Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2004, 11:14
King Ralph
Avatar van King Ralph
King Ralph is offline
Mijn collectie
Advertentie
Oud 29-05-2004, 11:28
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Boeiend.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 29-05-2004, 11:31
King Ralph
Avatar van King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 29-05-2004 @ 12:28 :
Boeiend.


Boeiend als in "het is bagger"

of

Boeiend als in "nou, daar zitten heel veel interresante dingen tussen"
Oud 29-05-2004, 11:32
Verwijderd
Citaat:
King Ralph schreef op 29-05-2004 @ 12:31 :


Boeiend als in "het is bagger"

of

Boeiend als in "nou, daar zitten heel veel interresante dingen tussen"

Boeiend als in who cares.

Boeiend dus.
Oud 29-05-2004, 11:33
Type
Avatar van Type
Type is offline
Op zich niet echt boeiend. Sorry, maar wat heb ik er aan om te weten welke DVD's jij hebt?

Ik heb er wel even doorheen gebrowsed, maar... wat moet ik in godsnaam met de info dat jij deze DVD's hebt?
En hoe kan ik het 'raten'? Ik bedoel, jouw smaak hoeft de mijne niet te zijn, en als ik dus een film kut vind, kan jij die op een ereplaatsje in je DVD-collectie hebben staan...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 29-05-2004, 11:33
King Ralph
Avatar van King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 29-05-2004 @ 12:32 :
Boeiend als in who cares.

Boeiend dus.
ah
Oud 29-05-2004, 11:36
King Ralph
Avatar van King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
Type schreef op 29-05-2004 @ 12:33 :
Op zich niet echt boeiend. Sorry, maar wat heb ik er aan om te weten welke DVD's jij hebt?

Ik heb er wel even doorheen gebrowsed, maar... wat moet ik in godsnaam met de info dat jij deze DVD's hebt?
En hoe kan ik het 'raten'? Ik bedoel, jouw smaak hoeft de mijne niet te zijn, en als ik dus een film kut vind, kan jij die op een ereplaatsje in je DVD-collectie hebben staan...
dat is juist de bedoeling.... zie je gelijk of de smaak van anderen gelijk kan staan aan die van jezelf.
Oud 29-05-2004, 11:56
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
stoer hoor
Oud 29-05-2004, 12:27
Verwijderd
Vind je het zelf niet vrij zielig om via internet met je DVD collectie te patsen?

...


Tis sowieso vrij zielig om met je collectie te patsen.
Oud 29-05-2004, 12:30
King Ralph
Avatar van King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
Milk schreef op 29-05-2004 @ 13:27 :
Vind je het zelf niet vrij zielig om via internet met je DVD collectie te patsen?

...


Tis sowieso vrij zielig om met je collectie te patsen.

Als de collectie zo groot is, is het handig om altijd te weten waar alles is.... leen nogal veel uit......
Oud 29-05-2004, 12:36
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
King Ralph schreef op 29-05-2004 @ 13:30 :
Als de collectie zo groot is, is het handig om altijd te weten waar alles is.... leen nogal veel uit......
Hey.

Dit soort topics hebben alleen zin op filmsites. Op RT krijg je reacties, maar hier heeft schijnbaar niemand er behoefte aan. Ik wilde ook wel eens zo'n soort topic openen, maar ik bedacht me op het laatste moment.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 29-05-2004, 12:47
Verwijderd
Citaat:
King Ralph schreef op 29-05-2004 @ 13:30 :
Als de collectie zo groot is, is het handig om altijd te weten waar alles is.... leen nogal veel uit......
Nou schijnbaar hebben geen van de leden iets uit jouw collectie, hou het dan ook gewoon voor jezelf.
Oud 29-05-2004, 12:50
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
Milk schreef op 29-05-2004 @ 13:27 :
Tis sowieso vrij zielig om met je collectie te patsen.
Ja. Behalve als het om cd's gaat natuurlijk.
Oud 29-05-2004, 12:55
King Ralph
Avatar van King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 29-05-2004 @ 13:36 :
Hey.

Dit soort topics hebben alleen zin op filmsites. Op RT krijg je reacties, maar hier heeft schijnbaar niemand er behoefte aan. Ik wilde ook wel eens zo'n soort topic openen, maar ik bedacht me op het laatste moment.

Ja, op RT krijg je hier vele goede en positieve reacties op..... maar bij deze kinders......
Oud 29-05-2004, 13:03
Verwijderd
Oeh, oeh, oeh, nu ik. Mijn dvd's:

Pulp Fiction.

Oud 29-05-2004, 13:16
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
King Ralph schreef op 29-05-2004 @ 13:55 :
Ja, op RT krijg je hier vele goede en positieve reacties op..... maar bij deze kinders......
Het gaat niet om 'kinders' hier, het is gewoon puur zo dat een lijst van jou bezittingen niet echt interessant is voor ons.

Kijk;
-ik ken je niet, dus zal er niets van kunnen lenen als ik dat wil.
-Mijn smaak is anders dan die van jou, dus als ik je vertel "Ja, leuke film(s)" of "Wat een rotfilm(s)" dan doet dat niets af aan jou idee over de betreffende film(s)

Ik wil best wel een 'goede en positieve reactie' geven, maar dat is moeilijk, aangezien ik echt niets heb aan een lijstje van jou DVD's.
Maar ga me daarom niet meteen een kindje noemen aub, als je niet de reacties krijgt die jij wil.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 29-05-2004, 13:46
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 29-05-2004 @ 13:50 :
Ja. Behalve als het om cd's gaat natuurlijk.


Citaat:
King Ralph schreef op 29-05-2004 @ 13:55 :
Ja, op RT krijg je hier vele goede en positieve reacties op..... maar bij deze kinders......
Hele dikke duh, maar ga dan naar RT en zeik niet zo!

En kinders... lekker denigrerend, maar je post wel op een scholieren forum hoor.

Twee makkelijke inkoppers dus dunkt me.
Oud 29-05-2004, 13:51
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Volgens mij gaat dit op alles uitlopen behalve raten.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Ads door Google
Oud 29-05-2004, 15:04
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 29-05-2004 @ 14:51 :
Volgens mij gaat dit op alles uitlopen behalve raten.
"Flame my DVD collection"
Oud 29-05-2004, 15:08
snieky
Avatar van snieky
snieky is offline
Citaat:
lafjuh schreef op 29-05-2004 @ 14:03 :
Oeh, oeh, oeh, nu ik. Mijn dvd's:

Pulp Fiction.

kijk dat is dan een goeie collectie
__________________
Ja, of niet
Oud 29-05-2004, 15:34
Rioto
wat zit iedereen die gast af te kraken .. best wel kicke om t zien wat voor dvd,s iemand heeft

maare je kan gewoon een lijst op stellen van dvd,s op die site?
Oud 29-05-2004, 15:37
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 29-05-2004 @ 16:04 :
"Flame my DVD collection"
Letterlijk?
Oud 29-05-2004, 16:11
Verwijderd
'Rate my boobs' is interessanter.

Maar nee, serieus: dit heeft geen enkele zin. Okee, je hebt er leuke films tussen staan, maar wat wil je horen? 'Wauw, je hebt een goede smaak!' of 'Nee, ik vind het een baggercollectie.'
En wat schiet jij daarmee op? Alsof je meningen van anderen over je collectie nodig hebt om bevestigd te krijgen dat je aankoop niet voor niets is geweest.
Oud 29-05-2004, 16:14
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
N00dles schreef op 29-05-2004 @ 17:11 :
'Rate my boobs' is interessanter.

Maar nee, serieus: dit heeft geen enkele zin. Okee, je hebt er leuke films tussen staan, maar wat wil je horen? 'Wauw, je hebt een goede smaak!' of 'Nee, ik vind het een baggercollectie.'
En wat schiet jij daarmee op? Alsof je meningen van anderen over je collectie nodig hebt om bevestigd te krijgen dat je aankoop niet voor niets is geweest.
Dat zeg ik
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 29-05-2004, 16:14
Agamemnon
Avatar van Agamemnon
Agamemnon is offline
Ik vind het maar gaar.
__________________
"War is a crime. Ask the infantry and ask the dead."
Advertentie
Oud 29-05-2004, 16:15
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
haha
Oud 29-05-2004, 16:59
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
N00dles schreef op 29-05-2004 @ 17:11 :
'Rate my boobs' is interessanter.

Maar nee, serieus: dit heeft geen enkele zin. Okee, je hebt er leuke films tussen staan, maar wat wil je horen? 'Wauw, je hebt een goede smaak!' of 'Nee, ik vind het een baggercollectie.'
En wat schiet jij daarmee op? Alsof je meningen van anderen over je collectie nodig hebt om bevestigd te krijgen dat je aankoop niet voor niets is geweest.
Dude, je moet niet alles gaan beschouwen,bekritiseren of overal de logica en het nut van proberen te zien, het is maar voor de lol. Alhoewel ik wel denk dat Nederlanders hier over het algemeen te nuchter voor zijn.

Anyway, give the guy a break.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 29-05-2004, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 29-05-2004 @ 17:59 :
Dude, je moet niet alles gaan beschouwen,bekritiseren of overal de logica en het nut van proberen te zien, het is maar voor de lol. Alhoewel ik wel denk dat Nederlanders hier over het algemeen te nuchter voor zijn.

Anyway, give the guy a break.
Ik bekritiseer dan ook niet het bestaan en het nut van die site, maar van het hier posten van de link naar zijn collectie, op dit forum waar de meeste mensen geen fuck geven om andermans DVD-verzameling.
Oud 29-05-2004, 17:17
Verwijderd
Ik zie ook niet echt het nut van dit topic in. Jij post je dvd lijst, en anderen kunnen dan als reactie geven wat ze er van vinden? Meer als 'ja leuk' of 'niet mijn smaak' zul je niet krijgen. Bovendien staan er in dit topic nog niet bepaald veel ontopic reacties, en ik vrees ook dat die niet zullen komen.

Als er een bepaalde film is in je verzameling waar je graag een discussie over wil beginnen ofzo, dan mag je daar best een topic over openen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.