Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2006, 16:59
Charles Luciano
Charles Luciano is offline
Ik zit met een groot probleem..

Ik heb een goeie vriend en die heeft ander half jaar met een meisje gehad. Uiteindelijk is het uit elkaar gegaan omdat ze veel problemen hadden en allebei toch wel anders waren.

Het meisje in kwestie ging goed met mij om toen zij een relatie had met mijn beste vriend. Wij trokken steeds meer naar elkaar toe terwijl het steeds slechter ging in hun relatie. Uiteindelijk heeft zij het uitgemaakt met haar vriend ( mijn beste vriend ) en hebben wij sinds korte tijd een relatie.

Ik weet alleen nu niet wat ik moet doen:

1. Het mijn beste vriend vertellen met het risico dat ik mijn beste maatje verlies..
2. Het uitmaken met mijn vriendin zodat ik een rot periode vermijd..

Mijn vraag is: Hoe zou jij reageren als je zou horen dat je beste vriend een relatie heeft met je ex ?

Bedankt voor je reactie alvast. Zit hier erg mee en hoop hiermee misschien alles goed te kunnen afwegen wat mij meer waard is..
__________________
Niet links, niet rechts maar rechtdoorzee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2006, 17:01
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Had je niet eerst even met je vriend kunnen praten?

mijn vriendinnen mogen relaties hebben met mijn exen, die doen mij niet zoveel meer Maar ik zou 't wel leuk vinden als je mij zouden vertellen dat er iets aan het opbloeien is.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 17:02
Charles Luciano
Charles Luciano is offline
Citaat:
Myuki schreef op 21-05-2006 @ 18:01 :
Had je niet eerst even met je vriend kunnen praten?
Ja, dat was veel verstandiger geweest maar ik ben verkeerd met de situatie omgegaan...
__________________
Niet links, niet rechts maar rechtdoorzee
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 17:04
Charles Luciano
Charles Luciano is offline
Citaat:
Myuki schreef op 21-05-2006 @ 18:01 :
Had je niet eerst even met je vriend kunnen praten?

mijn vriendinnen mogen relaties hebben met mijn exen, die doen mij niet zoveel meer Maar ik zou 't wel leuk vinden als je mij zouden vertellen dat er iets aan het opbloeien is.
Maar is het eigenlijk niet "not done" om een relatie te hebben met een ex van je vriend/vriendin..? Ik ben bang dat hij zich anders tegen mij gaat opstellen als hij ervan op de hoogte is..
__________________
Niet links, niet rechts maar rechtdoorzee
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 17:06
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Tsja, ligt er een beetje aan wat hij nog voor haar voelt... en wat voor jongen 't is

het is opzich niet netjes, maar hij zal vast wel begrijpen dat je haar leuk vindt toch?
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 17:07
it is anoli
it is anoli is offline
1: Vertel het dat je er zelf ook mee zit en dat je er niet op uit was ofzo. Vertel ook dat je hem niet kwijt wilt raken. Begin er in eerste instantie niet over dat het al begonnen was voordat het uit was tussen hun, als hij er dan naar vraagt kun je dat altijd nog vertellen.
2: denk je dat als je ermee stopt geen rotperiode krijgt? wat dacht je van liefdesverdriet. een mooie relatie is ook wat waard

Bovendien, goeie vrienden blijven vrienden ondanks alle tegenslag. Misschien dat hij een tijdje geen behoefte voelt om jou te zien, maar na verloop van tijd komt dat wel weer goed.Ga vooral niet 'zeuren' om contact want dat werkt alleen maar tegen je, accepteer het even.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 17:07
Verwijderd
Ligt eraan hoe lang het al uit is. Opzich zou ik er geen problemen mee hebben, maar stel, het is pas twee weken uit ofzo, vind ik het niet kunnen. Geef hem ook wel even de tijd om over haar heen te komen. Verder zou ik er geen problemen mee hebben. Het is niet voor niks uitgegaan; denk ik dan.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 17:09
Charles Luciano
Charles Luciano is offline
Citaat:
it is anoli schreef op 21-05-2006 @ 18:07 :
1: Vertel het dat je er zelf ook mee zit en dat je er niet op uit was ofzo. Vertel ook dat je hem niet kwijt wilt raken. Begin er in eerste instantie niet over dat het al begonnen was voordat het uit was tussen hun, als hij er dan naar vraagt kun je dat altijd nog vertellen.
2: denk je dat als je ermee stopt geen rotperiode krijgt? wat dacht je van liefdesverdriet. een mooie relatie is ook wat waard

Bovendien, goeie vrienden blijven vrienden ondanks alle tegenslag. Misschien dat hij een tijdje geen behoefte voelt om jou te zien, maar na verloop van tijd komt dat wel weer goed.Ga vooral niet 'zeuren' om contact want dat werkt alleen maar tegen je, accepteer het even.
Er is niks gebeurd toen zij een relatie hadden. Het is nu 4 maanden uit en ik heb sinds 2 maanden.

Maar bedankt voor je bericht !
__________________
Niet links, niet rechts maar rechtdoorzee
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 17:11
Charles Luciano
Charles Luciano is offline
Citaat:
Myuki schreef op 21-05-2006 @ 18:06 :
Tsja, ligt er een beetje aan wat hij nog voor haar voelt... en wat voor jongen 't is

het is opzich niet netjes, maar hij zal vast wel begrijpen dat je haar leuk vindt toch?
Ben dus nog bang dat hij haar nog wel leuk vindt, anders had ik het al wel eerder vertelt. Maar als hij haar nog leuk vindt en ik met haar heb zal dat best wel klote aanvoelen voor hem...

__________________
Niet links, niet rechts maar rechtdoorzee
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 17:11
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik denk dat ie het erger vindt als ie erachter komt terwijl jullie expres proberen het verborgen te houden.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 17:15
it is anoli
it is anoli is offline
Citaat:
Charles Luciano schreef op 21-05-2006 @ 18:09 :
Er is niks gebeurd toen zij een relatie hadden. Het is nu 4 maanden uit en ik heb sinds 2 maanden.
Oh oke, dan is dat alleen maar gunstig . Waarschijnlijk kan hij wel begrip opbrengen na een tijdje, goeie vrienden gunnen elkaar wel wat. Het zal in het begin wat moeilijk wezen idd zoals ik al zei, maar vertrouw erop dat het goedkomt zou ik zeggen. Misschien helpt het hem zelfs nog in het er-overheen-komen van zijn liefdesverdriet. Dan wordt hij geconfronteerd dat het definitief over is. zwaar, maar uiteindelijk goed voor hem zegmaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.