Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2005, 19:25
llell
Avatar van llell
llell is offline


Wat heeft zij er precies voor piercings inzitten?
Advertentie
Oud 19-04-2005, 20:32
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 19-04-2005 @ 18:42 :
1. damn...

2. Klopt. Een vriendin van mij heeft dat ook.
Ik geloof een 3mm bolletje met steentje. Mooi en zeker niet echt zichtbaar.
je hebt zelf 2 mm balletjes....is echt alleen net een mini glimmie....
Oud 19-04-2005, 20:33
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
drezzz schreef op 19-04-2005 @ 18:49 :
[B]Ja ik hoorde al dat Jelle het goed deed! en terecht, vette tattoo was het hoor!
jaaaaa echt cool he...was jammer dat hij niet ook nog best of weekend was geworden....maar die andere zag er ook echt tegoed uit!!! veel meer detail...

zie je donderdag he
Oud 19-04-2005, 20:40
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 19-04-2005 @ 21:32 :
je hebt zelf 2 mm balletjes....is echt alleen net een mini glimmie....
Klopt... maar 2mm is lelijk... die zijn echt mini mini
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 19-04-2005, 20:52
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 19-04-2005 @ 21:40 :
Klopt... maar 2mm is lelijk... die zijn echt mini mini
ja maar als je geen piercings mag vanwege je werk zou het wel oplossing kunnen zijn he
en wij verkopen ze genoeg die kleintjes dus zijn er blijkbaar ook die ze zo mooi vinden he

gelukkig hebben wij dat gezeur niet he! met werk enzo
Oud 19-04-2005, 23:11
Verwijderd
Citaat:
cerys schreef op 19-04-2005 @ 15:49 :
even een vraagje aan de mensen met een lip/labretpiercing die werken: waar werk je? en krijg je er commentaar op?
want ik wil er graag ook een, maar wil misschien ook wel blijven werken.. nu bij de bakker, denk niet dat ze het op prijs stellen als ik met een lippiercing aankom.. :/
ik werk bij de konmar.. ze hadden me aangenomen voordat ik mijn labret had laten zetten, dat wel. maar toen ik hem had laten zetten deed niemand er moeilijk over. alleen wat flauwe grapjes, maar die kan je zowieso verwachten.
Oud 20-04-2005, 06:21
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 19-04-2005 @ 21:52 :
ja maar als je geen piercings mag vanwege je werk zou het wel oplossing kunnen zijn he
en wij verkopen ze genoeg die kleintjes dus zijn er blijkbaar ook die ze zo mooi vinden he

gelukkig hebben wij dat gezeur niet he! met werk enzo
Ik weet het. Maar ieder zijn smaak zal ik maar zeggen.
En als het de oplossing is, waarom niet hé

Idd... Geen gezeik voor ons
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 20-04-2005, 07:58
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
cerys schreef op 19-04-2005 @ 20:10 :
beter!

allemaal goed verlopen verder vandaag?
ja alleen erg veel pijn nu, maar dat komt wel weer goed
Oud 20-04-2005, 22:35
Verwijderd
Citaat:
cerys schreef op 19-04-2005 @ 15:49 :

even een vraagje aan de mensen met een lip/labretpiercing die werken: waar werk je? en krijg je er commentaar op?
want ik wil er graag ook een, maar wil misschien ook wel blijven werken.. nu bij de bakker, denk niet dat ze het op prijs stellen als ik met een lippiercing aankom.. :/
ik werk bij de deli/kaas van de albert heijn met twee neus- en een lippiercing, en ik had ook nog achtereenvolgens rood haar, rode, blonde, oranje, roze, paarse, blauwe en bruine dreads, een hanekam en g.i. jane haar

maar dat ligt er misschien aan dat ik er al jaren werk...
(als bijbaan!!!)
Oud 21-04-2005, 07:33
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
*pixie* schreef op 20-04-2005 @ 23:35 :
ik werk bij de deli/kaas van de albert heijn met twee neus- en een lippiercing, en ik had ook nog achtereenvolgens rood haar, rode, blonde, oranje, roze, paarse, blauwe en bruine dreads, een hanekam en g.i. jane haar
Klinkt een beetje als een publieksattractie
Oud 21-04-2005, 12:34
Verwijderd
Citaat:
llell schreef op 21-04-2005 @ 08:33 :
Klinkt een beetje als een publieksattractie
krijg er ook subsidie op
Oud 21-04-2005, 12:55
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
*pixie* schreef op 20-04-2005 @ 23:35 :
ik werk bij de deli/kaas van de albert heijn met twee neus- en een lippiercing, en ik had ook nog achtereenvolgens rood haar, rode, blonde, oranje, roze, paarse, blauwe en bruine dreads, een hanekam en g.i. jane haar

maar dat ligt er misschien aan dat ik er al jaren werk...
(als bijbaan!!!)
ik wil niet bij een supermarkt, lijkt me retestom
__________________
I'm in the forest
Oud 21-04-2005, 15:09
Freggol
Avatar van Freggol
Freggol is offline
ik werk trui in de kas naast me normale ruige leven
Oud 21-04-2005, 16:30
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
mja ik zat zo te denken he.. als ze het bij mij in de bakker niet erg vinden dat ik industrial/traguspiercing/tunnels/neuspiercing/tongpiercing/smiley heb (m'n andere piercings zie je niet) dan moet een labret ook voor weinig problemen zorgen toch?
ik bedoel ik zie er op m'n werk altijd netjes uit, ik ben heel aardig en in m'n neus doe ik dan een klein knopje ipv m'n ringetje, zelfde zou ik ook bij labret kunnen doen toch? (onopvallend balletje ofzo)
__________________
I'm in the forest
Oud 21-04-2005, 16:32
Verwijderd
Citaat:
cerys schreef op 21-04-2005 @ 17:30 :
mja ik zat zo te denken he.. als ze het bij mij in de bakker niet erg vinden dat ik industrial/traguspiercing/tunnels/neuspiercing/tongpiercing/smiley heb (m'n andere piercings zie je niet) dan moet een labret ook voor weinig problemen zorgen toch?
ik bedoel ik zie er op m'n werk altijd netjes uit, ik ben heel aardig en in m'n neus doe ik dan een klein knopje ipv m'n ringetje, zelfde zou ik ook bij labret kunnen doen toch? (onopvallend balletje ofzo)
precies ,een huidskleurig of doorzichtig balletje of een retainer
Oud 21-04-2005, 16:34
Alkyone
Avatar van Alkyone
Alkyone is offline
Citaat:
*pixie* schreef op 20-04-2005 @ 23:35 :
ik werk bij de deli/kaas van de albert heijn met twee neus- en een lippiercing, en ik had ook nog achtereenvolgens rood haar, rode, blonde, oranje, roze, paarse, blauwe en bruine dreads, een hanekam en g.i. jane haar

maar dat ligt er misschien aan dat ik er al jaren werk...
(als bijbaan!!!)
Hmmm daar werk ik ook, kvraag me alleen af of ze het bij mij in de winkel zo leuk zouden vinden als ik een piercing zou nemen, kmoet zowieso w88 tot over 4 maanden... . is denk ik ook maar beter dat ik er toen ik nog roze haar had nog ni werkte mja ...
__________________
IjsVogel ... Geliefde van Keyx, dochter van Aiolos, God van de Winden, Deed zich voor als Hera, werd veranderd in Ijsvogel. Punt.
Oud 21-04-2005, 16:40
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
cerys schreef op 21-04-2005 @ 17:30 :
mja ik zat zo te denken he.. als ze het bij mij in de bakker niet erg vinden dat ik industrial/traguspiercing/tunnels/neuspiercing/tongpiercing/smiley heb (m'n andere piercings zie je niet) dan moet een labret ook voor weinig problemen zorgen toch?
ik bedoel ik zie er op m'n werk altijd netjes uit, ik ben heel aardig en in m'n neus doe ik dan een klein knopje ipv m'n ringetje, zelfde zou ik ook bij labret kunnen doen toch? (onopvallend balletje ofzo)
Ja, als de rest mag, waarom niet?

Maar denk er gewoon aan, dat labret een gezichtelijke piercing is, en de rest in je oor en dan je tong en smiley maar die zie je niet en neus wordt als een gewone piercing beschouwd, maar daarbij wil ik zeggen dat ik ook mensen ken, dus die dezelfde piercings als jij hebben, maar dan om haar labret ander werk is gaan zoeken... dus retainer of een klein steentje opdoen zoals ik eerder heb gezegd

Succcces!
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 21-04-2005, 16:42
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 21-04-2005 @ 17:40 :
Ja, als de rest mag, waarom niet?

Maar denk er gewoon aan, dat labret een gezichtelijke piercing is, en de rest in je oor en dan je tong en smiley maar die zie je niet en neus wordt als een gewone piercing beschouwd, maar daarbij wil ik zeggen dat ik ook mensen ken, dus die dezelfde piercings als jij hebben, maar dan om haar labret ander werk is gaan zoeken... dus retainer of een klein steentje opdoen zoals ik eerder heb gezegd

Succcces!
ja die in m'n oor zie je dus wel duidelijk want bij de bakker moet je je haar vastdoen enzo. en voor onze kakbuurt is het niet normaler om piercings/tunnels in je oor te hebben dan een willekeurige ergens anders hoor
maar goed ik ga het wel ff vragen.
__________________
I'm in the forest
Oud 21-04-2005, 21:09
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
cerys schreef op 21-04-2005 @ 17:42 :
ja die in m'n oor zie je dus wel duidelijk want bij de bakker moet je je haar vastdoen enzo. en voor onze kakbuurt is het niet normaler om piercings/tunnels in je oor te hebben dan een willekeurige ergens anders hoor
maar goed ik ga het wel ff vragen.
je mag geen piercing in je gezicht ivm met de hygiene, dat heb ik dus ook, ik werk in een friettent en volgens de regels mag dat niet. netzoals lange nagels enzo.

wat is een retainer nou precies?
Oud 21-04-2005, 21:21
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Gadje schreef op 21-04-2005 @ 22:09 :
je mag geen piercing in je gezicht ivm met de hygiene, dat heb ik dus ook, ik werk in een friettent en volgens de regels mag dat niet. netzoals lange nagels enzo.

wat is een retainer nou precies?
hmm tja lange nagels doen ze ook niet moeilijk over eigenlijk..
vage mensen hier hoor!
__________________
I'm in the forest
Oud 21-04-2005, 21:31
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik gaf les op de middelbare school (beeldende vorming, stage) en niemand had moeite met mijn piercing. Haha, en mijn oma zag em vandaag voor het eerst en toen ging het zo:

'Je moeder vind dat vast niet leuk he.' 'Nee.' "Ik vind het nog wel subtiel, beter dan als je er hier (wijst naar haar bovenlip) er ook nog eentje hebt. En ik zag laatst een man op tv en die had allemaal piercings onder aan zijn penis. Dat vond ik niet zo mooi. Hij zag er ook echt zo uit.'

Onder het motto, lol met oma's. Oja, en ze vroeg ook nog of ik weleens naar pimp my ride keek en toen vertelde ze er dat er afgelopen weekend een heleboel afleveringen achter elkaar waren. Maar, zei ze: dat waren jammer genoeg alleen maar herhalingen. Mijn oma is echt lief, dit heeft er ook verder niets mee te maken... let maar niet op mij...
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 21-04-2005, 22:11
droppiej
Avatar van droppiej
droppiej is offline
stoere oma heb je **oma**. Ik zou ook wel zo'n oma willen

Ik ga morgen een industrial en een smiley zetten. Het is 150 antiliaanse guldens dus ong. 70 a 75 euro.

Is dit verstandig om tegelijk te zetten, of raden jullie een paar weken er tussen door aan?
Pijn maakt mij niet zoveel uit
Oud 21-04-2005, 23:07
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
girl*korsou schreef op 21-04-2005 @ 23:11 :
stoere oma heb je **oma**. Ik zou ook wel zo'n oma willen

Ik ga morgen een industrial en een smiley zetten. Het is 150 antiliaanse guldens dus ong. 70 a 75 euro.

Is dit verstandig om tegelijk te zetten, of raden jullie een paar weken er tussen door aan?
Pijn maakt mij niet zoveel uit
Ghehe, ik ben en heb zo'n oma


Ik zou het niet tegelijk doen. Gewoon een gevoelskwestie
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 22-04-2005, 10:16
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
girl*korsou schreef op 21-04-2005 @ 23:11 :
Is dit verstandig om tegelijk te zetten, of raden jullie een paar weken er tussen door aan?
Pijn maakt mij niet zoveel uit
Ik zou ze niet allebei tegelijk laten doen...
Ik raak na een tijdje altijd een beetje uitgekeken op de piercings die ik heb, en dan wil ik weer een nieuwe hebben.
Dus als je eerst die smiley doet, dan kun je die industrial doen als je aan die smiley gewend bent geraakt...

uiteindelijk moet je het natuurlijk zelf weten, misschien ben jij wel dubbel zo blij met twee (of eigenlijk drie) piercings
Oud 22-04-2005, 10:44
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
llell schreef op 22-04-2005 @ 11:16 :
Ik zou ze niet allebei tegelijk laten doen...
Ik raak na een tijdje altijd een beetje uitgekeken op de piercings die ik heb, en dan wil ik weer een nieuwe hebben.
Dus als je eerst die smiley doet, dan kun je die industrial doen als je aan die smiley gewend bent geraakt...

uiteindelijk moet je het natuurlijk zelf weten, misschien ben jij wel dubbel zo blij met twee (of eigenlijk drie) piercings
ik heb dat ook
wil na 1 of 2 maandjes altijd weer een ander :/

dus leuker apart idd! maar je moet het zelf weten.
__________________
I'm in the forest
Oud 22-04-2005, 12:55
Alkyone
Avatar van Alkyone
Alkyone is offline
ehm ff een vraagje he ... hoe heten de piercing die in het velletje tussen je vingers zitten gezet worden?
ik vind die namelijk echt gaaf...misschien laat ik er, ooit, nog weleens 1 of 2 zette
__________________
IjsVogel ... Geliefde van Keyx, dochter van Aiolos, God van de Winden, Deed zich voor als Hera, werd veranderd in Ijsvogel. Punt.
Oud 22-04-2005, 13:12
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Alkyone schreef op 22-04-2005 @ 13:55 :
ehm ff een vraagje he ... hoe heten de piercing die in het velletje tussen je vingers zitten gezet worden?
ik vind die namelijk echt gaaf...misschien laat ik er, ooit, nog weleens 1 of 2 zette
volgens mij heet die ene tussen duim en wijsvinger 'handweb', hoe die andere heten weet ik niet...

Ik heb littekens gezien van die piercings, dat wil je niet
Oud 22-04-2005, 13:13
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
fingerwebpiercing?

lijkt me ook niet echt handig.. met je handen doe je veel en stel je voor dat ie ergens achter blijft hangen
__________________
ChIcHiNg!
Oud 22-04-2005, 13:15
Alkyone
Avatar van Alkyone
Alkyone is offline
Citaat:
llell schreef op 22-04-2005 @ 14:12 :

Ik heb littekens gezien van die piercings, dat wil je niet
hmmm...das wel minder jah... misschien moet ik eerst maar ff 'Research' doen...

iig dankjewel
__________________
IjsVogel ... Geliefde van Keyx, dochter van Aiolos, God van de Winden, Deed zich voor als Hera, werd veranderd in Ijsvogel. Punt.
Oud 22-04-2005, 14:55
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Alkyone schreef op 22-04-2005 @ 13:55 :
ehm ff een vraagje he ... hoe heten de piercing die in het velletje tussen je vingers zitten gezet worden?
ik vind die namelijk echt gaaf...misschien laat ik er, ooit, nog weleens 1 of 2 zette
Gewoon doen

Ze zijn heel erg leuk
Ik heb ze ook al gehad....
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 22-04-2005, 16:50
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
ik wil graag meningen!

wat is het leukst? ringetje aan de zijkant of verticale labret?
heb al geknipt en geplakt met een gewone labret, die vind ik niet mooi, en ringetje in het midden, maar dat vind ik een beetje zonde omdat ik best 'mooie volle' lippen heb zeg maar.





(stomme foto, sorry en erg amateuristisch geknipt/plakt i know)

[edit: even een kleiner ringetje erop geplakt, is beter.]
__________________
I'm in the forest

Laatst gewijzigd op 22-04-2005 om 17:52.
Oud 22-04-2005, 17:13
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
verticale labret
Oud 22-04-2005, 17:41
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 22-04-2005 @ 18:13 :
verticale labret
__________________
ChIcHiNg!
Oud 22-04-2005, 18:08
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 22-04-2005 @ 18:13 :
verticale labret
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 22-04-2005, 20:38
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 22-04-2005 @ 15:55 :
Gewoon doen

Ze zijn heel erg leuk
Ik heb ze ook al gehad....
heb je geen littekens?
Oud 22-04-2005, 21:21
Alkyone
Avatar van Alkyone
Alkyone is offline
Citaat:
llell schreef op 22-04-2005 @ 21:38 :
heb je geen littekens?
jah dat vraag ik me dan ook wel af? en je hebt ze nu niet meer? hoeso?
__________________
IjsVogel ... Geliefde van Keyx, dochter van Aiolos, God van de Winden, Deed zich voor als Hera, werd veranderd in Ijsvogel. Punt.
Oud 23-04-2005, 09:31
saturday
saturday is offline
Ik vind die schuine leuker staan!
Oud 23-04-2005, 11:02
Verwijderd
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 22-04-2005 @ 18:13 :
verticale labret
Oud 23-04-2005, 11:03
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Mijn neuspiercing is een beetje aan het ontsteken. Het zit wat rood en gisteren toen ik hem uithaalde en terug erin stak kwam er een beetje etter uit.

Wat doe ik nu het best? De piercing uithalen en ontsmetten?
Of kan de piercing er eigenlijk beter in blijven (en dus ook regelmatig ontsmetten) ?
Oud 23-04-2005, 11:11
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
phensicske schreef op 23-04-2005 @ 12:03 :
Mijn neuspiercing is een beetje aan het ontsteken. Het zit wat rood en gisteren toen ik hem uithaalde en terug erin stak kwam er een beetje etter uit.

Wat doe ik nu het best? De piercing uithalen en ontsmetten?
Of kan de piercing er eigenlijk beter in blijven (en dus ook regelmatig ontsmetten) ?
ik geloof laatst gelezen te hebben dat als je piercing ontstoken is, je m NOOIT eruit mag halen. dus ik zou m erin laten zitten en goed verzorgen iig...
Oud 23-04-2005, 13:04
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Inlaten, spoelen met lauw water met zout, zwemmen in de zee.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 23-04-2005, 14:40
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 23-04-2005 @ 12:11 :
ik geloof laatst gelezen te hebben dat als je piercing ontstoken is, je m NOOIT eruit mag halen. dus ik zou m erin laten zitten en goed verzorgen iig...
Klopt!
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 23-04-2005, 14:41
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
llell schreef op 22-04-2005 @ 21:38 :
heb je geen littekens?
Bij alle piercings heb je littekens, dus jah...

En Alkyone, neen, ik heb ze niet meer. Ze groeien uit.
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 23-04-2005, 15:18
Alkyone
Avatar van Alkyone
Alkyone is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 23-04-2005 @ 15:41 :

En Alkyone, neen, ik heb ze niet meer. Ze groeien uit.
hoe lang heb je ze ongeveer gehad?
__________________
IjsVogel ... Geliefde van Keyx, dochter van Aiolos, God van de Winden, Deed zich voor als Hera, werd veranderd in Ijsvogel. Punt.
Oud 23-04-2005, 15:44
watermuis
watermuis is offline
Citaat:
*pixie* schreef op 17-04-2005 @ 14:05 :


in india nemen mensen een neuspiercing als hun moeder een hoer was.

volgens mij is dat niet zo, in india hebben veel vrouwen neuspiercing(s) omdat ze geloven dat het kinderen krijgen zo makkelijker gaat (vruchtbaarheid enz) en ook tegen menstratiepijn.
Oud 23-04-2005, 15:59
Libertine
Avatar van Libertine
Libertine is offline
Citaat:
Alkyone schreef op 23-04-2005 @ 16:18 :
hoe lang heb je ze ongeveer gehad?
Floorrr, een meisje bij ons op school heeft dat ook een keer gehad, maar na twee of drie weken had ze 'm er alweer uitgehaald omdat het heeel erg onhandig was.
Verder is ie wel vet, zat er ook nog aan te denken
Oud 23-04-2005, 16:59
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Libertine schreef op 23-04-2005 @ 16:59 :
Fliesss, een meisje bij ons op school heeft dat ook een keer gehad, maar na twee of drie weken had ze 'm er alweer uitgehaald omdat het heeel erg onhandig was.
Verder is ie wel vet, zat er ook nog aan te denken
haha zelfde dus maar dan iemand anders.
__________________
I'm in the forest
Oud 23-04-2005, 17:00
Alkyone
Avatar van Alkyone
Alkyone is offline
Citaat:
Libertine schreef op 23-04-2005 @ 16:59 :
Floorrr, een meisje bij ons op school heeft dat ook een keer gehad, maar na twee of drie weken had ze 'm er alweer uitgehaald omdat het heeel erg onhandig was.
hmmm dat wist ik niet, weet je toevallig ook wie?
__________________
IjsVogel ... Geliefde van Keyx, dochter van Aiolos, God van de Winden, Deed zich voor als Hera, werd veranderd in Ijsvogel. Punt.
Oud 23-04-2005, 17:06
Libertine
Avatar van Libertine
Libertine is offline
Citaat:
Alkyone schreef op 23-04-2005 @ 18:00 :
hmmm dat wist ik niet, weet je toevallig ook wie?
Volgens mij zat ik toen in de 3e of 4e toen zij in het laatste jaar zat. Het was in elk geval een getint meisje (met ook een madonna) en heeft volgens mij nog met Niels von Reth gehad..
Oud 23-04-2005, 17:10
Alkyone
Avatar van Alkyone
Alkyone is offline
hmm...nja dan zal ik haar wel ni kenne.... toen jij in de 3e zat zat ik namelik nog ni daar op school ...
__________________
IjsVogel ... Geliefde van Keyx, dochter van Aiolos, God van de Winden, Deed zich voor als Hera, werd veranderd in Ijsvogel. Punt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic
Verwijderd
500 07-07-2005 15:53
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic!
Jules
500 10-04-2005 11:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18.