Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2005, 16:31
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Weet niet of dit hier moet, misschien DK, maar gaat wel over relaties...
Vertel eens, hoe begon het bij jullie? Maakte de ander de eerste stap? Was het een liefde die je nooit verwachtte. Kwamen jullie elkaar tegen in de kroeg en was het liefde op het eerste gezicht?

TS begint:
Na velen hints van mijn kant (uitnodigen naar schoolfeesten, feesten van dansschool etc) die ze allemaal niet begreep, vroeg ik of ze zin had om als mijn date mee te gaan naar het Kerst diner/gala. Het smsje wat ik terug kreeg was uiterst positief en ze zei dat ze het ontzettend gaaf/cool/vet zou vinden om samen te gaan. De betreffende avond opgehaald (helaas nog geen 18, dus mijn moeder moest rijden )De hele avond een beetje om elkaar heen gedraait, want we wisten dat we elkaar leuk vonden. Toen we eenmaal aan het einde van de avond bij haar op het pad stonden, kwam de zoen en het begin van fijne relatie (nu precies 4 weken...)

Tell us!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2005, 16:38
MarMaar
MarMaar is offline
Ruim een half jaar lang om elkaar heen gedarteld in de kroeg, en uiteindelijk een keer gezoent (kerstavond).
Toen afgesproken om een film te gaan kijken bij mij thuis (op 1e kerstdag)
toen ik met hem naar zijn auto liep vroeg hij of ik wat met hem wilde (2uur 'snachts dus officieel 2e kerstdag).
Dit alles is nu ruim 1 jaar geleden, en we wonen nu heel gelukkig samen!
xxx
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 16:49
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Lief verhaal .

Ik heb hem leren kennen toen ik net ging studeren (bijna anderhalf jaar geleden). Vond hem meteen een leuke jongen en we hebben toen zelfs al wel een keer (of twee) gezoend maar ik heb er toen verder niet over na gedacht. Ik was nog veel teveel aan het rondfladderen en die hele nieuwe wereld die er voor me open ging aan het ontdekken. En hij zat ook niet stil.

Er was wel altijd een soort verbond tussen ons, en in de kroeg kwamen we erg vaak bij elkaar terecht (vaak nog met een vriend van hem). Meestal wel een beetje flirten, ook voor de grap, maar we hebben ook heel vaak gewoon als oude vrienden staan praten. Ondertussen keek ik eigenlijk veel meer naar "indrukwekkendere" jongens, die onbereikbaar leken (en dat dan niet bleken te zijn maar ook nooit helemaal van mij werden).

En toen werd het opeens anders. Ik zocht hem opeens bewuster op en onze gesprekken gingen dieper. Het flirten werd meer dan een grap en we stonden hele avonden alleen maar met elkaar te praten. Nog steeds dacht ik er niet zo over na maar ik merkte opeens dat ik een steek voelde als we na een hele avond aan de bar gestaan te hebben opeens zijn scharrel tegenkwamen in de tent waar we naar toegaan als het écht laat wordt. Er was niks tussen ons en ik wist dat zij niet veel voor hem betekende, maar toch begon het me dwars te zitten.

Ondertussen werd de spanning tussen ons voelbaarder totdat we op een gegeven moment bijna stonden te zoenen en daarna dus een keer echt, ik ben toen ook bij hem blijven slapen. De volgende ochtend dacht ik nog: wat heb ik nou weer gedaan?? Toen ik hem tegenkwam op de ub voelde ik me ongemakkelijk en ik wist niet hoe ik ermee om moest gaan. Maar de week daarna
stonden we eigenlijk meteen weer heel leuk met elkaar te praten en werd het duidelijk dat er wel een vervolg zou komen. Hij is die avond bij mij blijven slapen maar ik wilde niets met hem doen totdat hij het echt had afgekapt met zijn 'scharrel', vooral omdat ik het idee had dat zij er meer van verwachtte. Vanaf die avond hebben we bijna elke dag bij elkaar geslapen en samen tijd doorgebracht. Het was nog niet officiëel iets maar ik voelde dat het erin kon zitten.

Ondertussen had ik de sleutels gekregen van mijn nieuwe kamer en ik had hem uitgenodigd om mijn eerste nacht daar met me door te brengen. Er lag alleen nog een matras op de grond en ik had mijn cd-speler en wat dekens er al naar toegesleept. Had ook waxine-lichtjes om het bed heen gezet. Toen we 's nachts thuiskwamen moest hij dus even wachten op de gang terwijl ik snel die lichtjes aan ging steken. Heeft nog een mooie kaarsvetvlek opgeleverd .

De volgende ochtend moest ik vrij vroeg met de trein naar huis om te helpen met het voorbereiden van kerstmis. Toen hebben we het er over gehad en "officieel" gemaakt wat eigenlijk al duidelijk was; we zijn gek op elkaar en hebben nu iets . Het is voor mij nu al mijn langste 'relatie' ooit maar na wat twijfels in het begin gaat het nu eigenlijk best goed . Ik denk dat ik het wel even met hem volhou.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 16:50
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Tjeezis wat een lang verhaal, sorry mensen .
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 16:55
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Ik was al anderhalf jaar verlieft op hem. Daarna hebben we een paar keer afgesproken en gezoend. En op 'n middag tijdens 't 'kerstmusicaloefenen' bij mij thuis vroeg hij tussen 't zoenen door "zullen we 't maar verkering noemen dan?" en ik murmelde wat murmelde ook maar wat (t'is best lastig praten met 'n tong in je mond.) En sindsdien is 't 'officieel'
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 16:55
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
nou we zaten (zitten) bij elkaar op school, andere opleiding, andere klas, en hij viel me al snel op ik werdt steeds verliefder en verliefder op m, totdat ik merkte dat hij een vriendin had bij hem in de klas, heb alles gedaan om hem uit mn hoofd te zetten maar het werdt steeds erger. ondertussen had ik een jongen uit zijn klas waar hij veel mee optrok leren kennen, die begon vaak zomaar tegen me aan te praten, en hij zat er vaak bij. Toen ik doorhad dat het uit was tussen hem en die vriendin had ik zoiets van yes er is nog hoop, nou we begonnen hoi tegen elkaar te zeggen vooral hij en bij mij kwam het er dan stotterend achterna
en ik weet nog dat ik 'heel toevallig ' tegenover m zat bij de computers, en toen ik ff wegliep en weer terugkwam had hij op mn pc gekeken en zag dat ik bastabs aant zoeken was, en had ie tegen een vriend gezeggt en die vroeg het aan me, toen hebben we ruim een half uur gepraat samen voor t eerst. Ik moest en zou m gewoon op msn hebben mja alles afgezocht mja vond m nergens, mja uiteindelijk had ik zn beste vriend op msn, maar nog durfde ik zijn msn niet te vragen, uiteindelijk heeft die vriend dat tegen m gezegd (hij wist verder van niks) dattie mij in zn lijst had en hij wilde meteen mn msn, daar uren gepraat samen, en een x afgesproken op school daar 2 uur gepraat, en een x naar de stad geweest ook daar een paar uur zitten praten, toen ie me meevroeg naar een feest kregen we daar iets.. dat heeft 11mnd geduurd en is toen een half jaar uitgeweest, en nu zijn we weer 3mnd bij elkaar en het gaat nogsteeds super.
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 17:00
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
MarMaar schreef op 20-01-2005 @ 17:38 :
Ruim een half jaar lang om elkaar heen gedarteld in de kroeg, en uiteindelijk een keer gezoent (kerstavond).
Toen afgesproken om een film te gaan kijken bij mij thuis (op 1e kerstdag)
toen ik met hem naar zijn auto liep vroeg hij of ik wat met hem wilde (2uur 'snachts dus officieel 2e kerstdag).
ik kreeg ook iets met mn ex op 2ekerstdag(ook rond die tijd haha)
toen zijn we ruim een jaar samen geweest en nu ist alweer een jaar uit.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 17:10
Verwijderd
Hmm. Maar vorig jaar had ik een feestje van mijn ex. Al zijn vrienden waren er,en ik ging er samen met mijn vriendin heen. We zaten wat, beetje drinken, en te praten. Op een gegeven moment voelde ik de drank toch wel een beetje en belandde ik bij wijze van spreken op zijn schoot. Ik heb toen volgens hem geschreeuw dat ik verliefd op hem ben.
De dagen erna hebben we er nog uren over gepraat over msn, dat we het nooit zouden vergeten, die avond. Uiteindelijk hebben nog zo'n 1,5 maand om elkaar heen gedraaid toen hij uiteindelijk op een ander feest vroeg, je wil vast nooit mijn vriendinnetje worden. Maar wel dus.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 17:10
Verwijderd
Ik was 14, hij 23. Als puur toeval kwamen we elkaar tegen in een vage chat-room, wij waren de enige twee personen in de chat-room. (Wat wanneer hij een minuut later besloot te willen chatten? Was ik dan nog wel in die chat-room geweest? Zeer waarschijnlijk dat we elkaar dan nooit hadden ontmoet.)
Nou ja, na een tijdje chatten, wisselden we e-mail-adressen uit. We bleven mailen en chatten met elkaar over icq. Heel leuk, dat hebben we een jaar lang gedaan. In die tijd dacht hij dat ik 19 was, omdat ik dat had gezegd Achteraf gezien maar goed ook; anders had hij niet lang met me ge-chat, zegt hij zelf.

Nou goed, na een jaar chatten en mailen, besloot ik hem te zeggen dat ik géén 19 was, maar 15 (ik was echt 15 toen, natuurlijk). Hij schrok er wel heel erg van, hij zag het ook helemaal niet aankomen... Maar hij wilde wel met me blijven chatten en mailen.

Vrij snel daarna besloten we dat we elkaar wilden ontmoeten. Hij zou een dag naar Enschede komen. Dat is nu bijna 4,5 jaar geleden Na die ontmoeting ging alles eigenlijk heel snel. Ik ging een keer een dagje bij hem langs. Hij bleef een keer slapen, en toen bleef ik bij hem slapen, hij bleef een weekje bij mij, ik twee weken bij hem... etc etc. Uiteindelijk wonen we nu al bijna 2,5 jaar samen, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 17:25
Verwijderd
hij zat bij mij op school, en ik kende hem van naam en als 'zoontje van de leraar'. we kregen contact via een vriendin van me, zijn klasgenootje. ik leerde hem, en nog twee andere mensen kennen, en we begonnen in de pauze met elkaar om te gaan, en dus ook daar buiten. (film, koninginnedag, etc.). iedereen riep dat we elkaar maar wat leuk vonden, maar we hadden het gewoon gezellig.

op een gegeven moment was het voor mezelf wel duidelijk dat hij me veel meer deed dan de andere lieve mensen. dat ging ik aan een vriendin vertellen, en aan nog een vriendin en aan nog een vriendin. toen bleek dat een van die vriendinnen ook verliedf op hem was. toch bleven ze alledrie maar roepen dat ik er toch echt voor moest gaan, omdat het gewoon zo vreselijk duidelijk was dat we elkaar wel heel graag zagen.

omdat de jongen in kwestie nu toch ook wel doorkreeg dat er gefluisterd werd, stelde hij maar eens voor dat we eens moesten beppen. zo gezegd, zo gedaan. dat was heel eng, maar het hoge woord kwam eruit, en toen moest ik dus ook vertellen dat mn vriendin hem ook leuk vond, maar hij vond mij leuk. nou, tralala. dat is nu 1 jaar, 8 maanden en 2 dagen geleden
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 17:31
Verwijderd
Ze gaf me een kerstkaart.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 17:47
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Oh dit vind ik een leuk topic, altijd leuk om die verhalen te lezen van anderen

Ontopic: wij waren al zo'n twee jaar kennissen van elkaar. We hadden elkaar ontmoet toen ik nog iets met N., een van zijn beste vrienden had Toen werd ik aan hem, D., voorgesteld.
Sindsdien zagen we elkaar met uitgaan regelmatig, en maakten we vaak kort een praatje. Hij had in die tijd al een vriendin, dus ik vond het wel een leuke jongen om te zien, maar daar hield het mee op.
Op een avond met uitgaan waren we allebei lichtelijk aangeschoten en hebben we de hele avond gedanst en geflirt, het was toen uit met zijn vriendin en ik stond aan het randje van een nieuwe relatie. Die relatie van mij kwam er dan ook, en het ging weer aan met zijn vriendin. Wel voegde hij me toe op msn en sindsdien spraken we elkaar ook regelmatig op msn.
Ik had altijd een bepaald beeld van hem, de mysterieuze knappe jongen die iedereen kent, een beetje een macho, en onafscheidelijk van zijn vriendin. Ik irriteerde me vaak aan hem op msn en hij stond dan ook regelmatig geblokt. We hebben het hier nog steeds over een jaar, anderhalf jaar geleden.

Een half jaar geleden hoorde ik van N. dat het uit was tussen D. en zijn vriendin, en ik dacht er verder niet over na. Het was nog niet zolang uit tussen mijn ex en mij, en ik zat echt niet op een nieuwe relatie te wachten.
Om een lang verhaal verder kort te maken, we begonnen wat vaker met elkaar te praten op msn, en leerden elkaar op een heel andere manier kennen dan hoe we van elkaar dachten. Dat leidde al snel tot een afspraakje, en inmiddels zijn we nu bijna vier maanden bij elkaar.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 18:18
Verwijderd
Wat lief allemaal

Maar heb zelf geen verhaal toe te voegen...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 18:47
sjlot
Avatar van sjlot
sjlot is offline
het was een ex van n vriendin van me, niet dat ie me erg opviel ofzo...toen kwam hij naar mn optreden (van mn bandje)en ik vond het eigenlijk wel gezellig we zijn diezelfde avond nog uit geweest en toen hebben we wat geflirt en toen knuffelde hij me en ik was tot over mn oren verliefd maar ik had eigenlijk nog n ander....we zijn na een week toch bij elkaar gekomen ^^
en nu is het al een half jaar en 2 weken aan...nou ja 1 week uitgeweest maar t is weer goed
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 18:48
mylene
mylene is offline
Lol om deze verhalen te lezen

Wij werkten allebei bij Albert heijn. Ik als caissiere, hij als vakkenvuller. We hadden elkaar nooit echt gesproken ofzo, wisten elkaars namen niet eens. Op een dag besloten collega's een albert heijn groepsgesprek op msn te houden. Daar hadden we zó leuk met elkaar gesproken dat ik hem had toegevoegd in mijn lijst. Van het één kwam het ander. We bleven úren chatten, we gingen smssen. Daarna kwam hij wat vaker aan mijn kassa...enzovoorts...Nu zijn we allebei weg bij albert heijn, en al 2 jaar en 4 maanden gelukkig samenl
__________________
weet je wel dat niemand...mn leven zo zinvol maakt...ik hou van mn lieffie
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 19:00
Violently Happy
Avatar van Violently Happy
Violently Happy is offline
Ik zag hem eerst altijd als een vriend van een jongen die ik "kende" op school. Na een tijdje begon het toch wel te kriebelen bij mij en ben ik via via achter zn msn gekomen. Nou vanaf de eerste dag dat ik hem had toegevoegd hadden we verschrikkelijk lang met elkaar gepraat. Een maand later besloten we om af te spreken, na ongeveer 2 weken van onduidelijkheid etc. zoende hij mij en was het eigenlijk officieel. En dat is nu bijna 20 maandjes geleden.
__________________
Strange little girl
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 19:14
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ik heb heb begin augustus 2003 leren kennen doordat ik bij hem in het team kwam bij korfbal. Na de training ff met een vriendin de teamleden besproken en ik kwam tot de conclusie dat ik hem toch wel erg knap vond..
Ik ging hem steeds leuker vinden en was na een paar maanden toch wel erg verliefd op hem geworden. Hij zat ook bij mij op school waardoor ik hem erg vaak zag (en toch ook wel expres extra vaak langs hem ging lopen). Na trainingen bleven we altijd uren plakken waardoor ik hem wel steeds beter leerde kennen.
Hij had ook al erg snel door dat ik hem leuk vond (het was ook wel heel erg duidelijk ) en ergens in december sprak ik hem op msn en ging het dr over dat ik die week weer naar de bios ging. Hij zei dat hij die film ook wou zien, dus vroeg ik of hij mee ging. Dat wilde hij, dus gingen we samen met nog een vriendin van mij (die ook teamgenoot is). Tijdens de film handje vast houden enzo en hij bracht me thuis (waardoor hij kilometers extra reed) en voor de deur zoenden we voor het eerst.
Vanaf toen was het ook aan. Maar omdat het voor ons allebei echt voor t eerst serieus begon te worden waren we allebei erg onzeker en maakte hij het na iets meer dan 3 weken uit. Dat vond ik echt vreselijk.
Na een paar maandjes gingen we toch weer steeds closer met elkaar om en deden we weer heel veel samen. Bij korfbaldagen en feestjes was het altijd zo leuk. Ik wist echt niet meer wat ik dr mee aan moest want ik was nog altijd verliefd op hem. Van 2-4 juli gingen we op kamp en aangezien wij met ons groepje altijd truth or dare deden gebeurde dat ook op 2 juli. Hij kreeg een opdracht om een minuut lang een teamgenoot te zoenen. Hij koos mij en na die opdracht zijn we ook nog maar ff vrijwillig door gegaan. We sliepen met zn allen in een grote tent met aparte slaaptentjes, dus we hebben meteen mijn bed gewisseld met het bed van degene die naast hem lag. En sinds 2 juli is het dus weer aan. Nog altijd even verliefd <3

lang verhaal :\ sorry..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 19:30
Verwijderd
We leerden elkaar kennen via dit forum en toen zaten we veel op msn enzo. Uiteindelijk spraken we een keer af. Ik vond hem meteen al heel schattig en vlak daarna ging ik hem wat hints geven enzo, uiteindelijk zeiden we zo ongeveer dat we elkaar leuk vonden. Maar toen ging ik 2 weken op vakantie (ik was nog zo gek om terwijl ik in Italië was een internetcafe op te zoeken om met hem te msnen).. daarna had ik introductieweken enzo, want ik ging studeren. In die tijd smste ik hem wel over wat ik allemaal meemaakte enzo, maar we spraken we niets af.
Na die tijd bleef ik het maar druk hebben en ontstond er een hoop gedoe tussen ons, laat ik die hele periode (van zo'n 7 maanden ofzo) maar even overslaan.

Ondertussen hadden we elkaar wel een aantal keer gezien en begon het steeds meer op een relatie te lijken, we zoenden etc en na een tijdje kregen we echt wat. Inmiddels hebben we nu bijna 2 jaar een relatie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-01-2005, 19:32
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Dat is een heel lang verhaal die zelfs mijn vriendinnen niet precies kennen. Ik weet zelf ook niet meer wat nou eerst was en laatst, want het is allemaal een beetje door elkaar heen gelopen.
Volgens mij ging het zo:

Een vriendin van mij kreeg wat met een jongen Hans. Daar kwam ik ook mee in contact en hij hoorde dat ik ook zin in een vriendje had. Bart voegde me toe aan mn msnlijst. Na lange gesprekken met hem, besloten we elkaar te ontmoeten tijdens het uitgaan. Hij kwam niet opdagen. De keren daarna ook niet. Hoe naief was ik toen... Ondertussen bleek dat ik hem al wel had gezien, maar dat hij niet verteld had dat hij Bart was. Het was toen ook alweer een hele tijd uit tussen mijn vriendin en Hans, en ik kreeg met Hans. Voor een week want het was niet wat.

Bart en Hans bleken elkaar ook goed te kennen, Hams was het jongere broertje van Bart. Die twee hadden goede vrienden, Simon en Martin. Ook broers van elkaar en dat zijn de neefjes van mn oom. Simon heeft eerst een tijd achter me aangelopen, en Martin zat ze ondertussen allemaal uit te lachen.

Uiteindelijk kreeg ik ook nog door dat Martin en Bart (die ik alleen nog maar een grote eikel vond) beste vrienden van elkaar te zijn.
Op een avond, een jaar daarna ofzo, kwam ik Martin tegen in een kroeg. Ik zei: Ik ken jou! Hij kende mij alleen niet meer. We kwamen in onze dronken buien aan de praat (5 min) want ik moest naar huis. Ik was bezig om mn jas op te halen. Ik wist alleen zn naam niet meer, en die wilde ik per se weten voordat ik naar huis ging. Die kreeg ik uiteindelijk in een grote discussie ook te horen. Toen zei hij midden in een regel bij mij ineens: Ik kan je ook gaan zoenen. Toen zei ik: Ja, dat kun je ook niet doen.
Maar dat hielp niet, en we hebben toen gezoend.
Als ik uitging, had ik dikke discussies met hem, maar we zoenden wel vaker na die tijd.

Toen moest hij ineens een jaar naar amerika. Af en toe sprak ik hem nog. Hij heeft daar ook nog een andere vriendin gehad.
Toen kwam hij terug en heb ik hem sinds die tijd niet meer gezien eigenlijk. Tot 2 jaar terug. Ik sprak hem ineens weer op MSN en we hadden weer een soort van relatie net als toen. Dit keer iets serieuzer. Ik ging op vakantie naar spanje en werd doodziek. Hier heeft hij niks van meegekregen en na die tijd heb ik hem weer een jaar niet gesproken.

Deze zomer ging het uit met mn vriendje die ik in de tussentijd had gehad, en sprak hij me weer aan op MSN. Sinds die tijd spreken we vaker af en is hij ook echt mijn vriend. We hebben nu ongeveer 4 maand, en ik ben benieuwd hoe lang het nu goed gaat

Dit is nog lang niet het hele verhaal, maar daar zal ik jullie niet meer lastig vallen.
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 19:34
Celine88
Avatar van Celine88
Celine88 is offline
Vanwege problemen op eerdere school ging ik naar een nieuwe school. Ik zat er zes weken toen we naar Rome gingen. Hij kwam in mijn groepje. En ik zag hem wel zitten. We hebben de hele week opgetrokken en op de terugreis hebben we naast elkaar gezeten. We hebben wel 10 uur gepraat Een week later was schoolfeest. Hij deed toen de first move en sindsdien is het aan. (dat is btw drie maanden geleden )
__________________
You saved me You keep me alive You make me happy I love you till the end of time
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 19:37
waves
Avatar van waves
waves is offline
blijft leuk om de verhalen van anderen te lezen

Het begon met een dagje naar Den Bosch; ik zou met mijn beste vriendin en haar vriend naar Den Bosch gaan en wat vrienden van die vriend zouden ook komen, maar wat later.
Mijn vriendin en ik gingen winkelen, haar vriend ging naar iets anders en we zouden elkaar later weer zien. Zo gezegd zo gedaan.

Wij naar die winkel toe waar haar vriend zat, daar gewacht op die vrienden. En die waren veel te laat, wat voornamelijk de schuld bleek te zijn van een van die vrienden. Mijn vriendin en haar vriend boos op die vriend en ik had geen zin om me er mee te bemoeien dus ik ging naast een lange slungel lopen op wiens verjaardag ik was geweest (maar ik kende hem eigenlijk niet en hij mij ook nauwelijks). We hadden een praatje over hoe lang ze nog ruzie zouden maken (tot we in de trein naar huis zouden stappen). Maar toen hielden ze op.

Ze hadden een ander aandachtspunt gevonden...

'Ahhhh wat schattig!'
even later:
'Het enige wat ontbreekt is het handje vasthouden'

In eerste instantie dacht ik dat t n grapje was.. en dat was ook zo maar ze bleven er maar over door gaan. Op een gegeven moment liet ik het maar zo, het had geen zin om er tegen in te gaan.

Die avond ging de telefoon: 'Wat vind je nou van m?' Ik zei dat ik dat niet wist, ik kende hem nauwelijks.... Nog een hoop ge-bla- t.

En toen sprak ik hem op msn, was best een leuk gesprek eigenlijk. En de dag daarna nog een keer, en waarom was ik toch zo blij? Nog maar meer praten, en nog maar wat. Voorzichtig kreeg ik hints van mijn vriendin dat hij die koppelpoging misschien wel serieus nam. Nog maar meer praten, en ik geloof dat ik verliefd was. Net nu ik me had voorgenomen het rustig aan te doen op relatiegebied.

'Jullie 2 gaan naar de film en wij gaan mij want dan is het niet zo eng' zei mijn vriendin. Owkeej, dacht ik. En die vrijdag zouden we gaan. Ik zou eerst langs mijn vriendin gaan en daar haar en haar vriend 'ophalen' en we zouden hem later zien.
Ik was nog nooit zo zenuwachtig geweest... Maar iedereen praatte een beetje, en toen begon de film.

Het eerste half uur hebben we gezien, daarna bijna niets meer .


wat n lang verhaal eigenlijk... en ik heb nog niet eens alles verteld!
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 19:55
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
We zitten bij elkaar op school, en vorig schooljaar kwamen we bij een aantal lessen bij elkaar in de klas. Op een schoolfeest hebben we voor het eerst gezoend. Het heeft toch nog ruim 9 maanden geduurd voor we echt iets kregen. Eigelijk had ik nooit verwacht ooit iets met hem te beginnen, maar op dat feest zag ik hem opeens heel anders, voorheen was het gewoon een jongen met wie ik wat lessen had.
__________________
psssttt <3<3
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 19:56
Sitia
Avatar van Sitia
Sitia is offline
Het begon op het verkeerde moment. Ik had namelijk een vriend, maar we waren wel een beetje aan het flirten. *maar ik ben niet van het vreemdgaan, dus bleef het daarbij!* Daarna gaf hij vaker wel hints en hij begon vaak gesprekken. Het was toen al uit met mijn vriend.

Maar pas een half jaar later op een feest spraken we elkaar weer echt, en sloeg de vonk echt over. En toen begon het pas echt..
__________________
Why am I trying to give if no-one gives me a try..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 20:03
mcflem
Avatar van mcflem
mcflem is offline
ik 'ontmoette' hem nadat ik een berichtje op CG had geplaatst.. hij had daarop gereageerd en toe gingen we msnen, later smsen, mailen, bellen.. 5 januari kwam hij naar me toe ^_^
was heel leuk, ik ben ook bij hem geweest, 5 februari weer ^_^ want anders is het voor ons midden in de toetsweek
nou, we hebben nu 2 weken en 1 dag maar voor mij is dat wel veel en het voelt ook wel langer omdat we natuurlijk ook al veel hadden gebeld enzo..
mijn verhaal is beswel maf als je kijkt naar 'nu wonen we al ... jaar samen' enzo
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 20:17
Roxjuh
Avatar van Roxjuh
Roxjuh is offline
Hihi cute allemaal^^

Hij kwam bij mij in de klas, en al gelijk vond hem helemaal leuk. Vraag mij dus niet of liefde op het eerste gezicht bestaat, want ik zeg JAH!
Enige nadelen hieraan waren dat ik maar vooral hij ontzettend verlegen is. Een groot nadeel, maar gelukkig moest ik elke dag met hem meefeitsen.
Toen heeft een groep hele lieve en goeie vriendinnen een briefje aan hem geschreven en zodoenden kwam de eerste stap ..
Niet veel later hadden we verkering.. En een half jaar later was het uit. Beiden waren te verlegen en onzeker blahdieblah

Mijn kerel die ik momenteel heb (weer die woordkeuze ) 'ontdekte' ik in de plaatselijke discotheek hier in de buurt. Keer mee gezoent, verder niets. Dat was denk ik anderhalf jaar geleden en tot nu toe hebben we zo'n beetje elke keer zitten flirten met elkaar, btje lief doen, kus op de mond, maar daar bleef het bij.
Tot 2 weken geleden. Ik vertelde hem dat ik niet meer met een jongen wilde zoenen, tenzij hij daarna ook iets vasts wilde. Nou, een halfuur later gingen we zoenen..
En nu ben ik.. verliefd, denk ik
__________________
Ik ben apart.. Maar dat wist je vast wel :)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2005, 22:02
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bij mijn ex:
Mijn vrienden begonnen. Heel irritant koppelpoging-gedoe... echter zij had tegen een vriend gezegd dat ze me leuk vond... en de eerste keer dat we zoenden, zoende zij mij meer (ik wilde alleen afscheid nemen met 3 kusjes op de wang)... dus ja zij heeft de eerste stap gezet. Ben zelf niet echt iemand die zo'n stap durft te zetten. Ik heb haar inderdaad in de kroeg ontmoet en ik had zeker niet op het eerste gezicht niet verwacht dat we iets zouden krijgen... na die eerste zoen duurde dat ook nog 2 weken, toen hadden we iets. Dat duurde 2½ maand en toen maakte zij het zelf ook uit.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 22:13
Sprinkle
Avatar van Sprinkle
Sprinkle is offline
Mijn huidige vriend heb ik via een vriend op Lowlands ontmoet, toen vonden we elkaar al leuk. Maar allebei hebben we geen move gemaakt, omdat ik net uit een relatie kwam van 7 maanden. De week erna gingen we met wat vrienden naar een festival, de week daarna met nog een vriend en hijzelf. Heb zijn msnadres aan die vriend gevraagt, toen we aan het chatten waren kwamen we erachter dat hij 10min bij mijn huis vandaan op school zat en we allebei op donderdag standaard vrij hebben in ons rooster. Dus vroeg hij me de buurt een beetje te laten zien op donderdag en van het een kwam het ander op die dag Nu zijn we bijna 5 maanden samen.
__________________
Listen to the waves as they all crash down.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 23:02
Cæles
Avatar van Cæles
Cæles is offline
Mijn huidige vriend heb ik via dit forum ontmoet. Hij had een bericht op CG gezet, normaal kijk ik daar nooit maar nu dus wel en ik verveelde me dus ik reageerde erop. Hij voegte me toe op MSN, we hebben een week lang intensief gechat. En na die week wilden we elkaar wel meeten...
We hadden afgesproken in Amsterdam, en we hadden allebei geen geld en het begon te regenen dus toen zijn we naar het huis van mn neef gegaan en hebben we ons opgesloten in zijn slaap kamer. Daar gingen we een beetje praten enzo en opgegeven moment zei hij dat ie me wilde zoenen. Dus toen gingen we zoenen.
En toen moest ie van wat vrienden en familie van me ook blijven eten want mn neef was jarig. Daarna zou ie naar huis gaan maar mn jongere neefje had ons nodig omdat we wiet moesten halen voor m. Toen kwamen we terug en toen zaten mn ouders er. Hij vond t zo lullig om gelijk weg te gaan dus gingen we socializen. En toen heeft ie eigenlijk in een keer mn hele familie gemeet.
Toen wilde hij naar huis maar had zn trein gemist, dus toen moest ie bij me blijven slapen. En toen vroeg ik gelijk maar of ie wat met me wilde en dat wilde ie wel....En dit is nu bijna acht maanden geleden
__________________
Lame...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 23:25
Verwijderd
Mijn ex en ik hadden een website, genaamd bloodyhell.nl, ex kreeg mailtje van mijn huidige vriend, met een blaatverhaaltje iets als in: leukesitejohzullenwelinkjesruilenenzovoorts.
Ex ging site checken, ze zag zijn foto, mailde die naar mij. Ik gecharmeerd, dus msn. Toen een ontmoeting zo'n 1,5 maand later na véél chatten en grijnzend naar elkaars hoofd (JA! HOOFD!) kijken op de cam. Dat werd een beetje een fiasco, we waren verschillend, hadden NIKS gemeen.

Paar maanden later won hij kaartjes bij Samsonic (R.I.P) voor het Dour Festival in België, niemand wilde mee, maar ik wel. En toen werd het opeens wel héél gezellig in de tent 's nachts. En het bleef gezellig, we werden verliefd. En dat zijn we nog steeds. Ook al mochten we elkaar eerst helemaal niet... . En met die verschillen bleek het achteraf heel erg mee te vallen. We lijken zelfs heel erg op elkaar.

Ooh, ik krijg hier verliefde kriebeltjes van, om dit op te schrijven. <3
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 23:34
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Enigste wat ik weet dat zij mijn hart heeft gebroken.
En ze spookt nog altijd in mijn hoofd rond.

Hendig shit man.!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending

Laatst gewijzigd op 20-01-2005 om 23:38.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 23:42
Verwijderd
Bij de eerste zat ik op school (of hij bij mij, ik was eerder), was tegelijkertijd een goede vriend van mn vriendin. Die rollen zijn naarmate de tijd eigenlijk omgedraait, ik ging steeds beter met hem om en zij steeds slechter. We hadden eigenlijk een groot deel van de tijd alleen maar ruzie, toch wel voor de grap dan.

Na een paar maanden begon ik toch wel meer dan vriendschappeleijke gevoelens voor 'm te krijgen, en daar ben ik mee overstag gekomen. Ben toen gewoon naar 'm toe gelopen met de mededeling en heb hem de keuze gelaten er iets mee te doen. Het antwoord dat ik kreeg was 'We kunnen het proberen, waarom niet?'

Heeft 26 maanden geduurt.


De tweede was gedurende diezelfde tijd een vage kennis, sprak ik uiteindelijk vaak over msn, steeds meer en beter. Is gewoon een goeie vriend geworden op den duur. Heeft een tijdje gespeeld en toen het uit ging met de eerste zijn we er toch wat serieuzer over gaan praten. Kwam uit dat het van zijn kant (ook) al maanden speelde en dat ik dus niet de enige was. Is daarna eigenlijk best wel (iets té imo) snel gegaan.
We zijn wat gaan doen, hij is een nacht gebleven and from there on.

2 maanden geduurt, is nu een afwachtertje.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 08:34
Verwijderd
Ik ging uit met vrienden, die nodigden ex-collega uit en die nodigde vriend uit (nu mijn vriend dus) en zijn toenmalige vriendin. Na veel avonden samen uitgaan, begon ik hem heel erg leuk te vinden. Maar helaas.. hij had dus nog een vriendin. Toch had ik wel het gevoel van, hij vind mij ook leuk. Ik vertelde dat toen aan mijn beste vriendin en zij zei ook dat ik wel een kans maakte. Op een avond deden we 'doen, durf en de waarheid' samen met zijn beste vriend en mijn beste vriendin, die hadden toen ook net iets met elkaar. Michael (mijn vriend dus) zei Doen, en hij moest mij zoenen. En dat deed hij! Na een tijdje moest ik en ik zei ook Doen. Moest ik hem weer zoenen, maar dan veel langer. En ja.. Ook dat gebeurde. Die avond was ik zo blij!! Na die avond waren we bijna elke avond samen, behalve het weekend dan.. dan was hij bij zijn vriendin. Na 3 weken (op een avond in het weekend) kreeg ik een sms waaruit bleek dat hij het had uitgemaakt met haar. Nu was hij dus echt van mij!
We hebben nu alweer 2 jaar en 1 maand en we wonen alweer 15 maanden samen!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 08:41
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Ik kwam ooit eens midden in de nacht thuis toen zij nog online was. Toen hebben we tot in de ochtendgloren gechat en een week later zeiden we elkaar vaarwel om een niet nader te noemen reden.

Een uurtje later besloot ze om naar me toe te komen de dag erna, en we zijn naar het strand gegaan.

En toen was ik verliefd.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 11:45
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Mijn broer had een vriendin, en ze gingen die kende ik al. Ze gingen samen en met nog meer vrienden die ik niet kende naar lowlands (2003). Ik wilde ook wel heel graag en ik mocht mee met mijn broer. Op lowlands vond ik iedereen helemaal geweldig, ik had het gezellig met iedereen. Het leek er toen op dat ik wat zou gaan krijgen met iemand die nu mijn beste vriend is, want ik lag ook tegen hem aan enzo, en ik dacht ook dat ik wel verliefd op hem zou worden. Ook met een andere jongen had ik het heel gezellig en kon ik veel lachen.

Na lowlands besloot ik maar meer met die vrienden om te gaan, die ook bij mij op school zaten. Mijn broer was toen net van school af, en das maar goed ook anders was ik waarschijnlijk nooit in de pauzes bij mijn broer gaan staan.. Ik besloot dat al deze mensen veel leuekr waren dan mijn 'vrienden'die ik eerst had en ging er zo;n beetje elke pauze heen en begon mijn vriend leuk te vinden.

Volgens andere vrienden was het wel duidelijk dat we elkaar leuk vonden en ik werd uitgenodigd op zijn surprise-party. Daar zat hij telkens naast mij en mensen met wie ik het erover gehad heb vonden dat hij heel erg zat te hinten, maar hij zegt nog steeds van niet. Toen was ik helemaal verliefd en wilde ik het aan iedereen vertellen behalve aan hem, want ik geloofde toch niet dat hij mij leuk kon vinden. Toen kreeg ik een week later een mailtje met een songtekst die wel duidelijk was. Ik mailde terug om eens iets leuks te gaan doen en dat wilde hij en toen durfde ik niet naar school, maar daar bleek dat ik niet hoefde te wachten op iets leuks, maar dat het gelijk maar aan was, precies een maand nadat we elkaar hadden leren kennen. En dat nu bijna 16 maanden
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 12:10
Shereentjuh
Avatar van Shereentjuh
Shereentjuh is offline
elkaar via msn leren kennen... daarna smsen, bellen etc... toen in de kerstvakantie was k in gouda en toen issie naar me toe gekomen... was heel erg gezwellie en sindsdien bellen we elke dag ensow...
__________________
*wat heb je aan een goed gebit als er niets te lachen valt*
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 12:41
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Hm.... Das alweer lang geleden... December 2001 op een schoolfeest per toeval gezoend, kende haar niet, zij mij niet. Daarna elkaar niet meer gesproken, omdat ik in de vakantie in mijn eentje naar de USA ging. Op advies van haar nichtje, die stond in mijn MSN-lijst, een kerstkaartje vanuit Philadelphia gestuurd (durfde eigenlijk niet ).
Na de vakantie weer een schoolfeest en nog geen 5 minuten na binnenkomst hadden we elkaar al gevonden. Toen we na een beetje zoenen en dansen een vriendin van mij tegenkwamen die vroeg of wij nou wat hadden, keken we elkaar aan, en jah.. toen hadden we wat.
Ging allemaal heel goed ensow, maar op een of andere manier zat er bij mij iets niet helemaal goed: heb het na 3 maanden uitgemaakt en dacht weer fijn door te kunnen leven. Zomervakantie, maar kon haar niet uit mijn hoofd krijgen, andere meisjes waren ook niet interressant meer.
En ookal had zij zichzelf beloofd om mij niet meer aan te kijken, tijdens het feest na de musical ter ere van het 750-jarig lustrum van onze school (waar zij ook in meespeelde) kwamen we elkaar weer op de dansvloer tegen. En jah... op een of andere manier..., kort gezegd: zij brak dus de belofte met zichzelf en wij waren/zijn weer samen. En dat gaat nu al.... bijna zo lang als dit verhaal ongeveer 15,5 maand better than ever
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-01-2005, 12:49
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
We zitten bij dezelfde studentenvereniging. Eigenlijk kende ik hem helemaal niet, want hij had een andere kennismakingstijd gedaan dan ik. Toen kwam begin november een gala, waar ik eigenlijk wel heen ou maar nog geen date voor had geregeld (het was schikkeljaar dus meisjes moesten de jongens vragen). Dat gala was op zaterdag en toen heb ik uiteindelijk op vrijdag besloten dat ik wel met hem wou gaan (was iets te kieskeurig geweest, waardoor ik bijna geen date had gehad ). Vriendin laten bellen om te informeren of hij zin had . Dat had hij wel en ook toen hij hoorde om wie het ging ("ja dat is wel een leuk meisje"). Hele gezellige avond gehad, maar ik wou toen niet met hem zoenen omdat het eigenlijk de eerste avond was dat ik hem echt sprak, en er waren toch wel wat biertjes gedronken (en geen zin had in roddels).

Daarna heb ik hem wel bijna elke week ff gesproken (gewoon in de soos), tot ik uiteindelijk toch meer voor hem begon te voelen. Begin december was het slotfeest en toen stond ik met een vriend van hem te praten, die mij leuk vond, en toen vroeg hij of ik een keer bij hem wou komen eten (hij had net een kamer gevonden). Achteraf deed hij dat meer om die vriend te irriteren, want hij dacht dat hij toch geen kans maakte. Ik natuurlijk blij (met de uitnodiging dan heh).

Ook dat was heel gezellig, samen met nog wat vrienden hebben we op 1 januari de nieuwjaarsduik gemaakt. De maandag erna ben ik weer bij hem langsgeweest, en toen is er eindelijk gezoend. De dag erna zag ik hem weer even, en toen hebben we maar gelijk besloten het officieel te maken .

Maar het is dus allemaal pas net (2 weken en 3 dagen om precies te zijn).
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 15:42
Verwijderd
Gedateerd en gaat over mijn ex (vind m nog steeds heel leuk , dus daarom maar hier de post ):

Citaat:
Loontjuh schreef op 06-05-2003 @ 20:22 :
naja,... liefdesverhaal.. zou het niet zo noemen, maar oké..
ik kende een jongen (Jaap) en ik msnde veel met hem en hij bleek mij op een vakantie tegen te zijn gekomen en hij vond me wel een leuk meisje toen, etc.. en ik ging steeds wat meer voor m voelen..
Jaap had ook een vriend. Roelof. Zijn beste vriend. Al snel hadden we de leukste gesprekjes samen en hadden we ons eigen afscheidszinnetje (kussiez en likkiez en dan met die emoticons)... Onze luchtige en grappige gesprekken waren altijd fijne momenten, aangezien ik met Jaap al snel alleen nog serieuse gesprekken had.
Na een tijdje spraken Jaap en ik af om wat af te spreken. Hij woonde in Amsterdam dus ik ging met mn zusje winkelen in Amsterdam en dan even langs... Roelof zou er ook zijn..
Ik dacht: leuk dan zie ik hem ook!

Naja, de eerste ontmoeting was heel gezellig en ik kreeg een 'relatie' met Jaap.. dit duurde echter niet lang, omdat ik echt gek van m werd. hij vroeg na een week: wil je met me trouwen? en hij zat allemaal plannen te maken voor later.. en over samen verhuizen naar Spanje (omdat hij daar familie heeft enzo) en dan samen een gezin.. etc etc.. en hij vroeg niet of ik dat ook wel wou en hij praatte alleen maar over serieuse dingen en wou alles van me weten en wou al mn gevoelens enzo weten en dat verstikte me op een gegeven moment heel erg en toen heb ik het uitgemaakt.

Een tijd later ging ik met een vriendin naar Amsterdam en we spraken af met Jaap en Roelof. Dus wij winkelen en op een gegeven moment gingen we op zoek naar hen. Ik had de beschrijving aan mijn vriendin gegeven van een lange jongen met bril (Roelof) dus wij op zoek.. we zagen heel veel lange mensen met een bril, maar geen Roelofmensje met een Jaap er aan vast.. (later bleek dat we ze voorbij zijn gelopen )
Toen we ze eindelijk gevonden hadden bleek dat Roelof lenzen droeg i.p.v. een bril.. Door dat keek ik eens goed naar hem en zag hoe geweldig mooie ogen hij had.

Vantevoren hadden Roelof en ik allemaal grapjes gemaakt over dat we nu eens echt zouden kussen.. gewoon een lift in enzo. dat was gewoon voor de grap..
Ik zette mijn vriendin en Jaap (die misschien wel dacht dat het nog goed tussen ons zou komen) bij elkaar want ze wouden allebei over australie praten en dat had ik al tig keer gehoord dus ging ik met Roelof lopen.. Ik dacht: ik pak gewoon zn hand en dan zie ik wel...
En daar liepen we dan. De hele dag hebben we hand-in-hand door de stad gelopen en het voelde goed.. We werden wel nauw in de gaten gehouden door Jaap en dat wisten we allebei heel goed. Op een gegeven moment waren we heel even alleen en toen heb ik heel erg getwijfeld of ik hem gewoon moest zoenen of niet, en uiteindelijk heb ik het niet gedaan, omdat ik niet precies wist wat hij nou van mij vond..

Aan het eind van de dag zijn we naar Jaap zn huis gegaan en hebben we Mario gespeeld (vind ik echt helemaal ) maar dat ging dus niet zo goed en toen ging Roelof me helpen. Op een gegeven moment lukte me iets en Jaap was weg en toen heb ik m maar n kus op zn wang gegeven, want ik durfde niet veel meer.
We hebben de rest van de avond heel erg close gezeten, maar bij het afscheid durfden we allebei geen afscheidskus te geven, omdat we zagen hoe Jaap keek (niet al te blij kan ik je zeggen)..

Daarna zijn we gaan smsen en msnen enzo, maar juist toen ging ik een week op vakantie naar Duitsland.. Die hele week heeft hij me smsjes gestuurd (naarmate de week vorderde steeds minder en ik werd steeds onzekerder of ie me nu wel echt leuk vond) en ik ben een soort van dagboek voor hem gaan bijhouden..

Later heb ik dit uitgetypt en naar hem gemailt en hij vond het heel leuk.. het bleek dat hij ook heel onzeker was geworden in die week en dacht dat het misschien wel een opvliegertje voor mij was..
we hebben op 18 januari j.l. wat afgesproken en sindsdien hebben we een relatie en ik ben dolgelukkig met m..

naja, dit is zo'n beetje mijn lovestory
sorry dat t zo lang werd..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 16:08
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
bij mn eerste vriendje heb ik me gewoon voorgesteld!! Heej ik ben.. en jij bent?? en van het een kwam het ander..
Mijn 2e vriendje zag ik lopen in een discotheek... Maar hij moest wachten op zijn vriend die praatte met iemand... En toen rook ik opeens zijn aftershave! en kmoest gwoon ff kwijt 'damn wat ruik jij lekker'
En bij de jongen waar ik nu verliefd op ben.. (nog geen verkering) ging het ook wel dom! Hij stond naast een jongen waar ik mee praatte, en toen ik zo heee ik ken jou wel! jij plaagde mij in de eerste klas, ga je dat nog goedmaken? en toen kreeg ik wat te drinken en van het een kwam weer het ander
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 16:11
GetchaGood
Avatar van GetchaGood
GetchaGood is offline
Eerst een paar keer gezoend enzo.. Maar toen elkaar een tijdje niet gesproken.. En daarna toch maar weer een keer afgesproken omdat het zo gezellig was, en na een paar afspraakjes kreeg ik een smsje, Ik mis je, ik wou dat je nu dicht tegen me aanlag zodat ik je heel even kon vasthouden.. en morgen krijg ik vast spijt dat ik dit nu zeg..
Maar ik vond haar al een tijdje leuker dan leuk, dus ik terug gesmst van nou ik hoop niet dat je spijt krijgt want ik vind je leuk! En toen we elkaar weer zagen na die smsjes is het officieel geworden! Nu ongeveer 13 maanden geleden!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 16:26
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
We zijn al jaren er goede vrienden in een vaste vriendclub. Op het moment dat mijn twee van mijn beste vrienden een jaar naar Australie vertrokken, trok ik steeds meer met hem op. Hartstikke gezellig en heel onschuldig.
We gingen op stap en ik probeerde hem chickies te laten scoren , , en ik ging ook altijd uit mijn dakje zeg maar.... en daarna bleven hij en een andere vriend altijd bij mij thuis pitten. Ieder weekend weer,
Totdat ik het besef kreeg dat ik best wel erg verliefd op hemw as geworden. Ik had hem van allerlei verschillende kanten beter leren kennen.
Dus na een feest heb ik expres met een andere jongen gezoend om hem een beetje te vergeten, want ik wou onze vriendschap niet op het spel zetten. Maar ik zag zijn blik en ik had zon spijt. Ik zei dat, hij trooste mij, zoende me op mijn voorfhoofd, bleef bij me pitten en vielen in elkaars armen in slaap.

Twee weken later was er een feest en ik moest stappen ondernemen. Ik werd helemaal gek en een andere vriend probeerde hem aan een ander te koppelen. Na het feest bleef hij weer slapen en er was nog steeds niets gebeurd, totdat ik heel dronken hem begon te zoenen. Hij zoende niet terug. zei dat het onverstandig was etc. 5 minuten later zoende hij me. Ik vond het prima en we haddend e hele ochtend nog verder gezoend. Toenw e weer wakker waren keek hij me aan en zoende me weer. Toen wist ik dat het goedzat en sindsdien hebben we wat en wonen nu erg gelukkig samen!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 16:42
Verwijderd
Ik verveelde me en begon hier op het forum een beetje te rond te kijken. Ook het fotoboek werd doorgenomen. Ik dacht dat het grappig was om wat te zeggen in de Shoutbox. Wat reacties natuurlijk. Toen had ik een reactie van Hem op mijn fotoboekpagina. Maar ik kende Hem nog niet als Hem. Opzich betekende dat niet zoveel voor mij.. ik kreeg wel meer van die reacties.
Ik zei in de Shoutbox dat ik me verveelde en dat op msn ook al niemand tegen mij aanpraatte. Hoe zielig was ik Opeens werd ik toegevoegd op MSN bij Hem. Hij wilde me vermaken. Dus raakten we aan de praat enzo. Eerst hoefde het van mij niet (onder het motto: 'via het internet, dat kan toch niet') maar ik werd toch verliefd. En hij ook op mij.
Door omstandigheden konden we niet (/was het niet verstandig om te) meeten. Daarna raakte ik in twijfels allerlei dingen door mijn hoofd enzo (waar ik jullie niet mee zal vervelen) en vertelde ik hem dat het voor mij niet meer hoefde. Hij voelde zich gebruikt, wat ik wel kon begrijpen. Ondanks dat, konden we niet ontkennen dat we nog steeds iets voor elkaar voelden. Dus ik gaf mezelf toch weer over, om er later nog een keer op terug te komen. (dat kan ik mezelf nog steeds niet vergeven) . Het was nog veel dramatischer.
We spraken elkaar minder, besloten dat het tijd was voor andere mensen. Na nog wat dingen, had hij afgesproken met een ander meisje. Ik ben nog nooit zo jaloers geweest. Na wat gesprekken met hem, moest ik hem toch bekennen dat ik het eigenlijk helemaal niet leuk vond dat hij met haar omging. Toen zei hij iets heel liefs en uiteindelijk is hij het eerst volgende weekend naar mij toegekomen. Het klikte gelukkig en nu zijn we vriendje en vriendinnetje.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 18:21
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik ging samen met mijn vriendinnen uit (bijna 2 jaar geleden) en was met een jongen gaan zoenen. maar die jongen droeg zich nogal op en daar kwam hij ( ), nu mijn vriend) en zeim dat ik hem moest slaan. dat heb ik toen gedaan en de volgende dag kwamen ze allebei langs. die ene gast wilde ik eigenlijk nooit meer zien, maar met HEM ging ikl afspreken en nu hebben we al bijna 2 jaar!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 21:30
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Ik was met vrienden de stad in en toen was Hij (omdat iedereen dat zo leuk met hoofdletters typt) er ook. Toen een klein beetje gepraat en zo, niet echt heel bijzonder. De volgende keer dat ik uitgaan was hij er toevallig weer en vroeg-ie of ik wat drinken wou. Zo raakten we aan de praat en 't was echt heeeel gezellug. En teon we daar zo'n 3 a 4 uur hadden zitten praten kwam de zoen... Die best wel goed beviel We hebben een paar dezelfde vrienden die toen vroegen of we die week met z'n 4-en een film zouden gaan kijken bij iemand thuis, wel een goed idee natuurlijk en daarom hebben we nummers uitgewisseld. Toevallig op maandag naar de bios met hem en die vrienden en de dag ervoor hadden we al afgesproken om op woensdag te stad in te gaan, zonder anderen. En toen was 't aan....
Nou al wel 3 weken geleden....
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 00:53
Verwijderd
Nou ja, hoe het begon... Laten we hem even heel onschuldig P. noemen, hier. Hij had dus verkering met 1 van mijn twee beste vriendinnen, toen zij net was begonnen met studeren. Ik zou een keer in haar nieuwe omgeving mee uitgaan, en toen gingen we indrinken bij hem op zijn kamer. Ik herinner me eigenlijk niet specifiek iets over hem, behalve dat hij wel schattig was en dat hij en z'n vrienden een goede smaak qua boeken hadden en een goed gevoel voor humor.
Goed, daarna nog een keer of twee gezien, maar hij had dus verkering. Ik was ook he-le-maal niet bezig met hem, ik vond iemand anders leuk en weer iemand anders had meer oog voor mij... geen tijd voor vriendjes van vriendinnen.

Maar toen ging het uit. Op een berucht studentenfeest, een week of wat nadat het tussen hem en mijn vriendin uitging, stond ik om de een of andere reden minstens de halve avond met hem te praten, en ik realiseerde me dat ik hem toch wel erg schattig en leuk vond. Ik was niet verliefd ofzo, maar als hij me had gezoend, had ik meegedaan.
Nou ja, weinig hoop, vond ik. Het was net uit met zijn ex (mijn vriendin dus) en bovendien woonde hij Ver Weg, dus ik had er niks aan. En nóg een keer een ex van een vriendin? Nee, te fout.

Daarna was er carnaval. De vriendin in kwestie en ik gingen met hem en zijn vrienden mee feesten in Maastricht, omdat we fatsoenlijk moesten leren carnaval vieren. Ik had eigenlijk weer mijn aandacht niet bij hem, omdat er toen een dramatisch gebeuren was met een jongen van mijn studie, B. Ik dacht eerst dat ik B. wel leuk vond, ondanks het feit dat hij absoluut mijn type niet was, en net toen ik besloot dat ik hem eigenlijk niet zo leuk vond, zoenden we per ongeluk (nou ja, B. claimt dat ik het zelf deed... ik herinner het me niet. Wijn enzo). En toen vond hij míj heel erg leuk, en vervolgens heb ik hem eigenlijk de rest van het jaar genegeerd
Maar goed, tijdens carnaval zat ik meer met B. in m'n maag dan dat ik aandacht aan P. kon geven. Toch vond ik hem nog steeds erg schattig en weer dacht ik toen dat als hij mij gezoend had, ik meegedaan zou hebben.

En toen kwam de beruchte MSN in beeld. Sinds carnaval had ik hem op de msn en we hadden eigenlijk vanaf het begin hele leuke en lange gesprekken. Ik vond hem steeds leuker, maar zag hem alleen af en toe als ik met de vriendin in kwestie mee uitging, en dan durfde ik eigenlijk niet eens te hopen. Soms dacht ik dat hij me wel leuk vond, maar eigenlijk was hij vrij knuffelig met iedereen en wist ik dus niet of ik het als hints kon opvatten. Ik wist dat hij me leuk vond, maar of hij me ook léúk vond?...
Achteraf gezien staan die msn gesprekken vol met obscure hints, maar we durfden eigenlijk allebei niets hardop te zeggen... noch te hopen. Hij vond mij ook al tijden leuk, maar dacht dat ik hem nooit leuk zou vinden. Tja, dat idee had ik dus ook van hem.

Uiteindelijk hebben we de hele zomervakantie nog om elkaar heengedraaid, gesmst, elkaar maar nauwelijks gezien en nog steeds niks durven zeggen...
en toen was er de intro. Haa. Ik had besloten toch maar van studie te veranderen en ging verhuizen naar zijn stad. Wat een plan. De intro zat vol met leuke feesten in allerlei leuke disco's en clubs, en omdat hij mentor was en ik eerstejaars, kwamen we elkaar telkens tegen op diezelfde feesten. En overal stonden we tijden te praten en gewoon fout te flirten, maar telkens durfde ik niet te denken dat hij me echt leuk vond. En hij dus ook. Schijnbaar heeft een vriendin van hem de eerste avond van de intro al geroepen "Ze vind je leuk en jij haar ook, dus zoen haar nou!" Maar dat durfde hij toch niet. Ik vond hem echt steeds leuker, was nogal jaloers op zijn vriendinnen en mentorkindjes (hoe durfden die sloeries hem te knuffelen )... maar ja, ik had nog steeds niet zo heel veel hoop.

Een paar avonden verder waren mijn studiegenoten en ik op een erg leuk 80s en 90s feest. Perfecte avond, behalve dan dat hij er niet was. Dus heb ik er de hele tijd op aangedrongen om naar een ander feest te gaan, waarvan ik wist dat hij er wel zou zijn.
Uiteindelijk gingen we naar dat feest... was hij er niet. Ik heb de zaal doorzocht, maar kon hem niet vinden. Toen ben ik maar sip ergens achteraf gaan zitten met een glas safari en het vervelende idee dat ik op weekend zou gaan zonder hem gezien te hebben.

...en toen kwam hij opeens aanlopen. Ik had het voor elkaar gekregen hem te missen toen ik de hele disco doorkruist had. Hij kwam bij me zitten en we zaten weer te klieren, en nu begon ik eigenlijk toch te vermoeden dat hij me misschien toch wel leuk vond... in ieder geval voor die avond.
We werden die zaal uitgejaagd omdat hij dicht ging en gingen maar naar de grote zaal, naar de dansvloer, waar we uiteindelijk gezoend hebben. Onder gejoel van mijn studiegenoten, overigens, die dachten dat ik zomaar iemand gescoord had

Nou ja, hij woont in dezelfde flat als ik, dus we zijn samen naar huis gefietst, hebben nog tijden staan eh, praten, voor de deur... na het weekend afgesproken, hij zou toch nog mijn computer komen maken. Nog een paar keer zoenen en uiteindelijk maar besloten dat we wat hadden. Hoei.

Bijna 5 maand... Hmja. Wat een belachelijk lang en saai verhaal, negeer maar hoor

Laatst gewijzigd op 22-01-2005 om 00:56.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 01:13
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
hoe begon het

weetikveel
ik kwam haar morgen in de kroeg tegen
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 10:02
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
"Oh en ik vind je leuk"
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 12:53
Sartre
Sartre is offline
Citaat:
stout! schreef op 20-01-2005 @ 17:50 :
Tjeezis wat een lang verhaal, sorry mensen .
ikm heb het met plezier gelezen hoor.. echt tof!

mijn verhaal is zo mogelijk nog langer, maar daar heb ik even geen tijd voor.
__________________
Единый, могучий Советски
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 17:02
Flauros
Avatar van Flauros
Flauros is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-01-2005 @ 01:53 :
Nou ja, hoe het begon... Laten we hem even heel onschuldig P. noemen, hier. Hij had dus verkering met 1 van mijn twee beste vriendinnen, toen zij net was begonnen met studeren. Ik zou een keer in haar nieuwe omgeving mee uitgaan, en toen gingen we indrinken bij hem op zijn kamer. Ik herinner me eigenlijk niet specifiek iets over hem, behalve dat hij wel schattig was en dat hij en z'n vrienden een goede smaak qua boeken hadden en een goed gevoel voor humor.
Goed, daarna nog een keer of twee gezien, maar hij had dus verkering. Ik was ook he-le-maal niet bezig met hem, ik vond iemand anders leuk en weer iemand anders had meer oog voor mij... geen tijd voor vriendjes van vriendinnen.

Maar toen ging het uit. Op een berucht studentenfeest, een week of wat nadat het tussen hem en mijn vriendin uitging, stond ik om de een of andere reden minstens de halve avond met hem te praten, en ik realiseerde me dat ik hem toch wel erg schattig en leuk vond. Ik was niet verliefd ofzo, maar als hij me had gezoend, had ik meegedaan.
Nou ja, weinig hoop, vond ik. Het was net uit met zijn ex (mijn vriendin dus) en bovendien woonde hij Ver Weg, dus ik had er niks aan. En nóg een keer een ex van een vriendin? Nee, te fout.

Daarna was er carnaval. De vriendin in kwestie en ik gingen met hem en zijn vrienden mee feesten in Maastricht, omdat we fatsoenlijk moesten leren carnaval vieren. Ik had eigenlijk weer mijn aandacht niet bij hem, omdat er toen een dramatisch gebeuren was met een jongen van mijn studie, B. Ik dacht eerst dat ik B. wel leuk vond, ondanks het feit dat hij absoluut mijn type niet was, en net toen ik besloot dat ik hem eigenlijk niet zo leuk vond, zoenden we per ongeluk (nou ja, B. claimt dat ik het zelf deed... ik herinner het me niet. Wijn enzo). En toen vond hij míj heel erg leuk, en vervolgens heb ik hem eigenlijk de rest van het jaar genegeerd
Maar goed, tijdens carnaval zat ik meer met B. in m'n maag dan dat ik aandacht aan P. kon geven. Toch vond ik hem nog steeds erg schattig en weer dacht ik toen dat als hij mij gezoend had, ik meegedaan zou hebben.

En toen kwam de beruchte MSN in beeld. Sinds carnaval had ik hem op de msn en we hadden eigenlijk vanaf het begin hele leuke en lange gesprekken. Ik vond hem steeds leuker, maar zag hem alleen af en toe als ik met de vriendin in kwestie mee uitging, en dan durfde ik eigenlijk niet eens te hopen. Soms dacht ik dat hij me wel leuk vond, maar eigenlijk was hij vrij knuffelig met iedereen en wist ik dus niet of ik het als hints kon opvatten. Ik wist dat hij me leuk vond, maar of hij me ook léúk vond?...
Achteraf gezien staan die msn gesprekken vol met obscure hints, maar we durfden eigenlijk allebei niets hardop te zeggen... noch te hopen. Hij vond mij ook al tijden leuk, maar dacht dat ik hem nooit leuk zou vinden. Tja, dat idee had ik dus ook van hem.

Uiteindelijk hebben we de hele zomervakantie nog om elkaar heengedraaid, gesmst, elkaar maar nauwelijks gezien en nog steeds niks durven zeggen...
en toen was er de intro. Haa. Ik had besloten toch maar van studie te veranderen en ging verhuizen naar zijn stad. Wat een plan. De intro zat vol met leuke feesten in allerlei leuke disco's en clubs, en omdat hij mentor was en ik eerstejaars, kwamen we elkaar telkens tegen op diezelfde feesten. En overal stonden we tijden te praten en gewoon fout te flirten, maar telkens durfde ik niet te denken dat hij me echt leuk vond. En hij dus ook. Schijnbaar heeft een vriendin van hem de eerste avond van de intro al geroepen "Ze vind je leuk en jij haar ook, dus zoen haar nou!" Maar dat durfde hij toch niet. Ik vond hem echt steeds leuker, was nogal jaloers op zijn vriendinnen en mentorkindjes (hoe durfden die sloeries hem te knuffelen )... maar ja, ik had nog steeds niet zo heel veel hoop.

Een paar avonden verder waren mijn studiegenoten en ik op een erg leuk 80s en 90s feest. Perfecte avond, behalve dan dat hij er niet was. Dus heb ik er de hele tijd op aangedrongen om naar een ander feest te gaan, waarvan ik wist dat hij er wel zou zijn.
Uiteindelijk gingen we naar dat feest... was hij er niet. Ik heb de zaal doorzocht, maar kon hem niet vinden. Toen ben ik maar sip ergens achteraf gaan zitten met een glas safari en het vervelende idee dat ik op weekend zou gaan zonder hem gezien te hebben.

...en toen kwam hij opeens aanlopen. Ik had het voor elkaar gekregen hem te missen toen ik de hele disco doorkruist had. Hij kwam bij me zitten en we zaten weer te klieren, en nu begon ik eigenlijk toch te vermoeden dat hij me misschien toch wel leuk vond... in ieder geval voor die avond.
We werden die zaal uitgejaagd omdat hij dicht ging en gingen maar naar de grote zaal, naar de dansvloer, waar we uiteindelijk gezoend hebben. Onder gejoel van mijn studiegenoten, overigens, die dachten dat ik zomaar iemand gescoord had

Nou ja, hij woont in dezelfde flat als ik, dus we zijn samen naar huis gefietst, hebben nog tijden staan eh, praten, voor de deur... na het weekend afgesproken, hij zou toch nog mijn computer komen maken. Nog een paar keer zoenen en uiteindelijk maar besloten dat we wat hadden. Hoei.

Bijna 5 maand... Hmja. Wat een belachelijk lang en saai verhaal, negeer maar hoor
Vrij aardig op dezelfde manier eigenlijk...
__________________
20 en nog op het scholierenforum aanmelden *diepe zucht*
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 17:06
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
het begon met Biton, de leukste studentenvereniging van 2004 volgens het 3FM-programma BuZz...

hij was daar al lid toen ik in de zomer van 2002 de Utrechtse Introductie Tijd liep, de UIT. op een van die zinderende zomeravonden in de Domstad liep ik langs Biton, waar voor de deur een gezellig miniterrasje rond een Bavariakar stond gegroepeerd. ik herinner me vooral drie knappe leuke jongens: een magere charmante, een buitengewoon lange met buitengewoon lang haar en een gozertje met donker krulhaar en een lief gezicht. de eerste gaf me een schoudermassage, of ik hem dat weet ik niet meer, de tweede was gewoon cool en de derde besprak met mij de mogelijkheden voor een jointdraaiworkshop op Biton en hoe men een bong bouwt van een emmer. ook bliezen we zeepbellen met rook erin. veel weet ik er verder niet meer van, alleen dat ik die krullebol heel graag mocht en BESLIST lid wou worden van Biton.
een halfjaar later was het zover. ik woonde net twee weken aan de Oudegracht toen de derde introductie (IK) begon, de periode waarin ik lid zou worden.
de blonde jongen met het aardige gezicht die in de introductiecommissie zat bleek de donkere blowaap van de UIT te zijn. toeval? feit was dat we vanaf de tweede dag van de IK nauwelijks meer bij elkaar weg te slaan waren. met kamp sliep hij bij mij in bed en vaak bleef hij 's nachts bij me slapen in mijn hok aan de Oudegracht (zelf woonde hij toen nog in Wijk bij Duurstede). zijn naam was Geert-Jan en hij was precies twee dagen ouder dan ik.

om een lang verhaal kort te maken, in die periode had ik nog een vriend. dat is een halfjaar ongeveer na die introductieperiode uitgegaan doordat ik teveel bezig was met Utrecht, Biton en Geert-Jan. niet lang nadat ik weer vrijgezel was geworden - Geert-Jan en ik gingen toen al buitengewoon close met elkaar om - besloten we om toch maar te zeggen dat we iets hadden.

en dat is inmiddels alweer ruim zeventien maanden zo.
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Hoe komt het dat nadat rusland communsitisch werd er meerdere landen volgenden?
SintjanJJ
2 05-03-2015 07:51
Studeren Studievertraging, langstudeerboete, stufi... Hoe zit het nou?!
YumYum
3 15-12-2011 20:30
Verhalen & Gedichten Het Maanmannetje
Issun
11 16-08-2009 13:57
Verhalen & Gedichten [kort verhaal]"het is een leugen"
load_harmony
10 06-09-2003 12:28
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 14:40
Seksualiteit Krachtig of niet: hoe komt het?
sofie3
12 31-05-2002 17:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.