Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2003, 18:00
shut*up
shut*up is offline
ik weet dat je niet echt plaatselijk kunt afvallen, maar ik vraag toch tegen beter weten in om een tip... Ik heb namelijk in verhouding tot de rest van mn lichaam te dikke benen.. Nu wil ik weer gaan sporten, maar waar ik bang voor ben is dat dan niet alleen mn benen afvallen, maar ook mn kont bijvoorbeeld.. en dat schiet dus niet zoveel op aangezien de verhoudingen dan nog steeds niet kloppen... Kortom, hoe krijg ik slankere benen en behoud ik wel mijn GE-WEL-DI-GE ( ?? ) kontje?
Oud 31-03-2003, 18:44
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
alleen je beenspieren trainen? in de fitness ofzo
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Oud 31-03-2003, 19:07
shut*up
shut*up is offline
ja okay, maar worden ze dan ook dunner? want van fitness val je volgens mij niet af, daar kweek je alleen maar spieren mee, en het is juist het vet wat er af moet....
Oud 31-03-2003, 19:15
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
ehh gewoon wat minder eten en je beenspieren wat meer bewegen dan eerst.. ik weet niet echt hoe je plaatselijk kan afvallen.. ik geloof zelfs niet dat het kan..
Oud 31-03-2003, 19:16
Verwijderd
Niet gaan body-builden, maar gewoon fitnessen voor je benen
Oud 31-03-2003, 19:17
Verwijderd
Citaat:
shut*up schreef op 31-03-2003 @ 20:07:
ja okay, maar worden ze dan ook dunner? want van fitness val je volgens mij niet af, daar kweek je alleen maar spieren mee, en het is juist het vet wat er af moet....
je kan wel afvallen van fitness.. je hebt verschillende programma's.. een ervan is vetverbranding ofzo... moet je maar informeren bij een fitnesscentrum..

* .... heeft weer opgelet bij gym .... *
Oud 31-03-2003, 20:12
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Wil niet heel vervelend zijn hoor,
maar.. lijntopic?
__________________
Drie.
Oud 31-03-2003, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Betamethason schreef op 31-03-2003 @ 21:12:
Wil niet heel vervelend zijn hoor,
maar.. lijntopic?
Ik dacht 'laat ik nou eens m'n mond houden'.
Oud 31-03-2003, 22:42
k28
k28 is offline
je moet cardiotraining doen en geen gewichttraining. Dus hardlopen / fietsen / zwemmen etc. Wat misschien nog wel meer helpt is om wat kritischer naar je eetgedrag te kijken.
Oud 01-04-2003, 11:02
shut*up
shut*up is offline
ja, ga dan maar ns beginnen met hardlopen...

enne, sorry dat t niet in het lijntopic staat, doe er maar een slotje op, kzal me voortaan tot het lijntopic beperken met mn afvalprobleempjes
Oud 06-04-2003, 15:50
Audrey
Audrey is offline
Je kunt niet plaatselijk afvallen volgens mij
Maar door te trainen krijg je wel meer spieren dus worden je benen ook mooier. Ik heb nou gewichtjes gekocht om mijn armen te trainen omdat ze dik zijn. Doordat je armen dan gespierder worden zijn ze mooier. (ze lijken ook wat dunner maar weet niet of ze echt dunner worden daardoor)
Ik ga nou ook elke dag hardlopen (heb het nou even 3 dagen niet gedaan omdat het even te veel was en ik moet mn lichaam ook wat rust geven maar vanavond ga ik weer) en mn broek zakt na die paar weken echt af. Natuurlijk kan je bips dan ook dunner worden maar dat is toch niet erg? Je krijgt er een mooi gevormd lichaam van.
Wel goede schoenen kopen!! anders krijg je na een paar keer lopen pijn aan je voeten en kun je blessures krijgen. Dat is het enige wat je nodig hebt schoenen.
Hardlopen is ook ontzettend fijn na een paar weken. Je hebt echt zin om te gaan en je krijgt conditie.
Oud 06-04-2003, 17:33
anjali
anjali is offline
Hallo Allemaal,

Ik heb een heel slecht advies maar voor de mensen die bijv echt binnen 5 dagen 2 of 3 kilo kwijt willen en dus ook sterk vermageren: is de enige advies:

HEEL VEEL WATER EN VOOR DE REST NIETS ETEN BEHALVE S'AVONDS GEWOON MEE ETEN MAAR DAN WEL WEINIG.

TRAPLOPEN.

Dit is vrij moeilijk maar het gaat om in een zo snel mogelijke tijd. En als je dit 5 dagen doet raak je heel wat kwijt.

Het jojo effect zou dan wel kunnen optreden na 5 dagen daarom moet je na die 5 dagen gewoon doorgaan met gezond eten dus bijv.

Ontbijt: Fruit met water.
2de maaltijd: 2 boterhammen met water.
3de soep of groenten en afspoelen met water.

En tussendoor veel water drinken.

Dat is de makkelijkste oplossing

Hoewle het moeilijk om te doen is.
Oud 06-04-2003, 17:43
Verwijderd
fb+...?
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Voeding- en Gezondheidstopic #16
Bloem
500 05-02-2007 17:12
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding-en-gezondheid topic deel 12
Verwijderd
500 20-06-2006 21:35
Beleidszaken Dieet/gewicht/lijf topics op L&G
Bloem
180 24-11-2005 15:42
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding en gezondheid topic #35
Sappie
500 03-03-2005 05:29
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #20!
Quiana
488 13-04-2004 15:22
Lichaam & Gezondheid afvallen op bepaalde plekken: heupen, billen, bovenbenen
Optima
9 18-11-2002 18:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52.