Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2007, 14:53
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
http://www.virtual-bubblewrap.com/popnow.shtml
Advertentie
Oud 15-01-2007, 15:14
Verwijderd
Fugu-The_Best_Of_Us.mp3 2:46 128
Oud 15-01-2007, 16:02
Verwijderd
Intervisie
Oud 15-01-2007, 16:18
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Naar aanleiding van de potentie, ligging van de winkel en de concurrentie wordt het marktgebied berekend. Kaart 4 geeft een beeld van het primaire, secundaire en tertiaire marktgebied.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 15-01-2007, 16:37
Carni
Avatar van Carni
Carni is offline
http://www.youtube.com/watch?v=jjyOD...elated&search=


HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA

ROFL
__________________
Vai tomar no seu cû..
Oud 15-01-2007, 16:41
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Hahaha, ik ken er meer die lief zijn en het niet van hun stoere praatjes moeten hebben!
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 15-01-2007, 16:51
Verwijderd
vBulletin bericht
Helaas - we hebben niks gevonden. Probeer het nog eens met andere trefwoorden.
Oud 15-01-2007, 20:10
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Redhair schreef op 15-01-2007 @ 10:09 :
Ja ik heb je posts gelezen, maar ik vind je een beetje vaag.
Weet je wel wanneer euthanasie toegepast wordt? Bij ondraaglijk en uitzichtloos lijden. Er zit dus geen verbetering in, maar degene leeft wel met besef.
Degene vraagt om euthanasie, er komen veel gesprekken, er moeten twee aparte verklaringen komen dat degene inderdaad ondraaglijk en uitzichtloos lijdt. Zodra dat rond is, wordt het persoon uit zijn lijden verlost.
Bij iemand die niet bewust leeft wordt, met toestemming van familie, de stekker eruit getrokken.

Jij vindt het bovenste moord, terwijl degene het zelf wil, het een weloverwogen beslissing is waarmee artsen het eens zijn. Maar het onderste, wat zonder toestemming van de patient zelf gebeurd, is hulp. Ik vind het allebei geen moord, maar ik vind dit een beetje krom.

Iemand moet lijden tot zijn dood, als degene ziek is. Want moord kan niet. Martelen is iemand bewust pijn doen met alle verantwoordelijkheid.
Dat is precies de reden waarom ik het martelen noem.
Iemand die niets meer kan, die ernstig ziek is, pijn heeft, veel pijn, ook pijn van binnen. Waarschijnlijk een poos gevochten tegen zijn/haar ziekte, maar dan op het punt komen waarop je beseft dat vechten geen zin heeft, dat er niets meer aan te doen valt. Je de rest van je leven met pijn moet doorbrengen. Pijn van binnen en buiten. Pijn en medicatie, om de pijn te stillen.
Dat vind ik marteling. Hij hoeft geen pijn te lijden.
In de natuur sterven de zwakken. Mensen denken dat ze sterker zijn dan alles, maar dat zijn we niet. Zwakken sterven, zonder medicatie en behandelingen waren ze al gestorven.

Ik heb echt twee vragen voor je, hoop dat ik antwoord krijg.
Je zegt dat mensen niet mogen beslissen over leven en dood, maar medicijnen en behandelingen is hulp. Daarmee maak je indirect wel beslissingen. Daarmee beslis je over leven en dood, ga je de natuur voorbij. Waarom mag je hier wel opeens over leven en dood beslissen?
En zeg niet dat het hulp is, om mensen te genezen. Dat weet ik. Ik vraag me alleen af waarom je zegt dat je niet mag beslissen over leven en dood, maar je het toch goed vindt.

En ik vraag me nog steeds af wat jij zal doen met een huisdier. Als je een huisdier hebt en de dierenarts zegt dat een spuitje de beste oplossing is omdat het beest veel lijdt, doe je dat dan?
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Oud 15-01-2007, 22:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
[/b]
Oud 15-01-2007, 22:05
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Up.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 16-01-2007, 09:48
uoYeeS
Avatar van uoYeeS
uoYeeS is offline
Aantal posts: 42 (0.29 posts per dag)
Oud 16-01-2007, 20:29
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 16-01-2007, 21:27
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?

Laatst gewijzigd op 16-01-2007 om 21:36.
Oud 16-01-2007, 21:41
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
http://www.last.fm/user/Hanneke12345...tist&range=106
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 16-01-2007, 22:01
Verwijderd
Mollerlyceum
Oud 16-01-2007, 22:19
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Rgboj0100
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 16-01-2007, 22:30
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
http://www.last.fm/user/alexg05/
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 17-01-2007, 11:55
DJ Inpossible
DJ Inpossible is offline
Aup060490
Oud 17-01-2007, 12:02
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
http://guidetocoachingbasketball.com/
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 17-01-2007, 12:40
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Niets.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 17-01-2007, 13:31
Verwijderd
Naqoyqatsi
Oud 17-01-2007, 16:37
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 17-01-2007 @ 10:23 :
Haha wel een originele manier

Maar dat hele verhaal met die verrader werkt toch niet: wanneer iedereen weet dat iemand de verrader is, weet de verrader ook wel dat de rest dat weet. Hij zal dan toch niks meer prijsgeven, lijkt mij.

Maar ik stem ook op Neiu, puur omdat er niks anders is om opaf te gaan.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 17-01-2007, 18:47
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Er was eens een jong meisje met een groot geheim. Op de boerderij vertroetelde zij de buurjongens met een grote teddybeer die ze al had vanaf de eerste keer dat ze neukte. Daarom was hij haar maatje in al haar ervaringen en deelde hij zijn koekjes met haar. Maar toch vond het meisje het een probleem dat ze niet zelf op kon lossen, daarom ging ze samen met de knappe buurjongens haar geliefde moeder een blowjob geven, maar niet serieus. Terwijl ze differentiaalvergelijkingenstelsels bestempelde als kutwoord, besloten ze op vakantie te gaan naar Spanje. Maar het vliegtuig waar ze inzat steeg niet op omdat een olifant net had besloten zijn soortgenoten aan elkaar te knopen met bier en ze over het bagagerek te gooien. Vervolgens deed de leider al de grootse ontdekking dat de olifanten gepist hadden over de corrupte appelschil regering inclusief leider Mepsteen de grote Oorlogsheld. Met als gevolg dat de koala's met stekelige eucalyptusbladeren keihard elkaar zaten te verwonden zodat ineens iedereen nieste. Plotseling gebeurde er niets en daardoor viel een piemel op Jon's schoot uit de lucht. Maar dat vliegtuig was geen koala en kon uiteindelijk toch veel koala's verkrachten op natuurlijke tapijten van koala's. De dorpelingen hebben nu soep gekookt van de botten van Mephostophilis die was overleden aan Aids.
En toen kwam paulus de boskabouter die gezellig aanschoof en begon te masturberen met behulp van ''het fizzle-fluffy handboek''.


Ondertussen in Soijaland werd Mr Soija bevredigd door Eva en was flyaway aan het toekijken vanuit een gigantische telescoop, gericht op Soija's raam. Plotseling sprongen drie koala's op Mr Soija's slaaf, Mephostophilis. Hij sloeg ze helemaal naar noorwegen om vervolgens verder naar verwechistan te batsen met oma Kut, die vond dat Supreme Dutch een nazi was. Gelukkig kwam daar Supreme Dutch dit zelfde herhalen. Ook waren er diverse andere toffe figuren met kale koppies. De zogenaamde dwazi's, allen leken ze op Mark Almighty en dansende koala's. Het was erg gezellig daar met z'n allen maar toen kwam rodekrab Mark in zijn groene zwembroek, gedecoreerd met oude stinkende sokken tegen. Gillend van afgunst rende Sinterklaas naar zijn hema-waterkoker en riep:"Pijp mij, zwarte piet. Zo hard als Mephostophilis altijd deed."

Een dag later besloot BirdsNest dat hij moest schijten. Maar oeps dat was fizzle-fluffy die met zeer gevarieerde lintwormen in haar haren een trucje kan. dat vond maxwell een vergeten hoofdletter, maar helaas kwam Supreme Dutch net aangelopen, Maxwell zei:''Heeeeeeeeeeee ouwe rukker, wat heeft je mama het liefst?", Waarop hij reageerde door zijn slagersmes op zijn keel te zetten en heel veel koala's te vernoemen naar Mephostophilis en ze vervolgens de eer gaf van het ontvangen van een grote Nederlandse vlag die kapotgescheurd en ondergekotst was.

Groetjes van iemand die dacht dat koala's nog heilig waren, maar de koala's komen wel uit Utrecht, het land van enorme kutnichten, van anorexia en lekkere geile wijven.

Met dank aan: Juice, jeweetwel, die transseksueel die ook erg op een Powerranger lijkt, en Ray, die niet weet hoe hij zijn veters moet versieren en daarom zijn schoenen heeft opgehangen aan een boze vrouw,die stierf aan een verkoudheidje in combinatie met een gele raygun. Dit alles werd de ondergang van Juice, die erg veel op TimSengOng geilde, vanwege zijn penis penis penis penis penis penis, waar Mephostophilis over kan navertellen. Misschien likt hij Supreme Dutch dubbel en dwars, gratis en voor heerschappij van het naaldhakkenmuseum dat in de hel ligt. Misschien ook niet. Misschienookwel, jeweethetniet he? Nee, je weet dat Juice iemand een buttplug heeft gestolen van Dinalfos waarmee hij Mephostophilis en Ske* veelvuldig bewerkte totdat iemand de taalkundige onjuistheid van deze kutzin opmerkte.
En toen opeens kwam een koala meester het rijk appel trapte functionaliteit. '' ik ben mooi geen schoonheid, meneer, haren in de kut van de gezandzeepsodemineraalwatersteenstraalde geile eendagsvliegen toen zij TimSengOng niet zonder kaas uit het raam! . Maar Dinalfos is eigelijk een grote, nay, een héééle grote. Maar dan niet. Of toch wel? Zeker wel! Heb je ooit! Welnu, *ahem*, nou dan, het is zo. Geile bitches houden in een kooi. Maar dat terzijde, onze held vond de geheime schuilplaats van- wacht! Hoera! Hela, daar is hij: Peter Pan! De beste Jonge Woudloper sinds Teddy Ruxpin. Hij zal ons bellen met zijn vreemde maar vooral erg roze kindertelefoon namens zijn kooibitches.

Toen iedereen uitgeluld was maar nog een klein stukje waardigheid overhad, kwamen de gebroeders Willemsen niet. Als er niets zou gebeuren, zou er iets bijzonders te voorschijn komen zonder woorden. En daarom kwamen de koala's weer -altijd die kutkoala's- en draaiden tot diep in de shit en hupsten langs het graf van de stinkende zee waar Lychee naar stond te staren, en er naar wees met een stuk afgehakt been, waardoor mensen gruwelden en stomdronken het gebouw vernietigden en opaten. Lychee de angsthaas niet. Maar wel is. Ca va? De weren en. Omdat de gele forumbazen taalfouten niet verwortelen zonder daarbij te spugen op werkelijk alle conventies van Madame Tussaud, het is Tussauds!. Wat een Bullshit ! Maarja whocares, right?. Ondertussen was er een vieze man, versteend van angst INTERPUNCTIE INTERPUNCTIE INTERPUNCTIE, zei ik tegen je moeder. Maar ja, dat schaamlippenstelsel luistert nooit. Drie woorden noch lief, schat en de zee, zij ze. Ork Ork
Oud 17-01-2007, 21:30
Verwijderd
Sjoerd | Nu heb ik alles gezien: Amerikanen die Teigetje aanklagen T_T, ik die bijles gaat geven, waar moet het heen? zegt:
die O
Sjoerd | Nu heb ik alles gezien: Amerikanen die Teigetje aanklagen T_T, ik die bijles gaat geven, waar moet het heen? zegt:
die heeft 3 vrije elektronenparen
Sjoerd | Nu heb ik alles gezien: Amerikanen die Teigetje aanklagen T_T, ik die bijles gaat geven, waar moet het heen? zegt:
waarom neukt ie dr dan maar met 1tje?
Eva - zegt:
die o heeft twee vrije elektronenparen omdat er ook nog eenH aan vast zit en hij neukt maar met eentje omdat er maar plaats is voor één omdat C maar vier partners kan hebben.
Oud 17-01-2007, 23:17
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 17-01-2007 @ 17:22 :

sig: toeval: dat stond ook letterlijk in de krant vandaag
Klopt, heb 'm uit die column uit de next, ik ging stuk toen ik die zin las.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 18-01-2007, 01:17
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
@mail adres
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 18-01-2007, 09:52
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
http://www.nbeetjeverliefd.nl/
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 18-01-2007, 13:42
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
buurjongens met een grote teddybeer die ze al had vanaf de eerste keer dat ze neukte. Daarom was hij haar maatje in al haar ervaringen en deelde hij zijn koekjes met haar. Maar toch vond het meisje het een probleem dat ze niet zelf op kon lossen, daarom ging ze samen met de knappe buurjongens haar geliefde moeder een blowjob geven, maar niet serieus. Terwijl ze differentiaalvergelijkingenstelsels bestempelde als kutwoord, besloten ze op vakantie te gaan naar Spanje. Maar het vliegtuig waar ze inzat steeg niet op omdat een olifant net had besloten zijn soortgenoten aan elkaar te knopen met bier en ze over het bagagerek te gooien. Vervolgens deed de leider al de grootse ontdekking dat de olifanten gepist hadden over de corrupte appelschil regering inclusief leider Mepsteen de grote Oorlogsheld. Met als gevolg dat de koala's met stekelige eucalyptusbladeren keihard elkaar zaten te verwonden zodat ineens iedereen nieste. Plotseling gebeurde er niets en daardoor viel een piemel op Jon's schoot uit de lucht. Maar dat vliegtuig was geen koala en kon uiteindelijk toch veel koala's verkrachten op natuurlijke tapijten van koala's. De dorpelingen hebben nu soep gekookt van de botten van Mephostophilis die was overleden aan Aids.
En toen kwam paulus de boskabouter die gezellig aanschoof en begon te masturberen met behulp van ''het fizzle-fluffy handboek''.


Ondertussen in Soijaland werd Mr Soija bevredigd door Eva en was flyaway aan het toekijken vanuit een gigantische telescoop, gericht op Soija's raam. Plotseling sprongen drie koala's op Mr Soija's slaaf, Mephostophilis. Hij sloeg ze helemaal naar noorwegen om vervolgens verder naar verwechistan te batsen met oma Kut, die vond dat Supreme Dutch een nazi was. Gelukkig kwam daar Supreme Dutch dit zelfde herhalen. Ook waren er diverse andere toffe figuren met kale koppies. De zogenaamde dwazi's, allen leken ze op Mark Almighty en dansende koala's. Het was erg gezellig daar met z'n allen maar toen kwam rodekrab Mark in zijn groene zwembroek, gedecoreerd met oude stinkende sokken tegen. Gillend van afgunst rende Sinterklaas naar zijn hema-waterkoker en riep:"Pijp mij, zwarte piet. Zo hard als Mephostophilis altijd deed."

Een dag later besloot BirdsNest dat hij moest schijten. Maar oeps dat was fizzle-fluffy die met zeer gevarieerde lintwormen in haar haren een trucje kan. dat vond maxwell een vergeten hoofdletter, maar helaas kwam Supreme Dutch net aangelopen, Maxwell zei:''Heeeeeeeeeeee ouwe rukker, wat heeft je mama het liefst?", Waarop hij reageerde door zijn slagersmes op zijn keel te zetten en heel veel koala's te vernoemen naar Mephostophilis en ze vervolgens de eer gaf van het ontvangen van een grote Nederlandse vlag die kapotgescheurd en ondergekotst was.

Groetjes van iemand die dacht dat koala's nog heilig waren, maar de koala's komen wel uit Utrecht, het land van enorme kutnichten, van anorexia en lekkere geile wijven.

Met dank aan: Juice, jeweetwel, die transseksueel die ook erg op een Powerranger lijkt, en Ray, die niet weet hoe hij zijn veters moet versieren en daarom zijn schoenen heeft opgehangen aan een boze vrouw,die stierf aan een verkoudheidje in combinatie met een gele raygun. Dit alles werd de ondergang van Juice, die erg veel op TimSengOng geilde, vanwege zijn penis penis penis penis penis penis, waar Mephostophilis over kan navertellen. Misschien likt hij Supreme Dutch dubbel en dwars, gratis en voor heerschappij van het naaldhakkenmuseum dat in de hel ligt. Misschien ook niet. Misschienookwel, jeweethetniet he? Nee, je weet dat Juice iemand een buttplug heeft gestolen van Dinalfos waarmee hij Mephostophilis en Ske* veelvuldig bewerkte totdat iemand de taalkundige onjuistheid van deze kutzin opmerkte.
En toen opeens kwam een koala meester het rijk appel trapte functionaliteit. '' ik ben mooi geen schoonheid, meneer, haren in de kut van de gezandzeepsodemineraalwatersteenstraalde geile eendagsvliegen toen zij TimSengOng niet zonder kaas uit het raam! . Maar Dinalfos is eigelijk een grote, nay, een héééle grote. Maar dan niet. Of toch wel? Zeker wel! Heb je ooit! Welnu, *ahem*, nou dan, het is zo. Geile bitches houden in een kooi. Maar dat terzijde, onze held vond de geheime schuilplaats van- wacht! Hoera! Hela, daar is hij: Peter Pan! De beste Jonge Woudloper sinds Teddy Ruxpin. Hij zal ons bellen met zijn vreemde maar vooral erg roze kindertelefoon namens zijn kooibitches.

Toen iedereen uitgeluld was maar nog een klein stukje waardigheid overhad, kwamen de gebroeders Willemsen niet. Als er niets zou gebeuren, zou er iets bijzonders te voorschijn komen zonder woorden. En daarom kwamen de koala's weer -altijd die kutkoala's- en draaiden tot diep in de shit en hupsten langs het graf van de stinkende zee waar Lychee naar stond te staren, en er naar wees met een stuk afgehakt been, waardoor mensen gruwelden en stomdronken het gebouw vernietigden en opaten. Lychee de angsthaas niet. Maar wel is. Ca va? De weren en. Omdat de gele forumbazen taalfouten niet verwortelen zonder daarbij te spugen op werkelijk alle conventies van Madame Tussaud, het is Tussauds!. Wat een Bullshit ! Maarja whocares, right?. Ondertussen was er een vieze man, versteend van angst INTERPUNCTIE INTERPUNCTIE INTERPUNCTIE, zei ik tegen je moeder. Maar ja, dat schaamlippenstelsel luistert nooit. Drie woorden noch lief, schat en de zee, zij ze. Ork Ork , sperma eet je met een schork. Rare woorden om te zeggen, Dinalfos!

Tegenwoordig neemt het recht, moordenaars zelf in de kook. Extra zout erbij en televisieruis kent geen angst. Voorwaar,
__________________
Dus..
Oud 18-01-2007, 15:31
Verwijderd
http://video.google.nl/videoplay?doc...um+41+iggy+pop







off-topic:
stomme flood-control
Oud 20-01-2007, 20:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
herman Finkers - Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig
Cabaret van Kopspijkers deel 2 (2 DVD's)
Cabaret van Kopspijkers deel 3
Guido Weijers - Myosotis
Dit was het nieuws deel 1 (2 DVD)
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-01-2007, 15:16
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
http://nl.wikipedia.org/wiki/Postmodernisme
Oud 21-01-2007, 15:29
Wintersale
Avatar van Wintersale
Wintersale is offline
Helaas! De flood-controle staat aan.
__________________
merrily, merrily, merrily, merrily, life is like a dream
Oud 31-01-2007, 18:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wednesday, January 31, 2007


Stress!
Current mood: stressed
Category: School, College, Greek

Hullo everyone.

It's driving me crazy. No, I didn't mean to say crazy. I meant insane.
My teachers long for me to do all those exercises, make my homework and look up stuff.. And they get really angry or, worse, disappointed if I can't finish it. But the major problem is time. There is always a shortage in time.
When they let me know 3 months before the deadline I have to make a bookreport, I am like 'woah, three months! That's royal!' and then I wait for 2 months before I choose a book.
Once I have chosen a book, I read 4 chapters and lay it down for about a week. Then I start realizing I got 3 more weeks to read the complete book, summarize it, describe the characters, all that stuff. So I decide to pick up the reading again. I even take the book with me to school every day to read between the classes-something I never do- and after another week I notice the book is still untouched in my schoolbag. This deadline is coming very close and starts haunting me so I put the book far away in my closet, just so I don't have to think about the deadline.
another week passes, and now I only have 5 days left! In complete panic I start reading again, finish the book, look up bookreports on the internet, don't find a good one, in the end make the report myself, and then I am finished 2 days before the deadline and I think: what was I stressing for? This was easy!
With as a result, that the next time I have to make a book report, I start choosing a book only two weeks before the deadline.. Which makes me stress even more.

Another example are tests. And then I mean big tests.
In class I always get the point, that is, WHEN I pay attention. That is not exactly every day. So when the teacher plans a test, I think I know it already and just read it once the night before.
That night before, when I read the lessons I have to learn for the next day, I find out it is not all that easy as when the teacher shows it to us. That comes with the fact that when I say night I mean night, and usually even MIDnight. So by that time I am dead tired and all I can really concentrate on is sleeping.
I think: blast that test, and I go to sleep - something I pity very much the next day.
The next day the test hangs ahead of me like a big black cloud, and when the test comes I make sure to sit next to someone who has learned very well, and think I will just copy the test.
But during the test I can't read the handwriting of the person next to me, and since I don't want to get caught I just decide to think myself. Then I find out, that I actually caught more of the lessons then I thought, and I get quite a nice grade in the end. And I think: what was I stressing for?
With as a result, that the next time I don't look into my books at all, and fail the test after.
And that way I get into the well-known viscious circle. Great. But I can't stop it, I want to but I don't want it hard enough. And THAT is the thing that really gets on my nerves!

Love,
Elea

7:37 PM - 0 Comments - 0 Kudos - Add Comment - Edit - Remove
Oud 01-02-2007, 17:11
»Mandy_x«
Avatar van »Mandy_x«
»Mandy_x« is offline
*** zegt:
volgende keer maar weer dang
__________________
Be true to yourself, and follow your heart
Oud 01-02-2007, 17:13
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
skgjgXR7
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 01-02-2007, 17:20
wolvin_26
Avatar van wolvin_26
wolvin_26 is offline
http://i33.photobucket.com/albums/d6...elendblad2.jpg
__________________
Je kunt tegenwoordig zoveel worden dat ik maar blijf wie ik ben
Oud 01-02-2007, 17:24
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
www.wengchun-kungfu.nl
__________________
Luisje pluisje muisje kruisje huisje ;x
Oud 01-02-2007, 17:30
»Mandy_x«
Avatar van »Mandy_x«
»Mandy_x« is offline
mandy: At age 42 you will be hit by a train while napping on the railroad tracks.
__________________
Be true to yourself, and follow your heart
Oud 01-02-2007, 19:05
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
1. Tim
2. ook hallo
3. Trass
4. Saarah
5. Lisaaah
6. Flowtje
7. P-apple
8. Leekah
9. zoemzoem
10. Heksjuh
11. Hanneke
12. Eye of Sauron
13. Zao
14. @rne
15. Majel
16. flyaway
17. kleinmeisje
18. Neiu
19. Femic
20. Cobalt

(functies natuurlijk weggehaald.
Oud 01-02-2007, 19:05
Verwijderd
*
* 19 Oct 2006, 06:13

"I hate WoW, because my friends are talking about it all the time. WoW makes people use (almost) all their time on playing the game, and it drives me mad..."

"Also it is ridiculously overpriced. "
Oud 01-02-2007, 19:23
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Niets.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 01-02-2007, 22:31
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
EERSTE PRIJS

Ontdek de adembenemend mooie landschappen en steden van Australië in 14 dagen! Barron Travel biedt een individuele reis voor 2 personen per camper, inclusief vliegtickets van Qantas Airways, t.w.v. € 3400,-.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 01-02-2007, 23:14
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 01-02-2007, 23:18
Verwijderd
dis·cri·mi·na·tie (de ~ (v.))
1 ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerken => achterstelling
2 onderscheiding
Oud 02-02-2007, 21:48
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
ik dacht van: zoo die negeert me even
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 02-02-2007, 22:53
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
Kees Homan van Instituut Clingendael
__________________
Dus..
Oud 03-02-2007, 07:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
http://www.vaandringleppinkgroep.nl/
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Enter saaiman #190
Cherry Springs
497 27-04-2008 23:29
De Kantine Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?
Briseïs
500 09-11-2004 16:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.