Oud 04-02-2015, 00:58
stiltezone
Avatar van stiltezone
stiltezone is offline
Hey,

Ik zit met een probleem en ik zoek tips, trick en natuurlijk verhalen.
Sind een paar maanden heb ik een vriendin en op een gegeven moment zijn we allebei ready om elkaar wat meer te ontdekken, ze is mijn eerste vriendin en heeft al seks gehad en ik kom als het ware nog maar net om de hoek kijken(was nog maagd).
Eerst elkaar een beetje betasten enzo en dan het grote moment, hij wou gewoon niet omhoog, nou ja kan gebeuren denk ik wel wat over gelezen ik ga verder met haar te plezieren.

Hier komt de tweede poging, alles verliep heel lekker en deze keer stond ie netjes omhoog, heerlijk gevoel en boem daar ging het, nog net niet de minuut gehaald.
Ik baal hier ontzettend van en ik snap ook wel dat het allemaal spannend was/is maar een minuut is wel heel erg kort.

Daarbij komt ook nog dat ik haar niet klaar kan laten komen ik heb wel wat dingen geprobeerd zoals met meer dan 2 vingers, oraal, een combinatie van beide en ook de clitoris stimuleren heb ik geprobeerd.

Nou heb ik niet bepaald het gevoel dat het mijn mannelijkgeid aantast want ik ben gewoon een rookie op dit gebied.

Nu de vraag: hebben jullie nog tips hoe ik het langer kan uithouden, en misschien nog leuke moves om haar een keer te laten komen (ze staat voor veel open)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 09:18
pielemaus
pielemaus is offline
Mooie titel voor het topic

Maak je niet druk, de eerste keren gaan meestal niet zoals je je voorgesteld had...
Maar als ik wat tips moet geven :
-Focus je niet teveel op het neuken en op het presteren..... Zorg ervoor dat jullie allebei heel ontspannen zijn.Ga lekker zoenen en knuffelen en warm haar eerst lekker op met orale sex en neem daar ALLE tijd voor. Je zal ook moeten ontdekken wat jouw vriendin het lekkerst vind, dat verschilt namelijk van meid tot meid.En als het dan uiteindelijk op neuken aankomt begin dan langzaam en als je al heel snel voelt voelt dat je gaat klaarkomen , stop dan gewoon even en ga daarna weer verder. Dat kun je zo een aantal keer herhalen en de kans is groot dat zij dan wel eerder klaarkomt dan jij... En daarna kun jij ook.
Wat ook helpt bij voortijdige zaadlozing is dat je jezelf eerst aftrekt of laat aftrekken voordat je gaat neuken... De 2e keer klaarkomen gaat meestal niet zo snel.
En lukt het bij haar nog steeds niet ? tsja, sommige meiden komen inderdaad niet heel gauw klaar. maar genieten er wel van als je alle tijd voor haar neemt. Voel je dan ook niet schuldig daarover..
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek De Rots
Hannibal
11 21-09-2001 21:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.