Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2011, 09:10
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Zwart rokje, zwart hemdje met kant langs de halslijn, felroze vestje met halflange mouwen, zwarte panty's en ballerina's. En wit-met-rose-bloemen oorbellen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Advertentie
Oud 25-05-2011, 10:46
roos93
roos93 is offline
Witte broek, lang groen shirt (deep mint of zo, staat op het prijskaartje), licht bruine brede riem erover.
Oud 25-05-2011, 16:48
Verwijderd
klnal roze topje en een korte broek met roze en zwart/grijs (het lijkt meer op een hotpant)
Oud 26-05-2011, 21:43
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Was de afgelopen dagen weer in de weer geweest om een te wijd tuniekjurkje van de H&M te veranderen in de taiile,, had ik twee stuks in de kleur wit gekocht in de sale voor 5 euro in maat M, maar valt als L. Een ervan heb ik inmiddels met zwarte textielverf grijs geverft.

Maar uiteindelijk had ik gisteren en zal ik morgen weer het volgende aanhebben.

Zwarte legging
Zwart topje
Over dat zwarte topje het witte tuniekjurkje dat onder wijder uitloopt en achter iets langer is.
Witte All Stars

Met deze combinatie van zwarte legging en veranderd jurkje zie ik er wel veel slanker en dunner uit dan ik al ben, maar het staat mij perfect, tijdens het shoppen in de stad liep een ouder echtpaar achter mij die dacht dat er een lange slanke vrouw voor hun loopte omdat ik mijn haar al ruim halflang heb en achter op mijn rug los draag. Kijk zulke reactie's vind ik nou leuk, zal een dezer dagen een foto plaatsen waar ik dit draag.
Oud 26-05-2011, 21:56
Verwijderd
Wil je graag een vrouw zijn/als een vrouw gezien worden dan?
Oud 27-05-2011, 01:43
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Wil je graag een vrouw zijn/als een vrouw gezien worden dan?
Ik wil graag als vrouw gezien en behandeld worden, accepteer dat ik man ben, maar ik accepteer geen mannenkleding, hooguit een spijkerbroek en enkele soorten schoenen die ook door vrouwen gedragen kunnen worden, maar probeer toch zoveel mogelijk ''vrouwelijk'' uit te zien zoals mijn haar lang laten groeien, gebruik een strak medicijnen regime voor mijn haar en mijn slank figuur op peil houden, verder scheer ik alle overtollige lichaamsbeharing weg (heb maar zeer lichte beharing).En in mijn karakter en omgang kom ik bij veel mensen meer vrouwelijk dan mannelijk over.

Als kind wilde ik al graag als een meisje uitzien, tijdens carnaval mocht ik mij verkleden als een soort prinsesje, met jurkje, pruik en een gebreid vestje over dat jurkje. De carnaval vond ik altijd een leuke periode dan leefde ik helemaal op, want dan mocht ik tenminste 4 tot 5 dagen met dat jurkje over straat lopen en naar de optochten kijken, de combinatie jurkje en gebreid vesje is mij tot op de dag van vandaag altijd bijgebleven en is dan ook een van mijn favoriete kledingcombinatie's, Als tiener trok ik wel eens stiekem kleren van mijn moeder aan en leefde ik helemaal op, een heel apart gevoel, het zelfde gelukkige gevoel wat ik al als jongen van 10 jaar had toen ik tijdens carnaval mij als meisje mocht verkleden.
Oud 27-05-2011, 10:15
honestsmile
honestsmile is offline
Citaat:
Ik wil graag als vrouw gezien en behandeld worden, accepteer dat ik man ben, maar ik accepteer geen mannenkleding, hooguit een spijkerbroek en enkele soorten schoenen die ook door vrouwen gedragen kunnen worden, maar probeer toch zoveel mogelijk ''vrouwelijk'' uit te zien zoals mijn haar lang laten groeien, gebruik een strak medicijnen regime voor mijn haar en mijn slank figuur op peil houden, verder scheer ik alle overtollige lichaamsbeharing weg (heb maar zeer lichte beharing).En in mijn karakter en omgang kom ik bij veel mensen meer vrouwelijk dan mannelijk over.

Als kind wilde ik al graag als een meisje uitzien, tijdens carnaval mocht ik mij verkleden als een soort prinsesje, met jurkje, pruik en een gebreid vestje over dat jurkje. De carnaval vond ik altijd een leuke periode dan leefde ik helemaal op, want dan mocht ik tenminste 4 tot 5 dagen met dat jurkje over straat lopen en naar de optochten kijken, de combinatie jurkje en gebreid vesje is mij tot op de dag van vandaag altijd bijgebleven en is dan ook een van mijn favoriete kledingcombinatie's, Als tiener trok ik wel eens stiekem kleren van mijn moeder aan en leefde ik helemaal op, een heel apart gevoel, het zelfde gelukkige gevoel wat ik al als jongen van 10 jaar had toen ik tijdens carnaval mij als meisje mocht verkleden.
Oke, maar voor langer haar hoef je toch geen medicijnen te slikken? Bij mannen groeit het haar toch ook gewoon door tot je het afknipt.
Oud 27-05-2011, 12:20
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Oke, maar voor langer haar hoef je toch geen medicijnen te slikken? Bij mannen groeit het haar toch ook gewoon door tot je het afknipt.
Het zijn geen echt medicijnen, maar voedingssuplimenten. Op de opmerking dat haar eindeloos blijft doorgroeien totdat je het afknipt gaat meestal niet op. Hoofdhaar bij mensen heeft maar een bepaalde groeicyclus (anagene fase) wat het doormaakt en langer wordt het haar niet. Bij mannen groeid haar ongeveer 2 tot 5 jaar, bij vrouwen van 2 tot 8 jaar. Maar er zijn uitzonderingen op de regel dat sommige mensen hun haar tot aan de heupen kunnen kriijgen, terwijl andere blij mogen zijn dat ze het op schouderlengte kunnen krijgen. Bij 60 tot 70 procent van de mannen speeld ook nog het probleem van haaruitval en kaalheid dat wordt veroorzaakt door het hormoon DHT, vrouwen hebben hier veel minder last van, ongeveer 20 tot 30 procent.
Oud 27-05-2011, 12:55
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Met deze combinatie van zwarte legging en veranderd jurkje zie ik er wel veel slanker en dunner uit dan ik al ben, maar het staat mij perfect, tijdens het shoppen in de stad liep een ouder echtpaar achter mij die dacht dat er een lange slanke vrouw voor hun loopte omdat ik mijn haar al ruim halflang heb en achter op mijn rug los draag. Kijk zulke reactie's vind ik nou leuk, zal een dezer dagen een foto plaatsen waar ik dit draag.
Ben benieuwd naar de foto
Oud 27-05-2011, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ik wil graag als vrouw gezien en behandeld worden, accepteer dat ik man ben, maar ik accepteer geen mannenkleding, hooguit een spijkerbroek en enkele soorten schoenen die ook door vrouwen gedragen kunnen worden, maar probeer toch zoveel mogelijk ''vrouwelijk'' uit te zien zoals mijn haar lang laten groeien, gebruik een strak medicijnen regime voor mijn haar en mijn slank figuur op peil houden, verder scheer ik alle overtollige lichaamsbeharing weg (heb maar zeer lichte beharing).En in mijn karakter en omgang kom ik bij veel mensen meer vrouwelijk dan mannelijk over.

Als kind wilde ik al graag als een meisje uitzien, tijdens carnaval mocht ik mij verkleden als een soort prinsesje, met jurkje, pruik en een gebreid vestje over dat jurkje. De carnaval vond ik altijd een leuke periode dan leefde ik helemaal op, want dan mocht ik tenminste 4 tot 5 dagen met dat jurkje over straat lopen en naar de optochten kijken, de combinatie jurkje en gebreid vesje is mij tot op de dag van vandaag altijd bijgebleven en is dan ook een van mijn favoriete kledingcombinatie's, Als tiener trok ik wel eens stiekem kleren van mijn moeder aan en leefde ik helemaal op, een heel apart gevoel, het zelfde gelukkige gevoel wat ik al als jongen van 10 jaar had toen ik tijdens carnaval mij als meisje mocht verkleden.
Ok!
Oud 27-05-2011, 23:55
honestsmile
honestsmile is offline
Citaat:
Het zijn geen echt medicijnen, maar voedingssuplimenten. Op de opmerking dat haar eindeloos blijft doorgroeien totdat je het afknipt gaat meestal niet op. Hoofdhaar bij mensen heeft maar een bepaalde groeicyclus (anagene fase) wat het doormaakt en langer wordt het haar niet. Bij mannen groeid haar ongeveer 2 tot 5 jaar, bij vrouwen van 2 tot 8 jaar. Maar er zijn uitzonderingen op de regel dat sommige mensen hun haar tot aan de heupen kunnen kriijgen, terwijl andere blij mogen zijn dat ze het op schouderlengte kunnen krijgen. Bij 60 tot 70 procent van de mannen speeld ook nog het probleem van haaruitval en kaalheid dat wordt veroorzaakt door het hormoon DHT, vrouwen hebben hier veel minder last van, ongeveer 20 tot 30 procent.
Oh kijk dat wist ik niet. Maar kaalheid treed toch over het algemeen pas op latere leeftijd op (ja ik weet er zijn uitzonderingen).
Oud 28-05-2011, 02:29
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Oh kijk dat wist ik niet. Maar kaalheid treed toch over het algemeen pas op latere leeftijd op (ja ik weet er zijn uitzonderingen).
Ik zou ze niet de kost willen geven hoeveel jonge mannen van pakweg 18 t/m 25 jaar al in het beginstadium zitten wat kaalheid beteft (Norwood II status) Te herkennen aan de inhammen en dunner wordende kruin (diffuus haar uitval)
Maar ook bij veel (jonge) vrouwen en zelfs bij veel meiden kan ik al vaak zien dat zij ook min of meer ''mannelijke'' kaalheid (Alopecia androgenetica) gaan ontwikkelen, als zo'n meisje haar haren strak bijelkaar gebonden heeft dan kan je het duidelijk zien bij de haarlijn, meestal hebben mensen met stijl vallend haar meer kans op haar uitval en/of kaalheid, dan mensen met iets dikker haar.
Oorzaken dat tegenwoordig steeds meer jonge mensen met haaruitval en kaalheid te maken krijgen ligt waarschijnlijk aan hun ongezonde leefstijl, stress (zeer grote oorzaak) en alcohol, roken en drugs gebruik. Ook slechte voeding (fastfood) is niet bevordelijk voor een gezonde haargroei.

Maargoed, dit is allemaal wat off topic. Als je meer wilt weten over hargoei en/of problemen die mensen hebben met hun haar, bezoek dan maar eens dit forum. Lees vooral maar eens het ''haar woordenboekje''

http://www.haarweb.nl/forum/index.php
Oud 28-05-2011, 12:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
(nep)all stars, zwarte skinny spijkerbroek, grijze tank top en grijs bolerootje. Wat ontzettend saai voor mijn doen!
Oud 28-05-2011, 16:48
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
(nep)all stars, zwarte skinny spijkerbroek, grijze tank top en grijs bolerootje. Wat ontzettend saai voor mijn doen!
Oh, zoiets had ik vandaag ook aan, maar dan met echte All Stars (ik heb ook veel neppe)

Bordeaux rode tuniek shirt.
Daarover heen een grijs wijder tuniek jurkje met lange mouwen en wijde hals, het bordeauxrode shirt komt hier iets onderuit.
Over dat grijze tuniek jurkje een heel wijd kort vallend (free size) fluwele zwarte top van het Nederlands design merk ''Hebbeding''.
Deze combinatie draag ik in laagjes over elkaar heen, zodat het ene shirt onder het andere uitkomt.
Zwarte skinny jeans.
Zwarte been warmers.
Echte zwarte leren All Stars.
Antraciet zwart sjaaltje.
Oud 28-05-2011, 22:14
Tobiboy
Avatar van Tobiboy
Tobiboy is offline
Open paars-wit geblokt overhemd met daaronder een v-hals T-shirt
Spijkerbroek en nikes
Oud 29-05-2011, 14:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Blauwe spijkerbroek, zwart hemdje met spaghettibandjes, donkerblauw shirt met witte strepen, boothals en lange mouwen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-05-2011, 21:52
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Zwarte legging, zwart shirt en zwarte taillerok. En zwarte hakjes natuurlijk! Ik lijk wel een gothic.
Oud 02-06-2011, 10:41
zuurstok
Avatar van zuurstok
zuurstok is offline
Alleen string ! (home alone)
Oud 02-06-2011, 15:14
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Zwart jurkje met diepe V-hals, wit ribhemdje eronder, zwart kralenarmbandje, zwart-met-zilveren spiraaloorbellen en m'n haar in een vlecht (want het kan weer! <3 ).
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 02-06-2011, 16:31
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Vandaag naar Maastricht geweest om wat te gaan shoppen, wat een heerlijke winkelstad is Maastricht, vooral de 3 filialen van de H&M zijn ruim vertegenwoorduigd in de collectie's. Maar ook vind ik het leuk om eens in de duurdere winkels zoals Mexx, Zara, Cora Kemperman rond te neuzen.
Heb zo'n beetje alle winkestraten en het Vrijthof doorgelopen, tevens was er bij het plein bij de grote H&M een soort rommelmarkt, waar ik veel leuke dingen zag. Maar mijn geld was niet toereikend om hier iets te kopen.


Had aan..

Turqoiskleurig wijd tuniekjurkje met zelf ingenaaide zwarte tailleband van H&M
Zwart topje eronder, ook van H&M
Zwart/wit gestreept kort gebreid vestje (zelf gebreid)
Zwarte legging
Witte All stars
Rode Kipling schoudertas met geel en blauw koordjes en fel geel aapje
Grote oorringen van 4 cm doorsnede

Kortom ik leefde vandaag weer helemaal op. Ja toch!
Oud 03-06-2011, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Vandaag naar Maastricht geweest om wat te gaan shoppen, wat een heerlijke winkelstad is Maastricht, vooral de 3 filialen van de H&M zijn ruim vertegenwoorduigd in de collectie's. Maar ook vind ik het leuk om eens in de duurdere winkels zoals Mexx, Zara, Cora Kemperman rond te neuzen.
Heb zo'n beetje alle winkestraten en het Vrijthof doorgelopen, tevens was er bij het plein bij de grote H&M een soort rommelmarkt, waar ik veel leuke dingen zag. Maar mijn geld was niet toereikend om hier iets te kopen.


Had aan..

Turqoiskleurig wijd tuniekjurkje met zelf ingenaaide zwarte tailleband van H&M
Zwart topje eronder, ook van H&M
Zwart/wit gestreept kort gebreid vestje (zelf gebreid)
Zwarte legging
Witte All stars
Rode Kipling schoudertas met geel en blauw koordjes en fel geel aapje
Grote oorringen van 4 cm doorsnede

Kortom ik leefde vandaag weer helemaal op. Ja toch!

ja he daar kom mi9nstens een keer per maand
Oud 03-06-2011, 13:00
Verwijderd
roze topje
hotpants
balarinas
zonnebril
zilveren ketting
ringen
Oud 03-06-2011, 13:16
roos93
roos93 is offline
Geel jurkje (licht geel, niet fel geel), donke bruine legging, donkerbruin hemdje, slippers.
Oud 03-06-2011, 13:54
zuurstok
Avatar van zuurstok
zuurstok is offline
Alleen string, lekker zonnen !
Oud 03-06-2011, 18:45
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Hoge skinny (vrij hoge taille, weet niet hoe dat heet)
Grijzig hemdje, in de broek
Fladder veste met zebraprint
Zwart-witte Vans
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 04-06-2011, 14:21
Hans Berger
Hans Berger is offline
Ik draag een broek gemaakt van bruine stof, met een bijbehorend grijs geitenwollen vest. Hieronder draag ik een latex hempje met een hangslot. Mijn slip is van satijn. Daaronder draag ik italiaanse neplederen maatschoenen met roze veters.
Oud 04-06-2011, 14:43
meisjeJ
meisjeJ is offline
jurkje aan, en net mijn te warme ballerina's uitgedaan
Oud 04-06-2011, 15:03
zuurstok
Avatar van zuurstok
zuurstok is offline
Zonnen dus alleen een string
Oud 05-06-2011, 10:39
Verwijderd
Rood/wit gestreept jurkje en paarse teenslippers.

Oud 05-06-2011, 11:39
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hé Cornel, ben je wel eens naar de grootste H&M van Amsterdam geweest, die op de Dam? Die heeft zes verdiepingen, iets voor jou?
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 05-06-2011, 16:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zwarte driekwartbroek met zakken, zwart hemdje met spaghettibandjes, limegroen t-shirtje met korte mouwen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-06-2011, 17:07
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Hé Cornel, ben je wel eens naar de grootste H&M van Amsterdam geweest, die op de Dam? Die heeft zes verdiepingen, iets voor jou?
Ben de afgelopen 10 jaar niet maar naar de hoofdstad geweest, maar indien ik in de nabije toekomt weer naar Amesterdam ga zal ik het grootste H&M filiaal zeker eens met een bezoekje vereren. Maar voor de rest van ik het winkelaanbod in de 4 grote steden het zelfde als wat je in de provinciesteden aantreft. Maastricht en Aken blijven voor mij en voor modefanaten toch de echte winkelsteden die voor mij gelukkig met het openbaar vervoer snel bereikbaar zijn.

Maargoed dit heb ik nu aan.

Foto is voor 5 minuten terug genomen en, dus vers van de pers.



Zwarte 3/4 legging (Bristol)
Witte linnen instappers die ik nu thuis uit heb gedaan (Bristol)
Wit dun katoenen tuniekjurke dat achter langer is en onder wijder uitloopt met wijde hals (H&M)
Zwart topje onder dat witte jurkje dat wijd uitloopt van onder (H&M)
Oorringen 2,5 cm doorsnede (V&D)
Rode Kipling schoudertas (Marktplaats)
Oud 05-06-2011, 17:16
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ben benieuwd naar de foto
Zie posting boven.
Oud 06-06-2011, 10:20
Verwijderd
Mijn nieuwste rok: Wit met oranje en felroze bollen of oranje met wit en felroze bollen of... nou ja. En een oranje topje. Oh ja en aangezien ik geen schoenen in die kleur heb, oker pumps.
Oud 06-06-2011, 16:26
Verwijderd
Je haar ziet er mooi uit Cornel, wat een volle bos
Oud 06-06-2011, 17:47
Verwijderd
mn nieuwate t-shirt met de perfecte tekst erop
mn oudste spijkerbroek van cars
sneakers afgetrapt
ring
ketting uit italie (pas nieuw met dank aan oma)
Oud 08-06-2011, 13:48
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ziet er goed uit Cornel, lekker bruin kleurtje ook. En mooi haar inderdaad, weet niet of je toevallig je hoofd bewoog of dat het van zichzelf zo mooi vol is, maar het staat je goed!
Oud 08-06-2011, 17:38
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ziet er goed uit Cornel, lekker bruin kleurtje ook. En mooi haar inderdaad, weet niet of je toevallig je hoofd bewoog of dat het van zichzelf zo mooi vol is, maar het staat je goed!
Bedankt voor het compliment., maar ik heb geen bruin kleurtje, eerder rood (ik verbrand snel in de zon) maar ik beweeg als ik een foto van mijzelf maak helemaal niet anders zou de foto wazig worden als je gaat bewegen tijdens het maken van een foto.

Mijn camera is voorzien van een zelfontspanner die ik van 2 tot 10 seconden vertraging kan instellen voordat de foto genomen worden, maar bewegen (met camera) tijdens een portet of foto is zeer af te raden ivm onscherp eindresultaat.

On topic.

Ben mij nu aan het omkleden om mijn avondwandeling te gaan maken in het bos, zal dan aan hebben

Zwarte wijde fluwelen broek
Zwarte beenwarmers
Lowa bergschoenen
Zwart tuniek jurkje
Over dat zwarte jurkje een groter wijd tuniek jurkje dat ik met een lange dunne (soort honden)riem draag om mijn taille
Zwart sjaaltje

Oja nog een paar maandjes dan kan ik mijn haar al beginnen op te steken, dan is het al langer. Nu gaat het net (nog) niet. Dan valt mijn haar echt heel vol en dik.
Oud 08-06-2011, 18:26
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Groene Vans
Lichte, tapered, jeans van Diesel
Zwart hemdje, h&m
Zwarte longsleeve van Tommy Hilfiger
Paarse hoodie I <3 NY (want koud)
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 08-06-2011, 20:17
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Spijkerrokje, rose vestje, daaronder een wit hemdje met een zwart hemdje er overheen, felrode nagellak, witte oorbellen met rose bloemen. En m'n haar in een vlecht.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 09-06-2011, 10:08
Verwijderd
Die rok met oranje/witte/roze bollen/tjes, wit topje, roze wikkeltopje. Schoenen moet ik nog kiezen.
Oud 09-06-2011, 15:34
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
grijs strak hemdje
lage baggy tapered jeans
converse weapons

saai, maar studiedagje!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 09-06-2011, 18:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Blauwe spijkerbroek, zwart hemdje met spaghettibandjes, lichtblauw blousje met witte streepjes en lange mouwen, legergroene gympies
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-06-2011, 19:33
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Spijkerbroek, wit shirt met lange mouwen, blauw-patroon tuniek en bruine laarzen.
Oud 09-06-2011, 19:37
Verwijderd
Mijn nieuwe jas

Oud 10-06-2011, 13:54
Verwijderd
Zwarte jeans, roze top met lange mouwen en een soort strik vooraan, roze schoenen met zwarte bolletjes, roze nagellak.
Oud 13-06-2011, 02:59
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Na een hele dag op Pinkpop geweest te zijn ben ik nu wel gaar, heb nu mijn huiskleren aan.

Foto is ongeveer 15 minuten genomen.

Paars wijd tuniekjurkje, dat een beetje oversized (te wijd is) maar wel heerlijk zacht en soepel zit.
Geel topje eronder
Groene fluwele wijde broek
Zachte zwarte gewatteerde Crocs

Oud 13-06-2011, 07:30
Verwijderd
nu mn pyamma. gister 3 op een aVOND

zwarte jurk voor latin te dansen, en dansschoen met hoge hak, bloem in haren. grijs jurkje met steentjes en vlindermouwen voor ballroom, oorbel met bloem

gewoon als ik niet hoefde te dansen, spijkerbroek , sneakers, t-shirt met die geribdelde mouwen (hoe heet dat) en bloem oorbel
Oud 14-06-2011, 23:27
Verwijderd
Grijze skinny jeans, zwart truitje tot net onder billen, driekwartmouw en vierkante kraag, leren enkellaarsjes met veters.

En ook nog gewoon bootcut spijkerbroek + gouden fluwelen truitje met halflange mouwen stiekem
Oud 14-06-2011, 23:50
Verwijderd
He Cornel, wil je geen pony laten knippen? Volgens mij kun je dat goed hebben, en het maakt je gezicht wat vrouwelijker, denk ik.

Ontopic: diverse kledingstukken, waaronder een broek, een shirt en enkele schoenen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Jonkvrouw, saai mij nu uw hand! #1398
Verwijderd
500 05-06-2011 22:45
Drugs & Alcohol IZSADC-topic en nu fatsoenlijk
Verwijderd
500 16-01-2006 22:32
Drugs & Alcohol Ha! Spammend, groots, nieuw, vers IZSADC-topiq!
Verwijderd
501 24-04-2005 15:38
Muziek Pats hier met je muziekcollectie
telluriet
216 05-09-2004 19:20
Muziek lyrics die niet kunnen gewoon..
Rioto
87 01-09-2002 19:58
Levensbeschouwing & Filosofie De Bijbel is veranderd.
Joël
182 13-06-2002 13:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45.