat toch met jou? Jij kan jezelf zelfs buikpijn geven met meevallers. Ik snap best dat je ook problemen met jezelf kunt hebben wanneer je knap, slim en tamelijk sociaal bent zoals jij (mijn gok a.d.h.v. het forum, de foto's van vroeger, meetings en de verhalen die ik via-via doorkrijg), daar niet van, maar dit klinkt wel erg destructief.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 18-12-2009, 18:11
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
@Darkfairy: iets wat ik hier niet op het forum kan zetten
pm?.

ot.
het werken ging gisteren beter dan verwacht.
zonder huilbuien en bijna zonder paniek.
ik belde s'middag's naar de afdeling of ik hier in het weekend kon slapen.
eigenlijk zou er geen kamer vrij zijn.
dus dan zou ik op de afdeling hier naast moeten slapen.
en overdag gewoon op onze eigen afdeling zijn.
maar ik zei dat ik dat niet zo fijn zou vinden.
en er loopt ook rond 23:00 meestal een patient van die afdeling hier rond.
en zoiezo zou ik me daar dan s'nacht's niet op me gemak voelen.
en toen zou ik er nog even over nadenken en later nog even terugbellen.
omdat me 2de coordinator er dan was die dat kamertje had gezien op die afdeling.
dus ik belde later terug en toen hadden ze gelukkig gevraagd.
aan iemand die maar 1 avond in de week op onze afdeling slaapt alleen op donderdag.
dus nou mocht ik gelukkig op haar kamer van vanochtend tot maandag middag.
dus gisteren me tas gepakt enzo.
ik kon gisteren alleen niet goed in slaap komen.
en vanochtend heb ik me spullen mee naar de afdeling genomen.
en daarna alvast me spullen uitgepakt en toen hadden we yoga.
en daarna had ik eindelijk een gesprek met de psychiater.
samen met me 1ste coordinator heb ik de psychiater alles verteld.
ik heb verteld van me angsten paniek me am en me dwanggedachtes.
en ik heb gezegd dat het echt niet goed gaat.
en ze heeft ook me handen gezien toen ik van het teveel wassen vertelde.
en ze vroeg ook over thuis enzo.
en waarom ik eerder met die lexapro wou stoppen.
maar ik zei dat ik niet weet of die angsten daar vandaan komen.
en ik heb ook verteld dat ik nog steeds veel denk.
aan de tante van me moeder me oom en iemand die hier op de afdeling zat.
die zijn overleden een tijd geleden.
en ik heb gezegd dat ik in het weekend hier blijf.
en nou moet ik sinds vanmiddag toch weer aan de lexapro.
en dat kijken we een paar weken aan.
eerst wou ik niet terug aan de lexapro.
maar ze vroeg of ik het ermee eens was.
en ik heb toch maar gezegd dat ik het er mee eens ben.
want het is wel beter zo en hopelijk word niet alleen me angst en me paniek nou minder.
maar hopelijk worden me dwanggedachtes nou ook minder.
maarja dat zien we na een tijdje wel.
maar sinds ik me lexapro vanmiddag heb genomen.
voel ik me nou wel al de hele dag behoorlijk suf.
en deze keer luisterde ze wel meer naar me had ik het gevoel.
ze kwam vandaag ook aardiger over dan de vorige keren.
en vanmiddag hadden we nog creatieve therapie.
en we hadden de laatste week afsluiting met onze psycholoog.
dat is wel jammer want hij gaat over een paar maanden ergens anders werken.
en daarna heb ik nog even me haren gewassen enzo.
met me coordinator in de buurt wat ik wel fijn vond.
want anders ging het zeker weer mis.
en verder maak ik er een rustige avond van.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-12-2009, 18:13
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Nijn*: (})

Net even een goed gesprek gehad. Het is toch pijnlijk om te horen als iemand ziet dat je al zo lang niet lekker in je vel zit en vindt dat je er echt iets aan moet doen. En zegt dat je het toch echt alleen moet doen, wat wel waar is in dit geval. Ik heb nu wel minder het gevoel dat ik er alleen voor sta, ik ben blij dat ik heb doorgezet en even iemand gesproken heb.
Alleen weet ik nu al helemaal niet meer wat ik moet doen. Ik weet wel dat er iets moet veranderen, ik weet alleen niet zo goed hoe. En eigenlijk wil ik er ook helemaal niet over nadenken, als ik het negeer gaat het weer een paar dagen goed. Misschien komt het vanzelf goed als ik weer doe of alles goed. Ik heb het immers hiervoor ook best lang volgehouden.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 18-12-2009, 22:18
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
^ Wat is dat toch met jou? Jij kan jezelf zelfs buikpijn geven met meevallers. Ik snap best dat je ook problemen met jezelf kunt hebben wanneer je knap, slim en tamelijk sociaal bent zoals jij (mijn gok a.d.h.v. het forum, de foto's van vroeger, meetings en de verhalen die ik via-via doorkrijg), daar niet van, maar dit klinkt wel erg destructief.

Pardon, wat is dit nou voor opmerking? Vooralsnog weet jij helemaal niets van mijn situatie, wie ik ben of hoe ik me voel. Wat je van anderen doorkrijgt of hoe jij mij in gedachten hebt van eeuwenoude meetings zegt helemaal niets over mij. Het lijkt me niet verstandig dat jij op basis van zulke dingen over me oordeelt; hoe ik me wel of niet zou moeten voelen, hoe ik met situaties of gevoelens om moet gaan. Beetje kortzichtig, niet? De binnenkant is niet altijd zoals de buitenkant.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 18-12-2009, 22:39
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Het was meer een uiting van bezorgdheid n.a.v. je eigen posts, sorry. 't Is bijna altijd goed nieuws gecombineerd met paniek en jezelf niets durven gunnen, zo komt het tenminste over. Ik zal verder mijn mond wel houden als je dat liever hebt, maar begrijp dan op z'n minst dat ik na zoveel posts me even niet kon inhouden.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 19-12-2009, 07:12
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Changshan: Die bezorgdheid uit je dan wel op een dubieuze manier, naar mijn idee. Verder weet je op basis van zo'n korte post nog steeds niet hoe ik erover denk. Ik gun het mezelf ontzettend, die kamer, een nieuw begin, zelfstandigheid. Maar ik vind het ook eng omdat het niet goed met me gaat en omdat ik opnieuw moet leren hoe ik voor mezelf moet zorgen. Dat soort dubbele gevoelens herkennen volgens mij heel veel mensen en zijn er wellicht bij elke situatie wel. Alleen niet iedereen spreekt ze uit, niet iedereen erkent ze. Betekent nog niet dat ik er niet heel erg blij mee ben en het niet zie zitten, enkel dat de medaille ook een keerzijde heeft. Je hoeft je mond niet te houden, maar geef dan reacties op basis van het hele verhaal, niet op basis van de twee korte zinnetjes die ik hier de afgelopen tijd heb geplaatst, dat heeft te weinig inhoud.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 19-12-2009, 10:41
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Knuffel voor Nijn*, Heksjuh, Etmakas en een voorzichtige voor Mushu en regendruppel . En iedereen die 'm verder nodig heeft natuurlijk!

Hier gaat het wel lekker . Ik geniet van mijn vakantie, lekker luieren zonder me schuldig te voelen, Groot Dictee gemaakt (whoei 23 fout ), hond uitlaten, beetje opruimen, sociaal zijn, hangen op de bank en voor me uit staren, lang met vriendjelief bellen, echt: vakantie is zo fijn!! <3 Want ik doe echt wel de dingen ook die ik moet doen, maar gewoon in een rustig tempo en niet heel stressend enzo, dat is echt duizendmiljoen keer fijner. Nu, vanmiddag naar vriendje toe, dus ik moet wel bepaalde dingen hier thuis gedaan hebben voordat ik wegga (inpakken, wc schoonmaken, bellen met winkel en misschien nog iets van mijn lijstje).
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 19-12-2009, 12:37
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
ik heb mijn intake gehad, en het was positief. denk dat ik daar wel op mijn plek zit. In janurarie is het 2e gesprek, daarna kan ik snel beginnen.

Donderdagavond ging het helemaal mis. Nu ben ik weer een beetje aan het opkrabbelen.
Oud 19-12-2009, 12:45
Verwijderd
Ik zal Philip Freriks missen...
Oud 19-12-2009, 14:38
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mijn hele leven gaat bergafwaarts, alles gaat kapot. Ik maak mezelf kapot. En net op dat moment krijg ik de perfecte kamer waar ik vanaf 1 januari in kan. Twee weken om mijn leven op de rails te krijgen. Paniek.
Nijn toch. Maar wel supergaaf van je kamer! Misschien helpt een nieuwe kamer juist, lekker een eigen plekje.
Oud 19-12-2009, 15:53
Verwijderd
Citaat:
ik heb mijn intake gehad, en het was positief. denk dat ik daar wel op mijn plek zit. In janurarie is het 2e gesprek, daarna kan ik snel beginnen.

Donderdagavond ging het helemaal mis. Nu ben ik weer een beetje aan het opkrabbelen.
Ik hoop echt dat het iets voor je is!

Met mij gaat het op het moment wel redelijk. Ik ben eventjes een weekendje met mijn vriend op mijn eigen kamer en het gaat wonderbaarlijk goed. Nog geen huilbui gehad. ik hoop dat het zo doorgaat en dat het straks ook goed blijft gaan.
Oud 19-12-2009, 16:10
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
IK WIL MEER GELD HEBBEN!

Pff, ik ben ook een oen ook. Ik ging naar de kinki kapper en ik dacht dat dat nog makkelijk kon, maar er bleef helaas nog maar 80 euro over voor mijn cavia's, vaste lasten, dus nu zit ik in geldtroubles. Ik heb al aan de verpleging aangegeven dat de SPVer mijn geld in beslag gaat nemen en mijn rekeningen betaald. Ik ben helemaal geen type om in de schulden te komen Dus hopelijk gaat het nog lang goed...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 19-12-2009, 16:22
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Nijn: O, wat spannend, een kamer! Ga je het wel doen? Ik zou het op zijn minst proberen. Heel veel succes, meiske.

OT: Ik had het vanochtend zó ontzettend koud, eerst bevroren op het station, maar toen fietste ik met min tien naar mijn werk en ik kon pas weer na een uur lopen, eerder voelde ik mijn voeten niet en het deed pijn en blegh. Maar verder gaat het wel goed
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-12-2009, 16:26
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Ik zal Philip Freriks missen...
Dat vind ik nou ook!

OT: Hij komt echt hierheen, hij komt echt hierheen, van 17 februari tot 29 maart! En daar heb ik zin in, en hij ook. En hoe we het financieel, met mijn familie, mbt mijn werk en het feit dat hij Engels noch Nederlands spreekt gaan doen, dat zien we vanzelf wel.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 19-12-2009, 19:35
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik ben blij dat ik nu gewoon normaal kan omgaan met mijn ex. Ik was net even met hem op msn en ik ben blij dat dat gewoon kan. Al denk ik wel drie keer na bij alles wat ik zeg, want ik ben bang dat dingen die ik zeg overkomen alsof ik hem terug wil. Maar als ik me daar niet druk over maak, kan ik gewoon normaal doen, hoe ik tegen anderen ook doe.

Ik zit alleen nog steeds niet goed in mijn vel en ik besef heel goed dat ik er zelf iets aan moet doen, dat niemand het voor me kan doen.
Ik ben al de hele dag misselijk van de spanning.

Ik hoop dat het niet te erg gaat sneeuwen en vriezen vannacht. Eerst krantenlopen voor de laatste keer, daarna trainen en daarna etentje. Ik hoop echt dat de treinen een beetje meewerken, ik heb er niet zoveel zin in om op een station te stranden in deze kou.
En door Regendruppen en Mushu ben ik een beetje bang om hard onderuit te gaan
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 19-12-2009, 22:19
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Sterkte voor iedereen in de sneeuw en een speciale knuffel voor Nijn en Hekjuh. }

OT: ik ben de hele avond bezig geweest met mijn kerstkaarten en ik heb er vanavond 3 gemaakt. In totaal zit ik nu op 5. Morgen ga ik verder, als het even kan, wil ik ze morgen op de bus doen. Ik wil wel dat ze vóór kerst aankomen.
Morgen misschien ook nog even naar de koopzondag, want ik moét echt nieuwe spijkerbroeken. Vanmiddag ook nog even in de stad geweest, voor alles gekeken, behalve voor broeken. Ik vind het zo vervelend dat ze je in die winkels altijd moeten helpen en dan vragen of ie goed zit en wat ik ervan vind. Maar ik moet echt nieuwe broeken, de nood is wel hoog zeg maar, dus dan moet dat maar even in die winkel.
Oud 20-12-2009, 11:21
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik wil naar Utrecht maar er rijden geen treinen bij Den Bosch

[update] En ook niet bij Eindhoven. En ook niet naar de Randstad. *frustratie*
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)

Laatst gewijzigd op 20-12-2009 om 13:24.
Oud 20-12-2009, 12:27
Verwijderd
mijn ouders komen niet naar het feestje van mijn schoonzusje vanwege het weer. erg jammer. Maar mijn vriend en ik gaan wel en ik heb er wel zin in. Gisteren naar een vriendin van mijn vriend geweest en van te voren was ik een beetje bang maar het ging goed en het was erg gezellig.
Oud 20-12-2009, 12:29
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Kouhouhouhoud.

Wat bezielt mij ook om midden in een sneeuwstorm naar buiten te rennen.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 20-12-2009, 12:45
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Klote sneeuw
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 20-12-2009, 13:45
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vanochtend bij het opstaan kregen we het wilde plan om buiten een sneeuwpop te gaan maken. Maar eenmaal buiten aangekomen bleek dat het poedersneeuw was, het bleef totaal niet plakken. Toen zijn we maar een wandeling door de wijk gaan maken. Op de meeste plekken had nog niemand gelopen en moest je (dus) goed uitkijken voor verborgen stoepranden enzo. Het sneeuwt nu al de hele dag met onderbrekingen van hooguit een half uur, ben benieuwd hoeveel sneeuw er straks overal ligt. Dadelijk nog even wandelen om een paar kerstkaarten naar de brievenbus te brengen en een frisse neus te halen. Heerlijk, die sneeuw, als je weet dat je niet per se ergens (naar je werk) toe moet!

Oh, en gisteren bij de wedstrijd heb ik iets in mijn lies verrekt, dus ik kon de hele middag en avond wel janken van de pijn. Vandaag is het gelukkig minder, het lijkt nu meer op gigantische spierpijn. En die wordt natuurlijk niet minder als je lange wandelingen door de sneeuw maakt, maar ja, ik blijf het leuk vinden om tot halverwege je onderbeen in de sneeuw te staan

Laatst gewijzigd op 20-12-2009 om 16:20.
Oud 20-12-2009, 13:54
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Vogelvrij/Duivelaartje: Ja, ik ga het zeker doen Ik zei meteen ja toen ik hoorde dat hij mij voor de kamer had uitgekozen. Er waren nog meer (>10) geschikte kandidaten maar hij vond mij het leukste en spontaanste dus wilde mij graag als huurder hebben!

OT: Heel eng dus allemaal, maar wel erg gaaf. Ben al helemaal aan het nadenken over hoe ik het moet inrichten enzo, meubeltjes uitzoeken e.d. Heel spannend.Voel me ook wel een stuk beter nu ik het allemaal wat meer begin te beseffen, het gaat heel moeilijk worden maar wellicht is dit de beste verandering die me kon overkomen.
Verder baal ik ontzettend omdat mijn mini-weekje weg naar Friesland niet door gaat vanwege de sneeuw.. Dus nu zit ik nuttige dingen te doen ipv vakantie te vieren en daar baal ik echt heel erg van, ik had me hier zo op verheugd. Maargoed, het ziet er buiten wel prachtig uit! Wou dat ik mijn snowboots kon vinden en even een sneeuwwandeling kon gaan maken *zoek*.. Gek en onverwacht begin van de vakantie wel!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 20-12-2009, 15:45
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
@ Nijn: gaaf joh een kamer

Ot: Nou, ik heb mijn sneeuw wandeling wel gehad. Was gestrand op Utrecht CS en er reden geen bussen meer. Ik moest maar naar huis lopen. Ik was niet de enige, iedereen liep op de busbaan door de sneeuw.
Ik voel me vandaag wel wat beter, hopen dat het lang blijft.
Oud 20-12-2009, 16:57
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Pardon, wat is dit nou voor opmerking? Vooralsnog weet jij helemaal niets van mijn situatie, wie ik ben of hoe ik me voel. Wat je van anderen doorkrijgt of hoe jij mij in gedachten hebt van eeuwenoude meetings zegt helemaal niets over mij. Het lijkt me niet verstandig dat jij op basis van zulke dingen over me oordeelt; hoe ik me wel of niet zou moeten voelen, hoe ik met situaties of gevoelens om moet gaan. Beetje kortzichtig, niet? De binnenkant is niet altijd zoals de buitenkant.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je je zo aangevallen voelt, hij bedoelt het duidelijk goed....
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 20-12-2009, 16:58
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Kutverjaardag gehad, maarja... Papa en mama zijn de laatste tijd wel lief en das ook wel weer heel fijn
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 20-12-2009, 17:05
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Hele dag aan m'n kerstkaarten gewerkt, vanavond ga ik ze afmaken en dan morgen posten. De hele tijd naar Serious Request geluisterd en dus steeds de berichtgeving over de sneeuw aangehoord. Hier valt het nog steeds zo mee. Er is vandaag ongeveer 5 cm gevallen (vriendje heeft het gemeten) en het heeft ook nog gedooid. Vanaf een uur of 1 is het droog geweest en de zon heeft nog geschenen. Heel af en toe nog een klein buitje met half sneeuw, half regen, maar dat was het. Ik hoop alleen wel dat m'n ouders en zusje goed thuiskomen straks, want die moésten met de auto de snelweg op. Straks nog maar even bellen om te vragen of ze al thuis zijn.
Oud 20-12-2009, 17:08
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Ik heb het gevoel mijn discussie mojo te verliezen.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 20-12-2009, 17:37
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het is weer een lekker rustig weekend hier op de afdeling.
en het is ook gezellig.
en me paniek en me dwanggedachtes en me angsten zijn er nog steeds.
dus ik hoop dat over een paar dagen me lexapro begint te werken.
en ik ben moe en duf.
en morgen heb ik het gesprek over begeleid wonen.
met me moeder me begeleidster van MEE en iemand die ik niet ken.
en hoe dat gaat dat zie ik dan wel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-12-2009, 18:11
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je je zo aangevallen voelt, hij bedoelt het duidelijk goed....
Omdat het op mij alles behalve 'goed' over kwam. Zeker omdat het komt van iemand die mij niet kent en ineens besluit te oordelen over hoe het met me gaat en wat ik daarmee aan moet.

@ Missy1-0: Welke plaats woon jij (ongeveer)? Ik stond hier bijna tot m'n knie in de sneeuw, dat is al uitzonderlijk in midden-Nederland!

OT: Enorme sneeuwwandeling gemaakt met buren + buurkindjes en uiteindelijk gezellig met een hele groep wat gaan borrelen. Was toch wel heel erg leuk al was het niet de zondag die ik had verwacht
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 20-12-2009, 19:49
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Omdat het op mij alles behalve 'goed' over kwam. Zeker omdat het komt van iemand die mij niet kent en ineens besluit te oordelen over hoe het met me gaat en wat ik daarmee aan moet.
Dat jij het direct als een oordeel opvatte, is meer jouw manier van interpreteren. Ik heb nergens gezegd dat ik jou of jouw situatie helemaal ken, maar ik wilde wel even laten merken hoe het overkwam, omdat het je héél misschien kon helpen. Doordat ik in het verleden redelijk wat contact heb gehad met iemand die jou wél goed kent, werd het bij jou misschien wat eerder getriggerd dan bij anderen die hier posten.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 20-12-2009, 20:14
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Ff iemand die je eigenlijk pas net 'kent' het hoe en waarom uitleggen over je vorige relatie en alles is best apart. Haalt toch nog steeds veel naar boven, maar wel ok om er over te kunnen praten toch. Toch laat alles me nog steeds niet koud...
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 20-12-2009, 20:23
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Jezus ik ga weer ongesteld worden ofzo. *cry*

Mijn moeder heeft zoals meestal rond kerst een enorme breakdown en ik wil haar met alles helpen en alle rotzooi die opgeruimd moet worden (het oude huis van mijn wijlen oom bedoel ik dan, onvoorstelbaar veel troep had die man) gewoon weggeven aan mensen die er blij van worden zodat we er vanaf zijn en dan dat appartement verkopen en dan is het gewoon klaar allemaal. De sfeer hier in huis is echt dramatisch gewoon. Ik heb maar eens gevraagd of die kerstspullen die ze nu tevoorschijn haalt (servies en andere ongein) bijdragen aan die stress en ze zegt van niet. Gelukkig maar want meer stress is echt het laatste wat ze nodig heeft. En daar zit ik ook niet op te wachten. Als zij de hele tijd chagrijnig is omdat ze gewoon niet weet waar ze moet beginnen is het niet bepaald feestvreugde en dan is er geen kerstboom groot genoeg om dat beter te maken.
En m'n vriendje is de hele vakantie zo ongeveer druk met werken waardoor hij niet zomaar even langs kan komen en nu verdwijnt hij steeds om dingen beneden te doen en gaat hij vroeg naar bed en ik wil gewoon praten over niks ofzo. Dat mag toch? Dat is toch leuk? Toch?! Fijn dat hij zo verantwoordelijk is en alles, but still. Ik wil een knuffel en stomme gesprekken over niks.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 20-12-2009, 21:13
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Yep, zeker weten PMS. Nu gaat het weer. Mijn vriendje kwam terug op msn en ik heb alles over mijn moeder met hem besproken en hij is heel lief en vroeg wat hij kon doen en ondertussen zoek ik plaatjes op van baby ottertjes en miereneters en panda's en alles. Daar word je wel vrolijk van.

KIJK DAN TOCH. (L)
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 20-12-2009, 21:18
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dat jij het direct als een oordeel opvatte, is meer jouw manier van interpreteren.
"Jij kan jezelf zelfs buikpijn geven met meevallers."

Ik weet niet hoe het mogelijk is dit níet als oordeel op te vatten. Sorry, ook ik vind het nogal kort door de bocht om zo'n reactie te plaatsen. Maar ik zal me er verder niet mee bemoeien.


ot;
Ik ben in de war en ik vind het eng wat er nu allemaal gebeurd in mijn leven. De wereld op z'n kop. En al voelt het zo fijn en vertrouwd, het maakt juist dat het me beangstigd. Wil ik dit wel, kán ik dit wel? En dan nog die studie... Ik maak me te druk, maar het is ook zo vol in mijn hoofd dat ik geen orde kan scheppen in de chaos.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 20-12-2009, 21:56
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
"Jij kan jezelf zelfs buikpijn geven met meevallers."

Ik weet niet hoe het mogelijk is dit níet als oordeel op te vatten.
Heel simpel: kijk naar de mogelijk gedachte erachter, da's het enige wat je hoeft te doen. Kun je één reden bedenken waarom ik een echt oordeel had willen geven? Maar goed, ik zal beter op mijn formuleringen letten; verder lijkt het me nu wel genoeg geweest.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 20-12-2009, 22:43
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Bah, bah, bah.

Dat is alles wat ik te zeggen heb op dit moment.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 20-12-2009, 22:48
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nijn: ik woon nu in Goes. Ze zeggen ook steeds op het weer, 'in het hele land m.u.v. het zuidwesten blabla' en dat klopt wel. Meer dan 5 cm is hier echt niet gevallen, ook niet met de sneeuw van afgelopen week erbij. Gelukkig maar trouwens.

OT: kerstkaarten zijn af Nu slapen. Weltruste iedereen.
Oud 21-12-2009, 11:25
Verwijderd
Pff ik word gek van Amsterdam, ik wil graag wonen in een stad die wat kleiner en overzichtelijker is en waarbij je niet overal een half uur of meer voor fietst
maarja nog 2 jaar wachten..
Oud 21-12-2009, 14:18
Verwijderd
Oh, bedankt allemaal!
Vanochtend naar het ziekenhuis gegaan. Anderhalf uur wachtkamer en dan een gesprek met als belangrijkste boodschap: We weten het niet, we proppen er wat laxeermiddel in, we prikken nog wat enge ziektes (Lyme, Q-koorts) en tot over zes weken.
Altijd prettig, ziekenhuizen!
Oud 21-12-2009, 15:28
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou jongens, ik ben in Utrecht. Alleen moet ik nu eigenlijk morgen naar Meppel. En weer terug. Pff, van mij mag de sneeuw nu in een uurtje wel weer helemaal verdwijnen, heb net een mooie wandeling gemaakt, ik vind het wel weer genoeg, maar dat zit er zeker niet in?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 21-12-2009, 17:39
Verwijderd
ik heb de nare eigenschap ontwikkelt om alles wat ik zeg in m'n hoofd te gaan spellen. Geen idee hoe ik eraan kom, ook niet hoe ik ervan af kom. Maar ik voel me nogal geschift zo. Zal wel stress zijn..hoop ik.
Oud 21-12-2009, 18:24
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@regendruppel zoiets heb ik ook maar dan alle letters in groepjes van 3 verdelen.
en dan kijken hoeveel groepjes van 3 ik er van kan maken.
en dat is ook nogal een nare eigenschap.

ot.
vanochtend was het lekker rustig een vpk gaf yoga.
want me 1ste coordinator die normaal yoga geeft die heeft vakantie.
en de activiteiten begeleidster die normaal mee helpt moet naar de tandarts.
dus we deden even strek oefeningen en toen gingen we snoezelen .
wat best wel lekker was en ik heb het mezelf toegelaten om in slaap te vallen.
en van de dagbehandeling waren we maar met zijn 2e.
dus we gingen bij de opname eten en dat was ook wel een keer gezellig.
en me coordinator van de dagbehandeling was er dus ook niet.
en ik zou s'middag's een gesprek over begeleid wonen hebben.
maar toen ik in de taxi zat smste me moeder me dat ze haar hadden afgebeld.
me moeder durfde er wel door heen te rijden.
maar vanwege het weer durfde de andere 2 er niet doorheen te rijden.
dus nou is het verzet naar 4 januari.
en toen ben ik nog maar even de hond uit wezen laten en naar de apotheek geweest.
en ik heb een leuke kalender gekocht met allemaal honden erop.
ik vind het een hele lieve kalender.
en daarna me tassen van het weekend uitgepakt.
en me medicijnen bakje bijgevuld voor de hele week.
dadelijk nog even me brood smeren voor morgen en dan ben ik klaar.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 22-12-2009 om 18:13.
Oud 21-12-2009, 18:30
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
We hadden in 't hoofd gehaald dat we vandaag de wekelijkse boodschappen zouden doen (Vriendje heeft ook vakantie genomen). Woeps, dat was niet grappig op de weg. Gelukkig maar dat we niet zo ver hoefden en de tijd hadden. Vooral het parkeerterrein daar was echt niet grappig, er zaten een boel auto's vast die niet meer vooruit kwamen. Gelukkig had de auto van Vriendje redelijk wat grip en ging het dus allemaal goed. Ik haalde de krat met boodschappen achter uit de auto en liep achter een andere auto door richting de deur, en toen stond ik zo tot aan mijn knie in zo'n sneeuwduin gezakt!
Vanmiddag zijn we nog naar het winkelcentrum gewandeld. Het blijft leuk, de sneeuw, als je niet per se ergens naar toe hoeft. De wegen waar de bus rijdt, zijn inmiddels weer redelijk, maar alle andere wegen zijn hier een ramp.
Ik heb vandaag ook een aantal dingen gedaan die ik al een paar dagen voor me uit schoof: 1 makelaar (af)gebeld (de andere nam niet op) en de rekening voor het witten van de badkamer naar een medebewoner gebracht. Vanavond hoef ik lekker niks van mezelf, misschien ga ik zo wel lekker op de bank zitten met een kop thee om de laatste 100 blz. van 'de schaduw van de wind' te lezen.
Oud 21-12-2009, 19:23
Verwijderd
Citaat:
ik heb de nare eigenschap ontwikkelt om alles wat ik zeg in m'n hoofd te gaan spellen. Geen idee hoe ik eraan kom, ook niet hoe ik ervan af kom. Maar ik voel me nogal geschift zo. Zal wel stress zijn..hoop ik.
Dat je alles fonetisch denkt? Heb ik een tijdje gehad. Dus als iemand zei, "mijn zus", dacht ik "me sus". Heel raar. Ging vanzelf weer weg

Ot: vakantieeeee, heel fijn!
Oud 21-12-2009, 22:57
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Hawahaai: geniet van je vakantie!

OT: ik heb nu al genoeg van die sneeuw terwijl het hier dus allemaal veel minder erg is dan elders in het land. Vanavond zijn we maar niet naar de pubquiz gegaan omdat dat toch 20 minuten rijden is over de snelweg en aangezien er nieuwe sneeuw voorspeld was, leek het ons niet verstandig. Ik vrees echt voor 2e Kerstdag, als we naar mijn ouders zouden gaan, die in het oosten van het land wonen. Het is 2,5 uur rijden, maar met deze sneeuw lijkt het me niet verstandig. Ik hoop echt dat de wegen dan begaanbaar zijn, maar de voorspellingen zijn niet goed.

Ik baalde vanmiddag zo van mezelf en het werk. Ik was ten eerste te laat, gewoon te laat weggegaan en met die sneeuw kon ik ook niet even snel fietsen. Toen was het natuurlijk enorm druk en moest ik ver weg van m'n collega's zitten (is op zich niet erg, maar de plek voelde anders en niet fijn). De helft van de systemen die ik nodig had, lagen eruit, ook heel fijn. Toen kreeg ik een rotgesprek, dat ook veel te lang duurde en die man bleef maar doorgaan dat hij echt geen geld meer had en dat ze de elektriciteit kwamen afsluiten en hoe hij moest overleven. Ja, heel erg allemaal, maar ik kan daar niks mee. En het gesprek was ook nog eens in het Engels en zo goed sprak hij dat niet en daarom begreep ik hem weer slecht en moest ik 3x alles navragen en op specifieke vragen kon ik in het Engels ook geen antwoord geven. Op een gegeven moment gewoon aangegeven dat ik verder niks voor hem kon doen en wanneer hij bericht en geld kon verwachten en toen het gesprek afgerond. Toen bleef hij nog doorgaan hoe dat nou kon en dat hij z'n advocaat ging bellen etc. etc. Ik wou echt dat ik die man meteen een brief had gestuurd vanwege de taalbarrière. Daarna alles op de automatische piloot gedaan en gelukkig waren we vroeg klaar en kon ik een uur eerder naar huis dan normaal. Morgen om 11uur beginnen en dan hopen op fijnere mensen en dat de systemen weer gewoon werken.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02.