Oud 26-06-2005, 10:50
Timothy
Timothy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-06-2005 @ 10:48 :
Als je nieuwe boeken koopt zou ik ze gewoon in de boekwinkel kopen. Schoolboekhandels hebben het over het algemeen (heel erg) druk in deze tijd van het jaar. 't kan best dat ze zich nu eerst bezig houden met het innemen van boeken en daarna pas weer over gaan op de uitgifte ervan. (De meeste mensen hebben hun boeken nu ook niet zo nodig, daar zijn ze dan ook niet zo op ingesteld, denk ik.)
Hmm, ja, dat is natuurlijk zo. Ik heb daar nooit zo'n erg in natuurlijk, omdat ik niet op school zit. Ik denk inderdaad dat het dan makkelijker is om ze in de boekwinkel te bestellen...
Advertentie
Oud 26-06-2005, 21:48
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ik heb jaren mn boeken bij t kleine boekwinkeltje om de hoek besteld. (leuk winkeltje, niet heel erg duur, maar schoolboeken hebben gewoon standaard prijzen, aardige mensen, en lekker dichtbij). Ik heb 1 keer mn boeken bij van dijk besteld (hoe naief, en ik spel t expres zonder hoofdletters, die verdienen die lui niet). Ik kreeg mn boeken 2 maanden te laat, en met inleveren duurde het maanden voordat ik eens wat geld zag.

dus sindsdien met mn boekenlijst naar de plaatselijke boekhandel gegaan, die bestelden alles netjes zelf bij de uitgever (een boek heeft een isbn-nummer, ook schoolboeken), en ik had mn boeken altijd ruim op tijd, meestal was binnen 2 weken alles binnen.
Mn oude boeken verkoop ik altijd bij de Slegte (in Groningen). Sommige boeken verkocht ik weleens aan mensen van een jaar eerder, maar bij de Slegte ben je meestal wel alles makkelijk kwijt en levert t nog wat op. Oude boeken heb ik daar nog nooit gekocht; niet dat daar wat mis mee is, maar ik had liever nieuwe boeken.

hou er, als je je boeken in Groningen naar de Slegte brengt, wel rekening mee dat je weleens moet wachten en zo. je kan niet 'ff vlug' je boeken inleveren. Als je veel hebt, ga dan met zn tweeen, en vraag binnen even of je achterom mag lopen, dan hoef je niet met je zware boeken over de trappen te lopen.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.