Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2009, 18:55
Verwijderd
Ik had een date met een ontzettend knappe brunette genaamd Kim. Het was een eerste ontmoeting na intensief internet-contact, dus ik ging naar station Almere CS (want ik woonde nog bij mijn ouders in de droom), en het was ontiegelijk druk. Ik zou haar om 19:15 ontmoeten.
Om 18:55 liep ik door de mensenmassa om te zien of ik haar zag. Ik dacht: "naja, nog 20 minuten, ik ga wel even een blokje om". Een blokje later om 19:05 dacht ik, "hm, ik kan eigenlijk nog wel even naar huis gaan en later terugkomen" dus toen ging ik thuis zitten op mijn bed liggen tekenen en het werd een hele mooie potloodtekening. Toen vergat ik de tijd. Snel keek ik hoe op mijn mobieltje hoe laat het was. 19:48 met 1 gemiste oproep ( ) Ik belde nerveus terug en kreeg een cynische "hói" te horen. Ik verontschuldigde mij en vroeg waar ze was. Ze was maar naar een café gegaan om wat te drinken. Ik vroeg of ze nog zin had om te meeten. Verrassend genoeg nam ze het vrij goed op en wou ze nog wel (wat een droomvrouw!). Toen spraken we af rond 20u voor de boekhandel. Ik ging me klaarmaken voor vertrek. The end.
Advertentie
Oud 25-05-2009, 11:09
Verwijderd
Over van die kant en klare taartbodems met aardbeiensmut uit een blikje.
Oud 25-05-2009, 12:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn vriendje was ziek en daarom snurkte hij heel hard. Dat was echt, dat droomde ik niet. Ik had door dat gesnurk (en zijn hoge temperatuur) wel een nachtmerrie.

Er was een soort festival/herdenking van alle treinongelukken uit de geschiedenis. Op een gegeven moment stak ik over op een overweg en viel de hoogspanningskabel naar beneden. Toen kwam een trein langs waarin iedereen dood was; duizenden starende gezichten, helemaal wit, soms misvormd, bebloed, met uitpuilende ogen, half verbrand... echt heel eng. En op de trein stond een gedicht en dat hoorde ik ook, met tussen elk woord een hele krakende ademhaling, het leek verdacht veel op snurken.
Oud 25-05-2009, 15:57
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Wooow eng
Oud 25-05-2009, 16:08
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan nog delen van het gedicht herinneren
Iets met naughtiness of neatness.
maar dat betekende zoiets als schending van etiquette in mijn droom
Oud 27-05-2009, 06:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vannacht droomde ik dat de weerwolven samen met de verrader het weerwolfspel hadden gewonnen.
Oud 29-05-2009, 20:17
$moky
$moky is offline
ik werd aangevalen door een beer en toen werd ik waker ,maar ik zat in de klas en ik schrok waker en schopte me taffel omhoog.
Oud 29-05-2009, 20:57
Verwijderd
Ik had een grote handpop met zo'n kruisvormige stok als lijf en een nonnengewaad aan. Ik had het ergens geleend en toen ik het terug wilde brengen was ik heel veel onderdelen van die pop kwijt geraakt. In een soort ouderwetse speelgoed winkel was er veel chaos, daar probeerde ik de pop ongezien te dumpen maar ik werd steeds gestoord.
Oud 30-05-2009, 14:16
Verwijderd
Dat ik een mozaïek van sproeten op mn gezicht had!
Oud 31-05-2009, 12:46
Verwijderd
Ik zat weer op de middelbare school, en een oudcollega zat er ook. Ze was bezig het nieuwe lokaal voor jonge kinderen op te fleuren en ik bood aan ook wat posters en zo op te hangen. Dat mocht niet want, "you can't speak when you're on high heels". Daarmee bedoelde ze dat ik niet in het openbaar kon spreken. Toen vroeg ik wat dat er mee te maken had, want ik wilde alleen wat ophangen. Ze zei dat ze me nooit had gemogen en dat iedereen me haatte. Zelfs die ene vriend die ik vertrouwde, en ze liet emails zien van hem aan de hele school. Ik zei altijd dat ik ging emigreren naar allerlei landen omdat mijn vader daar ging werken, en dat vond iedereen heel lame. En ik droeg tuinbroeken. Toen was ik heel bang en boos en verdrietig maar ik moest nog gewoon naar school. Later vluchtte ik naar een soort bos, maar daar werd ik aangevallen door iets. Toen ging ik naar een winkel om een vergiet met steel te kopen.
Oud 31-05-2009, 13:52
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik liep met Joey naar de trein en we deden vet afstandelijk. Opeens was er een trein naar Belgie en toen we die zagen liet hij mn hand los en zei dat ik snel mn eigen trein moest pakken, want hij moest die naar Belgie hebben. Toen ik vlak voor mn eigen trein stond en ik me wilde omdraaien om hem uit te zwaaien reed mijn trein weg en sprong hij op dat moment in zijn trein en kon ik hem niet meer zien. Daarna werd ik met een vet kutgevoel wakker. _O-
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 01-06-2009, 10:00
Verwijderd
ik had een kitten gekocht en later nog een. Ik had helemaal geen informatie over de dieren, ik wist niet eens of ze ingeent waren. Ik ging samen moet de poesjes en loekie naar mijn ouders. Daar was elmer. Mijn ouders gingen eten zonder te vragen of wij ook kwamen, dus gingen we maar weg. Toen we buiten waren was ik de poesjes vergeten en wilde ze terug gaan halen. Elmer had hier geen zin in en fietste hard weg, ik rende achter hem aan maar kon hem niet bijbenen.
Dit was allemaal bij een grote flat met een winkelcentrum eraan vast.
Oud 02-06-2009, 12:56
Verwijderd
Ik was in een heel groot gebouw bezig met een spel. Allemaal mensen van de basis en middelbare school deden mee en Rode Panda en ook wat mensen uit de Koornbeurs zag ik.
De bedoeling was om een zakje met geld te vinden ergens in het gebouw. De hele droom was het rennen van boven naar beneden, door zwembaden, in liften.
Ik was steeds met een grote groep aan het zoeken, maar splitste me ook soms af. Zo kwam ik in een kamertje dat als je de deur open deed er een hele muur met takjes ging bewegen, dat was mooi. In het kamertje waren allemaal vilten kaboutertjes gemaakt. Op de vensterbank zag ik twee zakjes met geld liggen en ik vroeg aan de man in de kamer of die van hem waren. De man was een Zweed en begon in zijn eigen taal te praten. Er zat ook maar 20 euro en 20 kronen in de zakjes dus dat kon het niet zijn.
Later was ik met Carmini en we zagen een beeld buiten staan waar 'iets' op lag. Snel renden we de lift in voor de anderen het door hadden. Ik hoorde Rode Panda nog zeggen 'die is echt fanatiek bezig zeg' op een teleurgestelde toon want ik zat al in de lift en hij niet.
Toen we beneden kwamen kwam ook Linda V. al uit de lift rennen. Carmini klom op het beeld en ik hield Linda vast. Maar op het beeld lag ook niets en toen werd ik wakker.
Er was ook nog iets met een zwembad en een gat in de vloer met een ladder waar het huis van Hanneke Groenteman naast zat(eerder in de droom vertelde ze dat al, en 2 mannen gingen het trapje af onder water en kwamen toen weer omhoog), toen ik later vanuit het zwembad die ladder omhoog ging en uitkwam bij het huis van Hanneke G. begreep ik pas hoe de constructie in elkaar zat, en dat was gaaf want meestal kom je daar niet achter in dromen.
Er waren ook hele scenes waar ik enkel in bikini liep en 50 euro in mijn broekje verstopte. Er waren bewoners van mijn werk in dat gebouw en zelfs een penitaire inrichting, maar er stond benitaire inrichting boven de deur. Er liep een agente over de gangen maar het hek stond gewoon open.
Het was een supergave droom.
Oud 03-06-2009, 12:52
Verwijderd
Dat ik ruzie kreeg met de vriendin van een vriend toen we iets wasten in een waterpomp, want ik deed iets verkeerd. En toen kreeg ik ruzie met iemand anders. En iedereen was boos op me. Toen hadden we afgesproken om het uit te praten, maar ik was in het verkeerde cafe gaan zitten. en ik moest steeds huilen en schreeuwen omdat ik er niks aan kon doen en IEDEREEN HAATTE ME het was geen leuke droom
Oud 03-06-2009, 14:16
Verwijderd
Ik heb gedroomd dat ik zo'n groen ding van de sims boven mijn hoofd had hangen en hem te pakken wilde krijgen, maar dat lukte steeds niet. En dat was heel erg vervelend want de spoorbomen gingen dicht en ik moest toch dat groene ding te pakken krijgen voordat ze dichtgingen.
Oud 03-06-2009, 17:57
Verwijderd
Ik droomde dat ik doof was en schrok daardoor midden in de nacht wakker, en raakte toen nog meer in paniek omdat mijn ene oor dichtzat. Dacht eventjes dat ik echt doof begon te worden. Het was heel beangstigend.
Oud 03-06-2009, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gedroomd dat ik zo'n groen ding van de sims boven mijn hoofd had hangen en hem te pakken wilde krijgen, maar dat lukte steeds niet. En dat was heel erg vervelend want de spoorbomen gingen dicht en ik moest toch dat groene ding te pakken krijgen voordat ze dichtgingen.
Ik zie het heel levendig voor me.
Oud 03-06-2009, 20:41
Verwijderd
Ik stond met Arjan Ederveen in een bushokje te wachten en op een billboard waren bewegende beelden te zien van halfnaakte mensen. Toen ging hij allemaal Vieze Man-opmerkingen maken.
Even later stond Juliette Lewis naast me en moesten we vluchten voor enorme stoomwalsen met punten die op hoge snelheid complete huizen met de grond gelijk maakten. Eentje raasde vlak langs ons en ramde een huis aan gort. Toen vluchtten we weg. Op het laatst was ik ingesloten bij een garage, en kwamen er Halflife 2-mannetjes uitlopen. Ik schoot mijn machinegeweer op ze leeg, maar ze wilden maar niet dood.
Oud 04-06-2009, 09:35
Verwijderd
In het begin van de droom wilde ik lege bierflesjes op een keldertrap leggen. Er stonden er al veel en de regel was dat er maar 12 mochten staan, dus ik moest ze in een doos/krat zetten. Toen hoorde ik iets en ik verborg me door op een traptrede te gaan liggen Er kwamen heel veel mensen binnen, een soort gang was het denk ik. Ik werd de hele tijd vastgehouden en was hun (seks)slaaf.
Ik liep mee met twee meisjes, naar huis dacht ik, maar we belandden in een bejaardentehuis. Zij gingen een kamer binnen en ik verdwaalde. Overal zaten mensen te knutselen en een vrouw met een zoontje vroeg mij iets.
Toen wilde ik een tentamen na laten kijken op een middelbare school, maar er zat vogelstront op de blaadjes, dus ik liep weg om het schoon te maken. Maar dat lukte niet.
Daarna was ik in een schimmelige schuur naar iets op zoek, en ik kroop onder het bed en daar lagen kleren die ik heel lang kwijt ben, maar ik vond niet wat ik zocht.
Oud 06-06-2009, 10:57
Verwijderd
Ik was bij een nog jonge vrouw in huis en ze kon heel weinig. Toen kon ik pronken met mijn zusterskills en haar heel makkelijk in bed draaien.
Ze had in een pannetje gepoept en die ging ik legen. Plots was ik bij Rijswijk station, alleen het station was weg en er stond een gebouw van geel en blauw springkussen, echt megahoog. Er waren ook heel veel mensen.
Op de wc gooide ik het pannetje leeg, liet eerst nog een drolletje vallen die ik maar heel moeilijk kreeg opgeraapt.
Op de wc kwam ik Belinda van de basisschool tegen. Ik vroeg hoe het maar haar broertje Rafiki die zijn naam heeft laten veranderen in stefan ging.
Oud 06-06-2009, 13:42
Verwijderd
Ik droomde een soort film over een galafeest van Engelse studenten (frat boys?) en leraren op een enorm landgoed van een villa. De hoofdpersoon was een ietwat slungelige lange jongen, gekleed in galakostuum.
Van wat ik me kan herinneren gaat de jongen ergens naar binnen om te vragen waar het toilet is. De butler/schoonmaker verwijst hem naar een kamertje met een rieten bak en zegt: 'hier, hij trekt vanzelf door'. Terwijl de jongen staat te zeiken komt er opeens een mank lopende retard binnen, en die begint een dode vrouw op een tafel van achteren te nemen. De jongen rent verschrikt in slow-mo de villa uit, terwijl achter hem door de ramen te zien is dat het er wild aan toegaat in die kamer (vuur, kapotvallend servies (?), klotsend water tegen de ramen). Als de jongen buitenkomt (in de stromende regen, Engels weer, je kent het wel) staat achter hem een vriend, en die legt zijn hand op z'n schouder waardoor de jongen schrikt. Vriend zegt kwaad: "Where the hell have you been?! We've been looking all over for you! They found one of our teachers lying dead between some other dead bodies!" Een andere jongen komt er half door de bosjes aangerend en roept: "Come quick!" en samen rennen ze naar de tuin, waar op de buffettafel tussen al het eten vier lijken op rij liggen, waarvan de dikke papzak in het midden de dode leraar. Eromheen staan allemaal studenten en leraren een beetje beteuterd te kijken.
Toen werd ik wakker, dus geen idee hoe het afloopt
Oud 06-06-2009, 13:45
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Dat ik op school was met een vriendin en we wouden weten wat we voor onze examens hadden gehaald. De leraar die alle cijfers had wou ze alleen vertellen als we hem beloofden dat we niks gingen zeggen, en uiteraard stemden we toe. Over die vriendin was hij heel enthousiast, maar toen ik aan de beurt was moest ik de deur maar even dicht doen en zei hij dat hij totaal geen vertrouwen in me had en boorde me keihard de grond in. En ik moest vet hard huilen.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 09-06-2009, 07:08
Verwijderd
Ik was op de eifeltoren, en om boven te komen moest je allemaal trappen op en buizen in. Er zaten ook gebouwen aan vast. Mijn ouders waren er ook, maar die waren langzaam en ik liep voorop. Toen kwam ik bij allemaal buizen waar je overheen moest en waar je zo de afgrond inkeek ik vond het heel eng. Maar er stonden borden dat je niet verder mocht. Dat deed ik toch en toen stortte de eifeltoren in, eerst bleef hij nog op 3 pootjes staan maar toen ging ook de rest. Er was grote chaos en paniek, overal renden mensen de straat op. Ik rende snel naar het huis van mijn zusje en bleef wachten op mijn ouders. Mijn zusje had op het balkon de wasmachine en droger staan. Van de droger kwamen allemaal vonken. Maar ik deed er maar niks mee aangezien ik de eifeltoren ook al had gesloopt.
Toen leunde ik op de tafel en ging het tafelblad ineens omhoog, het was een rare constructie met magneten.
Oud 09-06-2009, 08:00
Verwijderd
Ik droomde dat het 17 september was en ik voelde me erg bedrogen omdat ik me niet kon herinneren te hebben genoten van fijn zomerweer.
Oud 12-06-2009, 11:43
Verwijderd
Ik kreeg te horen dat ik meedeed aan een theatershow. Die was morgen. Samen met een meisje dat ik in de droom al kende had ik de hoofdrol. We moesten met de ruggen tegen elkaar staan en zo gingen we op de foto voor de poster, maar mijn gezicht was helemaal weggedraaid. Tijdens het omkleden zag ik dat ze een beetje dikkig was, maar ik was zelf dikker en dat vond ik heel uncool. Toen gingen we even tongen. Ik moest nieuwe oorbellen kopen, want ik kreeg uitslag van de huidige. In een winkeltje vond ik lelijke roze poezenhoofdenknopjes. Toen ging ik naar een andere winkel voor het tweede paar, maar daar hadden ze alleen oranje knopjes en die wilde ik niet. De hele film liep ik op torenhoge hakken. Toen was ineens de voorstelling in een circus. Er kwamen eerst knappe synchroonzwemmers in joggingpakken, en toen had mijn vriendin een zin. Ik wist niet wat mijn rol was en stond een beetje te schuifelen.
Oud 12-06-2009, 11:55
Verwijderd
Ik droomde dat ik een lieve grijze kitten voorzichtig in een rieten mandje legde en hem geruststelde dat hem niets kon gebeuren, maar toen gingen de buren aan de slag met hun boor-artillerie dus droomde ik - vlak voor ik zelf wakker werd van het lawaai - dat de kitten heel erg schrok en me beschuldigend aankeek.

Ik viel weer in slaap en droomde dat ik in Utrecht was. Het was avond en ik moest een of andere hindernisbaan over. Het was een beetje gevaarlijk maar wel leuk. Uice was er ook, hij was heel galant en ging mij telkens voor op de moeilijke stukken zodat hij me kon helpen met touwen aangeven enzo. Toen gingen de buren weer in de muren boren en werd ik wakker.

Toen ik weer in slaap viel droomde ik dat er plotseling allemaal mensen in mijn huis stonden die me allemaal vragen gingen stellen over het huis. Of nouja, 'allemaal mensen', het waren er twee - een heel gaaf meisje en een relatief stille jongen. Ze waren een stel en ik moest de hele tijd lachen om het meisje want ze was heel brutaal en grappig. Na een tijdje zei ik half-serieus 'hallo, wat doen jullie hier eigenlijk, ga eens weg uit m'n huis ofzo' en toen bleek dat ze meededen aan een kijkdag want alle huizen rondom mijn huis stonden te koop. Het was één of ander plan van de gemeente, ze wilden renoveren maar omdat ik de post nooit bekijk was ik de enige die dat niet wist en die daarom niet allang verhuisd was. De jongen en het meisje dachten aanvankelijk dat mijn huis ook te koop was, maar kregen al vrij snel door dat dit niet zo was. Toch bleven ze nog heel lang rondhangen, want het was erg gezellig.
Toen ik ze uitzwaaide merkte ik dat de deur van het huis hiernaast op een kiertje stond, dus ik ging ook eens een kijkje nemen. Het was een heel groot huis, veel groter dan de mijne. De huiskamer was gigantisch en ergens in de hoek was de slaapkamer verstopt, met heel dikke muren eromheen zodat het relatief geluiddicht was. De badkamer zat ernaast en was van de rest van het huis gescheiden met een glazen wand, ik vond het allemaal zeer gaaf. In de badkamer lagen wel erg veel tegels los.
Toen ik weer naar m'n eigen huis ging zag ik dat mijn badkamer ook helemaal kapot was, ze hadden allemaal tegels losgetrokken en leidingen kapotgemaakt. Ik belde met de woningcorporatie en ze zeiden dat het wel kon kloppen, want ze dachten dat mijn huis ook verkocht werd en gerenoveerd moest worden. Ik hing boos op, daar was ik dan mooi klaar mee.
Toen belde het meisje dat eerder kwam kijken, ze zei dat ze een bod hadden gedaan op het gave appartement naast de mijne. De locatie van de flat kwam hen eigenlijk niet zo goed uit, eigenlijk wilden ze iets in het centrum, maar ze koos haar huis liever uit op de mensen erin, zei ze. Ik was wel gevleid, want ik vond haar ook heel aardig. Toen vloog er een meeuw mijn huis in en ging hier rondvliegen, dus ik riep 'AA ER ZIT EEN MEEUW IN MIJN HUIS, WACHT' tegen haar en ging achter de meeuw aan. Toen ik hem had weggejaagd hoorde ik haar heel hard lachen aan de telefoon. Later zei ze dat ze het jammer vond dat ze nog anderhalf jaar moesten wachten voor ze in het huis mochten gaan wonen, door dat renoveren, maar ze had het er wel voor over. We konden niet meer verder praten want ze begonnen in het huis naast de mijne heel hard te boren. Zowel in de droom als in het echt. Ik werd wakker.

Toen ik weer in slaap viel had ik een korte droom die een soort vervolg was op de vorige. M'n moeder kwam op bezoek. M'n badkamer was nog steeds kapot. Ik zei iets over het appartement naast de mijne, dat die zo mooi was en bovendien met een geluidsdichte slaapkamer. Mijn moeder vroeg zich af waarom dat goed was en ik zei dat je dan ongegeneerd veel lawaai kon maken in bed. Daarop riep ze 'Je gaat me toch niet vertellen dat je betere seks hebt dan ik!' Toen wilde ze m'n uitgave van de Kamasutra lenen. Terwijl ze er doorheen bladerde kwam de meeuw weer door de balkondeur naar binnen vliegen en ging op haar hoofd zitten.
Oud 12-06-2009, 19:06
$moky
$moky is offline
Het was wel een rare droom.
Ik was gewoon thuis en me spaans docent was bij mij en het leek alsof we vrienden waren.
(ik heb zelf een soort dagboek in me agenda, waar egt heel veel over mijzelf in staat wat anderen niet weten)
dus had zij me agenda gepakt en erin gelezen,toen was ze heel boos op mij. warom dat weet ik niet.
ze wou dus niet meer met mij praten .
wat ik heel erg vond.
Oud 13-06-2009, 17:29
Verwijderd
Ik reed samen met een vriend op draaimolenpaarden over een verlaten snelweg. Toen zag ik in de berm een enorme nachtzwaluw op lange, zwarte stelten staan. Ik wees mijn vriend hem aan, waardoor ik de vogel in verlegenheid bracht en de veertjes op zijn wangen rood kleurden. Mijn vriend vond het niet bijzonder en dus reden we verder.
Oud 15-06-2009, 11:14
Verwijderd
Ik was op het werk en daar kneep ik een puist uit. Er kwam heel veel pus uit. Al m'n collega's en bewoners zagen het en het boeide me niks.
Oud 15-06-2009, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Ik was op het werk en daar kneep ik een puist uit. Er kwam heel veel pus uit. Al m'n collega's en bewoners zagen het en het boeide me niks.
Ik las dit en ik dacht "Bah, dat is toch niks voor pip?"
En toen zag ik het topic.
Oud 17-06-2009, 10:56
Verwijderd
Ik had echt een hele leuke droom. Allemaal leuke blonde meiden die de hele tijd met hun tieten tegen me aan liepen en harstikke aardig tegen me waren.

En toen werd ik wakker.
Oud 17-06-2009, 11:20
Verwijderd
Ik droomde dat mijn vriendje er was en toen ik wakker werd (10 minuten nadat hij altijd op staat) was ik zo teleurgesteld in mezelf omdat ik niet eerder wakker was en omdat hij nu al weg was. Toen realiseerde ik me, dat hij er helemaal niet was geweest en dat ik thuis was en hij in zijn eigen thuis.
Oud 17-06-2009, 12:17
Verwijderd
Dat ik een bril had die heel dicht tegen mijn gezicht aanzat alsof het een duikbril was, en dat overal om die bril heen haar begon te groeien.

Oud 17-06-2009, 23:31
Verwijderd
Dat Bart De Wever (politicus in Vlaanderen) in onze keuken pizza's aan het maken was. Maar toen ik kwam kijken, was hij eigenlijk een grote dikke Afrikaan, maar hij praatte wel net als De Wever. En heel die situatie was gewoon een beetje bevreemdend.
Oud 18-06-2009, 05:04
Verwijderd
Het was een Lord of the Rings-achtig avontuur met klasgenoten, en Gollem kwam er ook in voor maar het speelde zich voornamelijk af in een mengelmoes van mijn huis, een griezelig bos en een supermarkt. Ik weet alleen nog dat we ons heel erg moesten haasten en dat een paar van mijn klasgenoten waren vermoord, maar dat ik aan de kassa van de supermarkt stil bleef staan omdat de cassiere me een snoepje aanbood. Het was wel spannend allemaal.
Oud 18-06-2009, 08:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
gisternacht sliep ik buiten en de bomen ruisten. Dat geluid zette ik de hele nacht lang in mijn droom om tot regen. Ik schrok me kapot toen ik wakker werd en tegen een helderblauwe lucht met hier en daar een schapenwolk aankeek!
Oud 18-06-2009, 13:29
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Iets met vrienden van mn vriend die wat deden, weet niet meer precies.

En iemand had 4,3 miljoen gewonnen en toen ging ik vast in de tas kijken om te zien wat ze allemaal gewonnen had ofzo en dr zat een boot in van 2 miljoen. O en er was ook een kapper. En ik droomde over familie ook.

Oooh en gisteren was best eng, droomde over een gang en dat een deur dichtging. Kom ik dus gisteren ( niet in een droom ) in een gang waar ik nog nooit geweest was met aan het einde precies die deur, maar nu ging ik er wel door en kon ik m vanaf de andere kant zien sluiten. Best eng.
Oud 18-06-2009, 13:55
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik droomde dat ik vastzat in een stad vol met zombieachtige wezens. De kaart (of plattegrond) van de stad was die van Urban Dead maar de sfeer en setting was meer van Resident Evil. Toen ik geïnfecteerd raakte, vroeg ik een van mijn crewmembers of 'ie me door mijn kop wou schieten. Dat deed 'ie, twee keer zelfs, maar ik bleef bij bewustzijn en kon nog gewoon bewegen. Even later in de droom, ik weet niet wat er ondertussen was afgespeeld, lag ik op straat en was ik er nog erger aan toe. Ik lag in een steegje, en een troep bijna onmenselijke soldaten van de overheid of de stad marcheerden door de stad tegen de zombies. Een soldaat zag me liggen en ik smeekte hem om me door mijn kop te schieten. Hij kwam dichterbij; hij zag er precies uit als Jason Isaacs maar had een huid van kwikzilver en rode ogen zonder een iris of pupil. "Jij wilt dat ik je door je kop schiet?!" bromde hij. Ik zei "Door mijn hersenstam", en knikte van ja, en toen ging hij achter me staan en trok hij mijn hoofd aan mijn haar wat naar achteren terwijl hij de loop van zijn geweer/pistool tegen mijn nek aan plaatste. En toen hoorde ik de knal nog en toen was ik weg en werd ik wakker.

Best wel intense droom, zo heb ik ze hoogst zelden.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 19-06-2009, 12:29
Verwijderd
Ik was in een voormalig zwembad wat nu een huis was geworden. Het was het huis van elmers moeder en elmer woonde er ook. De hele droom was ik op zoek naar rust, en welke kamer elmer mij ook heenbracht elke keer kwamen er weer mensen/kinderen binnen die mij stoorden.
Er was een kinderspeelkamer met een paar bedden maar daar was het te druk. Er was een relaxkamer met radio/computer/tv maar daar stond ineens een meisje die ik probeerde te ontwijken.
Later werd me duidelijk hoe precies het zwembad inelkaar zat en ik kon me het nog herinneren van vroeger.
De speelkamer was later door groene hippies opgeknapt, het was groen en er stond een bed en verder niets. En een bord dat er geen tv was en dat tv slecht voor je was. Er hing een meisje aan het plafond en als je aan een koordje trok ging ze kunstjes doen.
Later was ik in een mega mega mega grote loods, deze stond helemaal vol met kledingkasten en kleding van elmers moeder. Ik was daar met de gooische meisjes en achterin de loods waren konijnen.
Je moest een grote waterglijbaan af om er weg te kunnen.
Ik was ook de hele droom zeer schaars gekleed in een soort badjas voor baby's die niet eens over mijn kont heenhing.
Oud 19-06-2009, 15:32
Verwijderd
Ik droomde voor het eerst in mijn leven (nouja, de eerste keer dat ik het me kan herinneren) van grote monsters met mega tanden en klauwen en heel veel gevaar, gevlucht en gegil.
Oud 19-06-2009, 18:52
Verwijderd
Er zaten een soort velletjes op mijn tanden die langszaam losgingen, zodat mijn tanden 'vervelden' en er gaten in kwamen. Het was heel naar.
Oud 20-06-2009, 22:22
Verwijderd
Ik herinner me ineens weer wat ik vannacht droomde Ik ging op bezoek bij mensen die helemaal in de top van een gigantisch hoog gebouw woonden. De ruimte was veelhoekig en alle muren waren glas. Er stond een sofa in het midden en daar klampte ik me jammerend aan vast want ik had enorm hoogtevrees. Iedereen zei dat ik me niet zo aan moest stellen, maar ik was heel bang. Toen gingen alle gordijnen dicht waardoor je niet meer kon zien hoe hoog we zaten en was ik niet meer bang. Toen ging ik zoenen met een bepaalde vrouwelijke Onzinner want die was daar. Dat moest ik vervolgens uit gaan leggen aan mijn kerel, en hij vond het niet zo leuk.
Oud 22-06-2009, 10:08
Verwijderd
Ik had een catheter en die deed me erg veel pijn. Ik was op het werk en verschoonde mijn eigen zakje. Ik was eigenlijk te ziek om te werken. Ik bracht een man naar bed en gaf hem een kus op zijn voorhoofd. Mijn collega zei dat ik daar mee uit moest kijken.
Later was er een cameraploeg in de huiskamer van de bewoners en ik zei dat ik niet gefilmd wou worden. toen zei de cameraman dat dat niet kon op een heel arrogante manier.
Oud 22-06-2009, 10:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik had vannacht een hele nare droom. Mijn hele familie werd voor mijn ogen afgeslacht door een man die in ons huis was. Het huis zag er wel ineens heel raar en anders uit. Ik wilde niet dood, dus ik moest heel aardig tegen hem doen, want als hij mij ook aardig vond zou hij me wel niet vermoorden. Dat plan werkte ook nog. In de huiskamer lag m'n moeder met allemaal wonden in een plas bloed, maar dat kon je net niet zien als je door het glas van de voordeur keek. Toen de moordenaar eindelijk weg was ging ik buiten in een boom zitten. Ik was heel rustig, en niet echt bang of verdrietig. Toen kwam de postbode, en ik wilde niet dat hij zag dat mijn moeder daar lag, dus ik ging het pakje van hem aannemen. Toen hij een brief door de brievenbus deed pakte onze hond 'em van de andere kant en ging de brief verscheuren. Ik was blij en ook een beetje verbaasd dat hij niet eens door het bloed was gelopen, want dan zouden er door het hele huis rode hondepootjes staan. Toen de postbode weg was kwam mijn broertje naar beneden. Ik dacht dat hij (gelukkig) het lijk van m'n moeder nog niet had gezien. Dus ik ging snel naar binnen en ging met hem praten. Ik zei dat er iets heel ergs was gebeurd. En toen ik zo rustig wilde blijven om hem dat te vertellen kon ik ineens niet meer goed praten, alleen nog maar snikken. Toen moest hij ook huilen en zei hij dat hij het al wist. Beppe zou snel komen, zei hij. En op dat moment kwam er inderdaad iemand binnen, maar ik weet niet meer wie. Die was niet echt verbaasd of geschokt over dat lijk in de kamer, maar wel heel verdrietig. En toen schrok ik wakker, omdat mijn klote dvd-recorder zichzelf moest updaten ofzo, en dat doet ie midden in de nacht, en met heel veel lawaai

Ik was echt heel bang, heb m'n licht aangedaan, en ben maar even gaan lezen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-06-2009, 10:30
Verwijderd
De uitslag van mijn tentamen was er al, en Kazet zei mokkend dat we moesten herkansen en dat was zo.
Oud 22-06-2009, 13:06
Verwijderd
Ik had per ongeluk een treinkaartje gekocht voor een Duitse bestemming terwijl ik gewoon naar Amersfoort moest. Het ding leek op een strippenkaart met bovenaan de prijs 100,09 euro. Dus ik de trein in, en ik vraag aan de conducteur of ik dat vergoed kan krijgen. Ja, dat kan wel, mits het kaartje ongeschonden werd ingestuurd. Toen ontdekte ik dat iemand (mijn reisgenoot die ik nergens zag?) onderaan het kaartje had geschreven: "DOMME LUL" omdat ik het kaartje per ongeluk gekocht had. Dus toen kon ik hem niet meer vergoed krijgen :\
Oud 22-06-2009, 22:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Eerst had ik een hele nare nachtmerrie die ik best wel goed kan uitleggen. Daarna had ik een seksdroom die wel heel ironisch was: Iemand drukte mijn gezicht in een kruis in de kerk. Maar dan het kruis van een jongemeneer en niet een crucifix. Dat was best tof. De nachtmerrie niet.
Oud 23-06-2009, 08:49
Verwijderd
Ik ben het weer kwijt ;x maar de algemene thema's waren reizen, familie, tentamens en treinen. Ook ging ik naar de Aldi om een pakje Camel te kopen en miste ik daardoor bijna mijn trein. En er was iemand met een blauw trainingspak.
Oud 23-06-2009, 10:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg omg ik bedenk me ineens dat ik heb gedroomd dat ik naar een Star Trekconventie zou gaan
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 24-06-2009, 11:22
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Iets met een bus en een vroegere vriendin die de hele tijd vieze wc's ging schoonmaken. En een of andere dude die me vertelde dat ik niet teveel ogen op mocht gooien, en niet mocht willen weten hoe het was als mijn vader er nog was. Want als ik duizend ogen zou gooien (in totaal) dan zou er iets raars gebeuren.
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Little Phoebe
500 28-10-2013 16:07
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 04-04-2012 11:14
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 26-02-2011 13:10
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 17-08-2008 08:54
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 09:20
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54.