Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2013, 14:34
MikeJuh
MikeJuh is offline
Zo als je in de titel al kunt lezen weet ik niet zo goed hoe ik een vriendin krijg.
Ik ben nu 13 en ben zoon beetje een computerboy enige tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2013, 15:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Niet wanhopig op zoek gaan of wanhopen dat je nog 'steeds' geen relatie hebt. Je bent 13, verliefd worden of een relatie krijgen komt nog wel.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 15:26
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Je bent nog maar 13. Wanhoop niet.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 15:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je moet niet gaan zoeken naar een meisje omdat je zo graag een vriendin wilt! Ga gewoon met meiden om en dan kom je vanzelf het meisje tegen waarvan je graag zou willen dat ze jouw vriendin zou zijn. Zoek niet naar een vriendin, zoek naar het meisje dat jij graag als vriendin wilt. Want puur een vriendin willen om het hebben van een vriendin of omdat dat hoort slaat nergens op en daar wordt je over het algemeen ook niet gelukkiger van ;-)

En zoals de rest al zegt; je bent 13, je hebt nog alle tijd!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 16:27
MikeJuh
MikeJuh is offline
Oke, ik wil wel een oogje op iemand maar dat zal wel niks worden.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 16:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oke, ik wil wel een oogje op iemand maar dat zal wel niks worden.
Waarom zou dat niks worden?

Ga wat meer met haar om, raak met haar in gesprek en wie weet hoe goed het klikt! Niet geschoten altijd mis. Je hoeft geen haast te maken of je naar te voelen als het toch niets zou worden, maar als je haar leuk vind kan je wel een stap in haar richting maken toch? ;-)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 16:43
MikeJuh
MikeJuh is offline
Al geprobeerd 1x met haar te praten maar de meeste kinderen uit mijn klas vinden me beetje stom omdat ik best wel goede punten haal.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 17:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Al geprobeerd 1x met haar te praten maar de meeste kinderen uit mijn klas vinden me beetje stom omdat ik best wel goede punten haal.
Dan heb je domme kinderen in je klas! Het is juist goed als je je best doet op school, want daarvoor zit je nu eenmaal op school: om wat te leren. En natuurlijk vinden niet alle kinderen in je klas je stom, de meeste zullen waarschijnlijk meelopers zijn die ook doen alsof ze jou niet mogen, puur om erbij te horen. Dat is lastig, maar je kunt ze vast bewijzen dat jij een hele toffe gast bent. Laat je niet tegenhouden door je klasgenoten, want die doen echt behoorlijk onvolwassen ;-).
En als de eerste keer niet lukt om met haar te praten, probeer het dan gewoon nog een keer! Misschien in de les als je bij haar in de buurt zit een paar zinnen zeggen, of in de pauze als je met een groepje staat, dan is het ook minder raar om ineens tegen haar te praten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 18:11
MikeJuh
MikeJuh is offline
Zal het proberen, dankjewel voor je reactie.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 18:21
JoeriBoy123
JoeriBoy123 is offline
MikeJuh voordat ik ga reageren blijf gewoon door gaan met goeie punten halen haha.
Dat doen gozers uit mijn klas ook de grootste pestkop die dat altijd doet kreeg een x een 10 voor engels en sprong zo wat de lucht in zo blij was hij.
Maar over dat vriendin ik ben niet zo van het verliefd worden, maar ik krijg mijn meisjes vaak via hyves, school stappen of gewoon random buiten.
Overal zijn meisjes doe wat moeite om ze aantespreken en te vragen als ze x willen chillen en je hebt sex. ( neem geen vriendin focking hoofdpijn).
Met citaat reageren
Oud 12-03-2013, 14:33
MikeJuh
MikeJuh is offline
Voor mij gaat het zegmaar niet om de seks.. tja gewoon iedereen heeft er 1 en wil wel weten hoe dat is.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2013, 14:50
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ja, maar je zult niet echt weten hoe dat is, wanneer je gaat zoeken naar een vriendin. Dan heb je namelijk alleen maar een vriendin omdát je een vriendin wilt. Je gaat pas echt weten 'hoe het is' als je iemand hebt gevonden op wie je verliefd bent en dat wederzijds is en je dán een relatie begint.

Als je gewoon 'een vriendin' neemt, is het gewoon een meisje dat je 'jouw vriendin' noemt en dan komt er verder geen speciaal gevoel bij, of zo.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 08:10
tunechi
tunechi is offline
Ik hou het kort met wat tips:

- kom achter die pc vandaan, daar bereik je weinig mee bij meiden.

- koop kaartjes voor een feest ofzo, iets leuks waar veel chicks zijn.

- get dressed up. niet té, gewoon fresh. simpel: witte sneakers, wit shirt(v-neck), riem met een opvallende buckle en wat gel in je haar.

- neem een luchtje mee in je jaszak en spray regelmatig dan blijven ze langer bij je

- regel wat nummers en bel de leukste in jouw ogen op na een dag ofzo, geen haast.

- herrinert ze jou nog? Zit je wel goed, vraag of ze nog iets te doen heeft die week en spreek misschien wat af. Bezig? Is cool laat haar maar terugbellen of wappen. You're done on to the next.

- als je eenmaal een meisje hebt gevonden waarmee t 'klikt' leer jij haar beter kennen en zij jou

Dan komt t allemaal vanzelf man



Ohh! No sex , you're too young dude (just saying)
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 17:40
Theboy16
Theboy16 is offline
Richt je nii op een meisje hb ik wel gedaan dan ging mijn school slecht doe eerst je school dn een meisje school is het belangrijkste in je leven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe Krijg Ik een Vriendin??
Squall
105 24-09-2019 21:58
Liefde & Relatie Vriendin
Seb1234
4 25-10-2016 23:17
Liefde & Relatie hoe krijg je een vriendin?
levi1510
3 18-11-2013 19:47
Liefde & Relatie hoe krijg ik een relatie met een meisje??? ben jongen van 14 jaar
anoniemeruben
31 16-04-2012 17:15
Liefde & Relatie Hoe krijg ik een vriendin!!!
Lolz12345
62 20-01-2012 09:53
Liefde & Relatie Hoe krijg ik mijn vriendin terug?
Oldfag
22 13-02-2011 17:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.