Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2006, 15:01
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 22-11-2006 @ 19:18 :
Toch maar voor de snakebites gegaan .
T staat me wel.
Citaat:
Krynn schreef op 22-11-2006 @ 20:45 :
Feuteu!
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Advertentie
Oud 23-11-2006, 16:04
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Bloemenstermeis schreef op 22-11-2006 @ 23:52 :
[B]Evilconduct> Bedankt voor je tip over L'Extremist, heb daar inderdaad wel goede dingen over gehoord.
NP. Ik moet er wel bij zeggen dat ik er alleen voor piercings heen zou gaan. Niet dat ze slechte prenten zetten, sowieso is Electric vele malen beter, maar ik krijg bij hen altijd het gevoel dat ze liever 40 klanten per uur hebben dan dat ze echt veel tijd voor je nemen.
Ik kan me vergissen, misschien dat alle tribal-helden me van m'n stuk brengen, maar zo komen ze op mij over...
Oud 23-11-2006, 16:33
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 23-11-2006 @ 17:04 :
NP. Ik moet er wel bij zeggen dat ik er alleen voor piercings heen zou gaan. Niet dat ze slechte prenten zetten, sowieso is Electric vele malen beter, maar ik krijg bij hen altijd het gevoel dat ze liever 40 klanten per uur hebben dan dat ze echt veel tijd voor je nemen.
Ik kan me vergissen, misschien dat alle tribal-helden me van m'n stuk brengen, maar zo komen ze op mij over...
L'Extremist heeft toch een stand op Lowlands? Mijn zusje heeft daar afgelopen keer een tattoo laten zetten en hij was heeel mooi gedaan Blond meisje had hem gezet, en zij deed het echt goed, tattoo was mooier/scherper dan het oorspronkelijke plaatje vind ik.
Het was toen wel druk en de een na de ander, maar dat is logisch op een festival. Ik vond niet dat ze het afraffelde of wat dan ook, helemaal niet juist.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 23-11-2006, 19:56
EvilConduct
EvilConduct is offline
Dat een na de ander zijn ze volgens mij wel gewend.
Oud 23-11-2006, 23:14
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik snap niet wie er een tattoo op Lowlands zou laten zetten.
Ik heb er wel een keer een ringetje uit mijn lip laten verwisselen maar dat is dan ook dat. Het is vies op een festival en dat is dus kut aftercare.
__________________
.
Oud 24-11-2006, 10:54
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 24-11-2006 @ 00:14 :
Ik snap niet wie er een tattoo op Lowlands zou laten zetten.
Ik heb er wel een keer een ringetje uit mijn lip laten verwisselen maar dat is dan ook dat. Het is vies op een festival en dat is dus kut aftercare.
Het was de laatste dag en ze ging diezelfde avond nog naar huis dus zo vies was het niet
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 24-11-2006, 15:52
Krynn
Krynn is offline
Aftercare is overrated anyways...echt
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 24-11-2006, 18:44
llell
Avatar van llell
llell is offline




links, mijn nieuwe kind: toen er nog geen lekkere bloedblaar achter zat.
Oud 24-11-2006, 20:32
EvilConduct
EvilConduct is offline
Je zou bijna 'oor' voor je schermnaam zetten.

HAHHAHAHAHAHA... Ha.... ha.... Uch.. mmh..

Dus...

Oud 24-11-2006, 20:41
Verwijderd
Ik ben vergeten of ik 't hier weleens gevraagd heb, maar volgens mij niet, dus - hoe zit het met tattoos boven op littekenweefsel? Wordt dat lelijk of komt het er uit te zien als op 'gewone' huid, met hooguit wat hoogteverschillen oid?
Oud 24-11-2006, 20:44
EvilConduct
EvilConduct is offline
De kans dat de inkt blijft zitten is best klein. Vooral lijnen zou ik er niet op zetten.

Het is per persoon verschillend. Ik ken lui waar het met een week weg was, bij anderen blijft het jaren goed.

Gewoon even met je ariest overleggen.
Oud 24-11-2006, 20:53
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 24-11-2006 @ 21:32 :
Je zou bijna 'oor' voor je schermnaam zetten.

HAHHAHAHAHAHA... Ha.... ha.... Uch.. mmh..

Dus...

goed gevonden

Oud 25-11-2006, 18:44
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
llell schreef op 24-11-2006 @ 19:44 :
[afbeelding]

[afbeelding]

links, mijn nieuwe kind: toen er nog geen lekkere bloedblaar achter zat.
NICE!!
Zelfde zo'n mooie combinatie gezien!
Staat je echt wel

Hoe groot is je lobe(s)?
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 25-11-2006, 20:16
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 25-11-2006 @ 19:44 :
NICE!!
Zelfde zo'n mooie combinatie gezien!
Staat je echt wel

Hoe groot is je lobe(s)?
de tunnels zijn 10mm, en ik ga denk niet meer veel groter.

die nieuwe zit nu op 2,4mm, en die wil ik op 5mm....eerst genezen, duurt zo lang
Oud 25-11-2006, 20:27
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
llell schreef op 24-11-2006 @ 19:44 :
[afbeelding]
Moooooooooi oor is dat
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 25-11-2006, 21:17
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
llell schreef op 25-11-2006 @ 21:16 :
de tunnels zijn 10mm, en ik ga denk niet meer veel groter.

die nieuwe zit nu op 2,4mm, en die wil ik op 5mm....eerst genezen, duurt zo lang
Hmm.. mooi hoor! Het staat je echt, ook je lobes

Over de genezing; ga je mss niet te snel met stretchen?
Want als je maat per maat doet, duurt het toch zeker niet langer als 1 a 2 weken voordat je verder kan.
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 26-11-2006, 10:54
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 25-11-2006 @ 22:17 :
Hmm.. mooi hoor! Het staat je echt, ook je lobes

Over de genezing; ga je mss niet te snel met stretchen?
Want als je maat per maat doet, duurt het toch zeker niet langer als 1 a 2 weken voordat je verder kan.
thanks

uiteindelijk wil ik m op 5mm, niet meteen de volgende keer. M'n conch stretch ik niet zelf trouwens, tunnels wel.
Oud 26-11-2006, 11:35
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
llell schreef op 26-11-2006 @ 11:54 :
thanks

uiteindelijk wil ik m op 5mm, niet meteen de volgende keer. M'n conch stretch ik niet zelf trouwens, tunnels wel.
Conch zou ik ook niet aanraden om zelf te doen

Maar nice!
je bent goed bezig!
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 27-11-2006, 14:47
tarja
tarja is offline
-> EvilConduct->

ik ben bij Tattoo Palace in Amsterdam geweest. naja, ik heb na 3 dagen toch maar ingesmeerd en nu ziet 't er wel allemaal goed uit maar toch bedankt! Ze zeiden dat Vaseline echt te vet is, dat de wond niet kan ademen (en dat je een schaafwond ook niet gaan insmeren met Vaseline).
Oud 27-11-2006, 15:02
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Krynn schreef op 22-11-2006 @ 20:45 :
Feuteu!
Ja eh heb ik niet want ik maak bijna nooit foto's van mezelf.
Gave nickname heb je wel trouwens .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 27-11-2006, 15:04
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
tarja schreef op 27-11-2006 @ 15:47 :
-> EvilConduct->

ik ben bij Tattoo Palace in Amsterdam geweest. naja, ik heb na 3 dagen toch maar ingesmeerd en nu ziet 't er wel allemaal goed uit maar toch bedankt! Ze zeiden dat Vaseline echt te vet is, dat de wond niet kan ademen (en dat je een schaafwond ook niet gaan insmeren met Vaseline).
Insmeren met bepanthen is echt .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 27-11-2006, 18:17
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
tarja schreef op 27-11-2006 @ 15:47 :
-> EvilConduct->

ik ben bij Tattoo Palace in Amsterdam geweest. naja, ik heb na 3 dagen toch maar ingesmeerd en nu ziet 't er wel allemaal goed uit maar toch bedankt! Ze zeiden dat Vaseline echt te vet is, dat de wond niet kan ademen (en dat je een schaafwond ook niet gaan insmeren met Vaseline).
Goed dat je het toch gedaan hebt. Vaseline heb ik zelf nooit gebruikt trouwens. Ik geloof dat al mijn vrienden ook altijd uierzalf gebruikt hebben.

Bedoelden ze misschien dat je hem niet moest wassen? Dat zou ik wel weer begrijpen.

Had je trouwens al een foto geplaatst?
Oud 27-11-2006, 19:41
Krynn
Krynn is offline
Ik dacht het verhaal al te herkennen...

Nee, hij (Ferry) zegt echt dat je een tattoo helemaal met rust moet laten na het zetten. Niet wassen, geen crèmes, beetje talkpoeder is alles wat mag volgens hem.

Ik heb daar zes jaar geleden schijt aan gehad. Na een dag ben ik er fijn dikke lagen Vaseline op gaan smeren. M'n voetje kwam anders de dag niet ongeschonden door. Dan maar even niet ademen, korsten zijn erger en het hele zooitje trok als de pest voordat ik begon te smeren.

Anyways.

De man zet prima tattoos...z'n nazorginstructie is alleen...apart
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 27-11-2006, 19:43
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 27-11-2006 @ 16:02 :
Ja eh heb ik niet want ik maak bijna nooit foto's van mezelf.
Gave nickname heb je wel trouwens .
GEEN excuus meneertje! We hoeven maar één lichaamsdeel te zien, dus hoe erg kan het wezen

En dank
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 27-11-2006, 21:40
mandarijn
Avatar van mandarijn
mandarijn is offline
Vraagje :
Ik heb een zwarte tattoo op mn rug en vorige week had ik er een puistje op, kan dat een lidteken worden?? :/
__________________
We should have each other to tea. We should have each other with cream.
Oud 27-11-2006, 23:01
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Krynn schreef op 27-11-2006 @ 20:43 :
GEEN excuus meneertje! We hoeven maar één lichaamsdeel te zien, dus hoe erg kan het wezen

En dank
hulde!

Niet zo miepen mannetje
Oud 28-11-2006, 15:18
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
mandarijn schreef op 27-11-2006 @ 22:40 :
Vraagje :
Ik heb een zwarte tattoo op mn rug en vorige week had ik er een puistje op, kan dat een lidteken worden?? :/
Als-ie al genezen is niet, dacht ik.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 28-11-2006, 22:08
Leineh.
Avatar van Leineh.
Leineh. is offline
voor de dag ermee Roelof! ik ben benieuwd
Oud 29-11-2006, 09:17
tarja
tarja is offline
Ja naja, ben dus ook maar na 3 dagen gaan smeren met bodylotion zonder parfum want hij zei dat dat het enige was dat erop mocht.

Naja, tis nu al 2 weken geleden dus kan er nu ook niks meer aan veranderen.
De korstjes zijn eraf, ziet er allemaal wel goed uit. Alleen zijn sommige stukker lichter dan andere (de tattoo is helemaal 'zwart').
Hoort dit zo of moet ik ff terug gaan? Het ziet er zeg maar uit alsof er op sommige stukken veel minder inkt ofzo zit..
Oud 29-11-2006, 10:28
Sooz
Avatar van Sooz
Sooz is offline
Citaat:
Krynn schreef op 27-11-2006 @ 20:43 :
één lichaamsdeel [/B]
en daar ben je toch zo goed in Roelof dus geen smoesjes.
__________________
You know. It's like.. technology against.. horses.
Oud 29-11-2006, 11:36
mandarijn
Avatar van mandarijn
mandarijn is offline
Citaat:
tarja schreef op 29-11-2006 @ 10:17 :
Ja naja, ben dus ook maar na 3 dagen gaan smeren met bodylotion zonder parfum want hij zei dat dat het enige was dat erop mocht.

Naja, tis nu al 2 weken geleden dus kan er nu ook niks meer aan veranderen.
De korstjes zijn eraf, ziet er allemaal wel goed uit. Alleen zijn sommige stukker lichter dan andere (de tattoo is helemaal 'zwart').
Hoort dit zo of moet ik ff terug gaan? Het ziet er zeg maar uit alsof er op sommige stukken veel minder inkt ofzo zit..
Dat had ik ook, dat het er op sommige plaatsen lichter was. Dus ik opgebeld, nieuwe afspraak gemaakt en laten bijkleuren. Dat was 2 á 3maanden na het zetten. Na een half jaar (na de zomer) vond ik 'm nog steeds heel licht, dus ik weer terug gegaan en 'm weer opnieuw laten inkleuren. Beide keren niks betaald.
Nu ben ik een jaar verder en vind 'm nog steeds heel licht, dus ik zit er over te denken om weer eens langs te gaan.
Hij lijkt echt grijs en niet zwart....
__________________
We should have each other to tea. We should have each other with cream.
Oud 29-11-2006, 13:00
tarja
tarja is offline
ja, tis nu pas 2 weken geleden dus misschien kan ik 't nu nog niet laten bijkleuren maja, maar een tattoo kan nooit echt zwart zijn, maar bij mij zijn sommige stukken toch donkerder dan andere stukken en dat kan echt niet! maja, hoop dat 't dan wel gratis is om te laten bijkleuren..
Oud 29-11-2006, 13:25
mandarijn
Avatar van mandarijn
mandarijn is offline
Citaat:
tarja schreef op 29-11-2006 @ 14:00 :
ja, tis nu pas 2 weken geleden dus misschien kan ik 't nu nog niet laten bijkleuren maja, maar een tattoo kan nooit echt zwart zijn, maar bij mij zijn sommige stukken toch donkerder dan andere stukken en dat kan echt niet! maja, hoop dat 't dan wel gratis is om te laten bijkleuren..
Bij mij zag je echt strepen erop zitten... :/
__________________
We should have each other to tea. We should have each other with cream.
Oud 29-11-2006, 13:48
tarja
tarja is offline
ja, ik heb twee lichte strepen door de tattoo heen ... komt 't wel goed
Oud 29-11-2006, 14:51
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
tarja schreef op 29-11-2006 @ 14:48 :
ja, ik heb twee lichte strepen door de tattoo heen ... komt 't wel goed
Ga gewoon terug voor het bij te laten kleuren.
Maak een afspraak of bel hem daarvoor.
Dan zal het zeker wel goed komen.
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 29-11-2006, 16:28
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Smeer je nog? Dat maakt het ook heel erg licht, maar dat trekt vanzelf weg.. Wacht eerst maar even tot het genezen is..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 02-12-2006, 19:53
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
tarja schreef op 29-11-2006 @ 14:00 :
ja, tis nu pas 2 weken geleden dus misschien kan ik 't nu nog niet laten bijkleuren maja, maar een tattoo kan nooit echt zwart zijn, maar bij mij zijn sommige stukken toch donkerder dan andere stukken en dat kan echt niet! maja, hoop dat 't dan wel gratis is om te laten bijkleuren..
Allereerst: wat Qamra zegt.

En dan:

Ik ben te lui om terug te lezen, dus: waar heb je 'm zitten? Ik heb er één op m'n enkel tegen het hielbot aan, en ik heb niet de illusie dat ik daar ooit een egaal gekleurde tattoo zal krijgen, veels te weinig vlees daar.

Maar als jij 'm op een doorsnee vlezige plek hebt zitten en er zitten nadat-ie helemaal genezen is kleurverschillen in het zwart...ja, bij laten kleuren. Kan gebeuren, iedereen geneest verschillend. Wel zo snel mogelijk teruggaan, of, als je een paar maanden niet in Amsterdam komt, de shop bellen en vragen of ze iets opschrijven of zoiets...bijkleuren hoort gratis te zijn maar ze moeten zich jou natuurlijk nog wel herinneren. Bijkleuren geeft verder geen problemen qua genezing, die is bijna hetzelfde als de eerste keer dat een huid getatoeëerd wordt, misschien ietsje sneller.

Komt dus wel goed joh

Oh en:
Krijgen we nog een foto?
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 04-12-2006, 03:15
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik maak em iig niet, dus het hangt er vanaf of er anderen foto's van mij maken .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 04-12-2006, 13:59
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
volgens mij staat die stiekem wel op zijn vampiregirls profile page..
__________________
hoi
Oud 04-12-2006, 18:19
tarja
tarja is offline
Hij zit op m'n rechterschouder. Maar ik had idd al bedacht dat ik binnenkort terugga om 't te laten bijkleuren; woon in amsterdam dus dat is niet zo'n probleem

foto wordt moeilijk

thx!
Oud 05-12-2006, 10:59
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Kun je een lippiercing ook direct met een ringetje laten zetten?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 05-12-2006, 11:14
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Roosje schreef op 05-12-2006 @ 11:59 :
Kun je een lippiercing ook direct met een ringetje laten zetten?
had ik wel.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 05-12-2006, 11:44
Lo_Siento
Avatar van Lo_Siento
Lo_Siento is offline
Hoop dat iemand mij kan helpen,

Heb nu mijn tragus piercing ongeveer 2,5 maand, en in het begin er niet echt last van. Nu begint dat ding sinds ongeveer 2 week echt fokking pijn te doen, lijkt ook net alsof mijn huid er overheen groeit. Heb gister even aan een vriendin laten zien en die zegt ook; het is net of de huid er overheen wil groeien maar dat kan niet dus groeit het zegmaar tegen de piercing aan. Beetje warrig verhaal geworden , maar is er iemand die enig idee heeft wat ik hier in mee moet? Er uithalen?

Alvast dank
__________________
Let that miracle happen
Oud 05-12-2006, 11:50
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Lange staafje halen..

Misschien groei je een bult.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 05-12-2006, 12:31
Magic1
Magic1 is offline
Idd.. niet uitdoen in ieder geval!
Dat zou jammer zijn!

Groter staafje nemen, of/en eens langsgaan bij je piercer!

Succes!
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 05-12-2006, 12:47
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Roosje schreef op 05-12-2006 @ 11:59 :
Kun je een lippiercing ook direct met een ringetje laten zetten?
Vaak zeggen ze dat het niet zo goed is omdat een ringetje veel beweeglijker is en dus moeilijker geneest.
Mijn ex heeft er zelf na 2 weken of zo een ringetje ingedaan en hij heeft echt een heel groot gat en het duurde ook heel lang tot het was genezen. Ik zou er gewoon een week of , of het best nog langer een knopje in houden maar dan wel bij het piercen doorgeven dat je er een ringetje in wil doen, dan piercen ze hem hoger.
__________________
.
Oud 05-12-2006, 13:17
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Lo_Siento schreef op 05-12-2006 @ 12:44 :
Hoop dat iemand mij kan helpen,

Heb nu mijn tragus piercing ongeveer 2,5 maand, en in het begin er niet echt last van. Nu begint dat ding sinds ongeveer 2 week echt fokking pijn te doen, lijkt ook net alsof mijn huid er overheen groeit. Heb gister even aan een vriendin laten zien en die zegt ook; het is net of de huid er overheen wil groeien maar dat kan niet dus groeit het zegmaar tegen de piercing aan. Beetje warrig verhaal geworden , maar is er iemand die enig idee heeft wat ik hier in mee moet? Er uithalen?

Alvast dank
Ik heb volgens mij iets dergelijks. Het is iig niet helemaal goed (piercing willen bij mij gewoon niet op die plek denk ik...). Maar als het goed is trekt die bult vanzelf weer weg, omdat het kraakbeen is stroomt er minder bloed door ofzo, waardoor het helingsproces langer duurt, dus gewoon wachten (zei de dokter).
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 05-12-2006, 14:37
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 05-12-2006 @ 13:47 :
Vaak zeggen ze dat het niet zo goed is omdat een ringetje veel beweeglijker is en dus moeilijker geneest.
Mijn ex heeft er zelf na 2 weken of zo een ringetje ingedaan en hij heeft echt een heel groot gat en het duurde ook heel lang tot het was genezen. Ik zou er gewoon een week of , of het best nog langer een knopje in houden maar dan wel bij het piercen doorgeven dat je er een ringetje in wil doen, dan piercen ze hem hoger.
Maar elke piercer zegt er weer wat anders over. Sommige vinden een ring beter want dan kun je de wond makkelijke schoonhouden, en er is meer ruimte voor een eventuele zwelling.
Oud 05-12-2006, 14:54
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
llell schreef op 05-12-2006 @ 15:37 :
Maar elke piercer zegt er weer wat anders over. Sommige vinden een ring beter want dan kun je de wond makkelijke schoonhouden, en er is meer ruimte voor een eventuele zwelling.
Ik zei ook "vaak".
En met een lange barbell is er meer ruimte voor een zwelling dan met een ring en kun je het ook goed schoonmaken.
Een ring draait natuurlijk wel alle kanten op en een staaf niet.
__________________
.
Oud 05-12-2006, 16:29
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik heb aan de ene kant een staafje gehad eerst en aan de andere kant meteen een ringetje. En t ringetje geneest een stuk langzamer.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06.