Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2003, 21:46
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
(Ten eerste, ik weet niet zeker of dit topic hier wel hoort. Zo niet, verplaats het dan ajb naar waar het wel hoort )

Ik las zonet een artikel in een Engels blad dat ging over het aantal vermiste kinderen in Engeland. Aan het eind werd er in één regeltje iets genoemd over dat men iets zag in het idee om bij kinderen uit de zogenaamde risicogroep (13 tot 18 jaar, geloof ik) een chip onder de huid te planten. Hierdoor zou voor bepaalde personen (ik neem aan de politie of iets in die richting) altijd te achterhalen zijn waar het kind zich zou bevinden. Hierdoor zou het (kind ), stel dat het vermist zou zijn, makkelijk opgespoord kunnen worden. Dit zou ongetwijfeld het aantal vermissingen en daarop volgende moorden terug kunnen dringen. Niet alleen door het bijtijds terug vinden, maar ook vanwege het afschrikken van mensen die tot zoiets in staat zijn. Doordat ze van de chip afweten, zullen ze zich 10x vaker bedenken voordat ze werkelijk tot hun daad overgaan.

Ik vind het op zich een goed idee, zo'n chip, maar nu zou ik graag willen weten hoe anderen erover denken..
Dus..gooi het eruit! Wat denk je hierover?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2003, 21:51
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Lijkt me niks. Ik wil helemaal niet dat iedereen 24/7 er achter kan komen waar ik ben.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 21:54
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Vreselijk. Geef de kids dan een mobiel als overbezorgde ouder.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 21:57
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-03-2003 @ 22:54:
Vreselijk. Geef de kids dan een mobiel als overbezorgde ouder.
Kind per sms in de gaten te houden

Uitgegeven: 27 maart 2003 08:19
Laatst gewijzigd: 27 maart 2003 10:24

AMSTERDAM - Ouders kunnen voortaan via de mobiele telefoon nagaan waar hun kind heengaat. Alcatel brengt een systeem op de markt die ouders direct per sms waarschuwt wanneer de nazaat afwijkt van de van tevoren geprogrammeerde route. Dat schrijft De Telegraaf donderdag.

Het systeem, Guardian Angel genaamd, is bedoeld om in de gaten te houden of kinderen wel de afgesproken route van school naar huis lopen. Als daar van af wordt geweken of als ze door iemand anders worden meegenomen kan de ouder meteen contact opnemen.

Ook ouderen die enigszins verward zijn kunnen in de gaten gehouden worden of ze de weg niet kwijt raken. Wanneer de telefoon wordt uitgezet krijgt de ouder een sms'je met de laatst bekende locatie toegestuurd.


bron: nu.nl
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:00
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
McCaine schreef op 30-03-2003 @ 22:51:
Lijkt me niks. Ik wil helemaal niet dat iedereen 24/7 er achter kan komen waar ik ben.
Dat is niet de bedoeling van het idee, ik denk ook niet dat er iemand is die 24/7 in de gaten houden waar kindje A en kindje B heen lopen, waar ze boodschappen doen e.d.
Het systeem schijnt pas gebruikt te worden als het kind echt vermist is, eerder niet. Dus ook niet "voor de lol"...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:01
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 30-03-2003 @ 22:57:
Kind per sms in de gaten te houden

Uitgegeven: 27 maart 2003 08:19
Laatst gewijzigd: 27 maart 2003 10:24

AMSTERDAM - Ouders kunnen voortaan via de mobiele telefoon nagaan waar hun kind heengaat. Alcatel brengt een systeem op de markt die ouders direct per sms waarschuwt wanneer de nazaat afwijkt van de van tevoren geprogrammeerde route. Dat schrijft De Telegraaf donderdag.

Het systeem, Guardian Angel genaamd, is bedoeld om in de gaten te houden of kinderen wel de afgesproken route van school naar huis lopen. Als daar van af wordt geweken of als ze door iemand anders worden meegenomen kan de ouder meteen contact opnemen.

Ook ouderen die enigszins verward zijn kunnen in de gaten gehouden worden of ze de weg niet kwijt raken. Wanneer de telefoon wordt uitgezet krijgt de ouder een sms'je met de laatst bekende locatie toegestuurd.


bron: nu.nl
Ben ik ff blij dat ik geen mobiel heb...
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:02
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 30-03-2003 @ 22:57:
Kind per sms in de gaten te houden

Uitgegeven: 27 maart 2003 08:19
Laatst gewijzigd: 27 maart 2003 10:24

*artikel*

bron: nu.nl
Hmm, wie zegt dat die speelse kinderen van tegenwoordig hun mobiel niet om de haverklap kwijt zijn ofzo?! Of er genoeg van hebben dat ding telkens mee te moeten nemen en em dus gewoon weg gooien? Wie gaat al die smsjes trouwens betalen?

Nee, dan liever zon chip..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:03
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-03-2003 @ 22:54:
Vreselijk. Geef de kids dan een mobiel als overbezorgde ouder.
Zon chip is niet ontstaan (of ontstaat niet) uit het "Bezorgde Ouders"-idee. Eerder als opsporingsmethode. De ouders zijn ook niet zelf in staat om hun kind op te sporen, dit moet via de politie gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:05
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-03-2003 @ 23:01:
Ben ik ff blij dat ik geen mobiel heb...
Ik wel, maar als mn moeder belt druk ik dr bijna altijd weg (ze belt 9 van de 10 keer om te vragen waar ik uithang, ook al heb ik allang een briefje achter gelaten..)
HIermee zal ik niet de enige zijn, dus dat sms-idee vind ik nix
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:05
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 30-03-2003 @ 23:03:
Zon chip is niet ontstaan (of ontstaat niet) uit het "Bezorgde Ouders"-idee. Eerder als opsporingsmethode. De ouders zijn ook niet zelf in staat om hun kind op te sporen, dit moet via de politie gebeuren.
Ja dat had ik dus niet helemaal door. Maar alsnog, als die ontvoerders weten dat het kind een chip heeft halen ze die er toch gewoon uit? En dan heb je niet alleen een ontvoerd kind, ook nog een kapot kind
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:06
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 30-03-2003 @ 23:00:
Dat is niet de bedoeling van het idee, ik denk ook niet dat er iemand is die 24/7 in de gaten houden waar kindje A en kindje B heen lopen, waar ze boodschappen doen e.d.
Het systeem schijnt pas gebruikt te worden als het kind echt vermist is, eerder niet. Dus ook niet "voor de lol"...
Nee, maar het kan wel en dat is al erg genoeg.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:08
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-03-2003 @ 23:05:
Ja dat had ik dus niet helemaal door. Maar alsnog, als die ontvoerders weten dat het kind een chip heeft halen ze die er toch gewoon uit? En dan heb je niet alleen een ontvoerd kind, ook nog een kapot kind
Dat zei mn vader ook al
Maar inderdaad, die kans is er wel. Dan nog, ik denk wel dat de drempel om het te doen toch wel iets hoger ligt omdat ze eerst ook nog in dat kind moeten snijden. Lijkt me als ontvoeder ook niet erg fijn (maargoed..als je weet waartoe die lui in staat zijn )...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:11
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
McCaine schreef op 30-03-2003 @ 23:06:
Nee, maar het kan wel en dat is al erg genoeg.
Als je op zo'n manier gaat praten kan alles..
Dan kan er ook morgen een atoombom op Nederland vallen,
dan kan er ook morgen per ongeluk een kogel door je hoofd worden gejaagd doordat je op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats stond..

Okeej, dit zijn misschien extreme voorbeelden, maargoed. Als er duidelijk afspraken over gemaakt worden enzo, heb ik er weinig problemen mee. Bovendien, zoveel bijzondere dingen doe ik toch niet
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:12
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 30-03-2003 @ 23:08:
Dat zei mn vader ook al
Maar inderdaad, die kans is er wel. Dan nog, ik denk wel dat de drempel om het te doen toch wel iets hoger ligt omdat ze eerst ook nog in dat kind moeten snijden. Lijkt me als ontvoeder ook niet erg fijn (maargoed..als je weet waartoe die lui in staat zijn )...
Als de ontvoerder niet in het kind wil snijden gaat het alleen maar om het geld en zal het kind ongedeerd terug komen. Als ze daar niet bang voor zijn zullen ze waarschijnlijk andere bedoelingen hebben, en zal het kind dus niet zo snel ongedeerd terugkomen.

Maar je hebt wel gelijk.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:15
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-03-2003 @ 23:12:
Als de ontvoerder niet in het kind wil snijden gaat het alleen maar om het geld en zal het kind ongedeerd terug komen. Als ze daar niet bang voor zijn zullen ze waarschijnlijk andere bedoelingen hebben, en zal het kind dus niet zo snel ongedeerd terugkomen.

Maar je hebt wel gelijk.
Dank je, dat wilde ik even horen

En nu serieus, jij ook.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:16
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 30-03-2003 @ 23:15:
Dank je, dat wilde ik even horen

En nu serieus, jij ook.
Gelukkig.




En nu ga ik naar bed.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:19
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-03-2003 @ 23:16:
Gelukkig.




En nu ga ik naar bed.
Wij zijn goed En ondertussen offtopic bezig





Welterusten
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:19
poesiefox
poesiefox is offline
Je wordt pas officieel vermist na 24 uur. In die tijd ben je allang verkracht en gewurgd en gedumpt. Kunnen ze die chip hooguit gebruiken om je lijk terug te vinden.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-03-2003, 22:21
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 30-03-2003 @ 23:11:
Als je op zo'n manier gaat praten kan alles..
Dan kan er ook morgen een atoombom op Nederland vallen,
dan kan er ook morgen per ongeluk een kogel door je hoofd worden gejaagd doordat je op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats stond..
Klopt, maar wat heeft dat in godsnaam met het onderwerp te maken? Ik merk op dat dit erg gevoelig is voor misbruik, en jij begint over atoombommen?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:22
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 30-03-2003 @ 23:19:
Je wordt pas officieel vermist na 24 uur. In die tijd ben je allang verkracht en gewurgd en gedumpt. Kunnen ze die chip hooguit gebruiken om je lijk terug te vinden.
Dat kan een boel schelen, hoor! Niet dat ik er zelf mee te maken heb gehad en al helemaal niet dat het op deze manier minder erg is, maar je hoort heel vaak dat het wachten-en-nix-weten HEEL erg is voor de ouders/familie van het vermiste kind.
En dan nog, je bent idd pas vermist na 24 uur, maar als dat systeem er eenmaal is, is het een kleine moeite even naar het politiebureau te bellen waar ze de naam van het kind intypen, de plaats van het kind te zien krijgen en conclusies te trekken. Dus die regel dat je pas na 24 uur iemand als vermist op mag geven, kan dan meteen de prullenbak in
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:29
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
McCaine schreef op 30-03-2003 @ 23:21:
Klopt, maar wat heeft dat in godsnaam met het onderwerp te maken? Ik merk op dat dit erg gevoelig is voor misbruik, en jij begint over atoombommen?
Ik heb je iets verkeerd opgevat, geloof ik, sorry
En dat met die atoombommen was een extreem voorbeeld, ik dacht dat dat er wel bij stond?!

Het is inderdaad erg gevoelig voor misbruik, daar heb je gelijk in. Maar zoals ik al zei..als daar alsnog duidelijk afspraken over worden gemaakt en die ook nageleefd worden (!) vind ik het niet zon heel probleem dat mensen kunnen zien waar ik heen ga.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:37
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Een leuk idee voor paranoide mensen....

De kans dat je overreden word is toch echt 10x zo groot. En dan doet zo'n chip niet veel he.

Ik zou t nooit doen.
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:39
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Martian schreef op 30-03-2003 @ 23:37:

De kans dat je overreden word is toch echt 10x zo groot. En dan doet zo'n chip niet veel he.

Daar ben ik het mee eens. Maar toch..het zal je maar gebeuren
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:44
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 30-03-2003 @ 23:39:
Daar ben ik het mee eens. Maar toch..het zal je maar gebeuren
Shit happens.

Ik wil ook een kogelvrij vest tegen moordenaars, een M16 tegen loslopende hondsdolle honden, en een nachtkijker voor als ik verdwaal in het bos. En ohja, 3 lijfwachten voor als iemand we wil overvallen. En noodrantsoenen voor als ik op onverklaarbare wijze verdwaal op de veluwe.
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:51
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Martian schreef op 30-03-2003 @ 23:44:
Shit happens.

Ik wil ook een kogelvrij vest tegen moordenaars, een M16 tegen loslopende hondsdolle honden, en een nachtkijker voor als ik verdwaal in het bos. En ohja, 3 lijfwachten voor als iemand we wil overvallen. En noodrantsoenen voor als ik op onverklaarbare wijze verdwaal op de veluwe.
Hier kun je nix anders op doen dan rologen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2003, 22:52
Verwijderd
ik vind het best een goed idee voor mensen die dat willen.
Als je dat ding alleen gebruikt als iemand vermist is en anders niet, waarom dan niet? Oke, zo'n ding achter m'n oor in laten bouwen hoeft van mij niet, omdat ik er niet van uit ga dat ik ontvoerd wordt. Die kans is zo klein.
Maar misschien dat zo'n ding ook gelijk voor andere dingen kan zorgen? Dan zou zo'n chipje best handig zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:54
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Het is toch te zielig voor woorden dat er werkelijk ouders zijn die aan zoiets geld uit gaan geven? Je kan je leven nooit 100% beveiligen, en als het wel zou kunnen kost je dat al je vrijheid. In de VS zijn ze daar hard onderweg om het toch te proberen, en ik ben blij dat ik er niet woon...
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:57
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 30-03-2003 @ 23:52:
ik vind het best een goed idee voor mensen die dat willen.
Als je dat ding alleen gebruikt als iemand vermist is en anders niet, waarom dan niet? Oke, zo'n ding achter m'n oor in laten bouwen hoeft van mij niet, omdat ik er niet van uit ga dat ik ontvoerd wordt. Die kans is zo klein.
Maar misschien dat zo'n ding ook gelijk voor andere dingen kan zorgen? Dan zou zo'n chipje best handig zijn.
Je kunt er verschillende dingen in zetten, lijkt me. Je bloedgroep ofzo? Is handig voor als je een auto-ongeluk krijgt (ivm eventuele bloedtransfusies), wat vaker voorkomt dan ontvoeringen enzo.
Hmm, dan is het inderdaad wel heel handig ja Misschien ook of je donor bent of niet? Of zou dat teveel van het goede zijn?
Heb je dadelijk zon hele grote bobbel achter je oor van al die informatie die op je chip staat [okee, dat kan natuurlijk niet, maar ik heb nou eenmaal een grote fantasie]
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:59
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Zo'n chipje lijkt me wel vet. Niet omdat ik het nuttig vind, maar er hangt zo'n post-apocalyptisch cybertechno-sfeertje overheen, dat is wel tof.
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 23:00
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Martian schreef op 30-03-2003 @ 23:54:
Het is toch te zielig voor woorden dat er werkelijk ouders zijn die aan zoiets geld uit gaan geven? Je kan je leven nooit 100% beveiligen, en als het wel zou kunnen kost je dat al je vrijheid. In de VS zijn ze daar hard onderweg om het toch te proberen, en ik ben blij dat ik er niet woon...
Sommige ouders zijn inderdaad zo gek. Ik ben zelf geen moeder (alsjeblieft zeg ), maar ik kan me wel voorstellen dat het echt heel erg is als je kind vermist, en later vermoord, is/blijkt te zijn. En dat ze er daarom alles aan willen doen dat te voorkomen.
Als dit er dan een mogelijkheid voor is, tja, dan zullen er zat mensen zijn die het doen..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 23:02
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Nate schreef op 30-03-2003 @ 23:59:
Zo'n chipje lijkt me wel vet. Niet omdat ik het nuttig vind, maar er hangt zo'n post-apocalyptisch cybertechno-sfeertje overheen, dat is wel tof.
Juist
Kijk jij Star Wars ofzo? (Of iig zon sc-fi gedoe )
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 23:02
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Nate schreef op 30-03-2003 @ 23:59:
Zo'n chipje lijkt me wel vet. Niet omdat ik het nuttig vind, maar er hangt zo'n post-apocalyptisch cybertechno-sfeertje overheen, dat is wel tof.
Dark world
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 23:08
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Citaat:
Dark world
Citaat:
Juist
Kijk jij Star Wars ofzo? (Of iig zon sc-fi gedoe )
Nee, ik vind afgenukede werelden vol autowrakken en pauper volk gewoon tof. Word je hard van. Ala Mad Max. Maar als je 't netter aanpakt, passen chipjes d'r ook wel in. Mind control probes en geregulierde bloedvaten ook. Tee-hee, laat maar komen, die cyberage!
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 23:10
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Nate schreef op 31-03-2003 @ 00:08:
Nee, ik vind afgenukede werelden vol autowrakken en pauper volk gewoon tof. Word je hard van. Ala Mad Max. Maar als je 't netter aanpakt, passen chipjes d'r ook wel in. Mind control probes en geregulierde bloedvaten ook. Tee-hee, laat maar komen, die cyberage!
Ik spreek jou in 2050 nog wel eens, dan komen we qua denkniveau wat meer overeen
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 23:15
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 31-03-2003 @ 00:10:
Ik spreek jou in 2050 nog wel eens, dan komen we qua denkniveau wat meer overeen
Waarschijnlijk wel, want onze equalizer-chip reguliert tegen die tijd alle hersenactiviteit, weg met die irrationele linkerhelft! Dan is iedereen 't gewoon met elkaar eens... Ah, wat een mooie wereld.
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 23:18
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Nate schreef op 31-03-2003 @ 00:08:
Nee, ik vind afgenukede werelden vol autowrakken en pauper volk gewoon tof. Word je hard van. Ala Mad Max. Maar als je 't netter aanpakt, passen chipjes d'r ook wel in. Mind control probes en geregulierde bloedvaten ook. Tee-hee, laat maar komen, die cyberage!
Dat ís wat ik bedoel met dark world. In feite is de officiële term zelfs World of Darkness. En ik vind dat ook koel btw
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-03-2003, 23:21
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Citaat:
McCaine schreef op 31-03-2003 @ 00:18:
Dat ís wat ik bedoel met dark world. In feite is de officiële term zelfs World of Darkness. En ik vind dat ook koel btw
Oh, d'r is een term voor? Kickass.

Stilletjes bidden de World of Darkness-fanboys elke avond tot hun neonlichtjes om een nuclear war
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 23:26
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
lijkt me niks,inbreuk op privacy. Vindt het ook twijfelachtig of kinderen uit de risicogroep dat kunnen beslissen.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 23:38
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Nate schreef op 31-03-2003 @ 00:21:
Oh, d'r is een term voor? Kickass.
Dingen als Bladerunner tellen meer als cyberpunk, en dingen als the Longest Journey zijn meer World of Darkness. Maar iig, het gaat beiden om neonlichten en duistere flatgebouwen en kapotte electriciteitsdraden etc.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:28
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Voor de gemiddelde psychopaat lijkt me het geen probleem om een oor van een kind af te snijden, eigenlijk.
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:32
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 31-03-2003 @ 11:28:
Voor de gemiddelde psychopaat lijkt me het geen probleem om een oor van een kind af te snijden, eigenlijk.


daar had ik nog geeneens aan gedacht

Schijnveiligheid maakt mensen ook al blij...
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:13
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Dat heeft onze kat ook, zo'n chip.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:19
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
het lijkt me niks zo n chip..het zou ten eerste al veel te duur zijn om iedereen te laten chippen.. ten 2e zou bijna iedereen weigeren zodat je er toch weingi mee bereikt en ten 3e maakt het niet veel uit denk ik
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:33
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
meelman schreef op 31-03-2003 @ 12:13:
Dat heeft onze kat ook, zo'n chip.


Ik hoef er geen een. Daarbij, als ze t weten snijen ze eerst je oor open ofzo.
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:39
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Ik vind het echt maar niks. Kinderen en jongeren moeten de mogelijkheid hebben om af en toe even onder de controle van hun ouders uit te komen. Zonder die privacy worden jongeren denk ik knettergek. Een puber moet af en toe stiekem naar een café of disco moeten gaan zonder dat de ouders dat doorhebben. Door dat soort stiekeme dingen ontwikkelt een kind zich denk ik.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:51
hippie jesse
hippie jesse is offline
ik zou echt nooit een chip in mijn hoofd willen, dan zou ik van huis weglopen. je krijgt er vast kanker van, van straling of zo. zo chip is toch radio-actief????
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:52
hippie jesse
hippie jesse is offline
waarom zetten ze kinderen geen hard disc in het hoofd, dan kunnen ze makkelijker leren op school
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 12:08
Verwijderd
Citaat:
hippie jesse schreef op 31-03-2003 @ 12:52:
waarom zetten ze kinderen geen hard disc in het hoofd, dan kunnen ze makkelijker leren op school


Ik vind het echt een eng idee dat er mensen zoiets serieus zouden willen, zo'n chip bij kindjes inplanten. Echt ziek.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 12:09
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 31-03-2003 @ 12:51:
zo chip is toch radio-actief????
Nee
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 12:17
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 31-03-2003 @ 12:51:
ik zou echt nooit een chip in mijn hoofd willen, dan zou ik van huis weglopen.
Hebben ze je zo weer teruggevonden
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.