Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2006, 16:32
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 18-11-2006 @ 16:50 :
Ja, dat is allemaal leuk en aardig, maar ik snap niet, dat wanneer je een sterke persoonlijkheid hebt, je zoiets alledaags en standaards laat zetten!?
wat voor de een alledaags en standaard is kan voor een ander van veel betekenis zijn, zie je maar weer. ik had er ook niet voor gekozen maar als het van betekenis is vind ik het een mooie tattoo.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Advertentie
Oud 18-11-2006, 16:34
EvilConduct
EvilConduct is offline
Nou, het valt me al mee dat er een betekenis achter zit. Maar ik denk dat je mijn opmerking wel snapt.
Oud 18-11-2006, 16:43
Verwijderd
iets met betekenis is dus automatisch een mooie tattoo, beetje vreemde beredenering
Oud 18-11-2006, 16:49
Somethinge
Somethinge is offline
Ik ben juist tegen tattoos met een betekenis als in.. tattoeage met ''Mom'' of naam van je partner op dat moment, of een plaatje dat te maken heeft met een goeie vriend/familielid/geliefde wat dan ook.. er kunnen dingen gebeuren waardoor je misschien niet meer aan die personen wilt denken, ik heb bijvoorbeeld ruzie met mijn moeder en ben bij haar weggegaan (verhuisd), dan wil je echt niet een Mom-tattoo hebben. En vriendschappen en relaties kunnen altijd over gaan.
Oud 18-11-2006, 16:53
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Somethinge schreef op 18-11-2006 @ 17:49 :
Ik ben juist tegen tattoos met een betekenis als in.. tattoeage met ''Mom'' of naam van je partner op dat moment, of een plaatje dat te maken heeft met een goeie vriend/familielid/geliefde wat dan ook.. er kunnen dingen gebeuren waardoor je misschien niet meer aan die personen wilt denken, ik heb bijvoorbeeld ruzie met mijn moeder en ben bij haar weggegaan (verhuisd), dan wil je echt niet een Mom-tattoo hebben. En vriendschappen en relaties kunnen altijd over gaan.
tatoeages kunnen ook iets met je persoonlijkheid te maken hebben, of een bepaalde gebeurtenis in je leven. en anders is het altijd een mooie herinnering, vind ik. het gaat niet alleen om personen. lul dus niet zo dom.

oh wacht, jij was dat meisje met die inkt-stip he. in dat geval laat maar
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 18-11-2006, 16:59
Somethinge
Somethinge is offline
Citaat:
hellebel schreef op 18-11-2006 @ 17:53 :


oh wacht, jij was dat meisje met die inkt-stip he. in dat geval laat maar
waar heb je het over als ik vragen mag?
Oud 18-11-2006, 17:21
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Somethinge schreef op 18-11-2006 @ 17:49 :
Ik ben juist tegen tattoos met een betekenis als in.. tattoeage met ''Mom'' of naam van je partner op dat moment, of een plaatje dat te maken heeft met een goeie vriend/familielid/geliefde wat dan ook.. er kunnen dingen gebeuren waardoor je misschien niet meer aan die personen wilt denken, ik heb bijvoorbeeld ruzie met mijn moeder en ben bij haar weggegaan (verhuisd), dan wil je echt niet een Mom-tattoo hebben. En vriendschappen en relaties kunnen altijd over gaan.
Dat is idd een gevaar van dat soort tattoos. Maar bijvoorbeeld je moeder, blijft je moeder, je kinderen blijven je kinderen, etc.
Oud 18-11-2006, 17:25
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Somethinge schreef op 18-11-2006 @ 17:59 :
waar heb je het over als ik vragen mag?
oh niet, excuses.

@ evilconduct: je moeder blijft je moeder etc, is kul.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 18-11-2006, 17:26
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 18-11-2006 @ 17:43 :
iets met betekenis is dus automatisch een mooie tattoo, beetje vreemde beredenering
Ja, net als dat een drol kunst is wanneer je er een gedachte achter hebt.
Oud 18-11-2006, 17:28
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 18-11-2006 @ 15:31 :
Okee, ik haal m weg want ik heb nu geen zin in kritiek eigenlijk
Ik snap het gevoel wel

Ik vond hem er erg goed uit zien, voor zover ik door het vet heen kon kijken

@Tattoos met herinneringen; ze zullen altijd symbool staan voor goede herinneringen, voor slechte herinneringen, voor lessen die je geleerd hebt en voor een deel van je verleden. Wat er dan ook gebeurd.. "I love mom" is dan weer wat lastiger om te vormen, maar och
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 18-11-2006, 18:39
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
hellebel schreef op 18-11-2006 @ 18:25 :
@ evilconduct: je moeder blijft je moeder etc, is kul.
Ik bedoel het redelijk letterlijk. Vriendschappen kunnen verbroken worden, maar familie blijf je toch, of je het nu wilt of niet.
Oud 18-11-2006, 18:58
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
moya. schreef op 18-11-2006 @ 17:43 :
iets met betekenis is dus automatisch een mooie tattoo, beetje vreemde beredenering

dat bedoel ik natuurlijk helemaal niet en ik vind die conclusie ook wat denigrerend, zo zwart-wit kijk ik namelijk niet tegen tattoeages aan. wat ik bedoel te zeggen is dat een bepaalde betekenis een in mijn ogen lelijke tattoeage zoveel toegevoegde waarde kan geven dat hij er als plaatje niet mooier op wordt, maar als beeld wel. en bovendien vindt de drager ervan het als het goed is sowieso een mooi ding, en maakt die betekenis het alleen nog maar mooier.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 18-11-2006, 19:01
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 18-11-2006 @ 18:26 :
Ja, net als dat een drol kunst is wanneer je er een gedachte achter hebt.

goed om te horen dat ik zo oppervlakkig wordt ingeschat
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 18-11-2006, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 18-11-2006 @ 19:58 :
dat bedoel ik natuurlijk helemaal niet en ik vind die conclusie ook wat denigrerend, zo zwart-wit kijk ik namelijk niet tegen tattoeages aan. wat ik bedoel te zeggen is dat een bepaalde betekenis een in mijn ogen lelijke tattoeage zoveel toegevoegde waarde kan geven dat hij er als plaatje niet mooier op wordt, maar als beeld wel. en bovendien vindt de drager ervan het als het goed is sowieso een mooi ding, en maakt die betekenis het alleen nog maar mooier.
misschien kortzichtig van mij dan maar ik vind een tattoo vooral mooi door zijn plaatje, nee sterker nog alleen maar door het plaatje , de betekenis die iemand eraan heeft interesseert mij geen zak. Sowieso lijkt het me zo dat de enige die wel iets geeft om de betekenis de drager zelf is.
Oud 18-11-2006, 19:21
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
moya. schreef op 18-11-2006 @ 20:12 :
misschien kortzichtig van mij dan maar ik vind een tattoo vooral mooi door zijn plaatje, nee sterker nog alleen maar door het plaatje , de betekenis die iemand eraan heeft interesseert mij geen zak. Sowieso lijkt het me zo dat de enige die wel iets geeft om de betekenis de drager zelf is.
Nou, ik zie misschien nog liever een lelijke tattoo met betekenis en waar over nagedacht is, dan de eerste de beste debiel die toevallig naar een goede artiest is geweest!
Oud 18-11-2006, 19:23
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Discussie gaat echt he-le-maal nergens over eigenlijk hè jongens.
O ja mn tatoeerder was mn afspraak vandaag vergeten en da's mooi want ik had geen zin. Hij voelde zich echter schuldig en toen begon ie over de prijs verlagen hehe .
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 18-11-2006, 19:58
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
moya. schreef op 18-11-2006 @ 20:12 :
misschien kortzichtig van mij dan maar ik vind een tattoo vooral mooi door zijn plaatje, nee sterker nog alleen maar door het plaatje , de betekenis die iemand eraan heeft interesseert mij geen zak. Sowieso lijkt het me zo dat de enige die wel iets geeft om de betekenis de drager zelf is.

ja dat is ergens natuurlijk wel zo, maar als ik bij iemand een kklelijke tattoo zie en hij verteld over ' blabla, toen ik tien was is dit gebeurd en dat heb ik hierin verwerkt' gaat die tattoo wel groeien, ook voor mij als buitenstaander. maarja, meningen verschillen. waarschijnlijk ben ik ook opgegroeid in een fout milieu wat betreft tattoo's. ik kan echt genieten van foute kamperafbeeldingen, hoe lelijk ze ook gezet zijn.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 18-11-2006, 20:04
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
hellebel schreef op 18-11-2006 @ 20:23 :
Discussie gaat echt he-le-maal nergens over eigenlijk hè jongens.
O ja mn tatoeerder was mn afspraak vandaag vergeten en da's mooi want ik had geen zin. Hij voelde zich echter schuldig en toen begon ie over de prijs verlagen hehe .
Hahahaha, doe je goed!
Een vriend van me hoefde laatst voor een paar uur werk (was z'n 3e sessie aan 1 tattoo op z'n been) alleen een fles wijn te betalen.
Oud 18-11-2006, 20:10
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Ik heb al een plakplaatje voor nop gehad dus ik voel me schuldig haha.
Ik hoop voor die vriend dat t tatoeëren en wijn drinken niet tegelijk gebeurde .
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 18-11-2006, 20:15
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 18-11-2006 @ 20:21 :
Nou, ik zie misschien nog liever een lelijke tattoo met betekenis en waar over nagedacht is, dan de eerste de beste debiel die toevallig naar een goede artiest is geweest!
Daar ben ik het niet mee eens...wat is er mis met puur esthetische motieven voor een tattoo? Waarom moet er altijd een diepere betekenis achter zitten? Bah.

Citaat:
Tonsillitis schreef op 18-11-2006 @ 19:58 :
dat bedoel ik natuurlijk helemaal niet en ik vind die conclusie ook wat denigrerend, zo zwart-wit kijk ik namelijk niet tegen tattoeages aan. wat ik bedoel te zeggen is dat een bepaalde betekenis een in mijn ogen lelijke tattoeage zoveel toegevoegde waarde kan geven dat hij er als plaatje niet mooier op wordt, maar als beeld wel. en bovendien vindt de drager ervan het als het goed is sowieso een mooi ding, en maakt die betekenis het alleen nog maar mooier.
Als dragers vaak horen hoe lelijk hun tattoo wel niet is, als dragers na het zetten van de tattoo pas hun research gaan doen...dan zijn ze vaak niet lang meer blij met hun lelijke tat

Ik snap wel wat je zegt, en daarom zeg ik ook nooit iets over tatoeages die ik lelijk vind...ook al posten mensen ze zelf op een forum. Ik ben het heel erg eens met Moya op het punt van 'plaatje belangrijker dan betekenis voor de buitenstaander'. En dat is wat we hier allemaal zijn.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 18-11-2006, 20:19
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Nou jongens, ik heb toevallig mooie tatoeages met een betekenis, bof ik even.
En ik neem 100x liever iets wat meer is dan alleen mooi om te zien, je smaak daarin kan namelijk nogal eens veranderen. De betekenis wat minder gauw denk ik.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 18-11-2006, 20:22
EvilConduct
EvilConduct is offline
Precies.
Oud 19-11-2006, 01:50
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 18-11-2006 @ 20:01 :
goed om te horen dat ik zo oppervlakkig wordt ingeschat
Huh ik volg het niet meer. Maar ik ben dan ook dronken.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat er mijns inziens een bepaalde verhouding moet zijn tussen de esthetische waarde en de etische waarde. Wat kunst betreft. Wat tattoos betreft boeit het geen zak, zolang degene die er levenslang mee rondloopt er tevreden mee is.

Ofzo.
Oud 19-11-2006, 11:11
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Precies. Ik zit helemaal vol, en er zit bij geen een een diepere betekenis achter, t zijn gewoon mooie plakkertjes op m'n huid.
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 19-11-2006, 12:38
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
drezzz schreef op 19-11-2006 @ 12:11 :
Precies. Ik zit helemaal vol, en er zit bij geen een een diepere betekenis achter, t zijn gewoon mooie plakkertjes op m'n huid.
Mee eens idd
__________________
bonnie and clyde
Oud 19-11-2006, 15:36
tarja
tarja is offline
Ik heb een paar dagen geleden een tattoo laten zetten, maar nu ben ik helemaal in de war met de NAZORG.

Ze hadden gezegd (en dat staat ook op de site- tattoo palace) dat ik het 4 a 5 dagen zo droog mogelijk moest houden (misschien zelfs een beetje talkpoeder erop doen) en dat ik na 4 a 5 dagen de tattoo moest gaan insmeren met bodylotion Vaseline Intensive Care (en absoluut geen echt vaseline of uierzalf- staat ook op de site).

maja.. nu lees ik ergens anders weer, dat je het meteen moest insmeren en wel met echte vaseline...

HELP!
Oud 19-11-2006, 15:39
Somethinge
Somethinge is offline
Ik heb opeens 20 mm in mn oor zitten, snap er niks van hoe dit opeens zo makkelijk ging
Oud 19-11-2006, 15:40
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Naar mijn weten moet je je tattoo meteen insmeren . Twee keer per dag wassen met Unicura zeep en 2 keer per dag insmeren met Calendulan zalf (voor brand en schaafwonden). Dit is mij verteld en dit heb ik ook altijd nageleefd bij mijn tattoo's en ze genazen allemaal goed.
__________________
bonnie and clyde
Oud 19-11-2006, 15:52
tarja
tarja is offline
ja, Calendulan hoorde ik ook al

Thx!!!
Oud 19-11-2006, 18:48
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik moet trouwens wel toegeven dat de tattoeage die ik ga laten zetten zodra ik 80 euro in de plus sta, behalve het feit dat ik het al een paar jaar als symbool voor mezelf gebruik, verder geen emotionele waarde of diepe betekenis heeft. 't is gewoon een kek plaatje van een strak katje,lol.
en ik heb ook al vaak gehoord dat ie lelijk is oh oh oh

gelukkig sta ik de komende drie maanden iig nog niet in de plus
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 19-11-2006, 19:36
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 19-11-2006 @ 19:48 :
ik moet trouwens wel toegeven dat de tattoeage die ik ga laten zetten zodra ik 80 euro in de plus sta, behalve het feit dat ik het al een paar jaar als symbool voor mezelf gebruik, verder geen emotionele waarde of diepe betekenis heeft. 't is gewoon een kek plaatje van een strak katje,lol.
en ik heb ook al vaak gehoord dat ie lelijk is oh oh oh

gelukkig sta ik de komende drie maanden iig nog niet in de plus
plaatje?
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 19-11-2006, 23:15
Bloemenstermeis
Bloemenstermeis is offline
Hey!

Een paar jaar geleden heb ik een navelpiercing gehad. Deze ging echter ontsteken en toen heb ik besloten om hem er uit te halen. Nu wil ik toch weer een navelpiercing.

Omdat mijn vorige navelpiercing een beetje scheef stond, wil ik hem deze keer bij een andere piercer laten zetten waarvan ik weet dat ie bekwaam is. Ik zou daarom graag willen weten of jullie ervaring hebben met Bad Company in Wageningen? Of kennen jullie andere bekwame piercers in omgeving Wageningen/Ede/Arnhem?

Alvast bedankt!

Groetjes, Bloem
Oud 20-11-2006, 00:05
EvilConduct
EvilConduct is offline
Over l'Extremiste in Arnhem hoor ik altijd goede dingen. De meeste lui uit Arnhem die ik ken die een piercing hebben zijn daar geweest.
http://www.lextremiste.nl

Er schuin tegenover zit nog een tattoo en piercing zaak. Daar werkt een of ander biker type. Hij is best goedkoop. Ik ken twee dames die daar tepelpiercings hebben laten zetten. Is allemaal goed gegaan.

En Tarja: je tattoo droog houden? WTF?

Zelf heb ik mijn tattoos niet met zeep gewassen. Gewoon met lauw water. En ik heb ze vet gehouden met uierzalf. Ging allemaal prima.
Elke tattoo artiest geeft andere adviezen, maar dat gedoe met talkpoeder lijkt me niet echt OK! Bij welke tattoozaak ben je geweest?

Laatst gewijzigd op 20-11-2006 om 00:08.
Oud 20-11-2006, 00:36
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Ik heb sinds juni een neuspiercing maar hij blijft maar ontsteken
Nu zit er een pus-achtig bolletje op waar af en toe ook bloed uitkomt. Ik was m'n piercing bijna elke dag met Unicura zeep en af en toe spoel ik met zeezoutoplossing. Iemand een idee waarom hij maar niet geneest? M'n andere piercings waren heel snel genezen en ik heb al eens eerder een neuspiercing gehad (toen laten schieten, heel dom) en zelfs die was heel snel genezen.

__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 20-11-2006, 08:02
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik zou m 2 keer per dag wassen met unicura zeep, en als t echt pijn doet misschien toch alcohol erop deppen (dat hielp bij mij ook toen ik t niet meer wist) en heel goed schoonmaken. Of even langs de piercingshop, kijken wat ze daar zeggen.
__________________
bonnie and clyde
Oud 20-11-2006, 10:42
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Gek genoeg doet het geen pijn. Maar ik zal het wel heel goed schoon houden dan en anders naar de piercingshop. Thanks.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 21-11-2006, 14:37
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Somethinge schreef op 19-11-2006 @ 16:39 :
Ik heb opeens 20 mm in mn oor zitten, snap er niks van hoe dit opeens zo makkelijk ging
Waarom niet? Ik heb 22mm is ging ook zonder problemen.
Het is ook wel, hoe groter je gaat, hoe makkelijker. Soms heb je 10x meer problemen of van 14g (1,6mm) naar 00g (10mm) te gaan dan dat je groter als de 10mm gaat
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 21-11-2006, 14:39
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
drezzz schreef op 19-11-2006 @ 12:11 :
Precies. Ik zit helemaal vol, en er zit bij geen een een diepere betekenis achter, t zijn gewoon mooie plakkertjes op m'n huid.
idd, dat is ieder zijn keuze.
Soms hebben ook mensen na X aantal jaren ook spijt van 1 of andere betekenis die ze die X aantal jaren terug geleden hebben laten tattooeren. Zelfde geld voor tattoo's met geen betekenis.
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 21-11-2006, 20:51
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 21-11-2006 @ 15:39 :

Soms hebben ook mensen na X aantal jaren ook spijt van 1 of andere betekenis die ze die X aantal jaren terug geleden hebben laten tattooeren. Zelfde geld voor tattoo's met geen betekenis.
Bedankt voor de informatie, daar kan ik wat mee!
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 21-11-2006, 20:55
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 21-11-2006 @ 21:51 :
Bedankt voor de informatie, daar kan ik wat mee!
<3
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 22-11-2006, 10:16
Frusciante
Avatar van Frusciante
Frusciante is offline
Ik heb eigenlijk een vraagje over mn piercing, heb 2 weken geleden een vertical labret laten zetten. Nou heeftie dat met een verticaal staafje gedaan.. terwijl dat meestal een kromme is toch? Maargoed, verder is dat niet echt problematisch ofzo. Ik vraag me alleen af wanneer ik er een kleinere in kan laten zetten, want die ik nu heb steekt echt een paar mm uit mn lip en de bolletjes zijn veel groter dan ik eigenlijk wil. Nou zegt de 1 dat het na 2 weken mag en de ander na 2 maanden?
En als ik er een tijdje niet aanzit (slapen oid) zit er een hard wit korstje op het onderste bolletje. Is dat normaal? Moet ik wachten met een kleinere tot dat over is of blijft dat?
__________________
And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music - Friedrich Nietzsche
Oud 22-11-2006, 10:24
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Na 2 weken mag je officieel n ander sieraad erin (laten) doen. En het is wel normaal dat je nog n beetje shit aan je piercing hebt zitten, dan is ie nog niet helemaal genezen. Bij mij duurde t ook wat langer, en hij genas meteen toen ik n korter staafje erin deed.
__________________
bonnie and clyde
Oud 22-11-2006, 18:18
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Toch maar voor de snakebites gegaan .
T staat me wel.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 22-11-2006, 18:18
Anoniem
Citaat:
Ramble On schreef op 20-11-2006 @ 01:36 :
Ik heb sinds juni een neuspiercing maar hij blijft maar ontsteken
Nu zit er een pus-achtig bolletje op waar af en toe ook bloed uitkomt. Ik was m'n piercing bijna elke dag met Unicura zeep en af en toe spoel ik met zeezoutoplossing. Iemand een idee waarom hij maar niet geneest? M'n andere piercings waren heel snel genezen en ik heb al eens eerder een neuspiercing gehad (toen laten schieten, heel dom) en zelfs die was heel snel genezen.

te veel wassen droogt je huid uit, waardoor de boel nog meer geirriteerd raakt. De laatste keer dat ik zo'n bultje had, smeerde ik het ook 1x per dag ofzo in met een piepklein beetje calendulan zalf, het heeft bij mij prima geholpen! Ik denk dat iedereen er zo zijn beste remedies op heeft, maar ik hoop dat je er iets aan hebt!
Oud 22-11-2006, 18:43
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Zepp schreef op 22-11-2006 @ 19:18 :
te veel wassen droogt je huid uit, waardoor de boel nog meer geirriteerd raakt. De laatste keer dat ik zo'n bultje had, smeerde ik het ook 1x per dag ofzo in met een piepklein beetje calendulan zalf, het heeft bij mij prima geholpen! Ik denk dat iedereen er zo zijn beste remedies op heeft, maar ik hoop dat je er iets aan hebt!
Ik ben daar waarschijnlijk allergisch voor (alles met geurstoffen), dus dat kan ik dan maar beter niet doen. Maar toch bedankt. Heb de afgelopen dagen een paar keer met zoutoplossing gespoeld en het ziet er nu iets beter uit: het bultje is nu meer een korstje geworden. Dus ik houd het spoelen nog maar even vol.

@ Roelof:
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 22-11-2006, 19:39
Frusciante
Avatar van Frusciante
Frusciante is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 22-11-2006 @ 11:24 :
Na 2 weken mag je officieel n ander sieraad erin (laten) doen. En het is wel normaal dat je nog n beetje shit aan je piercing hebt zitten, dan is ie nog niet helemaal genezen. Bij mij duurde t ook wat langer, en hij genas meteen toen ik n korter staafje erin deed.
tnx
__________________
And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music - Friedrich Nietzsche
Oud 22-11-2006, 19:45
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 22-11-2006 @ 19:18 :
Toch maar voor de snakebites gegaan .
T staat me wel.
Feuteu!
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 22-11-2006, 20:21
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 22-11-2006 @ 19:18 :
Toch maar voor de snakebites gegaan .
T staat me wel.
het staat feckn heet, om precies te zijn.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 22-11-2006, 22:52
Bloemenstermeis
Bloemenstermeis is offline
Evilconduct> Bedankt voor je tip over L'Extremist, heb daar inderdaad wel goede dingen over gehoord.

Nu ga ik dit weekend naar Groningen, hebben jullie ervaring met piercingshops uit Groningen? Ik weet dat Passion for piercing en Blitz er zitten, is een van deze aan te raden (of juist niet)?
Oud 22-11-2006, 23:38
Verwijderd
passion for piercing is , blitz zijn de meningen over verdeeld. ik heb bij beide piercings laten zetten en vond ze beide ok.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.