Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2006, 11:46
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
drezzz schreef op 06-02-2006 @ 15:14 :
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wegens prive zaken niet aan opdikken + kleur toegekomen, beetje jammer, maargoed, komt nog wel!

oi die is wel bruut zeg
__________________
__________________
Advertentie
Oud 07-02-2006, 12:05
Verwijderd
Citaat:
drezzz schreef op 06-02-2006 @ 15:14 :
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wegens prive zaken niet aan opdikken + kleur toegekomen, beetje jammer, maargoed, komt nog wel!
Oud 08-02-2006, 12:23
Wandering
Wandering is offline
Mijn piercing, een vertical labret, stinkt ongelooflijk hard, naar kak eigenlijk.
Wat kan ik eraan doen? Ik heb hem al een badje gegeven en eens ontsmet met isobetadine maar een paar dagen later is het weer zover.
Ik heb hem wel al meer dan een jaar en nooit meer echt zuiver gemaakt na de verzorgingsperiode, moet ik hem vaker zuiver maken?
Zou zoutwater wel helpen?
__________________
*** Just another lonely soul ***
Oud 08-02-2006, 15:59
Alkyone
Avatar van Alkyone
Alkyone is offline
Citaat:
Alkyone schreef op 06-02-2006 @ 21:57 :
als het goed is heb ik morgen een tongweb piercing woehoe!
eindelijk
hell yeah! hij zit, ben gewoon helemaal verliefd op dat ding
__________________
IjsVogel ... Geliefde van Keyx, dochter van Aiolos, God van de Winden, Deed zich voor als Hera, werd veranderd in Ijsvogel. Punt.
Oud 08-02-2006, 16:04
darknessmystery
Avatar van darknessmystery
darknessmystery is offline
Citaat:
********** schreef op 20-01-2006 @ 18:15 :
De nieuwe hype, tandvleespiercings.
Ik vind piercings erg mooi, maar dit vind ik dan weer niks

[afbeelding]
ahh bah
Oud 08-02-2006, 16:21
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Alkyone schreef op 08-02-2006 @ 16:59 :
hell yeah! hij zit, ben gewoon helemaal verliefd op dat ding
Hopelijk groeit hij dan niet snel uit
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 08-02-2006, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Magic1 schreef op 08-02-2006 @ 17:21 :
Hopelijk groeit hij dan niet snel uit
de mijne zit er nu zo'n 9 maanden geloof ik en die is er ook nog niet uit gegroeit
Oud 08-02-2006, 18:11
Alkyone
Avatar van Alkyone
Alkyone is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 08-02-2006 @ 17:21 :
Hopelijk groeit hij dan niet snel uit
inderdaad laten we het hopen...
__________________
IjsVogel ... Geliefde van Keyx, dochter van Aiolos, God van de Winden, Deed zich voor als Hera, werd veranderd in Ijsvogel. Punt.
Oud 08-02-2006, 19:04
scarf
Avatar van scarf
scarf is offline
Citaat:
Alkyone schreef op 08-02-2006 @ 19:11 :
inderdaad laten we het hopen...
of uitscheurt
__________________
Kom je ook op mn feestje?
Oud 08-02-2006, 22:00
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Oke ben dus vandaag geweest voor die navelpiercing. Hij heeft het bovenste bolletje als het ware door het onderste gaatje vzn mijn vorige gedaan , zodat ik maar 1 litteken meer heb. Door littekenweefsel prikken is niet fijn
Maar nu ben ik nog iets vergeten vragen ivm zonnebank. Het mag naar het schijnt niet maar weet iemand wrm ?
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 09-02-2006, 10:16
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
kellytje schreef op 08-02-2006 @ 23:00 :
Oke ben dus vandaag geweest voor die navelpiercing. Hij heeft het bovenste bolletje als het ware door het onderste gaatje vzn mijn vorige gedaan , zodat ik maar 1 litteken meer heb. Door littekenweefsel prikken is niet fijn
Maar nu ben ik nog iets vergeten vragen ivm zonnebank. Het mag naar het schijnt niet maar weet iemand wrm ?
Het mag idd niet, dan versnel je de bacterie vorming.
Oud 09-02-2006, 13:45
muisje1986
Avatar van muisje1986
muisje1986 is offline
sinds gister geen navelpiercing meer gisteren toch maar weer naar een piercingshop geweest, en daar werd er verteld dat ik beter mijn piercing uit kon doen. Mijn lichaam accepteert het gewoon niet.
Oud 09-02-2006, 14:19
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Jammer
Ik ben wel blij dat ik ze terug heb. Ook al deed het erg zeer
En ik heb het nog eens gevraagd aan mijn piercer omtrent de zonnebank en hij zei dus dat het geen kwaad kon als ik een plakkertje over mijn piercing deed
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 09-02-2006, 14:52
Verwijderd
Citaat:
muisje1986 schreef op 09-02-2006 @ 14:45 :
sinds gister geen navelpiercing meer gisteren toch maar weer naar een piercingshop geweest, en daar werd er verteld dat ik beter mijn piercing uit kon doen. Mijn lichaam accepteert het gewoon niet.
kon je geen staafje van een ander materiaal proberen? of had je dat al gedaan?
Oud 09-02-2006, 15:24
Verwijderd
Hea, ik heb dus zeg maar al drie jaar lang hetzelfde oorknopje in m'n oor. Waarom drie jaar? Omdat 'ie niet los wil. En eerst boeide dat mij niet zo veel, maar aangezien ik nu aan elke kant drie oorgaatjes heb, wil ik wel enige eenheid creeëren door overal dezelfde knopjes in te doen.

Dus - iemand enig idee hoe je een oorknopje dat klem zit weer los krijgt?

Ik dacht zelf aan iets met een tang ofzo, of iets met ijzerdraad ofzo er omheen en dan trekken, maar m'n oor was het daar niet mee eens.

Oh, en het is volgens mij chirurgisch staal, want zilver lijkt me buigzamer en dus zou 'ie al lang stuk moeten zijn, aangezien ik in de afgelopen drie jaar wel vaker vruchteloze pogingen heb ondernomen om 'm los te krijgen.

En mja, bij een piercer vragen, daar heb ik ook aan gedacht, maar ik doe het toch liever zelf. (Als iemand weet hoe ze 'm daar los wilden krijgen - vertellllll dan alsnog, want ik vraag me af of ze uberhaupt de moeite willen nemen om iets los te krijgen wat zij niet zelf vast hebben gemaakt. Zeg maar.)

HELLLLP, ik wil niet wachten tot 'ie vanzelf uit elkaar valt.
Oud 09-02-2006, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 09-02-2006 @ 16:24 :
Hea, ik heb dus zeg maar al drie jaar lang hetzelfde oorknopje in m'n oor. Waarom drie jaar? Omdat 'ie niet los wil. En eerst boeide dat mij niet zo veel, maar aangezien ik nu aan elke kant drie oorgaatjes heb, wil ik wel enige eenheid creeëren door overal dezelfde knopjes in te doen.

Dus - iemand enig idee hoe je een oorknopje dat klem zit weer los krijgt?

Ik dacht zelf aan iets met een tang ofzo, of iets met ijzerdraad ofzo er omheen en dan trekken, maar m'n oor was het daar niet mee eens.

Oh, en het is volgens mij chirurgisch staal, want zilver lijkt me buigzamer en dus zou 'ie al lang stuk moeten zijn, aangezien ik in de afgelopen drie jaar wel vaker vruchteloze pogingen heb ondernomen om 'm los te krijgen.

En mja, bij een piercer vragen, daar heb ik ook aan gedacht, maar ik doe het toch liever zelf. (Als iemand weet hoe ze 'm daar los wilden krijgen - vertellllll dan alsnog, want ik vraag me af of ze uberhaupt de moeite willen nemen om iets los te krijgen wat zij niet zelf vast hebben gemaakt. Zeg maar.)

HELLLLP, ik wil niet wachten tot 'ie vanzelf uit elkaar valt.
is het een zweerknopje?? en zit ie vast aan je oor of aan elkaar?
Oud 09-02-2006, 16:28
Boxershorty
Avatar van Boxershorty
Boxershorty is offline
Ey mensen!

Heeft iemand van jullie een stretcher tot 14 mm???

zo van yes, let me know

thnx!

cheers,
boxershorty!!
__________________
Underwater Silence
Oud 09-02-2006, 16:38
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 09-02-2006 @ 16:44 :
is het een zweerknopje?? en zit ie vast aan je oor of aan elkaar?
Hm, het is gewoon een oorknopje dat er in principe wel uitziet als een zweerknopje, maar dan met een ander soort sluiting. Zeg maar, niet zo'n ijzeren dingetje met twee rondjes/boogjes er aan, ofzo, maar een ijzeren dingetje met een gat er in.

En het zit niet vast aan m'n oor, anders was ik al lang gillend richting een piercer/huisarts/iets gerend. Het is gewoon zo dat die twee 'helften', zeg maar, niet los willen.
Oud 09-02-2006, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 09-02-2006 @ 17:38 :
Hm, het is gewoon een oorknopje dat er in principe wel uitziet als een zweerknopje, maar dan met een ander soort sluiting. Zeg maar, niet zo'n ijzeren dingetje met twee rondjes/boogjes er aan, ofzo, maar een ijzeren dingetje met een gat er in.

En het zit niet vast aan m'n oor, anders was ik al lang gillend richting een piercer/huisarts/iets gerend. Het is gewoon zo dat die twee 'helften', zeg maar, niet los willen.
t leuke eraan is dat je oor wss wel dood gaat als je m los wil maken

kniptang?
Oud 09-02-2006, 20:03
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-02-2006 @ 17:38 :
Hm, het is gewoon een oorknopje dat er in principe wel uitziet als een zweerknopje, maar dan met een ander soort sluiting. Zeg maar, niet zo'n ijzeren dingetje met twee rondjes/boogjes er aan, ofzo, maar een ijzeren dingetje met een gat er in.

En het zit niet vast aan m'n oor, anders was ik al lang gillend richting een piercer/huisarts/iets gerend. Het is gewoon zo dat die twee 'helften', zeg maar, niet los willen.
die had ik ook volgens mij, die zit echt muurvast aan het zweerknopje, mijn papa heeft m er hard handig eraf moeten trekken, deed wel pijn aan mn oor..
Oud 09-02-2006, 20:36
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
muisje1986 schreef op 09-02-2006 @ 14:45 :
sinds gister geen navelpiercing meer gisteren toch maar weer naar een piercingshop geweest, en daar werd er verteld dat ik beter mijn piercing uit kon doen. Mijn lichaam accepteert het gewoon niet.
Het zou mij dus echt wel verwonderen dat je lichaam je navelpiercing niet accepteerd. Hij heeft wel alle mogelijke materiaal soorten gebruikt bij jou? En toch over een bepaalde tijd zijn conclusie genomen?
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 09-02-2006, 21:30
Toddek
Avatar van Toddek
Toddek is offline
ik had het hier eeuwen geleden over een wang piercing,
nou ik heb hem dus laten zetten en dacht ik laat het resultaat even zien;

__________________
Dance to the repetitive beats and be forever lost in subspace...
Oud 09-02-2006, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Toddek schreef op 09-02-2006 @ 22:30 :
ik had het hier eeuwen geleden over een wang piercing,
nou ik heb hem dus laten zetten en dacht ik laat het resultaat even zien;

[afbeelding]
vet

die anti eyebrow bij jantje was ook gaaf, jammer dat ie uitgegroeid is.
Oud 10-02-2006, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Alkyone schreef op 08-02-2006 @ 16:59 :
hell yeah! hij zit, ben gewoon helemaal verliefd op dat ding
Bedankt voor de wenkbrauwpiercing zusje .

Hopelijk gaat het ding niet ontsteken .
Oud 10-02-2006, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Mentu schreef op 10-02-2006 @ 14:19 :
Bedankt voor de wenkbrauwpiercing zusje .

Hopelijk gaat het ding niet ontsteken .
Whaa. Foto?
Oud 10-02-2006, 18:36
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Toddek schreef op 09-02-2006 @ 22:30 :
ik had het hier eeuwen geleden over een wang piercing,
nou ik heb hem dus laten zetten en dacht ik laat het resultaat even zien;

[afbeelding]
wangpiercings zijn gewoon geweldigggg
ik ben persoonlijk wel voor 2 *symmetriefreak* duie anti eyebrow die ik had was grote stap voor me
Oud 10-02-2006, 20:18
SCANDAL0US
Avatar van SCANDAL0US
SCANDAL0US is offline
Ik had 1 dag 3 gaatjes in m'n linkeroor totdat ik er 1 uithaalde
"om even te kijken" Nu heb ik er twee links en 1 rechts


(Ja vroegerr had ik er twee links twee rechts maar die zijn dicht)

Nou ja nu ga ik dus die derde van de week weer laten schieten en wil ik ringetje met diamandje door oorschelp Of als ik iets vetters zie wil ik dat !
__________________
Viva la libration ! Je moeder is een vrouw
Oud 11-02-2006, 17:14
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ah jesus
heb nu ongeveer 4 maanden geleden een gaatje bovenin mn oor laten schieten en het doet nog pijn. vandaag mn oorbel eruit gehaald en het zag er echt niet goed uit. en ik heb ook een bult op de achterkant
misschien toch niet zo de moeite waar geweest hahah..
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 11-02-2006, 17:19
Toddek
Avatar van Toddek
Toddek is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 10-02-2006 @ 00:19 :
vet

die anti eyebrow bij jantje was ook gaaf, jammer dat ie uitgegroeid is.
ja erg gaar dat die er zo snel uit is gegaan..
misschien laat ie hem weer opnieuw zetten.
__________________
Dance to the repetitive beats and be forever lost in subspace...
Oud 11-02-2006, 17:23
Toddek
Avatar van Toddek
Toddek is offline
Citaat:
MissTake schreef op 10-02-2006 @ 19:36 :
wangpiercings zijn gewoon geweldigggg
ik ben persoonlijk wel voor 2 *symmetriefreak* duie anti eyebrow die ik had was grote stap voor me
ja ik vind symmetrie ook erg mooi,
alleen vind ik het vaak een beetje te druk..
__________________
Dance to the repetitive beats and be forever lost in subspace...
Oud 11-02-2006, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Fog schreef op 05-02-2006 @ 20:52 :
[afbeelding]

nieuw
die tat op je voet vind ik tof, maar deze vind ik zelf vrij naar, net een travo-poes. Heb je m zelf getekend?

Laatst gewijzigd op 11-02-2006 om 21:28.
Oud 11-02-2006, 21:54
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 11-02-2006 @ 18:14 :
ah jesus
heb nu ongeveer 4 maanden geleden een gaatje bovenin mn oor laten schieten en het doet nog pijn. vandaag mn oorbel eruit gehaald en het zag er echt niet goed uit. en ik heb ook een bult op de achterkant
misschien toch niet zo de moeite waar geweest hahah..
Dat heb ik ook
Maar ik weiger dat ding eruit te halen, wilde echt al eeuwen zo'n oorbel maar mocht nooit van m'n ouders ( ) en toen ik op Lowlands was heb ik hem gewoon laten zetten en ik vind hem tof dus dat bultje neem ik maar voor lief

Mja heb je het laten schieten als in met zo'n pistooltje? Dat is sowieso echt heel erg slecht, vooral met kraakbeen enzo. Heb je meer kans op ontstekingen dan als je hem laat piercen zeg maar.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 12-02-2006, 00:15
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 11-02-2006 @ 18:14 :
ah jesus
heb nu ongeveer 4 maanden geleden een gaatje bovenin mn oor laten schieten en het doet nog pijn. vandaag mn oorbel eruit gehaald en het zag er echt niet goed uit. en ik heb ook een bult op de achterkant
misschien toch niet zo de moeite waar geweest hahah..
bij mij ook bij mn 3e gaatjes al weet ik zeker dat daar geen kraakbeen zit
Oud 12-02-2006, 00:18
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 11-02-2006 @ 18:14 :
ah jesus
heb nu ongeveer 4 maanden geleden een gaatje bovenin mn oor laten schieten en het doet nog pijn. vandaag mn oorbel eruit gehaald en het zag er echt niet goed uit. en ik heb ook een bult op de achterkant
misschien toch niet zo de moeite waar geweest hahah..
gewoon elke dag ontsmettingsspul en jodium overheen gooien, dan komt het wel goed
Oud 12-02-2006, 13:22
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
L_angel schreef op 11-02-2006 @ 22:54 :

Mja heb je het laten schieten als in met zo'n pistooltje? Dat is sowieso echt heel erg slecht, vooral met kraakbeen enzo. Heb je meer kans op ontstekingen dan als je hem laat piercen zeg maar.
ja ik vroeg het nog aan die gast die het ging schieten of dat nou echt zo was en hij ontkende het.
hoe naief ben ik

en paranoide: thanks. dacht dat dat nu niet meer van invloed zou zijn maar ik ga het wel proberen.
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 12-02-2006, 13:24
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
oh ik had dat ook, heb ze eruit gehaald en nu 2 bobbels achter mn oor. brrr
__________________
look back and laugh
Oud 12-02-2006, 13:41
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 12-02-2006 @ 14:22 :
en paranoide: thanks. dacht dat dat nu niet meer van invloed zou zijn maar ik ga het wel proberen.
Bij mij werkte het ook. Ik heb het gaatje bovenin ook laten schieten, en die bleef ook heel lang doorzeuren. Maar goed, gewoon stug volhouden en er liters ontsmettend spul overheen gooien. En, ook zeer belangrijk, althans in mijn geval, een oorknopje of ringetje vinden van een materiaal waar je niet allergisch voor bent uiteraard, en die nergens vervelend voelt. Of in elk geval niet onhandig zit. En dan gewoon laten zitten, niks aan doen, zodat je oor rust heeft.

Dat scheelde bij mij in elk geval wel enorm, want het zweerknopje dat er eerst in zat zakte compleet weg in m'n oor en dikke ontstekingen om de haverklap en drama, drama, drama. Toen haalde ik 'm er uit en deed er een simpel klein zilveren ringetje in, vanaf toen ging het goed. Ik heb 'm er nu ook gewoon nog steeds in zitten, afgezien van het eerste halfjaar constant gezeur nooit meer last van gehad.
Oud 12-02-2006, 18:22
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ok! dankjewel

ik ben best een sukkel want ik had er een ander staafje in gedaan en die was een stuk dunner dan die er eerst in zat en volgens mij is het gat nu dichtgegroeid tot de grootte van dit staafje en past een normaal ringetje er niet meer in. zit ik vast met dit ding..zz
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 12-02-2006, 19:18
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 12-02-2006 @ 19:22 :
ok! dankjewel

ik ben best een sukkel want ik had er een ander staafje in gedaan en die was een stuk dunner dan die er eerst in zat en volgens mij is het gat nu dichtgegroeid tot de grootte van dit staafje en past een normaal ringetje er niet meer in. zit ik vast met dit ding..zz
hmm misschien kan je proberen er eerst een wat dikker staafje (want die zijn sowieso makkelijker) in te doen, dat dan even laten zitten tot je oor eraan gewend is en dan proberen er weer een ringetje in te stoppen.

@paranoide; ook bedankt, ik dacht eerst niet dat veel ontsmettend spul erover heen nog zou helpen maar nu ga ik het wel proberen
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 14-02-2006, 12:09
vrouw-wezen
vrouw-wezen is offline
Ik ben van plan om een nieuwe piercing erbij te nemen.. Alleen ik heb geen idee waar..
Het liefst wil ik niks meer in mn gezicht, ik heb daar een neuspiercing en dat vind ik voldoende.
Denk ook niet dat iets anders me zou staan.

In mn rechteroor heb ik een rook, tragus, helix en 2 gewone. In mn andere oor ook 2 gewone. En een tongpiercing.

Ik had in gedachte om een (ik weet niet hoe je het noemd) een surface bij mn oor te nemen, maar ja.. ik heb daar ook van die haartjes zitten

de gewilde piercing

Ik weet dat het kans heeft op uitgroeien enzo.., maar dat maakt me niks uit..

Meest recente foto (beetje onduidelijk)

Mijn oor
Oud 14-02-2006, 21:07
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
vrouw-wezen schreef op 14-02-2006 @ 13:09 :
Ik ben van plan om een nieuwe piercing erbij te nemen.. Alleen ik heb geen idee waar..
Het liefst wil ik niks meer in mn gezicht, ik heb daar een neuspiercing en dat vind ik voldoende.
Denk ook niet dat iets anders me zou staan.

In mn rechteroor heb ik een rook, tragus, helix en 2 gewone. In mn andere oor ook 2 gewone. En een tongpiercing.

Ik had in gedachte om een (ik weet niet hoe je het noemd) een surface bij mn oor te nemen, maar ja.. ik heb daar ook van die haartjes zitten

de gewilde piercing

Ik weet dat het kans heeft op uitgroeien enzo.., maar dat maakt me niks uit..

Meest recente foto (beetje onduidelijk)

Mijn oor
[afbeelding]
een conch lijtk me leuker erbij in je oor eerlijk gezegd.... en dan ook met een ring net als je rook en tragus...maar je moet natuurlijk zelf weten
Oud 15-02-2006, 14:40
vrouw-wezen
vrouw-wezen is offline
MissTake
Citaat:
een conch lijtk me leuker erbij in je oor eerlijk gezegd.... en dan ook met een ring net als je rook en tragus...maar je moet natuurlijk zelf weten
Ja, daar moet ik nog ff over nadenken.. het hoeft niet perse in dat ene oor.. want dan wordt het verschil zo groot.. beetje onbesluitloos
Oud 16-02-2006, 20:33
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
ik heb ongeveer 3 weken geleden een veel kleiner ringetje als septum piercing laten zetten. nu is mijn neus eigenlijk nog best erg gevoelig, weer net zo gevoelig als toen hij net gezet was. weet iemand of dit kwaad kan? (karen?)
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Oud 16-02-2006, 22:02
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
monolo schreef op 16-02-2006 @ 21:33 :
ik heb ongeveer 3 weken geleden een veel kleiner ringetje als septum piercing laten zetten. nu is mijn neus eigenlijk nog best erg gevoelig, weer net zo gevoelig als toen hij net gezet was. weet iemand of dit kwaad kan? (karen?)
het KAN zijn dat dit ringetje iets te krap is nu je neus nog beetje ana het genezen was, zeker als het weer erger is geworden sinds je dit kleinere ringetje erin hebt...misschien weer even het grotere ringetje erin doen tot de gevoeligheid weg is en dan de kleine.... of nog even afwachten en hopen dat het over gaat*weet niet hoelang dit nu al is*
Oud 17-02-2006, 11:59
Verwijderd
Your Meat Is Mine
Oud 17-02-2006, 12:34
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 17-02-2006 @ 12:59 :
Your Meat Is Mine


niet echt mooi
maar ja, smaken verschillen.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 17-02-2006, 13:23
Verwijderd
Ik vind dat eigenlijk echt heel gaaf.
Oud 17-02-2006, 15:49
Krynn
Krynn is offline
Net alsof een kleuter op je heeft zitten oefenen met z'n nieuwe kleurdoos...wel origineel...maar verder...
Oud 17-02-2006, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 17-02-2006 @ 14:23 :
Ik vind dat eigenlijk echt heel gaaf.
sommige dingen zijn ook best gaaf
Oud 17-02-2006, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Krynn schreef op 17-02-2006 @ 16:49 :
Net alsof een kleuter op je heeft zitten oefenen met z'n nieuwe kleurdoos...wel origineel...maar verder...
http://yourmeatismine.com/Lili&Wil/lili&wil.htm
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12.