Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2006, 11:46
pearlette
Avatar van pearlette
pearlette is offline
Citaat:
O Rly schreef op 07-09-2006 @ 08:47 :
Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat. Er is qua lengte vrij weinig af gegaan, maar ze hebben de tussenlagen wegsneden waardoor het goed in model valt. Verder is het wat meer gelaagd en zijn de bakkenbaarden bijgewerkt. Ik post nog wel een foto.
Jij bent wel van de details he.
__________________
Excuse me, I just have to explode this body off me.
Advertentie
Oud 14-09-2006, 19:45
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
Yana schreef op 30-08-2006 @ 12:20 :
Ik heb een koperkleurtje van mezelf en ik wil misschien met henna iets gaan kloten.

Geen idee welke kleur of hoe, eigenlijk heb ik het tot nu toe nog altijd laten doen..

Maar.. iemand nog tips? En is Henna inderdaad minder slecht / goed / voor je haar?
henna is volgens mij wel beter voor je haar. Maar als je Henna in je haar doet, meot je het geloof ik helemaal laten uitgroeien als je met ander haarverf aan de slag wilt... Geen idee verder wat er dan kan gebeuren, maar dat schijnt ontzettend slecht te zijn. Dat heb ik tenminste ooit ergens gelezen.
__________________
Make that the cat wise
Oud 15-09-2006, 08:02
Sooz
Avatar van Sooz
Sooz is offline
Welke kapper in Amsterdam is nou Echt Heel Fijn? Geen Kinki svp want dan moet ik om de week bijgeknipt worden.
__________________
You know. It's like.. technology against.. horses.
Oud 15-09-2006, 12:47
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Sooz schreef op 15-09-2006 @ 09:02 :
Welke kapper in Amsterdam is nou Echt Heel Fijn? Geen Kinki svp want dan moet ik om de week bijgeknipt worden.
ik ging laatst naar toni en guy en daar besteden ze wel echt een uur aan je haar en niet even snel snel en dan cashen. Het kost wel wat, 45 euro is het goedkoopste.
Oud 17-09-2006, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 15-09-2006 @ 13:47 :
ik ging laatst naar toni en guy en daar besteden ze wel echt een uur aan je haar en niet even snel snel en dan cashen. Het kost wel wat, 45 euro is het goedkoopste.
Dat is wel een superkapper idd. Maar wel redelijk prijzig.
Oud 19-09-2006, 21:59
Sooz
Avatar van Sooz
Sooz is offline
Citaat:
Otis schreef op 15-09-2006 @ 13:47 :
ik ging laatst naar toni en guy en daar besteden ze wel echt een uur aan je haar en niet even snel snel en dan cashen. Het kost wel wat, 45 euro is het goedkoopste.
Ja mijn huisgenootje raadde ze ook aan maar dat is wel echt fak king duur. Maar ga er wel over nadenken
__________________
You know. It's like.. technology against.. horses.
Oud 20-09-2006, 17:26
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
mn haar ziet er zo uit en ik heb het zelf geknipt.
nou fijn!
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 20-09-2006, 17:34
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 20-09-2006 @ 18:26 :
mn haar ziet er zo uit [afbeelding] en ik heb het zelf geknipt.
nou fijn!
Heksje
Oud 22-09-2006, 04:58
Alizée!
Avatar van Alizée!
Alizée! is offline
leuk
Oud 24-09-2006, 17:21
Joan
Avatar van Joan
Joan is offline
Heeft er iemand voorbeeld-foto's van half lang BLOND krullend haar (of anders stijl) waarvan de onderkant donker is of lowlights er doorheen?

thanks
__________________
your gonna kill yourself believing in these beautiful lies
Oud 24-09-2006, 18:36
deoxyribose
deoxyribose is offline
Mijn haar is zwart en steil en weerbarstig, dus ik kan er betrekkelijk weinig mee, behalve telkens in laagjes laten knippen.
Oud 24-09-2006, 18:49
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
Joan schreef op 24-09-2006 @ 18:21 :
Heeft er iemand voorbeeld-foto's van half lang BLOND krullend haar (of anders stijl) waarvan de onderkant donker is of lowlights er doorheen?

thanks


zoiets?
Oud 26-09-2006, 08:08
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
Ik heb zelf heel stijl haar. Nu lijkt het me wel leuk om een keer krullen te hebben. Maar niet van die kleine krulletjes. Beetje zo iets:

http://images.google.nl/images?svnum...lr=&q=+krullen

En dan het tweede plaatje.
Heeft iemand daar ervaring mee en weet iemand hoeveel dat ongeveer bij de kapper kost?
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Oud 27-09-2006, 17:22
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
synclinorium schreef op 26-09-2006 @ 09:08 :
Ik heb zelf heel stijl haar. Nu lijkt het me wel leuk om een keer krullen te hebben. Maar niet van die kleine krulletjes. Beetje zo iets:

http://images.google.nl/images?svnum...lr=&q=+krullen

En dan het tweede plaatje.
Heeft iemand daar ervaring mee en weet iemand hoeveel dat ongeveer bij de kapper kost?
Erg mooie krullen
heb er zelf geen ervaring mee, maar wil misschien ook zoiets doen .

Je kunt altijd vrijblijvend eens informeren bij je kapper en dat plaatje meenemen, per haarlengte en soorten krullen verschilt de prijs weer.

Ik heb ook nog een vraag, maar zal wel moeilijk te beantwoorden zijn..

Ik heb bruine ogen en sproetjes en heb blonde lokken door donkerblond haar, nu twijfel ik of ik het weer lekker blond laat verven (het ziet er nu natuurlijk uit, wil eens wat gewaagder), of juist heel mooi donker..wat is mooi bij bruine ogen of heeft iemand adviezen ?
Oud 27-09-2006, 17:37
tunng.
Avatar van tunng.
tunng. is offline
hebben mensen hier ervaring met permanent laten zetten bij de kapper? ik heb nu al heel mijn leven stijl haar met ene lichte slag er in en zou heel graag krulletjes willen hebben. zijn er verschillende soorten permanent enzo?
Oud 28-09-2006, 00:28
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
synclinorium schreef op 26-09-2006 @ 09:08 :
Ik heb zelf heel stijl haar. Nu lijkt het me wel leuk om een keer krullen te hebben. Maar niet van die kleine krulletjes. Beetje zo iets:

http://images.google.nl/images?svnum...lr=&q=+krullen

En dan het tweede plaatje.
Heeft iemand daar ervaring mee en weet iemand hoeveel dat ongeveer bij de kapper kost?
Schoonzusdiekapstersopleidingdoet zegt:
dat soort krullen lukken sowieso niet met permanent, of je moet permanent doen voor het volume en dan als je die krullen wil, het zelf met een krultang of rollers krullen.
En tunng, er zijn wel verschillende soorten, bijvoorbeeld voor heel droog, dood haar, of voor erg stijl haar, maar voor advies erover kan je beter naar de kapper gaan, die kan ook goed naar je haarsoort kijken en beter beoordelen wat voor jou het beste is.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 28-09-2006, 09:20
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
tunng. schreef op 27-09-2006 @ 18:37 :
hebben mensen hier ervaring met permanent laten zetten bij de kapper? ik heb nu al heel mijn leven stijl haar met ene lichte slag er in en zou heel graag krulletjes willen hebben. zijn er verschillende soorten permanent enzo?
niet doen tunng
Oud 28-09-2006, 09:22
tunng.
Avatar van tunng.
tunng. is offline
ja maar ik wil zo graag krullies godverdekk .
Oud 28-09-2006, 12:29
deoxyribose
deoxyribose is offline
Het is steil haar potverdikkie , niet 'stijl'
Oud 28-09-2006, 17:57
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
houd jij je mond eens.
__________________
hello dave.
Oud 28-09-2006, 18:02
tunng.
Avatar van tunng.
tunng. is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 28-09-2006 @ 13:29 :
Het is steil haar potverdikkie , niet 'stijl'
hebben mensen hier ervaring met permanent laten zetten bij de kapper? ik heb nu al heel mijn leven steil haar met ene lichte slag er in en zou heel graag krulletjes willen hebben. zijn er verschillende soorten permanent enzo?



kan je nu weer met een gerust hart slapen?
Oud 28-09-2006, 18:24
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Ik zag vandaag iemand op school iemand met een Afro kapsel en dan zon kam in zn haar. Ik vond het eigelijk best wel leipp
Oud 29-09-2006, 08:05
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
Wat voor permanent kun je wel zetten dan? Als ik het doe wil ik niet 's ochtends nog met de krultang in de weer. Ik wil eigenlijk wel krullen maar niet boven op mijn hoofd maar stukje lager. Kan dat helemaal niet?
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Oud 30-09-2006, 16:25
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik ben m'n haar helemaal zat, ik heb het al een hele poos gewoon recht geknipt, stijl, heel erg lang en vooral saai. het is niet echt dik en echt super stijl dus behoorlijk lastig. heeft iemand een ideetje voor een leuk kapsel? ik wil het niet te kort, verder heb ik eigenlijk geen eisen.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 30-09-2006, 17:24
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Help.

Ik ben "nogal" onhandig met mijn haar, heb volgende week een bruiloft en wil er iets leuks mee maar laten opsteken bij de kapper kost minimaal 30 euro en dat vind ik een beetje veel van het goede. Het is halflang met een soort van lagen, heeft iemand een idee, handige tips die ook uitgevoerd kunnen worden door kneusjes, morele steun, iets in die richting?
Oud 30-09-2006, 18:15
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Bloem schreef op 30-09-2006 @ 18:24 :
Help.

Ik ben "nogal" onhandig met mijn haar, heb volgende week een bruiloft en wil er iets leuks mee maar laten opsteken bij de kapper kost minimaal 30 euro en dat vind ik een beetje veel van het goede. Het is halflang met een soort van lagen, heeft iemand een idee, handige tips die ook uitgevoerd kunnen worden door kneusjes, morele steun, iets in die richting?
Je haar opsteken is niet zo moeilijk hoor, gewoon een hoge staart maken en dan een beetje 'rommelig' vastzetten met schuifspeldjes of van die hele kleine klemmetjes.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 30-09-2006, 18:43
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Hoe dan, plukken haar uit die staart vastzetten? Blijft dat zitten?

Ik ga maandag wel even speldjes kopen en oefenen
Oud 01-10-2006, 08:51
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Haligh schreef op 28-09-2006 @ 18:57 :
houd jij je mond eens.
nee
Oud 01-10-2006, 15:53
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Bloem schreef op 30-09-2006 @ 19:43 :
Hoe dan, plukken haar uit die staart vastzetten? Blijft dat zitten?

Ik ga maandag wel even speldjes kopen en oefenen
Ja, gewoon steeds plukjes pakken en die dan vastzetten met een speldje. Blijft wel zitten hoor, vooral als je daarna heel veel haarlak over je hele haar spuit.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 01-10-2006, 16:40
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Help. Ik heb leuk, snoezig lang haar en ik wil het kort laten knippen. Bij wat voor een kapper in Arnhem kan ik dat goed laten doen? De hairdo hierboven was bij de kinki kapper in Utrecht gedaan en die zit ook in Arnhem, maar die is zo duur, dacht ik. Iemand een idee?
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Oud 01-10-2006, 17:00
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 01-10-2006 @ 16:53 :
Ja, gewoon steeds plukjes pakken en die dan vastzetten met een speldje. Blijft wel zitten hoor, vooral als je daarna heel veel haarlak over je hele haar spuit.
Okee dankje, ik ga morgen wel even oefenen
Oud 01-10-2006, 19:44
Stellar
Stellar is offline
Goed gel/wax gezocht! Ongelooflijk dik haar dat aan alle kanten plat naar beneden valt, halflang (stukje over oren). Gebruik nu murrays/nu-nile en vroeg me af of er (lichtere) alternatieven zijn. Vetheid enzo boeit me niet, zolang het maar sterk is.
Oud 02-10-2006, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Stellar schreef op 01-10-2006 @ 20:44 :
Goed gel/wax gezocht! Ongelooflijk dik haar dat aan alle kanten plat naar beneden valt, halflang (stukje over oren). Gebruik nu murrays/nu-nile en vroeg me af of er (lichtere) alternatieven zijn. Vetheid enzo boeit me niet, zolang het maar sterk is.
Mijn ervaring is dat je zoiets niet bij een drogist vindt... Ga naar een kapper! En dan niet perse om je haar te laten knippen (alhoewel dat de beste oplossing is), maar om een sterk/goed spulletje te kopen
Oud 02-10-2006, 18:38
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 30-09-2006 @ 17:25 :
ik ben m'n haar helemaal zat, ik heb het al een hele poos gewoon recht geknipt, stijl, heel erg lang en vooral saai. het is niet echt dik en echt super stijl dus behoorlijk lastig. heeft iemand een ideetje voor een leuk kapsel? ik wil het niet te kort, verder heb ik eigenlijk geen eisen.
Misschien is het leuk als je je haar tot aan je schouders afknipt, het dan in laagjes laat knippen zodat je meteen wat volume krijgt, en dan een leuke scheiding zodat je een pony krijgt, en dan laat je die pony een stukje korter afknippen. Het is heel wat speelser dan dat haar wat je nu hebt wss.


Ik zit zelf trouwens ook al een jaar lang te bedenken wat voor kapsel ik nu wil.
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 03-10-2006, 09:59
Verwijderd
mn mama gaat mn haren eindelijk weer knippen \o/ [/useless info]
Oud 03-10-2006, 20:06
NecroSSus
NecroSSus is offline
Lang, blond. That's it! "Geen fratsen, dat scheelt"
__________________
/dance
Oud 03-10-2006, 21:49
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Flip! schreef op 02-10-2006 @ 19:38 :
Misschien is het leuk als je je haar tot aan je schouders afknipt, het dan in laagjes laat knippen zodat je meteen wat volume krijgt, en dan een leuke scheiding zodat je een pony krijgt, en dan laat je die pony een stukje korter afknippen. Het is heel wat speelser dan dat haar wat je nu hebt wss.


Ik zit zelf trouwens ook al een jaar lang te bedenken wat voor kapsel ik nu wil.
ja ik denk zelf sowieso ook aan laagjes en voor een soort van pony, maar tot mn schouders is wel eerggg kort, dat is de helft van nu ofzo ik vind het maar eng. misschien eerst gewoon weer de puntjes eraf en daarna nog maar even nadenken.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 04-10-2006, 22:58
Verwijderd
Binnenkort voor het eerst mn haar helemaal verfen. Van middelblond naar wat het pakje zegt 'licht goudbruin'. Ik ga het dus zelf doen. Iemand nog tips wat betreft verfen? Is het goed alleen te doen?
Oud 05-10-2006, 16:11
Soulwing
Avatar van Soulwing
Soulwing is offline
ik denk dat ik mn haar maar zoals terence ga knippen..
alleen mn moed is zoek

http://www.realitynet.org/images/peV...na_Terence.jpg
__________________
Let's open up a restaurant in Santa Fe
Oud 05-10-2006, 16:41
Verwijderd
Vanmiddag geknipt, was nodig ook. Is zowaar leuk geworden
Oud 05-10-2006, 17:06
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Soulwing schreef op 05-10-2006 @ 17:11 :
ik denk dat ik mn haar maar zoals terence ga knippen..
alleen mn moed is zoek

http://www.realitynet.org/images/peV...na_Terence.jpg
doen
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 05-10-2006, 18:32
Soulwing
Avatar van Soulwing
Soulwing is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 05-10-2006 @ 18:06 :
doen
ook als het zo is: ??http://forum.scholieren.com/fotoboek...t4OCmJrdZp.jpg
__________________
Let's open up a restaurant in Santa Fe
Oud 05-10-2006, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Soulwing schreef op 05-10-2006 @ 19:32 :
ook als het zo is: ??http://forum.scholieren.com/fotoboek...t4OCmJrdZp.jpg
nee, zonde, je haar is heel mooi zo, en omdat je krullen hebt duurt het echt tijden voordat het weer lang groeit
Oud 06-10-2006, 16:24
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Soulwing schreef op 05-10-2006 @ 19:32 :
ook als het zo is: ??http://forum.scholieren.com/fotoboek...t4OCmJrdZp.jpg
ja, ik denk dat je krullen er alleen maar mooier en vooral krulleriger van worden
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 06-10-2006, 20:08
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik ben nu blond maar ik vind t eigenlijk helemaal niet leuk .
Oud 06-10-2006, 20:10
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Soulwing schreef op 05-10-2006 @ 17:11 :
ik denk dat ik mn haar maar zoals terence ga knippen..
alleen mn moed is zoek

http://www.realitynet.org/images/peV...na_Terence.jpg
Doen
Oud 07-10-2006, 12:50
Verwijderd
Ondertusen is het licht goud bruin en het staat leuk vind ik!
Oud 07-10-2006, 16:04
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
Zepp schreef op 30-08-2006 @ 18:46 :
@ Yana

Ik heb mijn haren jaren met henna bewerkt, en ik denk dat het over het algemeen beter is dan gewone verf iig. Er zitten geen agressieve chemicaliën in. Wil je trouwens het laten doen? Want als je er niet handig mee bent/niemand hebt die het voor je wilt doen, dan kan de kapper soms ook wat fixen. Ik denk het erg mooi is als je een lichtrode kleur verft, aangezien je van jezelf een koperkleurtje hebt. Er zit sowieso een grens aan de kleuren henna die je op een bepaald type haar kunt aanbrengen. Mijn zusje heeft bijvoorbeeld donkerbruin haar van zichzelf, en met de donkerste rode henna werd het slechts een gloed. Maar ik zou voor een lichte kleur rood gaan, want op licht haar valt het soms erg fel (lees oranjeachtig) uit.
http://www.trendystyle.net/beauty/ha...dheidhaar.html henna schijnt ook al slecht te zijn
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Oud 08-10-2006, 10:38
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Heeft iemand hier ervaring met doe het zelf-haarverf van het merk Henna plus? Gebruiksvriendelijkheid, pakt de kleur goed uit, etc.

Ben nu donkerblond en wil naar bruin. Adviezen over andere merken zijn ook welkom
Oud 08-10-2006, 18:28
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
heb mn haar laten knippen, weet nog niet zeker of ik t leuk vind

Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11.