Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2004, 18:03
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
De 20-jarige spits werd bij het verlaten van het stadion door Vitesse-supporters aangevallen. Hierop ontstond een vechtpartij waarna zowel Van Beukering als zijn broer Dennis zijn gearresteerd. Exacte gegevens over het incident ontbreken nog.



Triest hoor iemand die waarschijnlijk het beste voor heeft met Vitesse heeft aanvallen omdat hij weg moet bij Vitesse en nu dus zijn goals maakt bij een andere club


Maar wel een leuk nieuwtje hoor
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!

Laatst gewijzigd op 11-04-2004 om 18:07.
Advertentie
Oud 11-04-2004, 19:24
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
1. Vitesse is niet geholpen door de scheidsrechter
2. Tsja er was vandaag een groep supporters triest aan het doen, eerst bijna alle spandoeken slopen op de Zuid-tribune en de trommels eraf gooien, daarna lekker vechten met je eigen supporters en dan Beukenoot aanvallen. 1 woord: Kansloos (triest kan hier ook neergezet worden )
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 11-04-2004, 19:35
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 11-04-2004 @ 16:07 :
Wordt Vitesse weer geholpen door de scheids?
als dat een rode kaart was, ben ik een jood....alsjeblieft zeg, hij haakt em...geef um geel..klaar....nee die sukkel geeft rood
Oud 11-04-2004, 19:50
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vijf schreef op 11-04-2004 @ 20:35 :
als dat een rode kaart was, ben ik een jood....alsjeblieft zeg, hij haakt em...geef um geel..klaar....nee die sukkel geeft rood
je kunt het ook zien als natrappen
en vitesse werd in de eerste helft een penalty onthouden, maar ja SS liet het niet nnog een keer zien
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 11-04-2004, 23:12
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Die rode kaart vond ik zwaar overtrokken.
Beide spelers rood geven, beide spelers geel geven of beide speelrs een waarschuwing geven.

Het lijkt er weer op dat de KNVB, Ado uit de competitie wil hebben. Vitesse mag zeker niet klagen.......

En wat betreft Feyenoord - Ajax.
K heb 70 minuten van de wedstrijd gezien, Ajax was veruit de betere ploeg.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 12-04-2004, 11:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 11-04-2004 @ 20:35 :
als dat een rode kaart was, ben ik een jood....alsjeblieft zeg, hij haakt em...geef um geel..klaar....nee die sukkel geeft rood
Het kon rood zijn, het kon geel zijn. Hij haakte hem op een manier dat het ingehouden natrappen was en dat is officieel rood. Maar het rood was misschien overdreven, gezien de situatie.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-04-2004, 13:42
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-04-2004 @ 16:33 :
Och... Dat zat er wel in... PSV wil hem graag snel weer inzetten, maar dat was misschien niet zo verstandig. Dit kan nog lang gaan duren hoor! Hamstring kan erg veel gevolgen hebben.
Tuurlijk willen ze hem snel inzetten hij is belangrijk voor PSV, maar het was niet te snel hoor. Hij heeft gewoon alle trainingen meegedaan en is maximaal getest...
Maar het blijft natuurlijk klote
Oud 12-04-2004, 13:47
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
Guissie schreef op 12-04-2004 @ 14:42 :
Tuurlijk willen ze hem snel inzetten hij is belangrijk voor PSV, maar het was niet te snel hoor. Hij heeft gewoon alle trainingen meegedaan en is maximaal getest...
Maar het blijft natuurlijk klote
\

Hij was 4week onderweg en zo'n blessure duurt minstens 6week zei hij zelf bij Holland Sport vorige week.
Nu mist hij misschien zelfs het EK.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 12-04-2004, 14:40
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Emilio schreef op 12-04-2004 @ 14:47 :
Nu mist hij misschien zelfs het EK.
ROBIN VAN PERSIE!!!!
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 12-04-2004, 14:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Guissie schreef op 12-04-2004 @ 14:42 :
Tuurlijk willen ze hem snel inzetten hij is belangrijk voor PSV, maar het was niet te snel hoor. Hij heeft gewoon alle trainingen meegedaan en is maximaal getest...
Maar het blijft natuurlijk klote
Het was niet nodig nu. Dan kun je beter een speler wat langer laten revalideren in voorspelbare situaties en hem later laten terugkomen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-04-2004, 14:55
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 12-04-2004 @ 15:40 :
ROBIN VAN PERSIE!!!!
Ik weet dat je daar een fan van bent en hij moet eigenlijk ook gewoon mee, maar ik denk dat Robben beter is als van Persie (en nee ik ga die discussie niet aan want we hebben het hier al te vaak over van Persie), in dat opzicht lijkt het me jammer dat ie misschien niet mee kan.
We zullen wel zien wat het wordt.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 12-04-2004, 15:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Emilio schreef op 12-04-2004 @ 15:55 :
Ik weet dat je daar een fan van bent en hij moet eigenlijk ook gewoon mee, maar ik denk dat Robben beter is als van Persie (en nee ik ga die discussie niet aan want we hebben het hier al te vaak over van Persie), in dat opzicht lijkt het me jammer dat ie misschien niet mee kan.
We zullen wel zien wat het wordt.
Robben is beter dan v persie... Maar Robben gaat niet mee, ben ik bang... Maar er is echt nog een groter lijstje. V Persie is alleen idd zo slecht nog niet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-04-2004, 17:44
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Belachelijk dat PSV Robben laat invallen na 3 weken terwijl zo'n blessure ongeveer 6 weken duurt voordat je weer echt goed hersteld bent en 100% fit bent. En ook nog voor de wedstrijd met Newcastle. En of Robben nou zelf graag wil voetballen of niet, dat doet er niet toe, hij moet eerst optimaal hersteld zijn, je gezondheid is het belangrijkste. En zie het gevolg. Maar goed, ik denk toch een fout van de medische staf van PSV, die wat te gemakkelijk is geweest in deze situatie. Is al een aantal maal eerder gebeurd.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 12-04-2004, 19:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 12-04-2004 @ 18:44 :
Belachelijk dat PSV Robben laat invallen na 3 weken terwijl zo'n blessure ongeveer 6 weken duurt voordat je weer echt goed hersteld bent en 100% fit bent. En ook nog voor de wedstrijd met Newcastle. En of Robben nou zelf graag wil voetballen of niet, dat doet er niet toe, hij moet eerst optimaal hersteld zijn, je gezondheid is het belangrijkste. En zie het gevolg. Maar goed, ik denk toch een fout van de medische staf van PSV, die wat te gemakkelijk is geweest in deze situatie. Is al een aantal maal eerder gebeurd.
Hier in Nederland worden spelers al gauw te vroeg ingezet, zeker topspelers. Dat is algemeen bekend! Kijk ook maar bij andere clubs.

Wat ik trouwens ook niet begrijp is die tendens dat een speler zich 200% zou moeten geven op een training. Een speler zou op een training juist helemaal bezig moeten zijn met het perfectioneren van een aantal technieken of tactieken die belangrijk zijn voor het spelletje en daarnaast z'n conditie stabiel verbeteren.

200% Geven brengt veel risico met zich mee en dat zou alleen moeten gebeuren op het veld. Het kan daarnaast zeer veel blessureleed met zich meebrengen. Dat het op de korte termijn voor resultaat kan zorgen, weegt niet op tegen het feit dat spelers veel eerder op zijn en fysieke problemen krijgen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-04-2004, 19:16
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Natuurlijk is Robben beter. Maar ik zie in van Persie dé stand-in voor Robben....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 12-04-2004, 19:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 12-04-2004 @ 20:16 :
Natuurlijk is Robben beter. Maar ik zie in van Persie dé stand-in voor Robben....
Misschien...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-04-2004, 19:37
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2004 @ 20:30 :
Misschien...
ander alternatief?
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 13-04-2004, 10:27
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 12-04-2004 @ 20:37 :
ander alternatief?
Op dit moment zou ik het niet weten. Ik kan vpersie maar moeilijk inschatten. Hij doet het wel aardig, maar heeft het voor mij nog niet bewezen. En ik zie in ieder geval liever Robben dan Overmars... Ik denk niet dat overmars voor mij 2e keus zou zijn.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-04-2004, 14:26
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Nadat ik hoorde dat Robben het EK zou missen, riep ik meteen ROBIN VAN PERSIE.

Robben is natuurlijk de links-half(buiten) voor Nederland.
Ik vind Overmars ook wel een goeie jongen, snel, maar hij heeft zijn beste tijd ook wel gehad. Ik denk dat hij het EK nog net kan meepikken. Overmars kan ook op rechts, dus hij mag mee.

Zenden vind ik onbegrijpelijk. Een Europese topper is het nooit geweest en zal hij ook nooit meer worden. Voor de linksback positie zie ik hem zeker niet. Hij is snel en aardig in de opbouw, maar tegen een echte rechtsbuiten komt hij veel en veel te kort.
Roep dan Bosschaart op ofzow maar geen Zenden.

Voor linkshalf(buiten) vind ik Zenden ook niets. Ik zie dan nog liever Overmars. Het beste alternatief voor Arjen Robben is, denk ik, Robin van Persie. Hij kan het goed vinden met de jongens van Ajax en zal dus wel redelijk in de groep liggen. Verder heeft hij kwaliteiten genoeg. Hij hoeft niet perse in de basis. Laat hem een beetje afwisselen anders met Overmars, afhankelijk van de Nederlandse speelstijl en de tegenstander......
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 13-04-2004, 16:58
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
inderdaad is advocaat raar bezig met het oproepen van spelers. want zo'n bosvelt hoort toch niet in oranje. en zo'n zenden of overmars: overmars speelt bijna nooit en zenden is zelfs uitgeleend!
dat persie niet in oranje staat is de schuld van: van marwijk. als je je beste speler niet opsteld kom je nergens, ook je beste speler niet. ook bosschaart laat elke week zien dat hij veruit de beste van Utrecht is en het niveau van feyenoord zeker aankan. nu zeg ik niet dat het niveau van feyenoord gelijk ligt met dat van oranje, maar het is wel een teken naar dick toe.
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 13-04-2004, 19:03
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 13-04-2004 @ 17:58 :
inderdaad is advocaat raar bezig met het oproepen van spelers. want zo'n bosvelt hoort toch niet in oranje. en zo'n zenden of overmars: overmars speelt bijna nooit en zenden is zelfs uitgeleend!
dat persie niet in oranje staat is de schuld van: van marwijk. als je je beste speler niet opsteld kom je nergens, ook je beste speler niet. ook bosschaart laat elke week zien dat hij veruit de beste van Utrecht is en het niveau van feyenoord zeker aankan. nu zeg ik niet dat het niveau van feyenoord gelijk ligt met dat van oranje, maar het is wel een teken naar dick toe.
Waar komt dit zo opeens vandaan?
Ik bedoel je hebt wel gelijk maar dit hoort hier niet echt thuis
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 13-04-2004, 19:37
Verwijderd
wat maakt het nou uit dat Zenden is uitgeleend? Hij presteert toch naar behoren...
Oud 13-04-2004, 21:34
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
sorry maar het moest even hoort inderdaad beter bij de voorbereiding van oranje.
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 13-04-2004, 21:35
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
een goedmaakertje:
Citaat:
Hoofdsponsor Groningen verlengt contract met drie jaar

GRONINGEN, 13 april 2004 19:58 - FC Groningen heeft de komende drie jaar een hoofdsponsor. De club verlengde het contract met IT-bedrijf Centric voor drie seizoenen. In juli 2003 waren beide partijen een verbintenis voor een seizoen overeengekomen. Centric is tevens shirtsponsor van eerstedivisionist De Graafschap. Of die overeenkomst eveneens wordt verlengd, is nog niet bekend.
bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 13-04-2004, 21:37
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Sneijder is niet blij met wisselbeleid van Koeman

Welsey Sneijder haalde tijdens de topper met Feyenoord opnieuw het eindsignaal niet, want de jonge middenvelder werd in de tweede helft opnieuw gewisseld. Deze keer was Abubakari Yakubu zijn vervanger. Het is de derde keer op rij dat Sneijder wordt gewisseld door trainer Ronald Koeman. De Ajacied is niet blij met dat feit: "Misschien moeten we er eens rustig over gaan praten."

Een kwartier voor tijd haalde Koeman zijn spelverdeler naar de kant. Zowel tegen AZ, FC Groningen en Feyenoord koos zijn trainer er voor om een defensief ingestelde spelers in het veld te brengen voor de aanvallend ingestelde Sneijder. Drie keer stond Ajax op een 1-0 voorsprong, waarna het na de wissel van Sneijder een doelpunt tegen kreeg. Bij AZ werd het in de laatste minuten 1-1, tegen Groningen won Ajax nipt met 2-1 en tegen Feyenoord kwam vlak voor tijd de gelijkmaker (1-1).

"Ik zeg niet dat het komt omdat ik eruit ga, ik geloof ook niet dat Feyenoords gelijkmaker met mij wissel te maken had. Frappant kan je het echter wel noemen", zegt Sneijder na afloop van de Ajax-training op dinsdag tegen diverse media. "Ik had de wissel niet verwacht, maar de trainer beslist. Misschien moeten we er deze week op een rustig moment eens over gaan praten."
bron
dan praten we nergens meer over
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 13-04-2004, 23:51
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 13-04-2004 @ 22:35 :
een goedmaakertje:

bron
Ik las het laatst idd.
Groningen krijgt perjaar €6ton. Iemand enig idee hoeveel andere clubs uit de HCE ongeveer krijgen per jaar van de hoofdsponsoren?
Het schijnt dat het ergens in een VI heeft gestaan maar daar doen wij hier thuis niet aan misschien iemand zo aardig om het ff op te zoeken voor mij?

6Ton lijkt me persoonlijk namelijk niet echt veel maar misschien dat het normaal is in Nederland..
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 14-04-2004, 06:48
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Emilio schreef op 14-04-2004 @ 00:51 :
Ik las het laatst idd.
Groningen krijgt perjaar €6ton. Iemand enig idee hoeveel andere clubs uit de HCE ongeveer krijgen per jaar van de hoofdsponsoren?
Het schijnt dat het ergens in een VI heeft gestaan maar daar doen wij hier thuis niet aan misschien iemand zo aardig om het ff op te zoeken voor mij?

6Ton lijkt me persoonlijk namelijk niet echt veel maar misschien dat het normaal is in Nederland..
hmm als alles goed gaat krijft Vitesse volgend jaar 8ton. 6 ton is aan de lage kant lijkt me
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 14-04-2004, 16:45
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Sinds wanneer mag Sneijder niet meer gewisseld worden?

Staat hij al zolang aan de top?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 17-04-2004, 18:38
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
17 april 2004
Samenwerking met nufc?


Zoals iedereen weet heeft NAC in de eerste ronde van de uefa-cup tegen het engelse newcastle united fc gespeeld. De uitschakeling maar vooral ook de fantastische sfeer in engeland leken lang de enige herinnering te blijven. Toch zou er wel eens iets op kunnen volgen.

Volgende maand reist er namelijk een NAC-delegatie af naar Newcastle om de mogelijkheden van een samenwerkingsverband tussen de beide clubs te bekijken. NAC wilde eerst dat er een nieuwe algemeen directeur was aangesteld alvorens de besprekingen te beginnen.

Theo Mommers maakt inmiddels deel uit van de NAC-familie zodat newcastle en NAC kunnen beginnen met het uitwerken van eventuele plannen.
We`ll keep you informed!!


Bron : NAC.nl, De Rat
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 18-04-2004, 09:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-04-2004 @ 19:38 :
Hmmm... Moet ik maar zien hoe het uitpakt. Het kan ideaal zijn, omdat ze op die manier toch wel jong talent kunnen uitwisselen...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-04-2004, 09:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 14-04-2004 @ 07:48 :
hmm als alles goed gaat krijft Vitesse volgend jaar 8ton. 6 ton is aan de lage kant lijkt me
vitesse heeft ook nog een iets groter supporterspotentieel... Dat scheelt... Daarnaast heeft vitesse in de afgelopen jaren meer bereikt dan groningen... Maar met 8 ton mag vitesse denk ik wel blij zijn...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-04-2004, 11:16
geduld
geduld is offline
test
Oud 18-04-2004, 11:20
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
geduld schreef op 18-04-2004 @ 12:16 :
test
Helaas, mislukt.
Oud 18-04-2004, 11:39
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 18-04-2004 @ 10:56 :
vitesse heeft ook nog een iets groter supporterspotentieel... Dat scheelt... Daarnaast heeft vitesse in de afgelopen jaren meer bereikt dan groningen... Maar met 8 ton mag vitesse denk ik wel blij zijn...
'Als' Volendam vanmiddag wint, staat Vitesse laatste. Ook wanneer Volendam vanmiddag verliest, is de kans groot dat de ploeg uit Arnhem de na-competitie niet meer ontloopt.
Ik denk dat Vitesse, wanneer ze in de na-competitie komen, dit niet in staat zijn, in de HCE te blijven. Dit zal helaas, waarschijnlijk het einde van de club Vitesse betekenen.
Ik neem aan dat sponsoren geen groot geld gaan betalen voor 5 minuten op SBS 6....

Het zou heel jammer zijn, t is toch een club met traditie, maar als je niet goed genoeg presteerd en te veel schulden gemaakt hebt, dan is dit een logisch gevolg...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 18-04-2004, 12:28
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Ook gister-avond viel mij iets op. Ik keek om 11 uur even naar Studio Sport en daar waren de beelden van Ado Den Haag - FC Twente te zien. Nu wil ik niet zielig doen, er in Twente is er ook niemand die zich gekwetst voelt, maar de gehele wedstrijd waren er vuurwerk geluiden te horen. Nu zegt dit meer over Den Haag dan over de vuurwerkramp, dit terzijde.

Het gaat me om het volgende, de verslaggever van Studio Sport hoor je nergens over. De verslaggever in de studio hoor je nergens over. De scheidsrechter hoor je nergens over. De vierde official hoor je nergens over. De burgemeester van Den Haag en Enschede hoor je nergens over. De rapporteur van de KNVB zul je er waarschijnlijk niet over horen en de tuchtcommissie zul je er waarschijnlijk ook niet over horen.

En eigenlijk maakt dat ook niets uit. Dat is prima.

Maar waar ik mij dan aan erger is het feit, dat jongens van Utrecht worden terug gestuurd omdat ze lelijke dingen over Ajax-supporters roepen. De burgemeester van Amsterdam voelt zich ook aangesproken. Zeist staat op zijn kop en boete hier boete daar. Wanneer je in een stadion ook maar het woord jood roept, wordt de wedstrijd stil gezet. Boete hier boete daar.

Maar die zelfde helden hoor je niet als er zoiets gebeurd.
De KNVB liet zich al kennen door op 14 mei 2000 Twente te laten voetballen. Maar nu is het opeens doof voor deze geluiden. Sissende geluiden, h***s h***s j***n aan het g*s k****r j***n rtc etc dát hoort men wel. Er wordt zelfs gedreigd met het toekennen van de 3 wedstrijd punten aan Ajax wanneer "de joden" worden aangevallen.

Nou Twente was allang kampioen geweest als de KNVB ook voor vuurwerk geluiden zou optreden.

Thuis tegen Feyenoord, Ajax en Ado viel het me ook al op.
Nu tegen Ado was het wéér zéér duidelijk te horen, maar iedereen zwijgt, LATEN DIE JODEN IN ZEIST OOK EENS ZWIJGEN WANNEER HUN JODEN VRIENDEN IN A'DAM WORDEN TOEGEZONGEN, maar nee hoor Ajax wordt al jaren de hand boven het hoofd gehouden!!

Het incident van donderdag zal, let op mijn woorden, ook met de mantel der liefde worden bedekt. Wéér blijkt hoe selectief de KNVB met haar beleid opmgaat!!

Zo mijn hart is gelucht, ff naar buiten een rotje afsteken.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 18-04-2004, 12:54
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Emilio schreef op 14-04-2004 @ 00:51 :
Ik las het laatst idd.
Groningen krijgt perjaar €6ton. Iemand enig idee hoeveel andere clubs uit de HCE ongeveer krijgen per jaar van de hoofdsponsoren?
Het schijnt dat het ergens in een VI heeft gestaan maar daar doen wij hier thuis niet aan misschien iemand zo aardig om het ff op te zoeken voor mij?

6Ton lijkt me persoonlijk namelijk niet echt veel maar misschien dat het normaal is in Nederland..
Ik ben even gaan zoeken maa kon het niet vinden...

Maar ik weet wel dat PSV 7.5 miljoen per jaar krijgt van Philips, Ajax 7 miljoen van ABN AMRO en Feyenoord vanaf volgend seizoen ook zoiets.
6 ton is dus erg weinig..
Oud 18-04-2004, 12:57
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Guissie schreef op 18-04-2004 @ 13:54 :
Ik ben even gaan zoeken maa kon het niet vinden...

Maar ik weet wel dat PSV 7.5 miljoen per jaar krijgt van Philips, Ajax 7 miljoen van ABN AMRO en Feyenoord vanaf volgend seizoen ook zoiets.
6 ton is dus erg weinig..
Toch bedankt

Zijn dat natuurlijk ook 3 veel grotere clubs als Groningen maar het verschil is wel heel erg groot idd.

Wat ik niet van Vitesse snap is dat ze Karel Aalbers terug willen hebben, die man heeft min of meer de club kapot gemaakt..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 18-04-2004, 12:58
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-04-2004 @ 13:57 :
Toch bedankt

Zijn dat natuurlijk ook 3 veel grotere clubs als Groningen maar het verschil is wel heel erg groot idd.

Wat ik niet van Vitesse snap is dat ze Karel Aalbers terug willen hebben, die man heeft min of meer de club kapot gemaakt..
Er zat tussen de Top-3 en de subtop volgens mij een verschil van zo'n 3-4 miljoen euro..
Oud 18-04-2004, 13:03
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Guissie schreef op 18-04-2004 @ 13:58 :
Er zat tussen de Top-3 en de subtop volgens mij een verschil van zo'n 3-4 miljoen euro..
Hoerenveen zal ook wel erg hoog staan in dat lijstje
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 18-04-2004, 15:29
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 18-04-2004 @ 12:39 :
'Als' Volendam vanmiddag wint, staat Vitesse laatste...
Met 4 - 2 van NAC gewonnen, terwijl ze met 0 - 2 achter stonden. Is toch wel knap van Volendam moet ik zeggen.

En AZ kwakkelt verder... Een nog gelukkige 1 - 1 (Wijker scoort in 88 minuut) tegen FC Groningen.
__________________
Zuur...
Oud 18-04-2004, 15:37
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Het wordt spannend onderin:
De stand:
15. ADO Den Haag 30 7 7 16 28 29-56
16. FC Zwolle 30 5 9 16 24 24-53
17. Vitesse 30 3 14 13 23 34-52
18. FC Volendam 30 6 5 19 23 28-70

(15)- Eerstvolgende competitiewedstrijden Ado:
25/04 NAC Breda (uit)
01/05 sc Heerenveen (thuis)
09/05 PSV (uit)
16/05 NEC (thuis)

(16) Eerstvolgende competitiewedstrijden Zwolle:
25/04 FC Groningen (uit)
02/05 Ajax (thuis)
09/05 Willem II (thuis)
16/05 Feyenoord (uit)

(17)- Resterende competitiewedstrijden Vitesse:
punten:
24/04 sc Heerenveen (uit)
02/05 NEC (thuis)
09/05 Roda JC (uit)
16/05 FC Utrecht (thuis)

(18)- Eerstvolgende competitiewedstrijden Volendam:
25/04 Feyenoord (uit)
02/05 PSV (thuis)
09/05 NEC (uit)
16-05 RBC (thuis)

Ado zou teggen NEC nog punten kunnen pakken
Zwolle misschien 1 bij Willem II
Vitesse misschien thuis tegen Nec/Utrecht
Volendam misschien nog NEC/RBC

Ik weet het niet, Vites krijgt het moeilijk, Volendam waarschijnlijk directe degradatie en dan Zwolle en Vitesse nacomp...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 18-04-2004, 16:27
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Word zeker spannend ze hebben allemaal wel een zwaar programma an spelen allemaal nog minimaal 1 keer tegen een club uit de top-3 (behalve vitesse) . Ik denk dat Volendam direct degradeert en Zwolle en Vitesse nacompetitie gaan spelen.
Oud 18-04-2004, 18:21
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
*Jippie* 1-1.. Hoe later we kampioen worden hoe groter de kans op een feest..
Oud 18-04-2004, 18:36
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 18-04-2004 @ 19:21 :
*Jippie* 1-1.. Hoe later we kampioen worden hoe groter de kans op een feest..
zoals we vandaag speelden wordt het nog erg moeilijk die punten te pakken
Oud 18-04-2004, 19:02
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 18-04-2004 @ 19:21 :
*Jippie* 1-1.. Hoe later we kampioen worden hoe groter de kans op een feest..
Misschien moeten jullie PSV maar kampioen laten worden!
Oud 18-04-2004, 19:05
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 18-04-2004 @ 16:37 :
Ik weet het niet, Vites krijgt het moeilijk, Volendam waarschijnlijk directe degradatie en dan Zwolle en Vitesse nacomp...
Dat denk ik ook. Volendam heeft toch de minste ploeg en het zwaarste programma, al was ik in de 1e divisie altijd wel gecharmeerd van het vlot, voetballende Volendam. Al gun ik zwolle absoluut een degradatie, ik hoop toch dat Vitesse het wordt. Tijdens de nacompetitie kan zwolle er dan nog alsnog uitvliegen.

Sorry voor de Vitesse-fans, maar ik ben al zo vaak in Volendam geweest; ik heb gewoon weer eens zin om naar Arnhem te gaan.
Oud 18-04-2004, 19:52
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
vitesse gaat faliet!
als vittesse degradeert zal vitesse nooit meer betaald voetbal kunnen spelen. de loon last, de huur van het stadion en de overige kosten zullen dan te hoog zijn.

geen bron

dit mag je toch wel als een waarheid aannemen. nu staat vittesse gedeeld laatste en niks is zeker voor de arnhemers.
ook mooi dat Ajax punten laat liggen...
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 18-04-2004, 21:14
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 18-04-2004 @ 20:52 :
vitesse gaat faliet!
als vittesse degradeert zal vitesse nooit meer betaald voetbal kunnen spelen. de loon last, de huur van het stadion en de overige kosten zullen dan te hoog zijn.

geen bron

dit mag je toch wel als een waarheid aannemen. nu staat vittesse gedeeld laatste en niks is zeker voor de arnhemers.
ook mooi dat Ajax punten laat liggen...
Over bovenstaand "bericht" is nog veel onduidelijkheid, er zijn 2 kampen, 1 die zegt dat vitesse wel blijft bestaan en een andere die het tegenovergestelde beweert. Daarnaast is het nog niet zo ver dus eigenlijk een beetje schreeuwen zonder hersenen (en dan ook nog met spelfouten).

Nu ff over de competitie. Tsja mijn clubje gaat keihard de nacompetitie in, dat word duimen, schreeuwen, nagelsbijten en schelden voor mij de komende weken.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 18-04-2004, 23:07
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Zou 1 voordeel zijn mocht Vitesse failliet gaan, is er iig 1 lelijke betonbak minder in Nederland.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 18-04-2004, 23:31
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
je bent gewoon jaloers heh
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12
Vrije tijd Het algemene eredivisie topic #1
Verwijderd
500 28-01-2004 20:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25.