Oud 05-02-2002, 08:49
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Ik ben het nu alweer zo'n beetje zat thuis, ik heb er geen zin meer in,ik wil het huis uit.Niet dat het erg slecht gaat thuis, dat moeten jullie niet denken, het gaat de laatste paar maanden (op uitzondering de laatste twee weken) juist erg goed dus daar ligt het niet aan. Ik wil gewoon weg thuis, ik wil uit mijn depressie en dat lukt thuis niet, als ik me redelijk goed voel en ik kom thuis dan is dat gelijk weer over en voel ik me weer klote. Ik voel me niet op mijn plekje thuis, ik mis iets, een bepaalde geborgenheid die ik ergens anders wel heb want daar voel ik me wel veel beter dan thuis. Ergens anders kan ik me wel goed voelen, daar heb ik wel plezier en daar voel ik me veel minder klote, heb ik minder last van mijn depressie. Het gaat nu sowieso beter want ik ben net gestopt met mijn medicijnen (antidepressiva) Niet dat ze echt superveel hielpen maar toch wel een beetje, ik bedoel, dat moet ook wel en nu moet ik maar hopen dat ik niet al te erg terugval want dan zit het er dus dik in dat ik de zwaarste dosis krijg en waarschijnlijk ook nog 10 weken intern opgenomen word en dat wil ik ook niet. Maar de vraag was eigenlijk of jullie wisten hoe ik dit het beste aan mijn moeder kon gaan vertellen, dat ik uit huis wil (met mijn vader wil ik het er niet over hebben want daar praat ik niet meer mee en dat hoef ik ook niet)Ik hoop dat jullie weten hoe ik dit moet gaan vertellen.
Kuszz
__________________
~**~*!!!sToEiKoEiEn AaN dE mAcHt!!!*~**~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2002, 09:06
kosmos
kosmos is offline
Maar dan moet er wel een link zijn tussen je depressiviteit en je thuis neem ik aan. Kun je vertellen hoe dat komt?
__________________
Im a living paradox....the armies of reason and emotions are in a constant battle with each other. And my soul is the battlefield.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 15:25
*Norena*
Avatar van *Norena*
*Norena* is offline
...ik heb het ook een hele tijd gewilt..

Wel om een erg andere reden!!
(helaas)..Ik kon dus wel aan geven en nog steeds waarom ik dat wilde/wou!!

kun je dat ook precies aan geven of?
wil je gewoon weg!! om beter te worden..
(stomme zin ) of wil je rust hebben

wat een vragen hoop dat je reageert!!

liefs Norena
__________________
** (w) Sometimes the very thing you`re Looking for, Is the one Thing you can`t see (w) **Debbie** Melisa**Breggie**Lars**Mars**
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 09:02
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Ik wil weg omdat ik dat even voor mezelf alles ff op een rijtje kan zetten, even rust en rustig nadenken. Ik mis thuis een bapaalde geborgenheid die ik ergens anders (niet helemaal) wel meer voel dan thuis. Ik mis het gevoel van wij met zijn allen, ik heb steeds het gevoel ik alleen enzow. En als ik me een keer redelijk goed voel dat daalt dat gelijk weer als ik thuis ben.. Ikl denmk dat het ook voor mijn ouders beter is als ik even een tijdje weg ben...
__________________
~**~*!!!sToEiKoEiEn AaN dE mAcHt!!!*~**~
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 10:12
kosmos
kosmos is offline
Citaat:
~Black~Angel~ schreef:
Ik wil weg omdat ik dat even voor mezelf alles ff op een rijtje kan zetten, even rust en rustig nadenken. Ik mis thuis een bapaalde geborgenheid die ik ergens anders (niet helemaal) wel meer voel dan thuis. Ik mis het gevoel van wij met zijn allen, ik heb steeds het gevoel ik alleen enzow. En als ik me een keer redelijk goed voel dat daalt dat gelijk weer als ik thuis ben.. Ikl denmk dat het ook voor mijn ouders beter is als ik even een tijdje weg ben...
Ik denk dat je dan alleen maar van je problemen wegloopt in plaats van ermee om te gaan.

__________________
Im a living paradox....the armies of reason and emotions are in a constant battle with each other. And my soul is the battlefield.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 13:01
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
gewoon zeggen ze gaan da wel begrijpen(pense je), ik denk wel (hoop) dat ze der al aan gedacht hebben da je eens het huis uit gaat. zeg gewoon dat je al vroeger zzelfstandig wilt zijn. maar bedenk alsjeblief voor je begint wat je gaat doen enzo. en niet beginnen ruzie maken, het zal veel makkelijker gaan als je toch nog op hen terug kan vallen dan dat je ineens zomaar breekt, daar komt nix goed van
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 08:25
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Citaat:
kosmos schreef:
Ik denk dat je dan alleen maar van je problemen wegloopt in plaats van ermee om te gaan.

Ik loop er niet voor weg, ik heb zo ff rust om alles voor mezelf op een rijtje te zetten, en ik zeg ook niet dat ik ze oplos of dat ik er mee om kan gaan (kan ik trouwens wel) maar ik heb gewoon ff rust nodig
__________________
~**~*!!!sToEiKoEiEn AaN dE mAcHt!!!*~**~
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 08:26
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Citaat:
damaetas schreef:
gewoon zeggen ze gaan da wel begrijpen(pense je), ik denk wel (hoop) dat ze der al aan gedacht hebben da je eens het huis uit gaat. zeg gewoon dat je al vroeger zzelfstandig wilt zijn. maar bedenk alsjeblief voor je begint wat je gaat doen enzo. en niet beginnen ruzie maken, het zal veel makkelijker gaan als je toch nog op hen terug kan vallen dan dat je ineens zomaar breekt, daar komt nix goed van

Maar ik wil niet definitief het huis uit. Gewoon ff een paar maandjes ff rust en rustig nadenken, alles op een rijtje zetten, maar ik ken mijn moeder en haar reactie...
__________________
~**~*!!!sToEiKoEiEn AaN dE mAcHt!!!*~**~
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 20:11
JinX_the_Pioneer
JinX_the_Pioneer is offline
***
JinX

[Dit bericht is aangepast door Tofke_H (15-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 20:17
Megalomaniace
Avatar van Megalomaniace
Megalomaniace is offline
Citaat:
JinX_the_Pioneer schreef:
***********
JinX
en jij bent een zeikerd.


[Dit bericht is aangepast door Tofke_H (15-02-2002).]
__________________
*Turn me into something faceless, weightless, mindless, homeless vacuum state of peace*
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 13:29
r00mp
r00mp is offline
Citaat:
JinX_the_Pioneer schreef:
****
JinX
alsof jij met deze post geejn aand8 wil zeker?


[Dit bericht is aangepast door Tofke_H (15-02-2002).]
__________________
senk joe :D senk joe *buiging maak*
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 13:47
Butterfly7
Butterfly7 is offline
Citaat:
JinX_the_Pioneer schreef:
****JinX
Wat ben jij een ontzettende lul. Jij snapt echt niet waar mensen van gedeprimeerd kunnen raken of wel?! Denk je nou echt dat ze aandacht wil? En al zou dat zo zijn, wat dan nog??? Ze is op zoek naar mensen die haar begrijpen, die haar kunnen helpen, niet naar een of andere randdebiel zoals jij. En dan ook nog zeggen dat ze dan maar zelfmoord moet plegen...

Je moet je iets meer proberen te uiten Black Angel, je moet er meer over praten. Dat helpt, echt waar. Je kunt me mailen als je wilt...
Liefs, Butterfly

[Dit bericht is aangepast door Tofke_H (15-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 13:50
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Citaat:
JinX_the_Pioneer schreef:
******
JinX
Hmmm... over ongelooflijk achterlijke mensen gesproken, ik vraag geen aandacht, ik probeer alleen mijn verhaal en gevoelens te vertellen en daar is het Psychologieforum voor En ik hoef geen medelijden, dat is wel het laatste wat ik wil en als je je zo irriteert waarom ga je dan niet lekker op een ander forum zitten zeiken, begin je eigen zeikforum Ojah, en waarom zou ik zelfmoord plegen? dat is het laatste wat ik zal doen, ik zei dat ik depressief ben GEWEEST en niet dat ik het nog ben, ik heb het erover dat ik me thuis niet fijn voel, niet erover dat ik zelfmoord wil plegen omdat ik depressief ben..

Weet je, je bent best wel ZIEK in je hoofd, en dat ben ik NIET

[Dit bericht is aangepast door Tofke_H (15-02-2002).]
__________________
~**~*!!!sToEiKoEiEn AaN dE mAcHt!!!*~**~
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 13:53
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Citaat:
JinX_the_Pioneer schreef:
******

JinX
en ik val er niemand mee lastiog anders zeggen ze het wel...

WIE STELT ZICH HIER NOU AAN?!?!!?
__________________
~**~*!!!sToEiKoEiEn AaN dE mAcHt!!!*~**~
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 13:55
kosmos
kosmos is offline
Citaat:
JinX_the_Pioneer schreef:
*******JinX
beetje jammer....een beetje respect voor iemands gevoelens mag ook wel hoor. Het is behoorlijk triest van jou dat je zo reageert. Maar daar zal ook wel een reden achter zitten, die je waarschijnlijk niet durft te zeggen, want dan zou je je gevoelens moeten uiten. beetje jammer.



[Dit bericht is aangepast door Tofke_H (15-02-2002).]
__________________
Im a living paradox....the armies of reason and emotions are in a constant battle with each other. And my soul is the battlefield.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 15:32
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Citaat:
kosmos schreef:
beetje jammer....een beetje respect voor iemands gevoelens mag ook wel hoor. Het is behoorlijk triest van jou dat je zo reageert. Maar daar zal ook wel een reden achter zitten, die je waarschijnlijk niet durft te zeggen, want dan zou je je gevoelens moeten uiten. beetje jammer.

Mee eens...
__________________
~**~*!!!sToEiKoEiEn AaN dE mAcHt!!!*~**~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #66
rare kwast
492 21-08-2006 15:48
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#41
Redhair
493 05-11-2005 15:57
Psychologie Het grote gedichtentopic #4
rare kwast
499 17-05-2005 16:15
Psychologie Ik ben het zat.
Androgyn
13 20-01-2005 13:42
Psychologie vervangbaar/onbelangrijk
Verwijderd
6 04-10-2004 15:49
Liefde & Relatie Voor degenen die zin hebben om het te begrijpen
Verwijderd
6 24-07-2002 20:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.