Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2005, 18:05
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik had eens een vraagje over het meervoudig orgasme: wilt dit zeggen dat je meerdere keren na elkaar kan klaarkomen (zo ja, dan kan ik dit ook ) of wilt het zeggen dat de orgasmes echt direct op elkaar volgen? In het Sekswoordenboek staat dat de orgasmes komen gedurende de plateaufase, maar is dit de fase waarin je het orgasme voelt naderen?
Iemand hier ervaring mee?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 18:15
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik kan wel meerdere soorten na elkaar krijgen, of de een neemt de ander mee. Dan heb je ze in serieproduktie, zeg maar. Maar na een fullblown all out orgasm is het wel over. Als de eerste een beetje mislukt, kan ik wel door voor de volgende ronde. En ik wil minstens drie soorten hebben, dan pas word ik weer rustig. Ik kan kiezen uit 5, overigens, maar de een gaat makkelijker dan de ander.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 18:20
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
En die soorten zijn?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 21:39
Crunchie
Avatar van Crunchie
Crunchie is offline
Ik ben ook wel benieuwd
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 04:11
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
ik ook
__________________
Derp
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 19:39
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
juno schreef op 16-04-2005 @ 19:15 :
Ik kan wel meerdere soorten na elkaar krijgen, of de een neemt de ander mee. Dan heb je ze in serieproduktie, zeg maar. Maar na een fullblown all out orgasm is het wel over. Als de eerste een beetje mislukt, kan ik wel door voor de volgende ronde. En ik wil minstens drie soorten hebben, dan pas word ik weer rustig. Ik kan kiezen uit 5, overigens, maar de een gaat makkelijker dan de ander.
Jeetje. Stond jij vooraan bij het uitdelen?
Ik heb maar 1 soort
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Lelle_* schreef op 17-04-2005 @ 20:39 :
Jeetje. Stond jij vooraan bij het uitdelen?
Ik heb maar 1 soort
Ja, ik ook hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Lelle_* schreef op 17-04-2005 @ 20:39 :
Jeetje. Stond jij vooraan bij het uitdelen?
Ik heb maar 1 soort
En mannen kennen bij mijn weten ook maar 1 soort.

of niet?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 17-04-2005 @ 23:07 :
En mannen kennen bij mijn weten ook maar 1 soort.

of niet?
hmmmm ik ken er maar een en dat is de spuitende
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 22:30
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ben ook wel benieuwd ja.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 07:10
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ik kan wel meerdere malen achter elkaar klaarkomen maar dan moet mn vriendje erg zn best doen want over het algemeen kom ik niet zo heel erg snel....

en ik ken wel verschillende soorten orgasmennnnn, die van mn clitje en die wanneer mn vriendje keihard in mn kutje pompt
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 08:02
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Uiteindelijk is er maar 1 soort orgasme, HET orgasme. De manier waarop het wordt veroorzaakt, kan echter verschillen. 90% van de meisjes krijgt alleen een orgasme door rechtstreekse prikkeling van de clitoris, bij de anderen kan hun clitoris ook onrechtstreeks inwendig worden gestimuleerd door druk in de vagina of door de in- en uitgaande bewegingen van de penis.

Meisjes kunnen inderdaad meerdere keren na elkaar klaarkomen, dit in tegenstelling tot de jongens, wiens ejaculatie alle opwinding wegneemt. Dit is biologisch zo geregeld. Na een ejaculatie heeft het immers niet veel zin meer een tweede keer klaar te komen , aangezien er dan weinig tot geen zaad meer over is.

Overigens heb ik het zelf moeilijk een tweede keer te komen. Mijn clitoris is na een orgasme veel te gevoelig om opnieuw te worden geprikkeld. Misschien lukt het wel opnieuw als ik er een half uur tussen laat ofzo, maar aangezien het om 1 keertje klaar te komen al een kwartier duurt, heb ik er de moed niet voor.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 08:07
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ja maar als mijn vriendje is klaargekomen, kan zn lul na 5minuten weer fucking stijf zijn hoor
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 10:27
jemappelebas
Avatar van jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 18-04-2005 @ 09:07 :
Ja maar als mijn vriendje is klaargekomen, kan zn lul na 5minuten weer fucking stijf zijn hoor
Dat kan iedereen hoor... , behalve als er wat mis is met je lul
Na 30 seconden zelfs, maar of het lekker is...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 10:29
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 18-04-2005 @ 09:07 :
Ja maar als mijn vriendje is klaargekomen, kan zn lul na 5minuten weer fucking stijf zijn hoor
Als je jong bent, ja, dan wil dat wel 'ns lukken. Probeer het over tien jaar nog maar 'ns
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 10:40
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 18-04-2005 @ 11:29 :
Als je jong bent, ja, dan wil dat wel 'ns lukken. Probeer het over tien jaar nog maar 'ns
Ik denk dat een man met een goede conditie dan nog een eind komt
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 11:08
Pixxa
Pixxa is offline
hmm een cock ring doet wonderen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 11:11
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 18-04-2005 @ 11:29 :
Als je jong bent, ja, dan wil dat wel 'ns lukken. Probeer het over tien jaar nog maar 'ns
hij is 23 en zn neef is 27 en die heeft precies hetzelfde (heb ik gehoord trouwens hoor, niet dat ik dat uit eigen ervaringen weet ofzo)
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 12:09
Pixxa
Pixxa is offline
stijve krijgen na 5min lukt wel maar er van genieten en snel een 2de orgasme krijgen ... niet echt
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 12:15
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
mijne well
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 12:20
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 18-04-2005 @ 13:15 :
mijne well
vraag es hoe die dat doet
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 12:22
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Pixxa schreef op 18-04-2005 @ 13:20 :
vraag es hoe die dat doet
dan zegtie: gewoon doorgaan
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 12:26
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 18-04-2005 @ 13:22 :
dan zegtie: gewoon doorgaan
niet de bedoeling dat we om en om gaan posten maar gwn doorgaan? krijg je geen pijn je poes? ...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 12:46
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Pixxa schreef op 18-04-2005 @ 13:26 :
niet de bedoeling dat we om en om gaan posten maar gwn doorgaan? krijg je geen pijn je poes? ...
ikke? neeeee joh, das pas achteraf
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 15:39
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
En weet er iemand het antwoord op wat die plateaufase juist is? Is dit de fase waarin je het orgasme voelt komen, dat het zeg maar heel hard begint te tintelen? En blijf je dan in deze fase tot er nog één komt? Of ebt die fase weg, en begin je gewoon opnieuw om dat nog één te krijgen?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 18:03
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 18-04-2005 @ 16:39 :
En weet er iemand het antwoord op wat die plateaufase juist is? Is dit de fase waarin je het orgasme voelt komen, dat het zeg maar heel hard begint te tintelen? En blijf je dan in deze fase tot er nog één komt? Of ebt die fase weg, en begin je gewoon opnieuw om dat nog één te krijgen?
Als ik dit lees is er met mij iets flink mis.
Ik heb gewoon altijd dat ik het wel voel aankomen. Dan wordt alles gevoelig en zo. Soms dan kom ik dan niet klaar, soms wel, soms stel ik het uit. Als ik het uitstel of ik kom niet klaar, dan blijf ik zeg maar wel daar hangen (dat alles heel gevoelig is) en dan is het wachten totdat ik wel klaarkom (dan wordt het langzaam nog gevoeliger enzo). En als ik klaar kom, dán pas begint het te tintelen e.d.
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 18:16
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Mja, het is nogal moeilijk te omschrijven he Ik bedoel dat je het precies voelt warm worden, dat je voelt dat het orgasme eraan komt en dat het enkel nog kan worden tegengehouden door direct te stoppen. Is dit die befaamde plateaufase? Of begint die al eerder?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 18:28
Verwijderd
Citaat:
jemappelebas schreef op 18-04-2005 @ 11:27 :
Dat kan iedereen hoor... , behalve als er wat mis is met je lul
Na 30 seconden zelfs, maar of het lekker is...
yupz.. nja, na 1minuut lukt dat wel..
maar lekker voelt het dan nog niet nee.. daar is wel 5minuten voor nodig..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 21:39
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 18-04-2005 @ 19:16 :
Mja, het is nogal moeilijk te omschrijven he Ik bedoel dat je het precies voelt warm worden, dat je voelt dat het orgasme eraan komt en dat het enkel nog kan worden tegengehouden door direct te stoppen. Is dit die befaamde plateaufase? Of begint die al eerder?
Dat is al eerder, op het moment dat je denkt: hm, mou is het wel erg lekker en kom ik heel snel als ik doorga.

Dan krijg je de aanloop, en pal daarop het orgasme zelf als je niet op de seconde stopt door je hand weg te trekken.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 08:42
Verwijderd
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 18-04-2005 @ 12:11 :
hij is 23 en zn neef is 27 en die heeft precies hetzelfde (heb ik gehoord trouwens hoor, niet dat ik dat uit eigen ervaringen weet ofzo)
sinds wanneer is 23 of 27 niet jong?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 13:27
halveschizo
Avatar van halveschizo
halveschizo is offline
in veel andere landen komen manen wel vaker 2 of drie keer klaar tijdens de sex, het schijnt redelijk typisch nederlands te zijn om maar een keer klaar te komen tijdens de sex (voor een man). ik las een keer een boek over nederlandse mannen als minnaars, samengesteld uit allemaal interviews met buitenlandse vrouwen die een relatie gehad hadden met een nederlandse man (en een homo).
ikzelf heb eerlijk gezecht geen problemen met zelfs 4 of 5 orgasmes halen in een potje sex, maar dan moet dat toch wel echt 'speciale' sex zijn. en ik herken ook wel degelijk verschillende soorten orgasmes (zeker als je met G-spots gaat spelen enz) dus ik ben het niet eens met de stelling dat mannen maar een vorm van klaarkomen kennen.

en bij mijn weten stond ik niet vooraan in de rij
__________________
gelijke rechten voor ariers die in de ZOG willen!!!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 08:43
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Sarah schreef op 19-04-2005 @ 09:42 :
sinds wanneer is 23 of 27 niet jong?
naja, onder jong versta ik alles wat van mijn leeftijd is
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 13:58
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 18-04-2005 @ 08:02 :
Meisjes kunnen inderdaad meerdere keren na elkaar klaarkomen, dit in tegenstelling tot de jongens, wiens ejaculatie alle opwinding wegneemt.
Bij mij niet altijd, soms lukt het twee keer achter elkaar - moet ik wel heel opgewonden zijn en de eerste keer niet te heftig klaarkomen.

Citaat:
sofie3 schreef op 18-04-2005 @ 08:02 :
... aangezien er dan weinig tot geen zaad meer over is.
Ik weet niet hoe het bij andere jongens is, maar de tweede of derde keer is er vaak nog nog genoeg over
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 14:05
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
Lelle_* schreef op 18-04-2005 @ 18:03 :
Als ik dit lees is er met mij iets flink mis.
Welnee... Op je beschrijving afgaande is het bij jou heel normaal
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 17:09
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
<jaloers> ik wil dat wat juno heeft ook </jaloers>

ontopic: ik weet niet echt wat het is, ik heb het zelf nog nooit meegemaakt. Maar uit je beschrijving lijkt het alsof je gewoon een clitoraal en een g-spot orgasme tegelijk krijgt, of vlak na elkaar. Maar wat de plateaufase is en ermee te maken zou moeten hebben weet ik niet.
En misschien kun je het krijgen door het allebij te gelijk te stimuleren en te stoppen en te wachten net zo lang tot ze allebij tegelijk komen? Maar hoe weet ik niet, waar iets leuks om op te 'oefenen'.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 19:12
juno
Avatar van juno
juno is offline
Bij de verschillende soorten orgasmes wordt een ander deel van het gevoelige gebied gestimuleerd, en gaat er een corresponderend deel uit zijn dakje. En die voelen allemaal ietsje anders, en vaak kan ik per vrijpartij dus meerdere soorten krijgen.

Declitorale is het makkelijkst, en die ontdek je in vingerland ook het eerst, alleen in je kinderbedje. Als je eenmaal sex gaat hebben voel je ook de sensatie van binnen, de orgasmes zijn ook te combineren. (Het beroemde beffen en vingeren tegelijk) Van binnen heb je een aantal plaatsen die, mits op de juiste manier gestimuleerd worden, en dat is nog best lastig om te leren, want ze hebben allemaal wat anders nodig, een andere sensatie opleveren. Het hangt ook af van waar ik in mijn cyclus zit. Ik ben van binnen veel geveliger rond de ovulatie en de menstruatie. Soms zo erg dat een clitoraal orgasme niet eens lukt, zo erg wordt die sensatie overschaduwd door wat ik binnenin voel. Niet alleen zit het op een iets andere plaats, het voelt ook anders, zowel in de aanloopfase als tijdens de explosie zelf. Iedereen zoekt maar die G plek, maar er zijn wel meer plekken. Stevig stoten levert een sensatie op waarbij je baarmoedermond en de baarmoeder een belangrijke rol bij spelen, maar dat gevoel is ook te bereiken door alleen gelijkmatig stevig druk uit te oefenen, en wat te wiebelen. Voelt weer heel anders.
Ik heb ook een ingangsorgasme, waarbij echt de eerste twee centimeter voor het gevoel zorgen. Daarom moet je de eerste penetratie ook zo lang mogelijk rekken, om daar lang van te kunnen genieten, want als hij eenmaal echt in je komt neemt een andere plek het gevoel weer over, en dooft dat ingangsgevoel weer uit.
En het voelt "gewoon" en "doggy" zo ontzettend anders, dat ook de orgasmes verschillen. Ik heb zelf s een heel specifiek rug orgasme, die ook ontploft als ik anale sex heb, maar dan is het nog veel sterker.

Mind you, ik heb ze heus niet iedere keer allemaal. Maar twee of drie toch meestal wel.

Wat ze gemeen hebben is die opbouw plus explosie, en toch voelen ze anders.

Ich bin so froh dass ich ein Mädchen bin, dass ich ein Mädchen ben.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 12:16
halveschizo
Avatar van halveschizo
halveschizo is offline
Citaat:
Francesco schreef op 20-04-2005 @ 14:58 :
Ik weet niet hoe het bij andere jongens is, maar de tweede of derde keer is er vaak nog nog genoeg over
dat is wel vocht, maar daar zit niet of nouwelijks zaad in als ik me niet vergis (10 min later trouwens weeer wel hoor, al is dat niet veel)
__________________
gelijke rechten voor ariers die in de ZOG willen!!!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 13:36
clienus
Avatar van clienus
clienus is offline
hoe bef je en vinger je in godsnaam te gelijk?
das toch hetzelfde als pijpen en aftrekken tegelijk?? das ni te doen volgens mij
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 13:43
Sartre
Sartre is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 17-04-2005 @ 23:26 :
hmmmm ik ken er maar een en dat is de spuitende
hmm na drie keer ofzo wil de druppelende ook nog wel eens optreden hoor
__________________
Единый, могучий Советски
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 13:53
Verwijderd
Citaat:
clienus schreef op 22-04-2005 @ 14:36 :
hoe bef je en vinger je in godsnaam te gelijk?
das toch hetzelfde als pijpen en aftrekken tegelijk?? das ni te doen volgens mij
Dat lijkt me toch niet zo moeilijk om in te denken.

En pijpen en trekken tegelijk is ook makkelijk mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 15:00
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Door dit soort topics gaat heel mijn romantische visie van de vrouw verloren, hou daar mee op !
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 19:10
Verwijderd
Citaat:
clienus schreef op 22-04-2005 @ 14:36 :
hoe bef je en vinger je in godsnaam te gelijk?
das toch hetzelfde als pijpen en aftrekken tegelijk?? das ni te doen volgens mij
Gaatjes....
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 19:24
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
clienus schreef op 22-04-2005 @ 13:36 :
hoe bef je en vinger je in godsnaam te gelijk?
das toch hetzelfde als pijpen en aftrekken tegelijk?? das ni te doen volgens mij

Jij hebt ook geen fantasie. Het is goddelijk tegelijk gebeft en gevingert te worden. Zoals mijn vriendhet heel lekker vindt als ik hem pijp en aftrek tegelijk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 19:30
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Qimm schreef op 22-04-2005 @ 20:24 :
Jij hebt ook geen fantasie. Het is goddelijk tegelijk gebeft en gevingert te worden. Zoals mijn vriendhet heel lekker vindt als ik hem pijp en aftrek tegelijk
Vind ik ook, ga het maar snel leren, ze laat je nooit meer gaan!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 19:39
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
EggeD schreef op 22-04-2005 @ 16:00 :
Door dit soort topics gaat heel mijn romantische visie van de vrouw verloren, hou daar mee op !
Leer de technische kant van het vrouwelijk orgasme kennen, en ze zal je belonen door je keer op keer mee te laten genieten van het intiemste moment dat je met iemand kunt delen. Als dat geen romantiek is, weet ik het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 21:28
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
juno schreef op 20-04-2005 @ 20:12 :
Ich bin so froh dass ich ein Mädchen bin, dass ich ein Mädchen ben.


Dat ingangsorgasme is de bom trouwens.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 23:24
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
juno schreef op 22-04-2005 @ 20:39 :
Leer de technische kant van het vrouwelijk orgasme kennen, en ze zal je belonen door je keer op keer mee te laten genieten van het intiemste moment dat je met iemand kunt delen. Als dat geen romantiek is, weet ik het ook niet.
Je hebt dan echter niet de romantische weg gevolgd. Sommige dingen zouden geen wetenschap moeten zijn, maar meer instinct.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 11:52
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
EggeD schreef op 23-04-2005 @ 00:24 :
Je hebt dan echter niet de romantische weg gevolgd. Sommige dingen zouden geen wetenschap moeten zijn, maar meer instinct.
Helaas zijn niet alle jongens begenadigd met het instinctief aanvoelen van wat een meisje wil...(dat ik nou die mazzel wel heb)
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 12:36
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 23-04-2005 @ 12:52 :
Helaas zijn niet alle jongens begenadigd met het instinctief aanvoelen van wat een meisje wil...(dat ik nou die mazzel wel heb)
bij een ONS is dat minder voor de hand liggend als in een langere relatie waarin je elkaar leert kennen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 13:24
Verwijderd
Citaat:
EggeD schreef op 23-04-2005 @ 00:24 :
Je hebt dan echter niet de romantische weg gevolgd. Sommige dingen zouden geen wetenschap moeten zijn, maar meer instinct.
Jammer dat dat instinct neerkomt op niet meer dan simpelweg erin en eruit
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit hoe doe je het met jezelf...vingeren, "schuren"
Verwijderd
109 10-10-2016 10:08
Seksualiteit klaarkomen bij eerste keer/keren seks?
sui
34 13-08-2003 14:00
Seksualiteit Sex
CurLyGuRLy
41 25-08-2002 12:28
Seksualiteit Jongens: meervoudige orgasmen?
The Chameleon
45 26-07-2002 08:37
Seksualiteit is 3 keer klaarkomen op een avond weinig? hoevaak komen jullie klaar
meiske17
26 06-06-2002 19:20
Seksualiteit voor de meiden!!!!
importantgirl
8 23-01-2002 11:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.