Oud 16-04-2005, 01:47
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
laat het mij maar eens horen.
*bloos*

iedereen vind/kent Nr 25 wel.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Advertentie
Oud 16-04-2005, 01:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nou ja als ik weet wat ik moet doen heb ik iets om op te richten
dat weet ik wel en t zal ook vast
maar soms heb je het of je hebt het niet...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-04-2005, 01:52
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-04-2005 @ 01:49 :
nou ja als ik weet wat ik moet doen heb ik iets om op te richten
dat weet ik wel en t zal ook vast
maar soms heb je het of je hebt het niet...
geef me een reden om te vechten en ik ga er voor!

Maar voor mezelf kan ik niks verzinnen....
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 16-04-2005, 01:54
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 16-04-2005 @ 01:52 :
geef me een reden om te vechten en ik ga er voor!

Maar voor mezelf kan ik niks verzinnen....
ik was altijd van het vechten...maar ben nu uitgeput van de eeuwig durende strijdt...ik wil gewoon niet meer vechten


iets voor jou...wereldvrede
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-04-2005, 01:58
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-04-2005 @ 01:54 :
wereldvrede


NIKS!!

het recht van de sterkste!

*gaat slapen*
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 16-04-2005, 02:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 16-04-2005 @ 01:58 :


NIKS!!

het recht van de sterkste!

*gaat slapen*
mooi dan verlies ik al vast ben nie zo sterk das ook wel te zien

slaap lekker dan
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-04-2005, 08:44
farai
Avatar van farai
farai is offline
Even een dipje gehad gister. Naja nu nog btje maar we komen er wel door. Net op die momenten vat je weer dat er echt wel mensen zijn die je graag hebben en das toch wel een fantastisch gevoel.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 16-04-2005, 09:17
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
ik weet niet of ik wel iets wil.
ik weet al helemaal niet wat
ik hoor zulke tegenstrijdige dingen
ik moet kiezen, en snel
anders kiezen anderen voor mij en kiezen ze verkeerd.

ik wil gewoon in bed liggen de hele dag en niks hoeven
maar ik moet nog zoveel. en Carmen komt zomenteen. en dan wordt het weer helemaal leuk.
Oud 16-04-2005, 10:01
Arashi
Arashi is offline
Nèt uit het MCH en dan bericht van het P: mijn behandeling is stopgezet.

Het is onverantwoord zo verder te gaan.

Mijn BOR contract loopt nog, totdat ik 'overgedragen' ben, naar waar? RV, de U?

Stoppen?

Wanhoop. Wanhoop. Wanhoop.

Zometeen praten met H. en m'n vader..
Oud 16-04-2005, 10:57
SaisPas
Avatar van SaisPas
SaisPas is offline
Woeiii, het was gezellig gisteravond. En om 3 uur 'snachts op een verlaten weg rijden is ook leuk
__________________
Three Swiss switched witches watch three Swiss Swatch watch switches. Which Swiss switched witch watches which Swiss Swatch watch switch?
Oud 16-04-2005, 11:14
George
Avatar van George
George is offline
Oh. ik ben hem kwijt.
Verjaagd, zoals ik iedereen wegjaag.
Zelfs naar vanmiddag kan ik niet uitkijken.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 16-04-2005, 11:47
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik kan niet meer. ik kan echt niet meer. als ik strax naar me vaders uhuis ga krijg ik de vlgende uitbarstig, terwil ik nu net die van me moeder achter de rug heb die me nu negeert. fjin. ze komt er kamer niet meer uit voordat ik weg ben. snap nou dat je je niet zo met me moet bemoeien, als ik wil praten doe ik het zelf wel!! en alles is te ingewikkeld.

ik zou volgens me vader gisteravond al bij hem slapen, maar vorige week was dat ook niet zo en ik weet het dus niet meer. en dan is me vader gister weer zwaar teleurgesteld aan de telefoon bla bla bla. wat moet ik nou... wil terug naar het ziekenhuis maar dat kan niet want ik mag dus eindelijk weer werken.

me vader was gaan praten met de eigenaar, waardoor ik was aangenoemen. en die nieuwe baas mocht mij niet en had me zo'n beetje ontslagen. en nou belde hij op dat ik zaterdag wel kon werken en zondag misschien enzo, moest daar wel om lachen. wat een watje dan . maar goed. daar was ik eerst heel vrolijk over maar dat is al weer weg. ik wou dat ik niet hoefde te werken dan kon ik terug naar t ziekenhuis, hoe een takkehekel ik ook heb aan die plek.

ik weet het niet meer. ben echt op en kan niet meer. er moet gewoon heel snel wat gebeuren of ik sta echt niet voor mezelf in.

gister een hele leuke avond gehad, was ontzettend gezellig maar ook weer ingewikkeld. ik raak overal maar van in de war! en me moeder die een opmerking maakt dat ik meteen weer in huilen uitbarst, terwil die opmerking toch eerst niet zo erg was...

ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.. word er zo moe van en die gedachten er een eind aan te maken spoken de hele dag door in me hoofd. ik weet wel dat ik het niet moet doen maar ik zie zo echt geen andere oplossing meer.. bij jeugdzorg hadden ze gevraagd wat me dan tegenhield.. jha, geen idee.. me broertjes denk ik. die kleine van 9... wat zou die denken, en die van 15... wat zou hij doen, hij is zo ontzettend gesloten... ik weet het niet.. denk niet dat ie dat echt trekt. dus.. ow, ik twijfel overal aan. maar ik weet, dat op het moment dat ik weer eens met allemaal ruzie heb, het wel een heel groot risico gaat worden.

2 vrienden houden me ook wel tegen. maar, dat stopt ook wel.. want niemand houdt het lang met mij uit..

ik weet het niet meer.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 16-04-2005, 11:47
Verwijderd
k schrok wel
pff

gelukkig is ze dr nog.
kon ik dr maar een knuffel geven..

ohja mn examens gingen goed,heb thank god wel 3 mensen kunnen vinden.

heb alleen t koken totaal verkloot maar dat was maar 1 van de 5 onderdelen en de rest ging wel goed
Oud 16-04-2005, 12:05
Verwijderd
*kuch*

ik lijk wel een schaakneger met die dingen, of zo'n stinkalto.
Hmm... vooruitgang?
Oud 16-04-2005, 13:02
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 16-04-2005 @ 12:05 :
*kuch*

ik lijk wel een schaakneger met die dingen, of zo'n stinkalto.
Hmm... vooruitgang?
Pfrlt, niet zo negatief over mensen met een andere smaak dan jij, jongedame!

Hummmm, zodadelijk naar het familieweekend van mijn vriendje, ik ben benieuwd...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 16-04-2005, 13:42
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 16-04-2005 @ 13:02 :
Pfrlt, niet zo negatief over mensen met een andere smaak dan jij, jongedame!

Hummmm, zodadelijk naar het familieweekend van mijn vriendje, ik ben benieuwd...
Lang leve de ''vrijheid'' van meningsuiting!

@kruimel: veel plezier/succes met je weekendje... (ik vind ze altijd maar kut(maar dat licht aan de familie))

Ik heb weer eens lekker een kater! zit hier met een flesje bier (nee, ben geeeen alcolist) en rode ogen. ff lekker wakker te worden.
Heb wel lekker geslapen en al 2 SUPER lieve mailtjes gestuurd.
Ik heb mijn goede daat al weer gedaan.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 16-04-2005, 13:43
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-04-2005 @ 02:00 :
mooi dan verlies ik al vast ben nie zo sterk das ook wel te zien

slaap lekker dan
als die AVA jou gezicht dan vraag ik me af waarom je idd nog leeft.... (niet boos worden)
Jij ook een beetje lekker geslapen?
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 16-04-2005, 13:46
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 16-04-2005 @ 13:43 :
als die AVA jou gezicht dan vraag ik me af waarom je idd nog leeft.... (niet boos worden)
Jij ook een beetje lekker geslapen?
hahahahah das nie eens mijn gezicht joh maar vond hem wel raar
en ik ben raar
daarom heet ik ook rare kwast
1+1=2

en nee nie veel geslapen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Ads door Google
Oud 16-04-2005, 13:48
heavyukkie
heavyukkie is offline
pfff veel geregel.

Nou ik ben er dus achter gekomen dat ik niks psygisch heb, maar dat het allemaal voortkomt uit mn hersenbeschadiging.
Nou zou het dus mogelijk zijn dat ik weer terug kan naar school.
Maar dan wel met aanpassingen. Maar ik zit nu dus in de wa-jong en bij heet UWV -GAK staat nog dat ik iets psygisch heb. Maar dat is dus niet zeker. Daar moet ik het aanvragen, maar dan ben ik bang dat ik gelijk een herkeuring krijg. En dan moet ik aan kunnen tonen dat ik een hersen beschadiging heb. Dat word waarschijnlijk een probleem want die onderzoeken zijn 11 jaar geleden gedaan. Dus nou hoop ik nog dat mn huisarts die papieren heeft. Waar dus opstaat dat ik een hersenbeschadiging heb. Mzzz weet ff niet waar ik moet beginnen.......
__________________
nobody is pefect, en ikke zeker niet!!
Oud 16-04-2005, 14:16
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Grrrrrrrr, ik word die ibs zat Ik wil weer een vrij mens zijn. En Sonja is eenkutwijf. Zo mijn irritatie is er uit, maar ze heeft toch geen dienst vandaag

Maargoed, ikben dus weer eens opgenomen. Kan beter een abonnement gana nemen op de ibs.

Het voer van de APZ is niet te vreten. Ik ben nu algemeen tegen aardappelpuree die naar rubber smaakt. Blugh!

En ik heb nieuwe allstars! Knalblauwe met aan de binnenkant wit met gekleurde bolletjes. Het zijn van die hoge en ze zijn zooooooooooooo Eend!
En ik heb nieuwe kniekousen met bolletjes.

Ik ben weer een gelukkig mens, zoalng ik vrij ben. Over een half uurtje moet ik weer achter slot en grendel
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 16-04-2005, 14:22
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Niemand geeft iets om me. Niemand is geïnteresseerd in hoe het met me gaat.

'Hoe zou het met Mark zijn?'
'Ah joh, wat boeit dat nou?'
'Zouden we hem niet eens een keer bellen of een keer langsgaan?'
'Ah nee, joh, doe niet zo gek!'

Nobody cares.
Oud 16-04-2005, 14:26
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Eend schreef op 16-04-2005 @ 14:16 :
Grrrrrrrr, ik word die ibs zat Ik wil weer een vrij mens zijn. En Sonja is eenkutwijf. Zo mijn irritatie is er uit, maar ze heeft toch geen dienst vandaag

Maargoed, ikben dus weer eens opgenomen. Kan beter een abonnement gana nemen op de ibs.

Het voer van de APZ is niet te vreten. Ik ben nu algemeen tegen aardappelpuree die naar rubber smaakt. Blugh!

En ik heb nieuwe allstars! Knalblauwe met aan de binnenkant wit met gekleurde bolletjes. Het zijn van die hoge en ze zijn zooooooooooooo Eend!
En ik heb nieuwe kniekousen met bolletjes.

Ik ben weer een gelukkig mens, zoalng ik vrij ben. Over een half uurtje moet ik weer achter slot en grendel
oww.. sterkte meis!! *knuff!!*
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 16-04-2005, 14:29
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
ilse schreef op 16-04-2005 @ 14:26 :
oww.. sterkte meis!! *knuff!!*
dank je...


nog een kwartiertje
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 16-04-2005, 14:31
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-04-2005 @ 14:22 :
Niemand geeft iets om me. Niemand is geïnteresseerd in hoe het met me gaat.

'Hoe zou het met Mark zijn?'
'Ah joh, wat boeit dat nou?'
'Zouden we hem niet eens een keer bellen of een keer langsgaan?'
'Ah nee, joh, doe niet zo gek!'

Nobody cares.
ow nou iknzal het niet meer vragen hoe het met je is...


en sterkte *knuf* voor eend...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-04-2005, 14:34
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-04-2005 @ 14:31 :
ow nou iknzal het niet meer vragen hoe het met je is...
Ik bedoelde: in real life.
Advertentie
Oud 16-04-2005, 14:37
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-04-2005 @ 14:34 :
Ik bedoelde: in real life.
helaas daar kan ik je niet aan helpen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-04-2005, 14:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
damn heb toch echt verkeerde mensne in mn msn lijst staan

sorry moest ik echt ff luchten
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-04-2005, 15:17
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*Status: Fucked up*
Oud 16-04-2005, 15:18
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-04-2005 @ 15:17 :
*Status: Fucked up*
kom op hé

*gives big hug*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-04-2005, 15:28
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-04-2005 @ 15:18 :
kom op hé

*gives big hug*
Jij ook hé!

Thanks.
Oud 16-04-2005, 15:33
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Na lange tijd afwezigheid, ben ik terug op scholieren.com en het gaat beter dan ooit.

Over een half jaar mag ik waarschijnlijk met ontslag bij Altrecht en ik moet zeggen dat ik iedere keer een stukje sterker word. Ik ben echt van plan weer volledig te herstellen en mijn verleden achter me te kunnen laten. Ik ga voor de volle 100 % er tegen aan, en ondanks dat dat moeilijk is, kan ik uit iedere dag weer iets positiefs halen. Zo. Dat moest ik even kwijt.

Elke stap achteruit, zijn er twee vooruit..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 16-04-2005, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 16-04-2005 @ 15:33 :

Elke stap achteruit, zijn er twee vooruit..
Wat super om te horen!

En ik voel me vandaag ook best oké!

*knuf voor iedereen*
Oud 16-04-2005, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 16-04-2005 @ 13:02 :
Pfrlt, niet zo negatief over mensen met een andere smaak dan jij, jongedame!
Oud 16-04-2005, 15:50
Whateverrr
Avatar van Whateverrr
Whateverrr is offline
Klote, omdat ik niet weet hoe ik de laatste tijd op mn vriend moet reageren & nog n keer klote omdat ik volgens mij mn tentamens gigantisch heb verneukt!
__________________
Juist, en wie ben jij.
Oud 16-04-2005, 16:41
heavyukkie
heavyukkie is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-04-2005 @ 15:17 :
*Status: Fucked up*
hele dikkeee knuffffffff
__________________
nobody is pefect, en ikke zeker niet!!
Oud 16-04-2005, 17:03
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
heavyukkie schreef op 16-04-2005 @ 16:41 :
hele dikkeee knuffffffff
Dank je.

Ik wil er zo graag één 'in het echt'. Ik weet ook van wie. Eventjes contact maken...

*Zucht*
Ads door Google
Oud 16-04-2005, 20:05
heavyukkie
heavyukkie is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-04-2005 @ 17:03 :
Dank je.

Ik wil er zo graag één 'in het echt'. Ik weet ook van wie. Eventjes contact maken...

*Zucht*
mzz jammer anders had je van mij wel een echte knuf gehad hoor!!!
__________________
nobody is pefect, en ikke zeker niet!!
Oud 16-04-2005, 20:06
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik bene cht de waardelooste vriendin van eeuwen....
damn ik ben echt nutteloos
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-04-2005, 20:57
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
was even een moeilijke periode misschien ook wel nodig,
maar door dit weet ik echt 200% dat wij niet uit elkaar te halen zijn.

dusse verliehieeefddd
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 16-04-2005, 20:59
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
eigenlijk zou ik eens een keer een hele nacht moeten slapen, maar ik ben doodsbang dat ik dan weer na ga denken over van alles en nog wat terwijl ik verdomme helemaal niks aan die dingen kan doen, dus duik ik maar in een boek en ben nu 7 keer met het boek en al in slaap gedonderd en de laatste keer dat ik op het klokje keek was het 5 uur en dan om 7 uur weer van mn nest.

Hoe lang kan ik dit nog volhouden mijn ogen branden mijn lichaam protesteert maar ik ga maar door, alles liever dan weer over dat gedoe nadenken over alles, ik ben er nu overheen zo goed als, alleen ik durf niet te slapen......

heb er nu een hele zooi alcohol ingegooid en toch typ ik nog goed, ik word niet meer dronken, joepie, verdomme, naja straks maar even de kroeg induiken en nog meer alcohol erin. ik heb honger. ik wil tegen iemand aankruipen bij iemand uithuilen maar

wooptiediddleyduckingdoo er is niemand die ook maar een fuck ziet aan mij, ja die wallen onder mijn ogen maar die zater er altijd al....en ik wil ook helemaal neit dat iemand het ook maar ziet. Ik wil niet tot last zijn, ik wil "het matras" blijven daar voel ik me goed bij mensjes helpen, verhalen aanhoren, praatpaal zijn, tot ik er bij neerval. ik hoop dat dat niet te lang meer duurt.

Ja er zullen mensen zijn die me gaan missen maar what te neuk denk ik nou ik ga toch niet dood, dat gunnen ze me daar boven niet, ik ben gedoemd om hier rond te lopen op deze kutwereld waar iedereen iedereen maar om het leven brengt en men niet meer om iemand geeft, en zomaar meiden verkracht en aanrand, god, jezus, allah, god of godin, gaia wie dan ook....waarom verdomme....waarom is dit zo'n kutwereld....waarom trek ik me dat zo aan....waarom moet ik altijd mensen tegenkomen die het kut hebben....waarom wil ik dat ze hun verhaal bij mij doen....waarom laat ik ze hun gang gaan, terwijl ik weet dat ik er mee ga zitten en het mij meer aan ga trekken dan hun doen.....jezus wat ben ik naief, relativeren kerel relativeren.....

achja van merwijk krijgt toch gelijk, het leven is kut het leven is klote en toch gaan we maar door dat is het idiote....

ik dop er nog een voor mezelf, de fles blauwe vodka is op, ik proost op het leven....hoezeee allen tezaam mogen we hier snel vertrekken voor we nog meer van die teringellende moeten aanzien.

Addendum
oh en ik geef mevrouw niet de schuld van dit alles dat ik zo denk en alles mocht het haar interreseren en dit lezen, het was er altijd al alleen heeft "het probleem het naar boven gebracht" frans mn psycholoogje zegt het ik, alleen heb ik het de laatste weken/maanden op jou geprojecteerd maar nu ik over jou heengeraak zie ik het grotere plaatje. word gelukkig iedereen doe wat ik probeer te doen, jullie zijn er vast beter in dan ik.
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo

Laatst gewijzigd op 16-04-2005 om 21:04.
Oud 16-04-2005, 21:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-04-2005 @ 20:06 :
ik bene cht de waardelooste vriendin van eeuwen....
damn ik ben echt nutteloos
Voor mij ben je niet nutteloos.
Oud 16-04-2005, 21:48
Verwijderd
Waarom moeten ze steeds mij hebben...? Nu weer een klap in en op m'n oog gehad... 'k snap ook wel dat ze niet expres mij er uit zoeken ed, maar 't valt wel op.

Drukke dag gehad weer. In de tuin van m'n ouders gewerkt. In de regen. Morgen weer. Dan wordt het als het goed is gelukkig beter weer. 't gras is naar de klote, maar de rest schiet aardig op en ziet er ook best leuk uit ed.

Morgenavond nog huiswerk maken, presentatie voorbereiden. Maandag stage lopen, presentatie voorbereiden, huiswerk maken en 's avonds nog boodschappen doen. Dinsdag stage begeleiding en daarna presentatie (tja). Verder een docent zoeken ivm de differentiatie.
Oud 16-04-2005, 22:24
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
zit hier alweer te janken kan dit niet meer
ben zo leeg denk rare dingen ben er niet wil dood
tranen zijn zinloos
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 17-04-2005, 00:09
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Jullie krijgen allemaal de groeten van Jo-Anne (rare kwast)!
Oud 17-04-2005, 00:34
heavyukkie
heavyukkie is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-04-2005 @ 00:09 :
Jullie krijgen allemaal de groeten van Jo-Anne (rare kwast)!
heb je knuffel van haar gehad?? groetjes terugggggg
__________________
nobody is pefect, en ikke zeker niet!!
Oud 17-04-2005, 00:37
Verwijderd
Oei, weereens een stom gevoeltje. Ik wil iets zeggen maar het lijkt me beter dat ik dat niet doe
Oud 17-04-2005, 00:50
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
heavyukkie schreef op 17-04-2005 @ 00:34 :
heb je knuffel van haar gehad?? groetjes terugggggg
Sms-je. Is ook goed.
Oud 17-04-2005, 02:10
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zo nu zal ik zelf weer ff de boel verbouwen...

had al ff melding gemaakt van mijn geweldige kwaliteiten als vriendin...
nou echt super hoor
damn wat voel ik me kut...

zou vandaag gaan eten/flink alcohol drinken bij een vriendin..maar heb af gezegd..waarom?! ja dat weet ik ook niet precies omdat ik nergens zin in heb
wat kan het mij allemaal nog boeien... van mij part stopt de aarde met draaien..
maar goed...sprak haar nog f op msn ze baalde best dat k niet kwam...ja ik ook maar toen toch maar de auto gepakt en naar haar toe gegaan...
ze moest ook veel kwijt en niet over msn...
nou oke...beetje gezeten en gepraat (kwam niet echt op gang)
nou ze am't dus nog...nog erger zelfs dan paar weken terug
en de redne?! o.a de hulp die ze nu krijgt...amw
daardoor raakt ze nog meer in de war ofzo

en 3 keer raden wie haar aan die hulp heeft geholpen

juist

damnnnn *slaat hoofd tegen muur*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 17-04-2005, 08:44
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Twijfel is weggenomen en vanochtend alweer (begint een gewoonte te worden als ik thuis ben) fijn met mn moeder gepraat over vanalles en nogwat
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 17-04-2005, 10:47
*Ster*
Avatar van *Ster*
*Ster* is offline
Vandaag is mijn opa jarig! <<< 81 jaar >>>

Ik vraag me af of ik ooit helemaal van het dik-zijn-gevoel af kom... en van het lelijk-zijn-gevoel...
Ik mis light_smiley (!) Ik maak me zorgen om d'r... alhoewel ik d'r nog nooit in real life heb ontmoet...
Speciaal voor de verjaardag van mijn opa heb ik een nieuwe outfit gekocht. Toch blijf ik me lelijk voelen... én dik... Ik doe zo mijn best om dit 'nieuwe' lichaam (< lees: 14 kg zwaarder) te accepteren. Ik kan alles eten, maar het schuldgevoel blijft. Ook kan ik mijn te kleine broeken niet weg doen. Ik wil ze gewoon weer aan kunnen! Ik wéét dat ik nu een gezond gewicht heb, maar ik voel me er niet gelukkig bij (?!)

Ik heb een trommelvliesontsteking én gaatjes in het trommelvlies in beide oren. En daardoor heb ik tijdelijk gehoorverlies, erg irritant! Volgende maand moet ik ook nog een allergie-test doen. Nu maar hopen dat ik tijdens het volgende gezinsgesprek wél kan verstaan wat er gezegd wordt... zucht... Ik ben wel blij dat ik een Wajong-uitkering krijg. Agh, eigenlijk gaat 't nog niet eens zo slecht... ik moet gewoon volhouden en geduldig zijn.
__________________
Leef je leven zoals het komt, met al zijn ups en downs!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 21:32
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #27
Nijn*
491 10-05-2005 16:07
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 23:47
Psychologie De kronieken van de dag #5!!
Droomvlucht
501 26-03-2004 18:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56.