Oud 25-08-2018, 22:56
Anoniem03066
Anoniem03066 is offline
hallo,

de laatste weken gebruik ik shampoo voor mastruberen omdat dat voor mij wat fijner voelt dan zonder,
alleen de laatste dagen heb ik enorm ook jeuk aan mijn penis en ook zit er paarse dingen op mijn penis (dat kleur weet ik en is van mijn shampoo geweest) maar na wassen gaat het nog steeds niet weg ook voelt het erg ruw aan de huid.

ik mastrubeer wel vaak 2x per dag met shampoo

Wat is dit en wat kan ik er tegen doen.

Laatst gewijzigd op 25-08-2018 om 23:07.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2018, 23:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb de foto's weggehaald, want dat soort beelden delen is hier op het forum niet de bedoeling.

Als ik jou was zou ik heel snel stoppen met shampoo gebruiken bij het masturberen. Gebruik glijmiddel of desnoods baby-olie, geen zeep of shampoo! In shampoo zitten relatief agressieve reinigende bestandsdelen, waar bij sommige mensen de hoofdhuid al geïrriteerd door raakt bij even snel haren wassen. (En dat wordt het nog vrij snel uitgespoeld...) Niet gek dat de huid van je penis hier op reageert, en ruw aanvoelt, als je twee keer per dag shampoo gebruikt als glijmiddel!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-08-2018, 23:17
Anoniem03066
Anoniem03066 is offline
maar wat kan ik nu het beste doen ?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2018, 23:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
maar wat kan ik nu het beste doen ?
Geen shampoo meer gebruiken bij het masturberen, eventueel je penis hydrateren (met een dagcrème, milde parfumvrije body lotion, of baby olie ofzo), de shampoo heeft waarschijnlijk de huid van je penis flink geïrriteerd en uitgedroogd. Ik zou proberen met hydrateren en zo weinig mogelijk aan je penis zitten dat te verhelpen. Droge of uitgedroogde huid kan raar voelen en flink jeuken.

Heb je er na het weekend nog veel last van, dan kan je het beste even langs de huisarts gaan.

Wat betreft de kleur, hoop ik voor je dat dit vanzelf weg trekt. Je lichaamscellen vernieuwen continu dus die kleur die in je huid getrokken is zal na verloop van tijd denk ik ook slijten of verwijderen door celvernieuwing. Ook hierbij geldt, als je er last van blijft houden en je volgend weekend nog met een paarse penis rondloopt, ga dan naar de huisarts.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 00:02
Anoniem03066
Anoniem03066 is offline
oke bedankt, kan ik ook nivea creme gewoon gebruiken? of moet het echt een speciaal creme zijn?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 00:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
oke bedankt, kan ik ook nivea creme gewoon gebruiken? of moet het echt een speciaal creme zijn?
Nivea crème lijkt me prima voorzichtig aanbrengen en even afwachten hoe je huid reageert: Kalmeert de jeuk? Voelt je huid na een paar uur weer normaler? Of neemt de irritatie juist toe?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 00:38
Anoniem03066
Anoniem03066 is offline
de jeuk verminderd zeker over de huid ik denk dat het wat beter voelt, maar moet ik dat dan 1x per dag aansmeren of 2x per dag
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 01:18
Verwijderd
Stevig 2x daags behandelen met Nivea. Win-win.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 06:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
de jeuk verminderd zeker over de huid ik denk dat het wat beter voelt, maar moet ik dat dan 1x per dag aansmeren of 2x per dag
Zo vaak als je wil, ik denk niet dat het veel kwaad kan het vaker te doen. Je kunt het bijvoorbeeld 's ochtends aanbrengen, en net voor je naar bed gaat. Uiteraard wel normaal je penis blijven reinigen met water of milde zeep.

Fijn dat het de jeuk verlicht!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 17:22
Anoniem03066
Anoniem03066 is offline
maar kan ik nog ook gewoon doorgaan met mastruberen of moet ik even stoppen en mijn penis laten herstellen?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 17:36
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
maar kan ik nog ook gewoon doorgaan met mastruberen of moet ik even stoppen en mijn penis laten herstellen?
Persoonlijk zou ik stoppen... gaat alleen maar irriteren.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 20:08
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Gewoon doorgaan valt er vanzelf keer af
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.