Oud 15-12-2019, 19:42
carmentjuuh
carmentjuuh is offline
hey met mijn ex heb ik sex gehad (dit was voor het eerst in maart ofzo) ik heb t toen de 1e keer niet echt gedaan alleen geprobeerd omdat t heel veel pijn deed. hij was er wel in maar niet helemaal . de keer daarna was hetzelfde alleen al iets verder. maar nog niet echt sex. maarja dat was het ook wel het bloede bij de 1e keer de dag erna. van ontmaagdheid.

maar vandaag heb ik het met mn nieuwe vriend gedaan. wel echt. het deed eerst weer super veel pijn (en ja ik ontspande enzo) maar nu bloed het weer? ik weet dat als je ontmaagd bent het bloed maar.ik was al ontmaagd. dus ik snap het niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 19:54
Verwijderd
Hoe weet je dat het bloedt tijdens een ontmaagding?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 20:40
piggyboost
piggyboost is offline
Het kan een beetje bloeden daar is altijd kans op bij de één wel en een andere niet niemand is het zelfde en ook geen één lichaam is het zelfde
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 20:47
carmentjuuh
carmentjuuh is offline
Citaat:
Hoe weet je dat het bloedt tijdens een ontmaagding?
had ik ergens gelzen toen ik het de 1e x gedaan had en t toen bloedde.

maar nu bloedde t weer dus ja idk
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 21:23
Verwijderd
Nou dat hoeft dus niet altijd. Soms bloedt het, maar dat is echt niet standaard.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 21:36
piggyboost
piggyboost is offline
Citaat:
Nou dat hoeft dus niet altijd. Soms bloedt het, maar dat is echt niet standaard.
Dat zeg ik toch ook in mijn bericht

Maar jij geeft meestal van die rare opmerkingen op vragen van mensen
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 21:40
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Dat zeg ik toch ook in mijn bericht

Maar jij geeft meestal van die rare opmerkingen op vragen van mensen
Calm your tittiess; jij zei het, maar vervolgens begint ts erover dat ze het online heeft gelezen. Vera ontkracht dat nogmaals. Ik vind jouw reactie raarder dan die van Vera.

On topic: er zijn meerdere redenen voor bloed. Het kan bijv. ook zijn dat je niet nat genoeg bent. Een voorspel/andere dingen proberen vooraf kan daarbij helpen. Je zou ook eens een glijmiddel kunnen proberen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 21:41
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Het kan trouwens ook zo zijn dat je zo druk bezig bent met dat je moet ontspannen, dat je dat onbewust stress geeft waardoor je toch aanspandt
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 22:13
piggyboost
piggyboost is offline
Sorry hoor maar zo raar zijn mijn reactie's niet al blokken jullie me maar echt op deze scholieren forum wat een kneusjes hier volgens mij leert niemand hier iets op school pffff
Met citaat reageren
Oud 16-12-2019, 08:09
Verwijderd
Doe niet zo raar joh. Als zij dat niet weet gaan we niet arrogant doen, maar uitleggen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2019, 12:44
carmentjuuh
carmentjuuh is offline
dankjulliewel
Met citaat reageren
Oud 16-12-2019, 18:09
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Misschien een wat langer voorspel en niet doorgaan als het pijn doet.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 17-12-2019, 14:41
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Sorry hoor maar zo raar zijn mijn reactie's niet al blokken jullie me maar echt op deze scholieren forum wat een kneusjes hier volgens mij leert niemand hier iets op school pffff
Bruh.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2019, 23:59
McCHICKENTENDER
Avatar van McCHICKENTENDER
McCHICKENTENDER is offline
Veel meisjes hebben wel eens pijn tijdens het neuken. Ga niet door als het pijn doet. Pijn hoort niet bij seks.

De eerste keer kan het neuken pijn doen. Dat kan komen doordat je zenuwachtig, gespannen of niet vochtig genoeg bent. Aan de binnenkant van de vagina zit een stukje gevoelig huidweefsel: het maagdenvlies. Door de spanning in de (nog droge) vagina kan dit gaan bloeden. Als je vaker seks hebt gehad en meer ervaring hebt, verdwijnt de pijn. Probeer te voorkomen dat het pijn gaat doen tijdens de eerste keer.

Je kunt ook altijd een kijkje nemen op: https://sense.info/nl/seks/seksuele-...e-seks-meisjes
Met citaat reageren
Oud 21-12-2019, 17:35
Rachelll
Rachelll is offline
Ik bloed altijd als ik na een lange tijd geen seks, weer eens seks heb. Het hoeft niets te betekenen behalve dat je vagina wellicht nauw was en de penis dit opgerekt heeft. Als je het vaker doet wordt dat vanzelf minder. Je kan altijd glijmiddel gebruiken om het nog wat soepeler te laten gaan. Zorg er gewoon voor dat je echt opgewonden bent en begin zachtjes.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2019, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Veel meisjes hebben wel eens pijn tijdens het neuken. Ga niet door als het pijn doet. Pijn hoort niet bij seks.

De eerste keer kan het neuken pijn doen. Dat kan komen doordat je zenuwachtig, gespannen of niet vochtig genoeg bent. Aan de binnenkant van de vagina zit een stukje gevoelig huidweefsel: het maagdenvlies. Door de spanning in de (nog droge) vagina kan dit gaan bloeden. Als je vaker seks hebt gehad en meer ervaring hebt, verdwijnt de pijn. Probeer te voorkomen dat het pijn gaat doen tijdens de eerste keer.

Je kunt ook altijd een kijkje nemen op: https://sense.info/nl/seks/seksuele-...e-seks-meisjes
Maagdenvlies bestaat niet.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2019, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Ik bloed altijd als ik na een lange tijd geen seks, weer eens seks heb. Het hoeft niets te betekenen behalve dat je vagina wellicht nauw was en de penis dit opgerekt heeft. Als je het vaker doet wordt dat vanzelf minder. Je kan altijd glijmiddel gebruiken om het nog wat soepeler te laten gaan. Zorg er gewoon voor dat je echt opgewonden bent en begin zachtjes.
Bloed tijdens de seks kan ook wijzen op iets anders dan "de vagina was te nauw en de penis heeft dit opgerekt".

Verder, wat wordt er precies minder als je het vaker doet?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Verlies erectie tijdens penetratie?
Spectral
5 27-12-2019 15:33
Muziek Dryathon 2005 deel 6 + Poll!
Verwijderd
500 02-03-2005 12:53
Liefde & Relatie sjit..! ik altijd met mijn domme acties..
snoesje1988
52 11-12-2004 12:51
Seksualiteit Ben ik nou ontmaagd of niet??
clevergirl
49 10-08-2002 20:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.