Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2002, 21:53
Verwijderd
ik verkeer nu al 4 maanden met m"n vriend en hij zweert me dat hij van me houdt en met me wil trouwen en dat hij nog nooit van een meisje zoals mij heeft gehouden enzo en hij meent het , dat weet ik maar zijn zwakke punt is dat hij in de vallen van zijn aanbidsters trapt , zijn beste vriendin loopt dus achter hem , hij verkeerde er bijna mee maar dan leerde hij mij kennen en verkeerde hij dus met mij , dat meisje loopt dus nog achter hem en hij weet dat maar hij ziet haar nogaltijd als beste vriendin. Nu : zij wil afspreken om eens tesamen te komen ( hij en zij ) hij vind dat OK ( dacht niet verder )en vraagt aan mij of ik dat OK vindt ... NIET DUS . want als hij op die afspraak ingaat ( ik vertrouw hem dat is het probleem niet , ik vertrouw HAAR niet ) dan wil zij nogeens afspreken en nogeens en nogeens ... Zij gaat alles doen om hem voor haar te winnen maar hij ziet dat niet . Nu heb ik derjuist mijn gedacht erover gezegd en hij zegt OK ik spreek niet af met haar . Ik was blij dat hij het zei maar ik zei nee das niet goed . dus jah , hij in de war omdat ik niet wil dat hij ermee afspreekt maar ook niet wil dat hij er niet mee afspreekt.. maar zie , ik wil niet beslissen voor hem ..
dus nu heb ik hem gezegd dat hij erover moet nadenken en me morgen ofzo zegt of hij nu gaat afspreken of niet
maar hij zei me wel dat het dan bij 1 keer blijft .

bah , ik ben totaaaaaal in de war
jah je kunt niet echt raad geven ik weet het ... het is een moeilijk geval
nou ja , geef je mening maar of ervaringen

thanks

-xxx-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2002, 22:03
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Wat willen ze dan gaan doen?
Anders spreek je toch met z'n 3en(of nog meer) af?
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 22:09
Verwijderd
Zij wil met hem afspreken in het park dicht bij ons

om te "praten"

maarja , ze wil afspreken om 1uur en dan is er bijna geen volk
dat vindt hij ook zo raar maar hij wil weten wat ze te zeggen heeft....

pffff ik weet het nieeett
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 22:17
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Hij moet gewoon zeggen om ergens af te spreken, gewoon ff winkelen ofzo... maar niet dat ze mogelijk een kans krijgt om wat meer uit te halen.. waarschijnlijk zegt ze dan "nee heb liever park/bij mij thuis/bios".. als hij dan vraagt waarom dat, dan zal ze wel uit de kast komen lijkt me hij moet gewoon spelen en doen alsof ie niet begrijpt dat ze meer wil.. beetje van de domme houden en haar raar aankijken als ze meer probeert...

denk ik dan ofzo, weet t anders ook niet..
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 22:24
Ingrid3
Ingrid3 is offline
lijkt mij ook..
je vriend moet van te vore gwoon beetje uitzoeke (voor zover da gaat..) wa z'n bezte vriendin van plan is. wa jij denkt da ze van plan is, is een zeer logische reactie, zo zou ik ook denke maar ut hoeft natuurlijk niet! da moet je ook wel onthouden.
en je kan der ut bezte voor zorge da ze erges naar toe gaan waar meer mensen idd zijn en waar ze verder nix kan doen..
maar as ik jou was zou ik nie dan met z'n 3e of meer gaan afspreke..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 10:36
Verwijderd
ik zal het er vandaag nog met hem over hebben

ik zal zeggen dat hij mag afspreken en het mag in het park maar na 3 uur als er meer volk is en dat hij eens goed uitzoekt wat zij wil ( is wel duidelijk aan haar berichtjes te zien " ik mis je" en blablabla ) en dat hij moet oppassen en mij niet vergeet
maar dat is geen probleem

ik heb gisteren wel een beetje overdreven gereageerd moet ik seffes eerst m'n excuses aanbieden aan hem
begon een beetje hysterisch te worden


thanks

-xxx-
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 13:42
Verwijderd
Nouw ja.. als hij haar als beste vriendin ziet, en ook al zag voor jou, wie ben jij dan om zijn vriendschappen te bepalen?

Bij mn ex.. hij zag zn ex als beste vriendin.. Ja, daar heb ik niets mee te maken.. Ik heb ook vrienden met wie ik afspreek, omdat ik hen graag mag en dat leuk vind. Mn ex heeft dus ook gewoon samen met haar dingen gedaan. Ik vond dat niet leuk, maar ja, ik wil niet dat hij zn vrienden gaat verwaarlozen of moet veranderen voor mij..

Hij houdt toch van jou, hij zal haar echt niet zomaar dingen met hem laten doen hoor. Wat zij ook probeert. Ik bedoel, ik snap je gevoelens.. Maar mij klinkt het als niet meer dan logisch in de oren dat je wat afspreekt met je beste vriendin, of zij nou gevoelens voor je heeft of niet.. Dan vind hij haar toch nog wel even aardig?

Mja.. het is dus wel zo dat ik begrijp wat je bedoelt, en ook hoe je je voelt, echt waar.. En ik vind ook dat je er eerlijk over moet zijn tegen hem. Maar ik vind zijn gedrag ten opzichte van dat meisje iig niet vreemd?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 13:56
Verwijderd
Wat dacht je ervan om ze gewoon met elkaar te laten afspreken?

Er zijn twee mogelijkheden: óf hij vindt dat meisje 'leuk' en als ze afspreken/elkaar zien wordt het zoenen. Dan kun je daar niks tegen doen, als hij dat eenmaal wil. Je kunt verliefdheid niet afdwingen. Óf hij vindt haar gewoon alleen aardig als goede vriendin en je hoeft je geen zorgen te maken...

Hoe dan ook, je kunt het niet maken om hem te verbieden met iemand af te spreken omdat je misschien bang bent dat hij bij je weggaat. Hoe groot de dreiging ook is, je kunt het niet tegengaan door hem thuis te houden.

Er is ook één of ander dom gezegde: If you love something, let it go. If it loves you too, it will come back to you. If not, you never had it anyway' (ofzoiets ). Ik denk dat daar wel een kern van waarheid inzit.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 14:52
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
het is toch zijn 'beste' vriendin.??? zien ze elkaar dan nooit met zijn tweeen samen.???
__________________
Get a life.!!! cool where can i downloud whone of those from.?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 15:01
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Als je je vriend vertrouwt, laat hem dan ook merken dat je hem vertrouwt en laat hem zelf beslissen of hij met haar afspreekt of niet...
Want je wil niet dat hij met haar afspreekt en dan zegt hij "goed ik doe het niet" (voor jou notabene) en dan zeg jij weer dat het niet goed zit en dat hij zelf moet beslissen.. Je maakt het voor hem best wel lastig zo.. Daardoor lijkt het net of wat hij ook doet het fout is..
Enerzijds wil hij jou natuurlijk niet kwetsen en is hij bereid om voor jou niet met haar af te spreken.. anderzijds wil hij weten wat zij te zeggen heeft.

Ik zou ze gewoon laten afspreken, je vertrouwt je vriend dus wat heb je te vrezen?? Dat je dat meisje niet vertrouwt maakt dan toch niet zo veel uit, je vriend kan zich daar heus wel tegen verzetten, want dat hij voor jou niet met haar wilde afspreken, dat zegt toch al dat hij om jou geeft.

En als hij haar als een goede vriendin ziet dan kan je ze moeilijk bij elkaar vandaan blijven houden..
Ga anders met ze mee als je het echt niet vertrouwt.
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 15:40
L-ke
Avatar van L-ke
L-ke is offline
Ik heb ongeveer een gelijkaardige situatie gehad, alleen was ik dan de beste vriendin... Die jongen had twee weken in het ziekenhuis gelegen en wou me absoluut zien om wat bij te praten. We zijn dan uiteindelijk ook naar een park gegaan in zijn buurt. Het enige wat we gedaan hebben is praten. Hij hield van zijn vriendin en wou haar niet bedriegen. Ook al waren er toen gevoelens voor ons beiden. We hebben er toen lang over zitten praten, dat het toen niet kon voor ons enzo.

Uiteindelijk, toen het uit was met zijn toenmalige vriendin zijn wij samen iets begonnen, wat ondertussen ook al wel gedaan is, nu zijn we een beetje op weg om terug vrienden te worden.

Anyway, ik denk dat het gewoon een kwestie van vertrouwen is. En ik weet het ze, ik zou't er zelf ook heel moeilijk mee hebben. Ben een vrij jaloers type. Maar ik zou 't hem ook niet verbieden om met haar af te spreken. Ik denk gewoon dat je 't risico moet nemen en je vriend moet vertrouwen. Als hij je echt graag ziet, dan zal het enkel wel bij praten blijven hoor.

Ik zeg niet dat je dat meisje moet vertrouwen. Je kan tenslotte niet weten wat zij juist wil. Maar je vriend zou je wel moeten kunnen vertrouwen, dus ik zou de keuze aan hem laten...
__________________
Don't fall for someone who won't be there to catch you
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 14:26
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Wat dacht je ervan om ze gewoon met elkaar te laten afspreken?

Er zijn twee mogelijkheden: óf hij vindt dat meisje 'leuk' en als ze afspreken/elkaar zien wordt het zoenen. Dan kun je daar niks tegen doen, als hij dat eenmaal wil. Je kunt verliefdheid niet afdwingen. Óf hij vindt haar gewoon alleen aardig als goede vriendin en je hoeft je geen zorgen te maken...

Hoe dan ook, je kunt het niet maken om hem te verbieden met iemand af te spreken omdat je misschien bang bent dat hij bij je weggaat. Hoe groot de dreiging ook is, je kunt het niet tegengaan door hem thuis te houden.

Er is ook één of ander dom gezegde: If you love something, let it go. If it loves you too, it will come back to you. If not, you never had it anyway' (ofzoiets ). Ik denk dat daar wel een kern van waarheid inzit.
ik ben het weer eens helemaal met wouter eens. Je moet hem gewoon laten gaan. als jij zegt dat je hem vertrouwd dan moet je er vanuit gaan dat er niets gebeurt....ook al is zij misschien iets anders van plan. Je zegt ook dat het zijn beste vriendin is, dan lijkt het me meer dan normaal dat zij wat afspreken. En als hun vrienschap belangrijk is, dan dat meisje zich er uiteindelijk verder ook wel buiten houden...als ze merkt dat hij jou te leuk vindt. Mocht er toch iets gebeuren tussen hen, dan had je dat toch niet kunnen tegenhouden en kan je beter zonder dan met hem verder gaan.

we willen wel verslag natuurlijk!
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 14:42
Verwijderd
hij vindt het meisje leuk , maar daar blijft het bij hoor
maar ik had wat overdreven de vorige keer

maar hij weet ook dat dat meisje achter hem loopt want hij hoort van haar vriendinnen dat zij veel aanbiedingen krijgt maar wacht op hem .
ik heb er verder nog niets van gehoord , waarschijnlijk spreekt hij met haar af , voor een uurtje of 2 ofzo en verteld hij me wel wat
maar ik ben zeker dat hij niets wil met haar , anders zou hij wel met haar hebben verkeerd enniet met mij hé , hij had de kans maar hij wou mij
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 14:46
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Nou dan zou ik me geen zorgen maken..
Als hij eerder al haar het nakijken gegeven heeft voor jou, dan zegt dat toch al een hoop of niet??
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 14:47
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Moet ik het uitmaken?
Wanhopigejongen
9 12-04-2016 18:13
Liefde & Relatie Vriend is de spelbreker
loverdino
6 15-09-2010 19:00
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 18:09
Liefde & Relatie Tevreden met vriendengroep
Verwijderd
57 12-02-2005 09:52
Liefde & Relatie vriend chatte met andere meisjes
FC
53 12-02-2004 15:21
Psychologie Afspreken met vriend(en)/vriendin(nen), wie belt wie?
Slaughterer
23 30-07-2002 23:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.