Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2005, 15:27
paranoid
paranoid is offline
Citaat:
kweety schreef op 21-01-2005 @ 16:06 :
ik ben mijn dreads eruit aan het kammen, ik vond het bijwerken te veel worden, en vooral omdat ik dat altijd bij mezelf deed. heb ze nou iets meer dan 1 jaar gehad.

heeft iemand nog tips om je dreads er uit te krijgen, het lukt wel maar er traag, en ik word gek van al die losse haren. Maar dat hoort er bij.
haar nat maken.. heel veel cremespoeling erin doen en dan pulleken
Advertentie
Oud 21-01-2005, 15:31
Verwijderd
Citaat:
doowz schreef op 21-01-2005 @ 16:26 :
ik heb ze ongeveer n half jaar gehad en zijn er nu n paar maandjes uit.. ik was ze best snel zat omdat t voor mij te eentonig was.. met loshaar kan je zoveel meer dan met dreads.. en t ergste was dat ik een pietje precies ben en t bijwerken zoveel tijd kost dat ik dat niet aan kon want ik wou niet met onbijgewerkte dreadjes lopen.. dus was elke week wassen draaien touperen frummelen en bluh.. en t wassen was t ergst ik wil elke dag douchen en m'n haar nat kunnen maken.. dat kon toen dus niet.. vooral niet in t begin..
m'n haar was echt behoorlijk beschadigd en pluisde als n gek.. ik heb maar besloten er n heel stuk af te knippen want ja dat moest gewoon... maar heb er geen spijt van .. als ik weer dreads neem zijn het neppe.. want ik geef toch meer om m'n haar dan ik dacht
ik kan juist veel meer met dreads dan met mn gewone haar. Eerst had ik ze altijd los, verder niks. In een staart vond ik niet mooi, en doekjes of haarbanden ofzo al helemaal niet.. Nu met dreads kan ik ze los, in een staart, verschillende soorten banden en doekjes, zoveel meer
En na 20 jaar hetzelfde haar, is dreads weer eens heel wat anders
Ik hou ze nog wel een tijdje
Oud 21-01-2005, 17:01
Verwijderd
zijn er meer mensen die foto's hebben van toen ze net dreads hadden en hoe ze er nu uitzien? En nog tussenfoto's?

Ben ik wel benieuwd naar
Oud 21-01-2005, 18:20
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Zijn dreads wel handig als je bijna tot je kont haar hebt en in hoeverre moet je die zooi afknippen als je ze zat bent?

O ja en hoelang kunnen ze ongeveer mee, kan me voorstleln dat het op een gegeven moment geen gezicht meer is...
Oud 21-01-2005, 18:55
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
het wordt juist mooier met de tijd. ga je eens verdiepen in dreads voordat je ze neemt anders wordt het sowieso al niks

en je kunt ze eventueel uitkammen als je ze zat bent, maar dat raad ik je niet aan als jij haar tot aan je kont hebt.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 21-01-2005, 18:55
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
doowz schreef op 21-01-2005 @ 16:27 :
haar nat maken.. heel veel cremespoeling erin doen en dan pulleken
Neee dat wordt zo smerig, doordat er nog allemaal plurkjes enzo in je dreads zitten, en nat haar is veel breekbaarder dus dan trek je alles kapot!

Tenminste, bij mij dan. Ik heb ze er gewoon met droog haar uit gekamd, beneden begonnen en dan stukje voor stukje de vervilte stukjes eruit getrokken.
__________________
qkw <3
Oud 21-01-2005, 18:58
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
ik heb ze wel nat uitgekamd
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 21-01-2005, 19:06
saturday
saturday is offline
Citaat:
Jules schreef op 21-01-2005 @ 19:55 :
Neee dat wordt zo smerig, doordat er nog allemaal plurkjes enzo in je dreads zitten, en nat haar is veel breekbaarder dus dan trek je alles kapot!

Tenminste, bij mij dan. Ik heb ze er gewoon met droog haar uit gekamd, beneden begonnen en dan stukje voor stukje de vervilte stukjes eruit getrokken.
Ja klopt, droog wil het veel beter
Anders klit het(als je het zo kunt noemen) alleen maar meer.
Oud 21-01-2005, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Simoen schreef op 21-01-2005 @ 19:20 :
Zijn dreads wel handig als je bijna tot je kont haar hebt en in hoeverre moet je die zooi afknippen als je ze zat bent?

O ja en hoelang kunnen ze ongeveer mee, kan me voorstleln dat het op een gegeven moment geen gezicht meer is...
angellena had ze ook zo lang, dus het gaat wel alleen duurt het nog langer voordat ze gezet zijn

en als je ze goed blijft verzorgen kun je ze volgens mij zo lang houden als je wil..
Oud 21-01-2005, 19:41
janena
janena is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 21-01-2005 @ 18:01 :
zijn er meer mensen die foto's hebben van toen ze net dreads hadden en hoe ze er nu uitzien? En nog tussenfoto's?

Ben ik wel benieuwd naar
Op mijn site staan 2 overzichtjes van klanten met daarop foto's van dag 1, na 2 maanden, 3 maanden etcetera..

Op het dutch dreadsforum heb je ook fotoseries van dreadies waarop je de ontwikkeling goed kunt zien.

dutch dreadsforum: http://dutchdreads.proboards20.com/

mijn site: http://www.janena-hair.com (zoeken onder foot's en dan onder 'echte dreads')
__________________
stem op Dialo: http://www.babyhomepage.nl/babyvandemaand.php?baby=dialo
Oud 21-01-2005, 21:10
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 21-01-2005 @ 14:00 :
ja duh jij hebt kroeshaar! mazzelpikkie

Zo'n mazzel is het niet hoor..
__________________
[ Caroo.nl ]
Oud 21-01-2005, 21:43
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
Even oude fotoos opgezocht, hier waren ze 5 minuutjes oud..
(juli 2003)


Toen waren ze nog zo lang.... Dat werd later plotseling heel kort.. toen ze gingen vervilten..

4 maanden oud (november 2003) Onduidelijke foto, maar zoals je ziet nog steeds krulletjes, en elastiekjes nodig om het bij elkaar te houden..


Een jaar oud.. (juli 2004) Zonder krulletjes!!


Een nog niet zo oude foto.. (December 2004)
__________________
[ Caroo.nl ]
Oud 22-01-2005, 07:17
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Je bent in 3 maanden wel een jaar of 2 ouder geworden

Maar ze waren en ze zijn nog steeds mooi
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 22-01-2005, 16:11
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
een paar vraagjes n.a.v. pebbles' post:

*Hoeveel dreads had je toen je ze liet zetten?
*Hoeveel dreads heb je nu?
*Zijn je dreads in 'hokjes' gezet of los uit de hand?
*Wat voor scheiding heb je (recht, zig-zag)?
*Heb je ze met of zonder permanentvloeistof laten zetten?
*Bij de kapper of niet?
*Hoe draag je ze meestal (staart, los, haarband etc.) en wat vind je het mooiste?
*Ben je tevreden over het resultaat en wat raad je mensen aan die dreads willen?
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 22-01-2005, 17:19
Verwijderd
*Hoeveel dreads had je toen je ze liet zetten?
64 geloof ik

*Hoeveel dreads heb je nu?
nog evenveel

*Zijn je dreads in 'hokjes' gezet of los uit de hand?
in hokjes

*Wat voor scheiding heb je (recht, zig-zag)?
recht

*Heb je ze met of zonder permanentvloeistof laten zetten?
met permanentvloeistof

*Bij de kapper of niet?
door Jules
*Hoe draag je ze meestal (staart, los, haarband etc.) en wat vind je het mooiste?
Ik heb ze met werken en na het wassen altijd in een staart, soms met en soms zonder haarband. Ik heb zo'n dikke bos dreads dat ik me zelf geen mooie staart kan maken
En verder heb ik ze soms in een staart, meestal los.. in het begin altijd los met haarband, maar nu vaker helemaal los

*Ben je tevreden over het resultaat en wat raad je mensen aan die dreads willen?
Heel erg tevreden! Nja, ik soms wel o-jee-momenten, maar de meeste tijd ben ik er nog ontzettend blij mee. Ik merk ook dat ze steeds strakker en mooier worden Jaaa, ik ben echt heel blij dat ik heb laten zetten, en snap niet waarom ik zo lang getwijfeld heb.
Oud 22-01-2005, 17:29
Verwijderd
*Hoeveel dreads had je toen je ze liet zetten?
47
*Hoeveel dreads heb je nu?
47
*Zijn je dreads in 'hokjes' gezet of los uit de hand?
in hokjes
*Wat voor scheiding heb je (recht, zig-zag)?
zigzag

*Heb je ze met of zonder permanentvloeistof laten zetten?
met permanent

*Bij de kapper of niet?
nee bij renske hier onder de naam acoustic3

*Hoe draag je ze meestal (staart, los, haarband etc.) en wat vind je het mooiste?
ik draag het op school in een staart. Als ik thuis kom doe ik het meteen los met een haarband in ofzo. Ik vind zelf het mooist als je het los draagt. Maar door die zigzag schiet de uitgroei er heel raar uit vind ik.

*Ben je tevreden over het resultaat en wat raad je mensen aan die dreads willen?
Sommige zijn niet zo goed getoupeerd en die zigzag had ik beter niet kunnen doen vind ik. De vakjes vind ik wel goed. Voor de mensen die dreads willen zou ik het zeker aanraden. Alleen wel iemand goed zoeken, niet de eerste die zich aanbied.
Maar ik heb er zeker geen spijt van.
Oud 22-01-2005, 17:31
Verwijderd
*Hoeveel dreads had je toen je ze liet zetten?
Geen idee Nooit geteld
*Hoeveel dreads heb je nu?
Ook geen idee.
*Zijn je dreads in 'hokjes' gezet of los uit de hand?
In hokjes
*Wat voor scheiding heb je (recht, zig-zag?)
Vooraan in het midden recht, naar achter toe zit er niet echt meer een scheiding
*Heb je ze met of zonder permanentvloeistof laten zetten?
Met
*Bij de kapper of niet?
Bij Olga
*Hoe draag je ze meestal (staart, los, haarband etc.) en wat vind je het mooiste?
In een staart, los hangt het zo en dat vind ik niet leuk. Soms een doekje.
*Ben je tevreden over het resultaat en wat raad je mensen aan die dreads willen?
Ja ben er tevreden mee en ze zijn goed gezet, ik kan alleen zelf m'n losse haren niet bij werken dus dat is al heel lang niet gedaan, maar ach.
Oud 22-01-2005, 21:08
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
zal ze zelf ook even beantwoorden

*Hoeveel dreads had je toen je ze liet zetten?
84
*Hoeveel dreads heb je nu?
84 (sommigen zijn wel gehalveerd )
*Zijn je dreads in 'hokjes' gezet of los uit de hand?
in hokjes
*Wat voor scheiding heb je (recht, zig-zag)?
zig-zag
*Heb je ze met of zonder permanentvloeistof laten zetten?
met permanentvloeistof
*Bij de kapper of niet?
mijn eerste 6 bij een afrokapper , de rest bij de kinkikapper, maar ik heb er zelf nog wel heel veel moeten knutselen...
*Hoe draag je ze meestal (staart, los, haarband etc.) en wat vind je het mooiste?
allerlei variaties, hangt van mijn bui af, eerst had ik ze altijd in een staart, maar nu heb ik ze ook veel los met een schuifspeldje erin ofzo.
*Ben je tevreden over het resultaat en wat raad je mensen aan die dreads willen?
Ik ben heel tevreden over het resultaat Ik zou het iemand niet aanraden om dreads te laten zetten bij de kinki, ze maken wel een heel mooi begin, maar je hebt er daarna nog heel veel werk aan. Verder... goed uitzoeken waar je ze laat zetten, zodat je voor de prijs een mooi resultaat krijgt
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 22-01-2005, 21:42
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
*Hoeveel dreads had je toen je ze liet zetten?
63

*Hoeveel dreads heb je nu?
63

*Zijn je dreads in 'hokjes' gezet of los uit de hand?
hokjes

*Wat voor scheiding heb je (recht, zig-zag)?
recht

*Heb je ze met of zonder permanentvloeistof laten zetten?
met

*Bij de kapper of niet?
zelf

*Hoe draag je ze meestal (staart, los, haarband etc.) en wat vind je het mooiste?
los

*Ben je tevreden over het resultaat en wat raad je mensen aan die dreads willen?
ik ben tevreden, ennuh, geduld!!!
__________________
[ Caroo.nl ]
Oud 22-01-2005, 22:17
Buup
Avatar van Buup
Buup is offline
*Hoeveel dreads had je toen je ze liet zetten?
geen idee ooit wel geteld
*Hoeveel dreads heb je nu?
volgens mij zijn dr maar 2...1 geworden

*Zijn je dreads in 'hokjes' gezet of los uit de hand?
hokjes

*Wat voor scheiding heb je (recht, zig-zag)?
recht

*Heb je ze met of zonder permanentvloeistof laten zetten?
met

*Bij de kapper of niet?
kinki...duuur maar toen wel mooi nu moeten ze echt bijgewerkt worden !!

*Hoe draag je ze meestal (staart, los, haarband etc.) en wat vind je het mooiste?
eerst veeel los met een haarband nu alleen in een staart zoals ik al zei ze moeten bijgewerkt worden vind ze nu te lelijk voor los !!

*Ben je tevreden over het resultaat en wat raad je mensen aan die dreads willen?
ben wel tevreden afgezen dat ze bijgewerkt moeten worden min tip laat je dreads nooit door 2 mensen zetten maar door 1 twee doen het namelijk verschillend en dat zie je ECHT !!
wil je dreads gewoon doen je krijgt er echt geen spijt van ik heb er drie jaar over getwijfeld en nu snap ik dat echt niet meer !!
en ja, je hebt ook dagen dat je ze echt HAAT maar dat gaat ook weer OVER !!
Oud 23-01-2005, 08:25
janena
janena is offline
*Hoeveel dreads had je toen je ze liet zetten?
70
*Hoeveel dreads heb je nu?
70
*Zijn je dreads in 'hokjes' gezet of los uit de hand?
in hokjes....
*Wat voor scheiding heb je (recht, zig-zag)?
schuin
*Heb je ze met of zonder permanentvloeistof laten zetten?
met
*Bij de kapper of niet?
ik ben zelf dread-kapper en heb ze zelf gezet
*Hoe draag je ze meestal (staart, los, haarband etc.) en wat vind je het mooiste?
meestal in een hoge of lage staart en als ik ze los draag heb ik meestal een haarband in zodat ze niet in mijn gezicht hangen...
Als ze steviger worden wil ik ze meer gaan dragen in een halve staart/2 staarten etcetera...ik vind dat erg mooi.
Een hoge staart& brede sjaal combi vind ik ook erg mooi staan bij sommigen.
*Ben je tevreden over het resultaat en wat raad je mensen aan die dreads willen?
Ik wel, ze zijn na 5 weken al heel stevig, dat had ik nog niet verwacht.
Ik raadt mensen die dreads willen aan om het te laten doen door iemand die foto's van zijn werk kan laten zien zodat je kunt bepalen of hij.zij dreads zet op een manier die jou aanstaat.
Als mensen goed op elkaar zijn ingewerkt is het geen probleem om 2 mensen jouw dreads te laten doen.
Als ze nietygoed zijn ingewerkt op elkaar kun je beter 1 persoon laten touperen anders krijg je verschil in je dreads.
Hou verder in gedavhten dat je de eerste 2 of 3 maanden tijd vrijhoudt voor het bijwerken/haken van je dreads.
Veel mensen denken dat dreads geen onderhoudt vergen maar dat is de eerste weken/maanden zeker niet waar als je mooie dreads wil krijgen.
__________________
stem op Dialo: http://www.babyhomepage.nl/babyvandemaand.php?baby=dialo
Oud 23-01-2005, 12:25
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
*Hoeveel dreads had je toen je ze liet zetten?
Ongeveer 80

*Hoeveel dreads heb je nu?
0

*Zijn je dreads in 'hokjes' gezet of los uit de hand?
Los uit de hand.

*Wat voor scheiding had je (recht, zig-zag)?
Recht

*Heb je ze met of zonder permanentvloeistof laten zetten?
Met

*Bij de kapper of niet?
Nee bij Olga expl.boy

*Hoe draag je ze meestal (staart, los, haarband etc.) en wat vind je het mooiste?
Ik droeg ze meestal los maar dat vond ik dan weer niet lekker zitten (omdat ik ze op zo'n lengte had dat ze steeds in mijn nek prikten). En vaak een haarband

*Ben je tevreden over het resultaat en wat raad je mensen aan die dreads willen?
Toen niet zo, maar mijn advies: HOU ZE VANAF BEGIN AF AAN GOEEED BIJ! Anders worden het gedrochten.
__________________
qkw <3
Oud 23-01-2005, 13:30
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
*Hoeveel dreads had je toen je ze liet zetten?
20
*Hoeveel dreads heb je nu?
28 geloof ik, heb er een paar 'gescheiden' de dag na het zetten, omdat die door de dikte vanzelf al uit elkaar vielen in 2 delen.
*Zijn je dreads in 'hokjes' gezet of los uit de hand?
in hokjes, wel erg verschillende grootte hokjes
*Wat voor scheiding heb je (recht, zig-zag)?
geen scheiding, dat vond ik niet mooi voor als ik ze in een staart zou willen doen als ze langer worden
*Heb je ze met of zonder permanentvloeistof laten zetten?
met
*Bij de kapper of niet?
bij twee vriendinnen die nog nooit dreads hadden gezet
*Hoe draag je ze meestal (staart, los, haarband etc.) en wat vind je het mooiste?
mijne zijn nog steeds te kort voor een fatsoenlijke staart komt doordat ik laagjes-haar had en de voorste dus te kort zijn voor een staart.
ik draag mn dreads altijd met een rood of zwart zelf geimproviseerd bh-bandje als haarband
*Ben je tevreden over het resultaat en wat raad je mensen aan die dreads willen?
ik ben nu heel blij met mn dreads, want nu zijn ze
ik raad geduld aan, heel veel geduld!
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 23-01-2005, 14:31
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
*Hoeveel dreads had je toen je ze liet zetten?
48

*Hoeveel dreads heb je nu?
48 hoop ik

*Zijn je dreads in 'hokjes' gezet of los uit de hand?
hokjes

*Wat voor scheiding heb je (recht, zig-zag)?
recht

*Heb je ze met of zonder permanentvloeistof laten zetten?
met

*Bij de kapper of niet?
zelf gezet

*Hoe draag je ze meestal (staart, los, haarband etc.) en wat vind je het mooiste?
los of in hoge knot, als het lang genoeg is knoop ik het weer lekker rommelig

*Ben je tevreden over het resultaat en wat raad je mensen aan die dreads willen?
Ja ben wel tevreden, al werk ik ze af entoe niet bij en dan pluizen ze aan de bovenkant weer wat. maar voor de rest zijn ze wel keihard.
Je moet gewoon idd. het bijwerken goed doen, dan kun je in principe iedere dreads mooi krijgen/houden
Oud 23-01-2005, 18:13
Verwijderd
*Hoeveel dreads had je toen je ze liet zetten?
56 geloof ik
*Hoeveel dreads heb je nu?
Nog steeds 56 (ik heb ze nu een jaar en 6 weken ofzo)
*Zijn je dreads in 'hokjes' gezet of los uit de hand?
In hokjes
*Wat voor scheiding heb je (recht, zig-zag)?
Een rechte
*Heb je ze met of zonder permanentvloeistof laten zetten?
Met permanentvloeistof
*Bij de kapper of niet?
Bij Olga/the exploding boy
*Hoe draag je ze meestal (staart, los, haarband etc.) en wat vind je het mooiste?
Eigenlijk altijd in een losse staart of knot. Soms wat hoger, soms wat lager. Heeeeel af en toe twee staartjes (maar nu de achterkant wat rommelig is vind ik dat lelijk) en nu toevallig even los, maar dat heb ik eigenlijk nooit. 'Gewoon' haar stond me los ook al niet
*Ben je tevreden over het resultaat en wat raad je mensen aan die dreads willen?
Het resultaat is super, ze zijn sneller mooi geworden dan ik dacht en staan me ook eigenlijk wel Maar toch twijfel ik al een tijdje. En nu heeft een vriend van me vorige week ook zijn bijna 6 jaar oude supercoole dreads afgeknipt dus nu weet ik het helemaaal niet meer. Ik ben ze gewoon een beetje beu, heb wel vaker van die dagen dat ik ze even zat ben, maar nu duurt dat al een week of twee... Maar ik ben zo bang dat ik er spijt van krijg want eigenlijk zijn dreads supercool natuurlijk
Ik raad mensen die toch al wispelturig zijn over hun kapsel dreads dan ook ten zeerste af.
Oud 23-01-2005, 20:04
Verwijderd
Nog even wat foto's gezocht die de 'ontwikkeling' tonen:

Na 2 weken (jaja gare foto)

Na een half jaar
[IMG]
Na 10 maanden

Nu, 13 maanden. (Van de week nieuwe foto's)
Oud 24-01-2005, 11:05
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
*Hoeveel dreads had je toen je ze liet zetten?
112
*Hoeveel dreads heb je nu?
108
*Zijn je dreads in 'hokjes' gezet of los uit de hand?
3hoekjes
*Wat voor scheiding heb je (recht, zig-zag)?
zigzag
*Heb je ze met of zonder permanentvloeistof laten zetten?
met
*Bij de kapper of niet?
neeeee
*Hoe draag je ze meestal (staart, los, haarband etc.) en wat vind je het mooiste?
los aangezien ze nog niet lang genoeg zijn voor een fatsoenlijke staart. haarbanden en doekjes etc vind ik ook mooi
*Ben je tevreden over het resultaat en wat raad je mensen aan die dreads willen?
hell yeah! en valt nix aan te raden. gewoon doen. maar sommige mensen hebben er gewoon geen hoofd voor
__________________
up the downstair
Oud 24-01-2005, 11:54
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
*Hoeveel dreads had je toen je ze liet zetten?
33 volgens mij
*Hoeveel dreads heb je nu?
37 ofzo
*Zijn je dreads in 'hokjes' gezet of los uit de hand?
hokjes, maar daar zie je nu niet meer zo heel veel van
*Wat voor scheiding heb je (recht, zig-zag)?
zig zag met een kale plek in t midden
*Heb je ze met of zonder permanentvloeistof laten zetten?
met
*Bij de kapper of niet?
ja en nee, in de kapperszaak bij de moeder van een vriendin van mij maar wel zelf gezet door mij, de vriendin en een stagaire die meehielp
*Hoe draag je ze meestal (staart, los, haarband etc.) en wat vind je het mooiste?
in een staart, ik zou ze graag los willen hebben maar ik heb dus een kale plek, en ik heb er te weinig en ze zijn te dun dus ziet t er niet zo heel mooi uit
*Ben je tevreden over het resultaat en wat raad je mensen aan die dreads willen?
ja ze worden wel steeds mooier al heb ik af en toe een dipje, maar dan moet ik de tijd ervoor nemen om t bij te werken
dus als mensen dreads willen, ga niet naar de kapper en zijn genoeg goede en goedkopere oplossingen maar als je dreads neemt moet je ook tijd hebben om t allemaal goed bij te houden
dat schiet er bij mij nog wel eens bij in
Oud 24-01-2005, 15:06
vex
vex is offline
Citaat:
Caroo schreef op 17-01-2005 @ 19:30 :
Mocht je wax willen gebruiken is het het beste om KnottyBoy wax te gebruiken, en als je dan toch meteen vanaf de site gaat bestellen kan je DreadGum (voor de puntjes) en Shampoo mee bestellen, is in het begin wel makkelijk..

wat is die dreadgum precies voor iets? de puntjes van mn dreads zijn nog steeds een beetje los (de rest is wel vrij hard) dus die wil ik wat mooier maken....
Oud 24-01-2005, 15:22
vex
vex is offline
*Hoeveel dreads had je toen je ze liet zetten?
weet ik niet meer... heb ze laten ontstaan zegmaar
*Hoeveel dreads heb je nu?
35
*Zijn je dreads in 'hokjes' gezet of los uit de hand?
geen hokjes in ieder geval
*Wat voor scheiding heb je (recht, zig-zag)?
recht
*Heb je ze met of zonder permanentvloeistof laten zetten? zonder
*Bij de kapper of niet?
niet
*Hoe draag je ze meestal (staart, los, haarband etc.) en wat vind je het mooiste?
staart, haarband of vastgeknoopt met 2 dreads
*Ben je tevreden over het resultaat en wat raad je mensen aan die dreads willen?
ja, goed bijhouden met haaknaald, draaien en elastiekjes enzo en niet te veel wassen...

Laatst gewijzigd op 24-01-2005 om 21:45.
Oud 24-01-2005, 16:10
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
*Hoeveel dreads had je toen je ze liet zetten?
41
*Hoeveel dreads heb je nu?
30
*Zijn je dreads in 'hokjes' gezet of los uit de hand?
in 'hokjes'
*Wat voor scheiding heb je (recht, zig-zag)?
zig-zag helaas
*Heb je ze met of zonder permanentvloeistof laten zetten?
met
*Bij de kapper of niet?
niet
*Hoe draag je ze meestal (staart, los, haarband etc.) en wat vind je het mooiste?
los
*Ben je tevreden over het resultaat en wat raad je mensen aan die dreads willen?
niet egt, slecht verdeelde vakjes... meer dreads aan 1 kant dan aan de ander...
__________________
Who kissed a drunk girl?
Oud 24-01-2005, 16:30
Angie83
Avatar van Angie83
Angie83 is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 23-01-2005 @ 21:04 :
Nog even wat foto's gezocht die de 'ontwikkeling' tonen:
[afbeelding]
Na 2 weken (jaja gare foto)
[afbeelding]
Na een half jaar
http://img.photobucket.com/albums/v77/mariekevgeel/Vrijdag62.jpg][afbeelding]
Na 10 maanden
[afbeelding]
Nu, 13 maanden. (Van de week nieuwe foto's)
unibrow .. ?
__________________
Make my life better, kill yourself please .. !
Oud 24-01-2005, 16:36
Verwijderd
Citaat:
vex schreef op 24-01-2005 @ 16:06 :
wat is die dreadgum precies voor iets? de puntjes van mn dreads zijn nog steeds een beetje los (de rest is wel vrij hard) dus die wil ik wat mooier maken....
een soort hars die je puntjes mooi makt. Ik pulk het er altijd uit dus het heeft weinig zin bij mij
Oud 24-01-2005, 18:17
kweety
Avatar van kweety
kweety is offline
*Hoeveel dreads had je toen je ze liet zetten?
61
*Hoeveel dreads heb je nu?
stuk of 45, en die gaan er ook snel genoeg uit
*Zijn je dreads in 'hokjes' gezet of los uit de hand?
wel ruw hokjes gemaakt, maar daar is nie meer echt veel van te zien
*Wat voor scheiding heb je (recht, zig-zag)?
zichzag scheiding
*Heb je ze met of zonder permanentvloeistof laten zetten?
met, eerst was ik daar nie zo blij mee, maar achteraf toch wel.
*Bij de kapper of niet?
bij iemand van het forum
*Hoe draag je ze meestal (staart, los, haarband etc.) en wat vind je het mooiste?
tegenwoordig meestal twee knotjes met haarband eroverheen, eerst vooral los met muts of in een staart. beetje afwisselend
*Ben je tevreden over het resultaat en wat raad je mensen aan die dreads willen?
ik was niet echt tevreden met het resultaat toen ze net gezet waren, hele punten waren niet echt goed, maar na een die te hebben afgeknipt, begon het langzaam toch ergens op te lijken, maar nu was ik ze toch wel moe.
__________________
i'm not ignoring you, i'm just deaf
Oud 25-01-2005, 18:42
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline


ik krijg een matje-dreads
Oud 25-01-2005, 21:57
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 25-01-2005 @ 19:42 :
[afbeelding]

ik krijg een matje-dreads
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 25-01-2005, 22:01
Angie83
Avatar van Angie83
Angie83 is offline
Citaat:
*oma* schreef op 25-01-2005 @ 22:57 :
Je weet wat een matje is, je weet wat dreads zijn. Combineer die 2 en je snapt wat ze bedoelt, DOOS !
__________________
Make my life better, kill yourself please .. !
Oud 25-01-2005, 22:08
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Angie83 schreef op 25-01-2005 @ 23:01 :
Je weet wat een matje is, je weet wat dreads zijn. Combineer die 2 en je snapt wat ze bedoelt, DOOS !
Pffffff.
Ik zie het ook niet hoor.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 25-01-2005, 22:20
Buup
Avatar van Buup
Buup is offline
me either...of hoe je het schrijft !!
Oud 25-01-2005, 22:36
Verwijderd
Haar voorste dreads zijn korter en de achterste langer... ?
Oud 25-01-2005, 22:36
Buup
Avatar van Buup
Buup is offline
achter wel dreads en aan de zijkant niet ?
Oud 25-01-2005, 22:54
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
bovenop korte sprietige dreadies en achter lange
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 26-01-2005, 06:57
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Op die foto zien ze er meer gelaagd uit, maar goed, een mat kun je het ook noemen
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 26-01-2005, 07:44
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
wow rustig mensjes....

ik bedoelde alleen maar dat ik het vond lijken op van die chicks die dan een paar sprieten in hun nek hebben hangen terwijl de rest korter is
Oud 26-01-2005, 10:27
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Oh, ik ben het met Qamra eens dan.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 26-01-2005, 17:51
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
mijn dreads beginnen ook in een matje te groeien echt waar
ik heb alleen geen foto's
Oud 26-01-2005, 18:44
Angie83
Avatar van Angie83
Angie83 is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 26-01-2005 @ 18:51 :
mijn dreads beginnen ook in een matje te groeien echt waar
ik heb alleen geen foto's
Die 'echt waar' erachter doet het hem !!
__________________
Make my life better, kill yourself please .. !
Oud 26-01-2005, 18:59
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
jazeker
Oud 26-01-2005, 19:55
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Angie83 schreef op 26-01-2005 @ 19:44 :
Die 'echt waar' erachter doet het hem !!
omfg pms?
__________________
qkw <3
Oud 27-01-2005, 13:10
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
hm ik heb net mijn 1e potje tightening gel binnen, maar tot nu toe vind ik het vies spul, je haar gaat er van plakken, net of je gewoon haarlak in je haar hebt gedaan ofzo.

maar hoe zijn de ervaringen er verder mee?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Algemeen Dreadstopic - Deel 15
Verwijderd
500 10-06-2005 10:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.