Oud 08-09-2009, 18:22
ryan appel
ryan appel is offline
hallo iedereen

ik heb een vraag hoe kan je het beste spieren kweken in een zo kort mogelijke tijd en zonder ook maar een cent uit tegeven
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 19:27
Verwijderd
Door de spieren in de groep waar je massa wilt kweken te belasten. Sim-pel.

Zonder een cent uit te geven zul jij je moeten beperken tot opdrukken, situps en/of andere houtjetouwtje oplossingen met huis-, tuin- en keukenzooi. Then again; techniek is belangrijk en dat leer je niet maarzo even.

Moraal van het verhaal: schrijf je in bij 'n sportschool en vraag om een trainingsplan en begeleiding. Pas dan zul je al vrij snel serieus resultaat gaan zien. En vrees niet; je wordt niet raar aangekeken in de sportschool door grote brede patsers als jij daar met je kippenborstje binnen komt zetten.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 20:04
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
hallo iedereen

ik heb een vraag hoe kan je het beste spieren kweken in een zo kort mogelijke tijd en zonder ook maar een cent uit tegeven
Niet.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 20:52
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
je moet van dat spul in die reclame eten daar wordt je ook sterker van,

ik raad je trouwens ook proffesioneel advies aan en dan zelf aan de slag ofzo deed ik ook
__________________
sterke drank
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 14:22
PatoLoco
PatoLoco is offline
Zoek een speeltuin en bedenk manieren om elke spier in je lichaam te trainen op die toestellen. 't Is gratis en met je lichaamsgewicht kan je al heel wat bereiken Redelijk belachelijk maarja...

Er bestaan allerlei manieren om met objecten die je in't dagelijks leven vindt (stoelen, bomen, tafels, etc) krachtoefeningen te doen. Je kan natuurlijk ook beginnen opdrukken, situps doen, opdrukken vanuit handstand, etc.

Uiteindelijk zal je echter'n soort van plateau bereiken aangezien de zwaarte van je oefeningen beperkt is door je eigen lichaamsgewicht. Dan kan je natuurlijk wel zware voorwerpen aan jezelf vastmaken tijdens't optrekken enzo maar dan begint't echt al'n heel geknutsel te worden natuurlijk

Als je wel iets van geld wilt uitgeven maar niet voor fitness ofzo wilt betalen, kan je een set dumbells/barbell/... kopen met verstelbare gewichten. De kosten zijn redelijk beperkt en als je een beetje kwaliteit koopt, gaan ze eigenlijk bijna nooit kapot.

Het gaat dus in principe wel maar het is vaak redelijk hard klungelen
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 16:36
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Man, doe niet zo cheap. Neem een abbo bij de sportschool, bij de meesten kan je al voor 30 euro per maand onbeperkt sporten. Kan je alle gewichten gebruiken die ze hebben.

En "spieren kweken" (je hebt ze al, je kweekt ze niet) staat of valt bij goede voeding. Ga je dus eerst maar eens inlezen in plaats van dit soort belachelijke vragen te stellen.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Zoek een speeltuin en bedenk manieren om elke spier in je lichaam te trainen op die toestellen. 't Is gratis en met je lichaamsgewicht kan je al heel wat bereiken Redelijk belachelijk maarja...

Er bestaan allerlei manieren om met objecten die je in't dagelijks leven vindt (stoelen, bomen, tafels, etc) krachtoefeningen te doen. Je kan natuurlijk ook beginnen opdrukken, situps doen, opdrukken vanuit handstand, etc.

Uiteindelijk zal je echter'n soort van plateau bereiken aangezien de zwaarte van je oefeningen beperkt is door je eigen lichaamsgewicht. Dan kan je natuurlijk wel zware voorwerpen aan jezelf vastmaken tijdens't optrekken enzo maar dan begint't echt al'n heel geknutsel te worden natuurlijk

Als je wel iets van geld wilt uitgeven maar niet voor fitness ofzo wilt betalen, kan je een set dumbells/barbell/... kopen met verstelbare gewichten. De kosten zijn redelijk beperkt en als je een beetje kwaliteit koopt, gaan ze eigenlijk bijna nooit kapot.

Het gaat dus in principe wel maar het is vaak redelijk hard klungelen
Probeer jij maar eens je beenspieren te trainen met dumbells -- ik neem aan dat TS wel een beetje verhouding in z'n lichaam wil houden namelijk

Hij moet gewoon naar 'n sportschool gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 20:58
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Probeer jij maar eens je beenspieren te trainen met dumbells -- ik neem aan dat TS wel een beetje verhouding in z'n lichaam wil houden namelijk

Hij moet gewoon naar 'n sportschool gaan.
Pak maar dumbells van 30-50 kg per stuk en ga maar eens lunges doen.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 21:14
Verwijderd
Ehm, in de eerste plaats wil-ie niets uitgeven (dus geen 30kg aan dumbells) en in de tweede plaats: lunges moet je technisch goed uitvoeren.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 21:21
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Jij bent degene die over dumbells begon.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 21:46
PatoLoco
PatoLoco is offline
Mnee, ik begon over dumbells

Maar hij zei inderdaad wel dat je met dumbells geen beenspieren kan kweken...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 22:02
Verwijderd
Nou ja, ik formuleerde het inderdaad onhandig.. Mijn oprechte excuses
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 22:09
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Ik ben het ermee eens dat squatten de beste manier is om monsterpoten te kweken.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 22:18
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Als je armspieren wilt moet je met 'n flinke stapel boeken een flink aantal keren de trap op en af lopen. Heeft ook wel eens nut.

ps. Ook goed voor je dijen en kuiten (i)
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 23:30
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Als je armspieren wilt moet je met 'n flinke stapel boeken een flink aantal keren de trap op en af lopen. Heeft ook wel eens nut.

ps. Ook goed voor je dijen en kuiten (i)
Als zijn armen ook maar één centimeter in omvang toenemen door met een stapel boeken trappen op en af te lopen, vreet ik het komende jaar alleen nog maar barbells.

Armspieren:

Dumbell curls
Hammer curls
Preacher curls
Concentration Curls

Onderarmen:

Wrist curls over bench (of over je knie, dat is gratis)
Reverse preacher curls

Eet goed en kloot er wat mee aan.
__________________
Guilty of being white.

Laatst gewijzigd op 10-09-2009 om 23:35.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 16:33
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Citaat:
Als zijn armen ook maar één centimeter in omvang toenemen door met een stapel boeken trappen op en af te lopen, vreet ik het komende jaar alleen nog maar barbells.
Als je je armen gestrekt voor je uithoudt met 'n stapel boeken erop, zeker weten dat je daar spieren van krijgt. Dus, begin maar met eten
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 17:30
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Als je je armen gestrekt voor je uithoudt met 'n stapel boeken erop, zeker weten dat je daar spieren van krijgt. Dus, begin maar met eten
Het is een leuke cardio-oefening, en daar is alles mee gezegd. Als de stapel boeken zwaar genoeg is krijg je misschien nog wel beenspieren ook. Maar je krijgt er net zoveel armspieren van als met crunches.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 19:11
FitnezzMaster
FitnezzMaster is offline
Wat veel mensen fout doen is, dat ze fitness en sporten verplaatsen of uitstellen om leuke dingen te gaan doen. Als je zeker weet dat je dit wilt dan moet je er 100 Procent voor Gaan!!!!(heb ik ook gedaan)!!!!
Begin is altijd moeilijk. Als je vriendelijk doet bij zware patsers dan gaan ze je helpen en je moet zelf ook om tips vragen. Ik train nu 5 dagen in de week en vind het ook eens leuk om nieuwkomertjes te helpen!
Trouwens, je moet ook veel eiwitten eten en goed je eten combineren met het fitnessen.
Check ook eens op www.fitnessforum.nl

PS. Het is lastig om geen geld uit te geven, want een sportschool zal toch echt wel wat kosten! maar je krijgt resulaten!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 19:24
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Na vier maanden trainen noem je jezelf FitnezzMaster? ^^
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 13:25
FitnezzMaster
FitnezzMaster is offline
ik doe al 4 jaar, maar nu 4 maanden intensief!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 17:50
QuadraX?
QuadraX? is offline
Beste is gwn situps en pompen.. In het begin is het even lastig maar na een tijdje zal je het wel gewoon worden.
Ik had het ook de eerste 2 maand.. Na 20x pompen was ik het beu.. maar doorzetten
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 18:02
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Beste is gwn situps en pompen.. In het begin is het even lastig maar na een tijdje zal je het wel gewoon worden.
Ik had het ook de eerste 2 maand.. Na 20x pompen was ik het beu.. maar doorzetten
omg XD
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 16:54
QuadraX?
QuadraX? is offline
Lol Mobius, die avatar van jou is wel overdreven he Vind ik zelf lelijk zoiets
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 09:16
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Lol Mobius, die avatar van jou is wel overdreven he Vind ik zelf lelijk zoiets
Dhr. Voros vindt jou hoogstwaarschijnlijk ook erg lelijk.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 10:07
Rationeel
Rationeel is offline
:'-)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 23:32
koolmeesy
koolmeesy is offline
ey jo kom op vrolijk blijven
anders ben je meer aan het klote met typen dan te trainen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 23:53
koolmeesy
koolmeesy is offline
maar sommige hier (mensen onder de 16 zoals ik )
mogen nog genees naar fitness niet dat ik weet inieder geval
dus ik moet nog 1 jaar wachten
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 13:18
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
maar sommige hier (mensen onder de 16 zoals ik )
mogen nog genees naar fitness niet dat ik weet inieder geval
dus ik moet nog 1 jaar wachten
het is idd niet zo goed om heel jong te beginnen met fitnessen of iig met krachttraining. We weten alleen niet hoe oud de TS is, dus we zijn er maar vanuit gegaan dat hij wel oud genoeg is.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 13:31
RupertTM
Avatar van RupertTM
RupertTM is offline
Zware krachttraining op jonge leeftijd belemmert de groei. Wil je toch echt krachttraining doen, zorg er dan voor dat de begeleiding goed is, doe veel herhalingen met relatief weinig gewicht.

Om eventjes op de TS terug te komen. Zo snel mogelijk spieren kweken kan. Maar snel zal het niet zijn. Laten we zeggen dat je pas echt resultaat zult gaan zijn na ongeveer 6 maanden goede en uitgebalanceerde voeding, een strak trainingsschema en voldoende rust. Hou maar 6 maanden aan dan kan het altijd meevallen. Dat wil niet zeggen dat je dan je gewenste lichaam hebt. Ik ben nu 2 jaar bezig en begin nu pas echt tevreden te worden.

En sportschool zal het helaas wel worden. Of je moet thuis een bankje, squatrack, stang en voor jou ongeveer 80 kilo aan schijven hebben. Mocht je trouwens een van de twee kiezen kun je mij gerust een pm sturen als je vragen hebt.

Succes!
__________________
When she walked in dressed in black, I had a heartattack!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 15:51
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Het kan helemaal geen kwaad om op jonge leeftijd te beginnen met krachttraining en dat het de groei belemmert is een van oudste fabeltjes ooit.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 18:49
RupertTM
Avatar van RupertTM
RupertTM is offline
Citaat:
Het kan helemaal geen kwaad om op jonge leeftijd te beginnen met krachttraining en dat het de groei belemmert is een van oudste fabeltjes ooit.

Hierin heb je deels gelijk. De meeste jongens die krachttraining doen trainen bij lange na nog niet zwaar genoeg om de groei te belemmeren. Maar wetenschappelijk gezien kan het inderdaad leiden tot een belemmerde groei. Dit is praktisch alleen niet te bereiken. Dus vanuit praktisch oogpunt geef ik je gelijk.

Waar hij vooral mee op moet passen is dat hij de oefeningen wel goed uitvoert. Dat zie je vooral mis gaan bij jongens die voor het eerst trainen.
__________________
When she walked in dressed in black, I had a heartattack!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 19:38
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Hierin heb je deels gelijk. De meeste jongens die krachttraining doen trainen bij lange na nog niet zwaar genoeg om de groei te belemmeren. Maar wetenschappelijk gezien kan het inderdaad leiden tot een belemmerde groei. Dit is praktisch alleen niet te bereiken. Dus vanuit praktisch oogpunt geef ik je gelijk.

Waar hij vooral mee op moet passen is dat hij de oefeningen wel goed uitvoert. Dat zie je vooral mis gaan bij jongens die voor het eerst trainen.
NEE wetenschappelijk gezien kan het NIET leiden tot een beperkte groei.

En als je het tegendeel beweert wil dat wetenschappelijk onderzoek wel eens zien
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 22:37
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Zware krachttraining op jonge leeftijd belemmert de groei. Wil je toch echt krachttraining doen, zorg er dan voor dat de begeleiding goed is, doe veel herhalingen met relatief weinig gewicht.
Met alle respect, maar mijn BS-meter sloeg dusdanig op hol dat ik een reparateur moest bellen.
__________________
Guilty of being white.

Laatst gewijzigd op 22-09-2009 om 08:51.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 23:00
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Met alle respect, maar mijn BS-meter sloeg dusdanig op hol dat ik een reparateur moest bellen.
Zinnig of iig lief reageren, of anders niet graag.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 08:52
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Zinnig of iig lief reageren, of anders niet graag.
Mijn excuses, maar schadelijke comments dienen direct in de kiem gesmoord te worden.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Als je je armen gestrekt voor je uithoudt met 'n stapel boeken erop, zeker weten dat je daar spieren van krijgt. Dus, begin maar met eten
Je hebt (kort door de bocht) twee soorten spiervezels: witte, die voor het uithoudingsvermogen zorgen, en rode, die voor de explosieve kracht zorgen. De witte spiervezels zijn nog geen 5 % van een gemiddelde spier en hoeven maar weinig in volume toe te nemen om voor meer uithoudingsvermogen te zorgen. De rode maken dus het grootste deel uit en de explosieve kracht van een spier is daardoor vrijwel evenredig aan het volume van de spier, terwijl het uithoudingsvermogen vrijwel geen invloed heeft.
Als je regelmatig langdurig een stapel boeken optilt, train je daarmee het uithoudingsvermogen van je spieren en dus de witte vezels. Dat is wel nuttig in het dagelijks leven, maar je krijgt er dus geen grotere spieren van.
Om grotere spieren te krijgen zou je de rode vezels moeten trainen, met explosieve krachtuitoefeningen, bv. een doos met daarin 20 kg boeken meerdere malen optillen en boven je hoofd tillen. Maar een halter met datzelfde massa is natuurlijk van een veel handzamer vorm en formaat. En goedkoper dan 20 kg boeken .
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 19:06
RupertTM
Avatar van RupertTM
RupertTM is offline
Citaat:
Mijn excuses, maar schadelijke comments dienen direct in de kiem gesmoord te worden.
Ik heb het nog eventjes na gekeken en tot mijn grote schrik moet ik je helaas gelijk geven!

Mijn excuses, heb een jaar of 2 een behoorlijk overtuigende verklaring gelezen dat bijvoorbeeld een Deadlift op 250 kilo of meer bij een groeiend persoon de groeikoppen aan de boven- en onderkant van het bot zou beschadigen. Dat is inmiddels helaas zwaar achterhaald. Heb me er sinds die tijd ook niet zo heel veel mee bezig gehouden. De komende tijd zal ik laten blijken dat ik toch wel kennis van zaken heb!
__________________
When she walked in dressed in black, I had a heartattack!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 08:25
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Misschien verwar je je informatie met informatie over het gebruiken van AAS. Hardcore gebruik van roids kan inderdaad schadelijk zijn voor mensen die nog niet volgroeid zijn, vandaar dat altijd wordt aangeraden te wachten tot je minimaal 21 jaar bent voordat je eraan begint.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2021, 00:27
Melanie van B
Melanie van B is offline
Citaat:
hallo iedereen

ik heb een vraag hoe kan je het beste spieren kweken in een zo kort mogelijke tijd en zonder ook maar een cent uit tegeven
Hoi,
Ik heb vanochtend dit bericht via de website hieronder gezien. Je kunt een je eigen gratis voedingsschema maken. Volgens mij hebben ze ook nog tips over spiermassa opbouwen.
https://thehungryelite.com/blogs/fit...or-spieropbouw
Met citaat reageren
Oud 29-12-2021, 00:58
NietShrek
NietShrek is offline
Citaat:
Hoi,
Ik heb vanochtend dit bericht via de website hieronder gezien. Je kunt een je eigen gratis voedingsschema maken. Volgens mij hebben ze ook nog tips over spiermassa opbouwen.
https://thehungryelite.com/blogs/fit...or-spieropbouw
Bro. de laatste reactie was meer dan 12 jaar geleden, hoeft dus niet op gereageed te worden. ik denk dat deze gast nu echt als minstens 25 is ofzo.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2021, 03:33
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Zegt hij, een maand later reagerend
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2021, 09:29
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Lol
Met citaat reageren
Oud 01-03-2022, 18:59
JoBro7204
JoBro7204 is offline
Lekker belangrijk zeg. Wil jij de buitenwereld een positiever beeld presenteren om zo je eigenwaarde op te poetsen? Want wie je bent zit tussen 2 oren en die maken uiteindelijk wie jij bent en wat het wordt. En daar heeft je imago die je laat zien niet mee van doen.Jij bent niet ineens een ander en beter versie van jezelf door de buitenkant te camoufleren. Wat meiden doen met veel poedertjes en zalfjes en kleurtjes daar doen mannen dat door in een grote patser wagen te gaan rijden, zich fysiek op te pompen en haantjes gedrag etc. Maar dat mannetje daar in je hoofd verander je er echt niet mee. En dat wat jij wil is gewoon niet mogelijk zonder onnatuurlijke methodes. Wie breed wil worden zal heel veelenergie over een hele lange tijd ,moeten investeren in dat doel. Jij wil het morgen al os eigenlijk gisteren. So, get your chems and grow. En wordt snel impotent, arm en geen enkel positief resultaat al lange termijn. Waarom niet gewoon gezond, bewust leven en accepteren dat je bent wie je bent en dat ieder mens mooi is op zijn of haar eigen manier, jij dus ook. En die schoonheid zit in je en moet je niet camoufleren want waarom moet je iets verhullen door het aanzicht te veranderen? Dat antwoord heb je ergens zelf best, doe daar wat mee en denk wel zeker te weten dat dat een beter lange termijn effect heeft dan jezelfte verhullen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Te dun, wil gespierd
Verwijderd
22 26-09-2016 00:24
Lichaam & Gezondheid Spieren
Heys
3 27-04-2016 08:44
Lichaam & Gezondheid Spieren Kweken
Juda[NL]
36 26-11-2005 23:28
Lichaam & Gezondheid Aankomen/spieren kweken/thuis
Pompompom
6 05-01-2003 23:21
Lichaam & Gezondheid Spieren kweken!!!!
Cameo
1 21-04-2002 12:12
Lichaam & Gezondheid Spieren kweken...
MisterImpossible
25 15-04-2002 21:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20.