Oud 16-03-2003, 11:59
lieve
lieve is offline
Ik chat al een tijdje met een gast op MSN, hij heeft vorig jaar bij mij op school gezeten, maar hij is nu afgestudeerd!
We praten altijd over vanalles en nog wat! Hij is soms echt wel een steun voor me! Hij bekijkt veel dingen positief of maakt van die grapjes als ik in een dipje zit!
Maar wij praten enkel op die manier als we op MSN zijn!
Als ik hem eens tegenkom op fuiven, dan is hij meestal al dronken!Ook daarover praten we en maken we grapjes over via MSN! Hij weet heel duidelijk dat ik het niet heb voor mensen die zich zat drinken, en dat die personen dan liefst niet in mijn buurt heb!
Nu het is al enkele weken heel duidelijk dat hij wel ietsje voor me voelt,...en ik heb ook wel een boontje voor hem!

Nu deze vrijdag is het 'de laatste 100dagen', iedereen gaat dan naar een stad in de buurt daar staan dan 3tenten voor alle fuifgangers!
Natuurlijk gaat iedereen daarnaartoe, we hebben afgesproken dat we om middernacht een berichtje sturen om te zien wie waar staat en om ergens af te spreken!
Nu dacht ik eerst ergens van 'oh neen, die gaat weer dronken zijn... kan ik niet tegen' Maar hij was me ffkes voor, en zei 'ik zal niet zat zijn! Ik ga vrijdag niet drinken! Maar vraag me niet waarom?!' Natuurlijk is dat uitlokken om te vragen waarom,vind je niet? Dus ik vroeg het toch, hij wou het me niet zeggen...
Enkele vriendinnen van me zeggen dat hij niet gaat drinken omdat hij mij gaat zien, en omdat hij weet dat ik niet tegen dronken mensen kan! Op zich vind ik dat wel positief,als dat de echte reden zal zijn!
Maar hoe moet ik vrijdag verder gaan,als ik hem zie vrijdag??
Meestal zit hij wat zatte praat te verkopen en doen we altij zot...(bij hem,als hij zat is,kan ik wel gewoon doen! )
Maar nu is hij nuchter... ik zou begod niet weten wat te doen?!?!

Greetz Lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2003, 12:06
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Nou! Praat met hem! Dat lijkt me wel goed! Dan kan je ook zien of hij jou ook leuk vindt! Leuk toch dat hij voor jou niet gaat drinken! Ik zou me vereerd voelen!
Nooit geschoten is altijd mis!
Succes!
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 12:22
poesiefox
poesiefox is offline
Nuchter zijn ze meestal leuker dan zat, dus het lijkt mij een succes verzekerd avondje. En dat hij voor jou niet drinkt, vind ik ook al een teken aan de wand.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 12:46
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Gewoon praten , was bij mij nu vrijdag 100-dagen en iedereen is gewoon in zo een uitgelaten goeie en vuile stemming dat het normaal geen probleem mag vormen anders doe je wel als ik en klop je een ei ofzo kapot op z'n hoofd , dan is het ijs meteen gebroken en voor je het weet doet hij hetzelfde bij jou en loop je al lachend achter elkaar aan... * wiltrugnaarvrijdagsnik *

xxx
Faith
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:06
Verwijderd
Gewoon met 'm praten? Als het contact op MSN zo goed gaat en je nooit een gebrek aan inspiratie hebt, dan zal het in het echt ook wel goed moeten gaan. En als je niet meer weet wat je moet zeggen kun je altijd nog gaan zoenen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 15:02
Verwijderd
Gewoon gezellig praten zoals je ook op msn doet. En als hij niet drinkt voor jou lijkt me dat wel een heel goed teken!
Hij zal ook wel zijn best doen een beetje een gesprek op gang te brengen en te houden dat ook doet kan er niks meer mis gaan... en tsjaa van het een komt het ander!!!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 20:08
lieve
lieve is offline
Ik ben echt wel gek op die gast hoor! Het begint me elke dag meer op te vallen, hoe ik uitkijk dat hij op MSN komt!
Of hoe hard ik uitkijk naar vrijdag, en dan helemaal niet voor die 100dagen ... maar voor s' avonds!
Pff dat verliefd zijn! Het kan zooooo stresserend zijn!

Ik wou dat die vrijdag vlugger kwam!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik hiermee?
X-G
32 01-03-2004 21:03
Liefde & Relatie wat moet ik doen??
Maddan
18 19-07-2003 19:56
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44
Liefde & Relatie raar verhaal; wat moet ik doen?
~- Anakin -~
4 29-09-2002 12:42
Liefde & Relatie hij laat niks van zich horen, wat moet ik nu doen?
bluebell
51 24-07-2002 16:21
Seksualiteit Wat moet ik doen?
sokkebokke
3 28-01-2002 19:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.