Oud 14-02-2005, 12:20
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Prachtige radio-zender. Er wordt maar 15 keer per dag Marco Borsato gedraaid, en ik mag het geluk hebben naar deze zender te mogen luisteren op mijn werk. Om het kwartier komt de medeling langs dat het beste van eigen bodem door de speler gaat, en nooit 2 keer hetzelfde nummer tussen 9:00 en 17:00 (daarna mogen ze dus hun gang gaan en nog een keer dezelfde nummers van Marco draaien?)

Een zeer breed assortiment van artiesten en nummers, zeker wel een stuk of 15 schat ik zo, waarvan er 5 regulier zijn. (ik vraag me af of Marco Borsato en Bløf aandeelhouders van dit radio-station zijn)

Wie heeft hier nog meer onder te verduren, of zijn er gannefs die deze frequentie echt voor hun plezier zoeken?
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2005, 12:43
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
zulke frustraties heb ik eigenlijk eerder over SkyRadio
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 12:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Dat heb je bij elke radiozender wel. Zij moeten hun tijd ook maar vullen. Een paar jaren terug werkte ik ergens waar ook constant de radio aanstond. dat was meestal 538 of Yorin. Ook toen waren het vrijwel elk uur dezelfde nummers, alleen dan een ander genre als RTL FM uiteraard.
Als het je niet bevalt vraag je toch aan je baas of ie af en toe op een ander nummer mag?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 13:33
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Het gaat me niet zozeer om een probleem op de werkvloer, maar de radiozender an sich. Op het moment van schrijven staat weer onze grote vriend Marco op, en dat is al nummer 6 op de marco-teller van vandaag.

Het is meer een zorgwekkende frustratie om de niveau-verdeeldheid in Nederland (en met name bij de mensen van RTL FM), dan een probleem.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 13:38
Verwijderd
Ik ben slachtoffer van dagenlang 538 en eerlijk gezegd ben ik immuun geworden en het langzaamaan zelfs leuk gaan vinden
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 13:48
lipglossnblack
Avatar van lipglossnblack
lipglossnblack is offline
haha ik ben het helemaal met je eens!
wij hadden eerst ook dagelijks RTL fm opstaan op het werk en dat was zelfs nog VOOR dat ze besloten dat niet meer 2 keer hetzelfde nummer gedraaid mocht worden tussen 9 en 5. Dus toen kreeg je elk uur Toontje lager met Stiekem met je gedanst en Wat een mooie Blouse van een of andere kutzanger en elk half uur marco borsato en verder nog elke mogelijke nederlande artiest(Trijntje Oosterhuis en Ruth Jacott enzo ), afgewisseld met een paar oude top 40 nummers uit 2001 ofzo
Na constant geklaag van alle mederwerkers hebben we nu radio 2 opstaan, wat niet echt veel beter is overigens. Maar ze draaien gelukkig nooit Tonntje Lager
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 13:52
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik heb nog nooit naar RTL FM geluisterd en ben het ook niet van plan, nooit geweest ook.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 13:55
lipglossnblack
Avatar van lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 14-02-2005 @ 13:52 :
Ik heb nog nooit naar RTL FM geluisterd en ben het ook niet van plan, nooit geweest ook.
houden zo
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 14:26
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 14-02-2005 @ 13:48 :
haha ik ben het helemaal met je eens!
wij hadden eerst ook dagelijks RTL fm opstaan op het werk en dat was zelfs nog VOOR dat ze besloten dat niet meer 2 keer hetzelfde nummer gedraaid mocht worden tussen 9 en 5. Dus toen kreeg je elk uur Toontje lager met Stiekem met je gedanst en Wat een mooie Blouse van een of andere kutzanger en elk half uur marco borsato en verder nog elke mogelijke nederlande artiest(Trijntje Oosterhuis en Ruth Jacott enzo ), afgewisseld met een paar oude top 40 nummers uit 2001 ofzo
Na constant geklaag van alle mederwerkers hebben we nu radio 2 opstaan, wat niet echt veel beter is overigens. Maar ze draaien gelukkig nooit Tonntje Lager
Haha, Toontje Lager. Prachtig, die artificial solo's. Mijn moeder heeft 'de tijd' meegemaakt dat dat nummer hot was in 'de disco', en er schenen serieus mannetjes te bestaan die tijdens dat nummer 'stiekem' met chicks gingen dansen. Ik hoop dat ze het leuk vond.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 14:27
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 14-02-2005 @ 13:55 :
houden zo
Voor de grap een keer doen voor een reëel maatschappelijk inzicht.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?

Laatst gewijzigd op 14-02-2005 om 14:55.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 15:29
Verwijderd
Ik dacht eerst dat Yorin FM ook zoiets was, maar dat is eigenlijk best een leuke zender. Maar RTL FM is inderdaad geen hout aan
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 15:32
Zozo
Zozo is offline
Om frustraties te voorkomen: luister 3FM
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-02-2005 @ 15:29 :
Ik dacht eerst dat Yorin FM ook zoiets was, maar dat is eigenlijk best een leuke zender. Maar RTL FM is inderdaad geen hout aan
behalve dat ze elke twee minuten zeggen ' op het vernieuwde/ nieuwe yorin fm

ik vind arrow wel leuk maar ook daar maken ze te vaak reclame voor zichzelf en als je het elke dag luistert hoor je redelijk vaak dezelfde nummers
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 15:42
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Citaat:
Zozo schreef op 14-02-2005 @ 15:32 :
Om frustraties te voorkomen: luister 3FM
Inderdaad.
Ik luister alleen nog 3FM en ID&T radio (heet tegenwoordig anders, Slam FM ofzo?). En natuurlijk radio 2 als Het theater van het sentiment op is, heerlijk programma .
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 15:55
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
luister nooit naar RTL FM, wil ik ook niet
luister naar yorim fm
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:20
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
soms op mijn vorige werk stond wel eens rtl fm op, en ik ergerde me er ook aan...
ze zeggen in hun reclamespotje dat je nooit dezelfde plaat hoort tussen 9 en 5, maar je hoort dus wel elke plaat van een artiest. dus alle platen van marco borsato en blof. wat een afwisseling zeg
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:36
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 14-02-2005 @ 16:20 :
soms op mijn vorige werk stond wel eens rtl fm op, en ik ergerde me er ook aan...
ze zeggen in hun reclamespotje dat je nooit dezelfde plaat hoort tussen 9 en 5, maar je hoort dus wel elke plaat van een artiest. dus alle platen van marco borsato en blof. wat een afwisseling zeg
w0rd
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 18:26
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Zet hem stieken op Arrow!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-02-2005, 18:53
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Citaat:
levi's schreef op 14-02-2005 @ 12:43 :
zulke frustraties heb ik eigenlijk eerder over SkyRadio
Oeh, vorig jaar of dat jaar daavoor vakantie op Texel. ALLEEN MAAR ROBBIE WILLIAMS. Dat is pas erg!
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 19:05
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
oja ik vergeet acda en de munnik, daar word ook de hele collectie van gedraaid
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 19:15
devil's choice
devil's choice is offline
Onder het huiswerk maken vind ik rtl FM wel relaxed. Ze draaien namelijk zo kut dat ze weinig reclame hebben. En bovendien zijn die lovestories 's avonds al helemaal geweldig.

Daarnaast pleit ik er al jaren voor dat Blof zonder pardon uit de ether wordt geweerd.
__________________
to·pic (de ~, ~s) 1 onderwerp van gesprek * en toch blijf ik "het topic" zeggen..
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 19:18
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Yorin begint me ook meer te vervelen. Die kut van een Natasha Beddingfield verpest de hele zender
Maar ja verder is er ook niet veel soeps op de radio, en ik ben blij dat ik nog nooit naar RTL FM heb geluisterd
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 09:57
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Hebben ze daar eigenlijk DJs? Nee zeker?
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 10:52
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
BCR schreef op 15-02-2005 @ 09:57 :
Hebben ze daar eigenlijk DJs? Nee zeker?
Ja, Johan Vroom ofzo. Die kerel lult elke gezonde geest in een depressie.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 12:49
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Ulfheðin schreef op 15-02-2005 @ 10:52 :
Ja, Johan Vroom ofzo. Die kerel lult elke gezonde geest in een depressie.
Muhaha
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2005, 19:50
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
YorinFM is ondertussen niet 'nieuw' meer maar U'rin YorinFM!!

ik dacht ik meld t ff....

vin rtlfm ook zwaar drama! Alleen al dat 'beste van eigen bodem' Erg jammer!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 20:11
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
oeh ben ik ff blij dat ik dat nog nooit heb geluisterd..
de hele dag door nederlandstalig.. HELL!
Marco Borsato HELL
Acda&de Munnik HELL!!
omfg
ik leef met u mee
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 20:46
Verwijderd
Goh Dat iedereen er zo'n hekel aan heeft!

Ik luister het altijd tijdens rijles. Maar goed, dat is altijd maar een uurtje of twee in de week, dus dan is het niet opvallend irritant ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 21:12
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Citaat:
levi's schreef op 14-02-2005 @ 12:43 :
zulke frustraties heb ik eigenlijk eerder over SkyRadio
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 22:40
Mara
Mara is offline
Ach, paar jaar geleden was ik in Zeeland op vakantie. In 't toiletgebouw stond Noordzee op. We zijn daar 2 weken geweest, heb maar 2 nummers gehoord:
- Acda&de Munnick: Ben mezelf niet of nooit geweest
- Henk Westbroek: Zelfs je naam is mooi

Ik kan die nummers nu dromen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 10:53
Verwijderd
Hehe, herkenning. Afgelopen half jaar stagegelopen en hetzelfde probleem gehad. 'Gelukkig' werd er nog wel afgewisseld met andere zenders, maar dat was ik na 1 week ook wel zat (Skyradio; van die 'gouwe ouwe' (lees: phil collins), maar dan wel 20 keer per week) of Yorin/538 (met urenlang geouwehoer en minstens elke 2 uur herhaling vd nummers)..

Radio =
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 12:40
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
En daarbij, wat is er tegenwoordig mis met een vullend radioprogramma met een goede DJ die wél praat? ik snap niet waarom SkyRadio er trots op is dat het een computer gebruikt om nummers af te draaien.
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 20:28
Verwijderd
ik word alleen wakker met radio

eerst altijd arrow jazz, en nu veronica. heel droog die gasten sochtends
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 21:20
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Skyradio

Serieus. Op 't werk staat 't altijd aan, en ik werk daar niet eens van 9 tot 5, maar maar 2x in de week

Gewoon élke avond dezelfde kutliedjes. Hoezo fout!

But I'll survive!
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:09
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Daarom luister ik nooit overdag radio... alleen Mark in the Dark tussen 0:00 en 2:00 op Yorin, dat is echt geniaal.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:19
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
M@rco schreef op 18-02-2005 @ 22:09 :
Daarom luister ik nooit overdag radio... alleen Mark in the Dark tussen 0:00 en 2:00 op Yorin, dat is echt geniaal.
dat vind ik dus echt stom gezeik he, dat is het enige tijdstip waarop ik nooit naar yorin luister. voor de rest kan ik er de hele dag naar luisteren, maar dan dus echt niet
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-02-2005, 22:34
Verwijderd
Ja bij RTL FM hebben ze volgens mij gewoon zo'n cd-speler waar je vier cd's in kan doen: Marco Borsato, Ruth Jacott, Bløf en een cd met "Nederpop-klassiekers" en die zetten ze iedere dag gewoon op shuffle en hup weer een dag gevuld voor RTL FM...

En dan die focking Menno Vroom, tjeez wat is dat een homo zeg!













[disclaimer]ik heb verder niks tegen homo's ofzo hoor [/disclaimer]

Laatst gewijzigd op 18-02-2005 om 22:36.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 20:08
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
ik hou et qua radio gewoon op noordzee, op dit moment vind ik dat ze daar de leukste muziek draaien met het minste irritante gezeik erdoorheen.. wat er dan doorheen komt is wel te verdragen
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 11:40
Verwijderd
Ik heb drie radiozenders in het geheugen van mijn radio die ik zo nu en dan eens afwissel:
- Rebecca FM Classic Rock -- Draaien vaak hetzelfde, maar ik vind het (bijna) allemaal mooi. Toch gaat drie keer per dag It's A Kind of Magic je wel vervelen...
- Radio 10 Gold -- Draaien niet vaak hetzelfde, maar ik heb het er toch niet vaak op, alleen als ik zin heb in eind '60/begin '70.
- Radio 2 -- Geweldige zender, heb ik er dan ook regelmatig op staan. Zeker volgende week, met de Week van de Jaren '60.

Ach, er is altijd nog internet-radio.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08.