Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2002, 17:36
shania
shania is offline
Zoals je al ziet aan de titel ben ik pas Prozac (anti-depressivia) gaan slikken. Heeft dit als bijwerking dat je ogen heel droog aanvoelen, het zweet je uitbreekt, en je hartkloppingen in je armen voelt? (het kunnen ook tintelingen zijn) Ik ben ook echt ontzettend moe en duizelig maar dat is een normale bijwerking geloof ik. Ik voel gewoon echt mijn hart in mijn lichaam bonken en mijn ogen doen zeer als ik ze sluit of wijd open houdt.. Ik maak me eigenlijk best wel zorgen. Reacties zijn erg welkom!
__________________
Zij die niet vechten, zullen ten onder gaan in de strijd
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 23:39
Verwijderd
Ik neem aan dat je arts deze effecten wel met je heeft besproken mocht dit normaal zijn... staat het ook niet ergens op?
Ik zou in ieder geval direct naar de dokter gaan, want straks gebeurt er iets ofzo. Je weet 't nooit.

Suc6!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 00:58
rockyj
Avatar van rockyj
rockyj is offline
ik heb dat ook heel vaak maar ik gebruik geen medicijnen
__________________
Tsja, ik had natuurlijk ook wat anders kunnen typen
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 06:26
shania
shania is offline
Gelukkig ga ik morgen naar mijn medicijnenvoorschrijfer en dan kan ik het bespreken. Maar ik word er gewoon een beetje bang van omdat het met mijn hart te maken heeft en zoals al iemand schreef; je weet nooit! In ieder geval heel erg bedankt voor jullie reacties!
__________________
Zij die niet vechten, zullen ten onder gaan in de strijd
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 08:45
Verwijderd
hmmmz ik ging ff voor je kijken......damn wat een lijst bijwerkingen heeft dat spul zeg!
Maargoed, grote kans dat t een bijwerking van Prozac is. Ik heb zelf trouwens heel vaak dat ik m'n hart door m'n hele lijf voel bonken, en ik gebruik geen Prozac, duss tsja..

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 12:38
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
het zijn idd bijwerkingen an prozac...maar vaak worden ze wel minder..msg kan je der op een of andere manier niet tegen?
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.