Oud 08-11-2016, 21:09
Applbolm
Applbolm is offline
Hallo allemaal

Ik heb over 2 weken ofzo een Proefwerk Duits met veel woorden en zinnen en grammatica. De grammatica ken ik eigenlijk wel maar woorden en zinnen moet ik nog leren.
Mijn vragen:


1. Hoe ver voor de toets moet ik beginnen met leren?

2. Hoe kan ik de woorden op een goede manier leren zodat ik de woorden al een beetje ken en voor de rest kan leren met WRTS?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2016, 16:29
Martinnnn
Avatar van Martinnnn
Martinnnn is offline
Als je alleen Duits hebt kan je rustig een paar dagen van te voren beginnen, ligt er een beetje aan hoe goed je met talen bent. Ik begon meestal 3 dagen van te voren, eerst rustig doorlezen en een keertje overschrijven. Zo heb je ze een keertje gezien en heb je niet gelijk alles fout in WRTS.

Bovendien werkte WRTS voor mij goed, want je ziet gelijk waar je zwarte gaten liggen.
__________________
We were born to be real, not to be perfect.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2016, 13:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is minder stressvol om al vroeg te beginnen met leren, en dan geen hele dagen maar twee uurtjes hooguit, met pauze. Dan blijft het beter hangen, ook na de toets. Je zult het voor volgende toetsen ook nodig hebben namelijk!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2016, 14:41
Verwijderd
ik leer altijd met Quizlet top website eerst moet je met flashcards alles doorlezen en je kan de woorden die je nog niet weet een markeren met een sterretje. dan ga je de woorden leren dus de programma zegt een woord dan moet jij de betekenis schrijven of andersom. dan heb je een toets en daarna kan je nog spelletjes spellen waar je snel moet antwoorden
Met citaat reageren
Oud 11-11-2016, 15:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik leer altijd met Quizlet top website eerst moet je met flashcards alles doorlezen en je kan de woorden die je nog niet weet een markeren met een sterretje. dan ga je de woorden leren dus de programma zegt een woord dan moet jij de betekenis schrijven of andersom. dan heb je een toets en daarna kan je nog spelletjes spellen waar je snel moet antwoorden
Dat klinkt goed! Kun je zelf je materiaal invoeren of is dat er gewoon voor een bepaald aantal vakken?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2016, 21:39
Applbolm
Applbolm is offline
Citaat:
Het is minder stressvol om al vroeg te beginnen met leren, en dan geen hele dagen maar twee uurtjes hooguit, met pauze. Dan blijft het beter hangen, ook na de toets. Je zult het voor volgende toetsen ook nodig hebben namelijk!
Dus hoelang ongeveer van te voren
Met citaat reageren
Oud 15-11-2016, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt goed! Kun je zelf je materiaal invoeren of is dat er gewoon voor een bepaald aantal vakken?
Je kan zelf alles invoeren je kan natuurlijk wel zoeken of je een woorden lijst in staat die je zoekt
Met citaat reageren
Oud 15-11-2016, 13:13
Martinnnn
Avatar van Martinnnn
Martinnnn is offline
Zelf invoeren is goed, zo weet je zeker dat je het goed invult. Tevens lees je ook de stof nog eens door
__________________
We were born to be real, not to be perfect.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2016, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Zelf invoeren is goed, zo weet je zeker dat je het goed invult. Tevens lees je ook de stof nog eens door
zeker en door te schrijven/ typen onthoud je dingen ook beter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Duits Leren voor SO en Proefwerken
teddybeer1999
22 23-01-2013 19:03
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Duits zinnen
monaa
7 15-01-2013 13:45
Psychologie In het duits denken
napoleonzuurtje
26 25-01-2010 13:51
Algemene schoolzaken je eindrapport
Keyser Saus
167 13-07-2003 23:35
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Duits: Einbahnstrase
pcm
0 07-05-2003 20:17
Algemene schoolzaken hoogbegaafd en school.
Belladonna
61 12-01-2003 21:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15.