Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2001, 21:34
*charm girl*
*charm girl* is offline
Ik vind sneeuw leuk
hebben meer mensen dat ze 'voelen' dat t gaat sneeuwen? Heb ik altijd!! Krijg ik 'sneeuwhoofdpijn' en steevast diezelfde dat gaat t sneeuwen!

Ben ik nu paranormaal begaafd?
__________________
~*~Live every day as if it's your last. One day you'll be right.~*~
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 21:55
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Ik denk dat de reden van dit slotje wel duidelijk is Het is btw nog cross-posting ook..

[Dit bericht is aangepast door Snufje (26-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 15:17
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Ik kom er heel even tussen Snufje. Topic gaat open onder voorwaarde dat charm girl het probleem iets serieuzer formuleert.

Dat het weer invloed heeft op je gezondheid is overigens niets bijzonders. Vlak voor onweer bijvoorbeeld zit er altijd een enorme 'spanning' in de lucht, daar kan je ook hoofdpijn van krijgen.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 16:32
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Wat *charm girl* waarschijnlijk bedoelt is dat ze hoofdpijn krijgt voordat et gaat sneeuwen...een soort voorgevoel...

Ik bijvoorbeeld voel de regen aankomen (niet door hoofdpijn, maar een ander soort (onbeschrijflijk) gevoel...en 80% van de tijd klopt et gevoel ook nog..
Ik krijg ook hoofdpijn voordat et gaan onweren.....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 16:40
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Vind ik wel cool Denk niet dat ik heb heb, let er dan helemaal niet op Het is idd goed dat de topic weer is opengegaan want er worden hier soms onnodig topics gesloten vind ik, maarjah...
__________________
~Voor je liefhebt moet je leren door de sneeuw te lopen zonder voetsporen achter te laten~ ][/Me >DEADLY< in love with my babeh ;)] O_o
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 18:09
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Simon schreef:
Ik kom er heel even tussen Snufje. Topic gaat open onder voorwaarde dat charm girl het probleem iets serieuzer formuleert.

Dat het weer invloed heeft op je gezondheid is overigens niets bijzonders. Vlak voor onweer bijvoorbeeld zit er altijd een enorme 'spanning' in de lucht, daar kan je ook hoofdpijn van krijgen.
Dat is ook al afgesproken in 'n ander topic. Ze zou een nieuw topic maken en het beter formuleren.....
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 11:07
bitchie
Avatar van bitchie
bitchie is offline
dat heeft de moeder van mijn vriend ook!!
vaag!!!1
kus
__________________
weed makes the world goes round/zweedsmeisje MISS YOU!!!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 18:52
*charm girl*
*charm girl* is offline
volgens mij begrijpt iedereen t wel, maar ik zal het alsnog even serieus formuleren:

voordat het gaat sneeuwen (vanaf +- 2 dagen van te voren) heb ik een bepaald soort hoofdpijn, wat niet met een ander soort hoofdpijn te vergelijken valt; vandaar dat ik het 'sneeuwhoofdpijn' (hoe kom ik erop ) noem. Heb idd iets vergelijkbaars ook bij onweer.

Ik wil weten of meer mensen dit hebben of andere voorbeelden van 'weerhoofdpijn' hebben. Bedankt Simon voor het heropenen, ik zal braaf zijn.
__________________
~*~Live every day as if it's your last. One day you'll be right.~*~
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 13:58
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Er zijn heel veel mensen die onweer voelen aankomen. Dat is gewoon logisch want dan zit er echt spanning in de lucht. Volgens mij is het niet heel bijzonder als je dat met sneeuw hebt.
__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37.