30-12-2001, 17:24 | |
ook niet .. nog nooit gedaan een one-night-stand en zal ik ook niet doen ... ik heb ten eerste een vaste vriend . daar duik i kalleen het bed bij in .. en als het uit zou gaan ( wat toch niet gaat ) dan zou ik het nog niet doen , want ik ga het niet met een wildvreemde doen ik doe het alleen met iemand als ik van diegene houdt en hij van mij en i kzeker weet dat we nog lanh bij elkaar blijven ..anders niet !
30-12-2001, 17:38 | |
Niet denk ik. Tenzij ik héél misschien:
- op vakantie ben, teveel cocktailtjes achterover heb geslagen en het me allemaal even niet meer kan boeien - ik in zo'n wanhopige bui ben dat k gewoon ff zin heb in iemand aandacht en even lekker nergens meer over na wil denken - het een onweerstaanbaar persoon is (maar die zijn er weinig hoor) Maar vaak dénk k uberhaupt nog niets eens aan die mogelijkheid als k uit ben ofzo, k bedoel, k woon ook nog maar thuis, kan k moeilijk telkens zo'n joch meebrengen hè K weet niet hoe t zou zijn als k op mezelf zou wonen, maar in principe alleen als k n vaste relatie heb! |
30-12-2001, 18:52 | |
denk zelf dat ik er wel voor in ben, als het een leuke meid is, eentje die initiatief neemt, zou ik er denk ik geen problemen mee hebben... najaw valt wel weer lekkr in me lang leve de lol principe...
30-12-2001, 19:27 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
31-12-2001, 10:38 | ||
Citaat:
Maar, zolang ik geen vriendin heb ben ik er niet echt moeilijk in. Mits veilig natuurlijk etc. Antwoorden op deze vraag zullen denk ik aardig voorspel baar zijn: alles wat jong is en bezig met de eerste echte liefde zal over het algemeen zeggen dat ze er niet makkelijk in zijn en de mensen die wat ouder zijn zullen er (idem) wat makkelijker in zijn... ------------------ I never grew up, I was born grown and grew down.. [Dit bericht is aangepast door GiFkOnIJn (31-12-2001).] |
31-12-2001, 11:24 | |
ik heb wel es een one night stand gehad, maar wil ik echt lekkere seks hebben moet ik toch een vertrouwensband(jah jah hoezow clisjeej, maar zow werkt ut wel bij mij)met iemand hebben..dus ik ben niet zow iemand die van ut ene bed naar het andere hopt...als het voor iemand wle bevredigend is, moet je het vooral doen denk ik, maar als ik geil ben dan heb ik wle andere technieken om wat met die geilheid te doen
|
02-01-2002, 16:31 | ||
Citaat:
Ik zou nooit zomaar iets met een meisje beginnen. Althans, sex dan, dus. Dingen als voorspel etc. zou ik wel doen, maar ik zou alleen echt met sex bezig gaan als er echt een relatie is. |
04-01-2002, 13:08 | |
Verwijderd
|
voordat ik met iemand naar bed ga moet ik het heel lang wat met hem hebben, hem 100% vertrouwen, me ongelooflijk sterk tot hem aangetroken voelen, en zeker weten dat ik nog voor lange tijd bij hem zal blijven.
Anders lijkt me er echt nix aan. Dan heb ik er ook geen behoefte aan ofzow. xxx Alicia |
09-05-2002, 00:21 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
09-05-2002, 12:32 | |
Verwijderd
|
Hmz, met een jongen die ik al ken zou ik eigenlijk wel graag een one-night-stand hebben, maar ik kan dat er helaas niet op wagen.
Waar ik meestal uitga ben ik nl. veel te bekend en dankzij mijn allerliefste ex (die leuke verhaaltjes over me rondgestrooid heeft ) sta ik zo ongeveer al bekend als een slet. Als 'ze' achter zoiets kwamen, ben ik helemaal de lul... Stomme vooroordelen, wat dat betreft was ik liever een jongen geweest, dan was het tenminste stoer om zulke dingen te doen... |
09-05-2002, 12:34 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
09-05-2002, 15:00 | |
Verwijderd
|
Ik geloof dak niet zo heel moeilijk ben aangezien met 2 van de 3 vriendjes het daarmee begonnen is zeg maar..
Maar ik heb nu al anderhalf jaar een vriend, en vreemdgaan heb ik nog nooit gedaan en zou ik ook nooit doen omdat ik dat echt zo fout vind. Daardoor zou ik dus nu met niemand het bed in duiken zomaar.. Maar wanneer ik vrijgezel zou zijn sluit ik een one night stand niet uit er zijn overigens nog wel plannen met een vriendin van me, maar ja plannen, oftewel gepland, oftewel niet spontaan |
09-05-2002, 15:02 | ||
Citaat:
normaal vrij snel... boeide me niet echt.. met mijn vriendje ook al na een dag of 2/3
09-05-2002, 18:05 | |
opzich best wel makkelijk...
voor mn huidige vriend had ik 2 jongens waar ik het af en toe wel mee deed als ik zin had.... t maakt me allemaal niet zoveel uit....als ik zin heb waarom niet? ik ben toch geen maagd meer dus wat maakt t uit....en als niet ieder1 t weet krijg je ook geen naam....
09-05-2002, 18:35 | |
ik zou het niet doen want:
-het kan echt zo'n freak zijn een keer je met hem in bed ligt -wat als hij met geweld dingen doet die je niet wil? -wat als ie soa's heeft? -ik zou me er slecht bij voelen,ik zou al moeite hebben met kussen met een persoon die ik bijna niet ken...(tenzij hij echt heeeeel lekker is) als ik een jongen was weet ik zeker dat ik er geen probleem in zou zien maar jah... |
09-05-2002, 18:52 | |||
Citaat:
Citaat:
|
09-05-2002, 21:42 | ||
Citaat:
Ik ben nog maagd. En dat mag de komende 10 jaar ofzo ook zo blijven; ik heb er geen behoefte aan. 10 jaar is ook niets, misschien ook wel voor altijd. En nee, dat gaat dus NIET makkelijk. Voor een ONS krijg je mij ECHT nooit. |
09-05-2002, 22:43 | |||
Citaat:
Citaat:
|
09-05-2002, 22:55 | |
Ik zou het eigenlijk niet weten.... T iz dat ik nog thuis woon enzow, dus jongens meenemen gaat sowieso al n beetje moeilijk ... maar misschien als ik op vakantie r zin in heb.. I dunno... zeggen is ook altijd nog wat anders dan doen...! Iig heb k r nie zo heel veel tegen, als je er maar zelf voor 100% achterstaat.
|
09-05-2002, 23:04 | |
Ik zou met ongeveer 85% van de meisjes van onder de 20 seks hebben, schat ik,
en met 75% van de vrouwen van 20 tot 40 moet kunnen, ik ben daar vrij makkelijk in een beetje gezamenlijke stimulatie en vrouwelijke schoonheid is een mooi genoeg vooruitzicht om toe te geven aan de lust trouwens; het maakt niet uit of het desbetreffende meisje een vriend heeft, als ze aan hem niet genoeg heeft, mag ze bij mij komen als ik zelf een vriendin had, zou ik nooit vreemdgaan liefde vind ik zeker geen vereiste seks kun je toch gewoon met iedereen hebben?! |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 18:09 | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 10-07-2009 00:03 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 21:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Montofoob Type | 3 | 19-04-2004 23:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 23:37 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil jullie mening hierover weten graag Verwijderd | 34 | 24-02-2002 23:46 |