Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2008, 13:33
Verwijderd
Ik heb wat gedoe met @Home en wil nu graag wat advies over hoe ik nu verder kan gaan. Ik heb in eerste instantie een abonnement bij @home aangevraagd voor tv en internet, enkele weken na die aanvraag kreeg ik een telefoontje van iemand uit Friesland (ik woon in Zuid-Limburg) dat hij mijn post van @Home kreeg, meteen @Home gebeld en er werd meteen gezegd dat het probleem opgelost was; mijn aanvraag was geannuleerd dus ik vroeg nogmaals tv en internet aan (dit maal een iets ander pakket), niet veel later kreeg ik weer een telefoontje uit Friesland; hij bleef post van mij ontvangen. Aan de telefoon werd me nu duidelijk door een medewerker van @Home gezegd dat het inmiddels wél was opgelost in het systeem en dat alles correct stond, tevens zou ik mijn aansluitkosten van €80,- terug krijgen. Ik ontving het pakket (met modem etc) en alles werkte naar behoren. Gisteren bekeek ik mijn afschriften weer en het volgende viel me op (1) de €80,- was nog niet teruggestort (oké, kan even duren, op 10-03 is het afschreven, een week later hebben ze toegezegd het terug te storten, ik neem aan dat daar wat tijd over heen kan gaan), (2) er werd twee maal een bedrag afgeschreven voor de maand april, beide bedragen kon ik niet thuisbrengen. Na telefonisch contact blijkt nu dat ik 3 keer in het systeem sta; een keer met het verkeerde adres (Friesland dus, waarvan twee of drie keer is gezegd dat dat was opgelost!) en twee keer op het juiste adres. Die twee 'juiste' abonnementen zijn ook vreemd; ik betaal bij abonnement 1 voor internet + tv en bij abonnement 2 voor internet + telefoon. Daar klopt dus niks van. Aan de telefoon werd énorm moeilijk gedaan, alsof het míjn probleem was. Ze kunnen het kennelijk niet gewoon resetten in het systeem ofzo, maar ja, dat kan mij niet zoveel schelen.

Ik wil dus nu mijn geld terug en ik wil dat het gewoon wordt opgelost. Ik krijg naar die €80,- ook nog twee maanden aan abonnementsgeld terug (want het zou de eerste 2 maanden gratis zijn). Dit konden ze mij niet toezeggen en wederom werd het probleem bij mij gelegd.

Ik wil nu een aangetekend brief sturen waarin ik bovenstaande verhaal aan hen uitleg (met klantnummers etc, dus allemaal overzichtelijk) maar nu vraag ik me af wat ik kan eisen. Ik wil graag zwart op wit een soort toezegging van ze ontvangen, of in ieder geval dat ze erkennen dat er een fout is gemaakt. Daarnaast wil ik natuurlijk ook mijn geld terug eisen. Wat kan ik binnen welke termijn eisen? En hoe kan ik dat het beste formuleren?
Is het verstandig om nu het geld via de bank terug te vorderen of kan ik beter wachten tot €Home dit zelf corrigeert?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2008, 13:45
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Het teveel betaalde bedrag terug vorderen (dus alles over april gewoon terug vorderen) Ze zullen dreigen met een deurwaarder maar als jij alles goed administratief bijhoud zal die niks kunnen doen Vorder niet te veel terug maar alleen het teveel betaalde (of 1 incasso) over april alles natuurlijk want je moet ook nog 80 euro compenseren. Ze zijn heel slecht daaro een collega van me moeder hefet er ook problemen mee.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Problemen met internetverbinding
Ohmygosh!
4 06-03-2008 19:52
Werk, Geld & Recht @Home
Verwijderd
25 10-07-2007 10:14
Software & Hardware [Alg] Providers, wat bepaalt jouw keuze?
Martin
48 26-04-2005 20:05
Software & Hardware [Internet] @Home probleem
Choke
10 27-06-2004 23:56
Software & Hardware Problemen met Essent @home
Bananeneter
10 01-08-2003 22:28
Software & Hardware [NIEUWS] @home staat internetverbinding delen toe?
Martin
8 23-09-2002 21:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55.