Oud 31-12-2013, 23:08
anoymous
anoymous is offline
Strictly Secret.

Het is een complex gevoel dat je je hele leven achter je aan waait.
Soms heb ik het gevoel dat alles draait
Het is een hypnose die aan je knaait

Tegenwoordig is alles wat je om je heen ziet onbetrouwbaar
Maar de echte vijanden die componseren onze state of mind maar is het daadwerkelijk waar
Ligt het aan mij of klopt tegenwoordig de realiteit wel?
Ik weet niet wat het is
Het lijkt of ik een van de puzzelstukken in deze nieuwe wereld mis
Nobody to trust dat luid als een gezegde
Zelfs spreekworden worden verspreid
Ik weet niet of het allemaal toeval is maar het is in ieder geval heel uitgebreid
Zelfs spreekwoorden worden speciaal voor ons voorbereid om ons het woord van deze kwaadaardigheid te zeggen
Zij hebben de touwtjes in handen en vertellen jou dat je moet beleggen.
Door middel van alles wat jou hedendaags afhankelijk maakt.

Word ik een ondernemer. Ja dat is een mooie droom. Maar volg je eigen passie en compassie voor je mede mens
Speel het spelletje slim mee ten slotte ben je toch een klein takje van de wereldboom.
Zie goed van het slechte.
Je zou denken dat ik denk in zwart en wit
Maar waar het hier het meeste om draait is dat ik dit niet permit
Heb je nooit het gevoel gehad had dat de hele samenleving word gemanipuleerd
En dat het hele woord uniek nooit meer zou worden beoefend en uitgeprobeerd
Want het zielige ervan is we leven in een wereld waar iedereen op elkaar let
En als ik 2 jaar in een grot zou leven dan zou ik pas zien dat ik ben gered
Eventjes maar van de samenleving zichzelf
Het moraal hiervan: mensen zien elkaar niet staan alleen maar hoe ze van de buitenkant uitstralen
Niks gaat meer om innerlijk dat is balen..
Mensen worden net kopieermachines ze blijven elk kalenderjaar zich aanpassen tot ze er bij passen
Is dit echt het doel van het leven?

De echte meesters die ons in controlle hebben die weten wat het doel van het leven is.
En dat is macht over mensen hebben. Albert pike heeft een boekgeschreven in 1871 met 3 voorspellingen daarin vermeld. 2 daarvan zijn uitgekomen 1 daarvan is nu in uitvoering als het goed is.
1 daarvan was de eerste wereld oorlog creeren. Mensen denken dat het een oorlog is met oorzaak en aanleiding gevolgen, wat je word geleerd door educatie
De educatie maakt ons wijs dat wat daarin staat volledig waar is en dat alles er in word vermeld. Maar veel hiervan is verborgen. Ik heb het hier vooral over de geschiedenis en over hoe de samenleving je verwacht om te zijn. Want
wetenschap blijft wetenschap hetzelfde geld voor talen, aardrijkskunde etc. Om achter de waarheid te komen moet je verder lezen

De eerste wereld oorlog werd door de New World Order als een plan beschouwd om de russische tiranen uit te schakelen. De aanleding van de 1e wereld oorlog was omdat de Amerikaanse regering met opzet een cruiseschip naar war zone bracht e
en Duitsers hadden het schip vervolgens getorpodeerd, maar wat verwacht je anders?
En als eindresultaat je ziet na de 1e wereld oorlog zijn de tiraanse mensen uitgeroeid, En Rusland en Duitsland worden beide geholpen
Door amerika. Maar hoezo zou Amerika iemand helpen. Amerikanen staan tenslotte bekend als mensen met een gierig en egocentrisch karakter. Nou dat is omdat het een strategische zet is geweest dat de Freemasons van plan was het was het plan
van de New World Order. Misschien heb je over de New world order gehoord of niet. Misschien heb je er zelfs van Bush gehoord. De 2 bush presidenten hebben het allebei gehad over the New World Order in interviews met de pers.
Dat kwam zelden voor omdat ze het zo veel mogelijk op de achtegrond wilde houden. Maar dus dan had je 2 scenarios. Amerika wilde de tiranen uitroeien, maar de oorlog was ook een goudmijn voor amerika en zijn industrie etc.
Dus wat zij hebben gedaan is als volgt. Door de brutale oorlog en met een hoog herstelbetalingen die daarvan krijgen. Moeten ze wel geld lenen van de groot amerikaanse banken zoals de Federal Reserve indertijd. De federal Reserve word
beheerd door Freemasons. Dus de regering had stap 1 van zijn grote masterplan voldaan.

De volgende stap was om grote rijken in europa afhankelijk van Amerika te maken. Dus de Great British Empire, Frankrijk.
De aanleiding van deze oorlog was weer hetzelfde principe. Roosevelt was aan de macht ( freemason ) en weken voor de aanval op Pearl Harbor
kregen ze berichten van Japan zelf en ook via satelieten werden ze gesignaleerd. Dus hij was op de hoogte dat Japan onderweg was.
Uiteindelijk is het een slimme zet geweest om het volk te stimuleren te participeren aan de oorlog.
Dus Pearl Harbour werd kapot gebombardeerd met in totaal ongeveer 3300 doden.
Wat ik hieraan wil toevoegen is dat Hitler een freemason was. En hij heeft zich uiteindelijk tegen de groep verzet en heeft met opzet joden en 600000 freemasons naar concentratie kampen gestuurd.
De rede waarom hij joden wilde sturen naar concentratie kampen was omdat hij wist dat zij een van de kernrollen speelde in de NWO want het plan dat Albert Pike beschreef over de 2e wereld oorlog is dat na de 2e wereld oorlog ze massaal
van amerikaanse banken moesten lenen en dat na de oorlog israel een zionistische staat werd voor de joden. Dus als dit echt allemaal waar is dan was Hitler in principe de Good Guy..
En Winston Churchill was ook een freemason en heeft hoogstwaarschijnlijk ook een belangerijke factor hierin gespeeld.

Hitler had eigenlijk hele goeie ideeen om de wereld te veranderen hij had eigenlijk hetzelfde idee wat Amerika heeft maar daar het tegenovergestelde van en daarom kon Amerika dat absoluut niet toleren
Want Hitler wilde een wereld dominatie maken samen met Japan
Duitsland werd europa afrika en Japan kreeg Azie. En als dat er van gekomen was was de volgende stap ook Amerika geweest.
En hij wilde van Berlijn een grote heilige stad maken. En jongens met blond haar en blauwe ogen.

Amerika daartegenover wilt dat de hele samenleving gebasseerd is op entertaiment dat brengt ons op de tegenstelling Good and Evil
Want wat je nu in Amerika ziet met puppets zoals: Wiz Khalifa, Miley Cyrus, Lady Gaga, Justin Bieber en ga zo maar door
Is om jou in je leven te beinvloeden de volgende generatie vooral.
Met als normen en waarden: Sex Drugs Alcohol and Money!
En ik zie het al om me heen gebeuren dat de meeste mensen alleen maar streven naar zulke dingen
Niet meer naar de kleine dingen in leven als je begrijpt wat ik bedoel.
En dat zou toch niet zomaar komen want het lijkt net een hele grote mindmap die is gebasseerd op een propaganda die mensen wilt hypnoseren
Zijn jullie vergeten dat de old folks ons altijd vertelde dat de tv en de grote steden de eind van tijden zouden worden. Dat is best bekend en daar weet bijna iedereen wel van af.
En nu zijn we er allemaal tevreden mee met als hoe het is terwijl we in een totalitaristische staat wonen.

Hersenspoeling is het! Dat werd vroeger met pop muziek ook gedaan
Of in de tijd dat Los Angeles nooit slechte publiciteit mocht krijgen en heel amerika een beeld kreegt dat het het ideale land is ' The American Dream '
En nu met de technologische vooruitgang kan je niet simpelweg dat van de mensheid weerhouden dus moeten ze een andere manier vinden om dat in praktijk te voeren
Dus doen ze dat met dat soort dingen te stimuleren. Dat je in een bepaalde trance zit. En het doel daarvan is om je van de wreedheid in de wereld te vermijden. Of zo min mogelijk mee bezig te houden
Want je hebt een verantwoordelijkheid, School,werk,familie,vrouwen en jezelf als persoon om een imago stand te houden.
Daarom is het moeilijk om door alles te kijken, en vroeger was dat daarom veel makkelijker zoals in de Middeleeuwen of in de Romeinse tijd
Want we weten altijd dat al die jaren het bestuur van landen,republieken,koningkrijken op dezelfde manier is bestuurd
Tot de industrieele revolutie en de franse revolutie. Toen was alles zogenaamd anders geworden. Dat word je in je oren geknopen althans.
En de franse revolutie is mede mogelijk gemaakt door the Knights de oudere vertegenwoordige van de freemasons. Zij hadden grote invloed op de kerk en veel dramatische evenementen had je aan hun te danken
Dus alles met al waarom zou je dat nu niet hebben als het altijd zo is geweest?
Alles wat je nu ziet over Syrie etc..

Voor de mensen die het niet weten 9/11 is een cover up.
Het begint allemaal in 1985 Usama Bin Laden word getraind als CIA Agent. Het is een bewezen feit dat hij bij de CIA zat.
Vervolgens in 1989-1991 heeft amerika Al Quada gefinancieerd en ze zijn ook verantwoordelijk voor de oprichting van de terroristen organisatie zelf.
Rockefeller ( een belangerijke freemason ) die heeft aan een vriend gezegd 10 maanden voor de dramatische tereur. Dat er een gebeurtenis op komst is die ons zal raken.
En dat er haat en angst voor de moslims komen en vervolgens worden we gestimuleerd net als in Pear Harbour om het ' kwaad ' te bestrijden. Terwijl we eigenlijk het kwaad toemoedigen.
De WTC zou onmogelijk ingestort kunnen zijn door enkel een vliegtuig, bevestigd door de engineur die het gebouw het ontworpen.
Op de video is er te horen dat je explosieven hoort, en meerdere mensen hebben ook een getuigenis over gedaan, dat ze explosieven in de kelder hoorden.
Hoe zouden de explosieven in het gebouw terecht gekomen zijn? Als de terroristen dat hadden gedaan waarom hadden ze dan helemaal een vliegtuig gekaapt?
Als die terrositen in staat zijn om het hele WTC op te blazen zouden ze dat veel groter hebben gedaan. Dit was duidelijk een wake up call om het kwaad te bestrijden zogenaamd.
Dus de regering valt hun eigen volk aan. En dwingt soldaten te doden. In wat voor een tijd leven wij nou daadwerkelijk?
Tegenwoordig zijn mensen zo geillusioneerd en leven zo erg in een fantasie. Mensen je moet stoppen met aannemen wat je word geleerd en verteld
En het is tijd om zelfstandig vrij te gaan denken. De beslissing ligt aan jou want we moeten met ze alle er iets tegen doen.

Waar nu belanden is het 3e stap van de stappenplan geschreven door een Master Mason uit 1871, Albert Pike
was de 3e wereld oorlog in het midden oosten tussen joden en moslims.
Hun plan is om atheisme in de wereld te verspreiden en alle religies willen afslachten.
Wat je nu ziet is dat Al queada en allerlei terueur groepen daar een cruciale rol spelen om de regeringen instabiel te krijgen en dat lukt ze ook.
Al Queda is alleen al in 1989 tot 1991 gefinancieerd met 6 miljard door de CIA
Dus wat je daar eigenlijk ziet is Amerika tegen Syrie maar dan in het geheim.

Nu vraag je je zeker af maar het is toch juist goed dat ze dit doen?
Nee absoluut niet deze mensen zijn eerbieders van de duivel. En willen de wereld eigenlijk alleen maar naar beneden halen
Hun ultieme doel is om 90% van de bevolking uit te roeien
Obama zei een keer zelf ooit ' the rule of this country will change within the years '

Maar goed aan de ene kant is het een goed idee maar aan de andere kant is het het kwaadaardigste plan die mensheid heeft gekent.
Het is de Illuminati die door middel van media ons manipuleert. En ons hersenspoelen zodat we gewoon ons leven leiden en niet aan continenten zoals Afrika denken
Waarom denk je dat als er 10 miljoen katoenboeren in Afrika zijn maar nog steeds worden weggeconcureerd door 25000 in Amerika
De een zegt het is simpelweg kapitalisme maar ik denk er zit hier meer achter.
Waarom zou Amerika de inheemse katoenboeren een exportsubsidie geven om de 10 miljoen katoenboeren daar kansloos te laten liggen?
En dan zou je denken oow maar dan zouden ze het kunnen afschaffen en vervolgens aan de wereldmarkt mededelen
Nee de new world order wilt het voordeel van de grondstoffen nemen in Afrika ze laten de mensen daar geen keus
En als alsnog iets willen exporten naar ons dan hebben wij een handige protectie maatregel waarin wij 9/10 van de winst overhouden en zij 1/10
Ja en dit was een democratie.

Ik vind duidelijk dat het in plain sight ligt
Ook bijvoorbeeld de arbeiders in China het is allemaal een doordacht plan dat dateert uit de tijd van de faraos!
Ik zeg niet dati k geloof in de duivel maar mensen die niet geloven geloven ook in mensen die geloven in god
En die geloven ook dat mensen zogenaamde berichten krijgen van god niet dat het zo is maar ze geloven dat ze dan wel stemmen in hun hoofd hebben.
Waarom zouden satanisten dan geen zogenaamd berichten krijgen van satan zogenaamd?
Want de mensheid is niet opeens met de industriele revolutie een stuk slimmer geworden we hebben altijd deze positie behouden.
Er is niet veel veranderd de egyptenaren hadden al beschikking over de stoommachine. Dus dit soort dingen waren al mogelijk 4000 BC! maar misschien hebben ze gewacht tot de tijd rijp was en toen de oude heilige technologie teruggebracht
Misschien hebben ze wel al die tijd gewacht tot de mens zo geevoleerd is tot ze klaar zijn om deze ultieme uitdaging aan te gaan.
Er luid ook een theorie dat Aliens met deze mensen contact hebben. Het is een feit dat in 1985 een radio signaal is ontvangen buiten deze melkweg, dus als deze aliens zo'n geavvanceerd technologie hebben
waarom zouden ze niet ander ongekende technologie kennen waar de mens niet van weet. Het klinkt nu een beetje ongeloofwaardig maar bekijk de geschiedenis het ongekende word uiteindelijk iedereen gekende.
Dat had je bijvoorbeeld met vliegtuigen,radars dat soort dingen niemand kon dat in het eerst geloven, maar kijk waar we nu staan.

In de tijd van de middeleeuwen werden de mensen opgelicht door de kerk. De machtige mensen uit de kerks priesters bijv.
Die zeiden ik heb een boodschap en die boodschap is om bijvoorbeeld frankrijk aan te vallen? Alle wrede gebeurtenissen zijn ontstaan omdat de kerk zei dat het gods plan en bedoeling was van de wereld
En zo lieten ze mensen in die tijd hersenspoelen zodat ze gehoorzaamde en dat is gewoon algemene kennis dat kan iedereen zo weten. En tot slot hoe werkt een evolutie van een mens wij stammen af van de mensaap en zijn zo ontwikkeld dus als wij eigenlijk elke keer deze manipulatie en hersenspoeling door hebben gegeven aan de volgende generatie. Zit het gewoon in ons we zijn geprogrameerd. En het is heel moeilijk op een bepaald moment om dat te beseffen maar je moet heel rationeel zijn en verbindingen leggen met meerdere gebeurtenissen.
En dat heeft altijd voortgeleegd zon idee. in mijn ervaring. En de meeste mensen denken dat het nu een andere tijd is met power to the people maar dat is het dus totaal niet..
Er zijn veel bewijzen en perspectieven in dit hele freemasonry ik wil je alleen introduceren aan het idee dat het goed mogelijk zou zijn.
Want vroeger waren er ook altijd mensen die tegen de kerk gingen en die werden onmiddelijk geexcuteerd. De kerk zichzelf had eigenlijk ook al duivelse bedoelingen.
En nu is het alleen maar openbaarlijker.

Het word je zelf geleerd om het spelletje mee te spelen!
Want iedereen heeft wel eens zon gevoel gehad dat zij het voor het zeggen hadden en ook zon soortgelijk spelletje spelen geef maar toe of denk goed na of je dat ooit in je omgeving heb gezien
Het zit in je. Je blijft ten slotte een organisme een dier. Die streeft naar de top. Als je zeehonden bestudeert willen sommige ook de baasje zijn terwijl iedereen met jaloerse ogen naar je kijkt. en niks ervan overhoud
Dat zie je tegenwoordig ook als Bil Gates een land zou zijn zou die het 37e rijkste land zijn. en 1/8 van de mensheid leeft in sloppenwijken en 6/8 van de mensheid leeft met minder dan 1 euro per dag.
Mensen vergeten teveel dingen!
Dus het hele idee vind ik in mijn opvatting best logisch
En ik wil dat mensen dit weten want als de conquest van de new world order zal slagen. Zijn we al te laat. En nu zijn we nog niet helemaal te laat.
Want zij zijn in principe in macht volgens de grondwet dan. En wat de higher order doet is het volk te manipuleren door een tussenpoort te hebben die dat leid.
Maar waarom kunnen wij niet als mensheid zon tussenpoort creeren en te beginnen met de regering zelf te manipuleren?
We weten toch wel beter in deze tijd van informatie? die recht voor ons neus ligt maar niet word gezien?
En wist je dat het de bedoeling is om de mensen dommer te maken? en niet om mensen aan het denken te laten zetten. En ons als het ware vergiftigen.
En ik spreek hier allemaal uit feiten het is allemaal bewijsbaar en kan gelinkt worden naar zulke mensen. Alles wat ik hier in vermeld zijn pure feiten en kan nagetrokken worden. Geloof je het niet ? doe zelf maar je onderzoek grondig en je zal het zien
Maar we cant get in and we cant get out.

Laatst gewijzigd op 31-12-2013 om 23:46.
Advertentie
Oud 01-01-2014, 01:46
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Kun je een aantal bronnen laten zien en gelieve het bovenstaande samenvatten en eventueel ook meer interpunctie in de tekst verwerken?

Maar mijn mening: Ik denk dat je pijnlijk erg je best doet om een complottheorie te zien in iets waar geen diep complot is.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 01-01-2014, 08:06
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Het gaat werkelijk nergens over, maar in dit stuk probeert hij wel te rijmen. Het is niet goed te zien (want het is nogal slecht geschreven), maar de poging is er.

Citaat:
Strictly Secret.

Het is een complex gevoel dat je je hele leven achter je aan waait.
Soms heb ik het gevoel dat alles draait
Het is een hypnose die aan je knaait

Tegenwoordig is alles wat je om je heen ziet onbetrouwbaar
Maar de echte vijanden die componseren onze state of mind maar is het daadwerkelijk waar
Ligt het aan mij of klopt tegenwoordig de realiteit wel?
Ik weet niet wat het is
Het lijkt of ik een van de puzzelstukken in deze nieuwe wereld mis
Nobody to trust dat luid als een gezegde
Zelfs spreekworden worden verspreid
Ik weet niet of het allemaal toeval is maar het is in ieder geval heel uitgebreid
Zelfs spreekwoorden worden speciaal voor ons voorbereid om ons het woord van deze kwaadaardigheid te zeggen
Zij hebben de touwtjes in handen en vertellen jou dat je moet beleggen.
Door middel van alles wat jou hedendaags afhankelijk maakt.

Word ik een ondernemer. Ja dat is een mooie droom. Maar volg je eigen passie en compassie voor je mede mens
Speel het spelletje slim mee ten slotte ben je toch een klein takje van de wereldboom.
Zie goed van het slechte.
Je zou denken dat ik denk in zwart en wit
Maar waar het hier het meeste om draait is dat ik dit niet permit
Heb je nooit het gevoel gehad had dat de hele samenleving word gemanipuleerd
En dat het hele woord uniek nooit meer zou worden beoefend en uitgeprobeerd
Want het zielige ervan is we leven in een wereld waar iedereen op elkaar let
En als ik 2 jaar in een grot zou leven dan zou ik pas zien dat ik ben gered
Eventjes maar van de samenleving zichzelf
Het moraal hiervan: mensen zien elkaar niet staan alleen maar hoe ze van de buitenkant uitstralen
Niks gaat meer om innerlijk dat is balen..
Mensen worden net kopieermachines ze blijven elk kalenderjaar zich aanpassen tot ze er bij passen
Is dit echt het doel van het leven?
Oud 01-01-2014, 11:03
Verwijderd
Ja doei. Nu ben ik vast onderdeel van het complot, maar je topic gaat dicht.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Muziektopic #7
Verwijderd
499 26-03-2008 11:27
Psychologie Muziektopic #6
rare kwast
494 26-06-2007 18:19
De Kantine Wat staat er onder jou ctrl+v #2
0o-pearl-o0
499 20-11-2004 10:19
Muziek Dump de playlist
mmuddy
83 17-06-2004 00:06
Verhalen & Gedichten open your eyes and see all he has left.
Verwijderd
6 23-05-2003 21:40
Verhalen & Gedichten close your eyes
Angelleyes
4 14-02-2002 16:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10.