Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2011, 18:40
Verwijderd
Krijgen jullie kleedgeld?
En hoeveel krijgen jullie per maand?
En wat moet je er allemaal van betalen??
En is het een beetje te doen??

Dit wil ik weten omdat ik zelf ook zit te overwegen om kleedgeld te vragen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2011, 19:21
Verwijderd
Krijg geen kleedgeld

Ik vraag gewoon kleding als ik het nodig heb, maar ja ik ben een jongen dus doe daar niet zo moeilijk over ^^
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 20:58
Verwijderd
ik krijg 150 euro! dan moet ik zelf weten wat ik ver van koopxD
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 10:21
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Ik krijg ook geen kleedgeld en nooit gehad ook=']
Voor mijn 16e vroeg ik gewoon om een broek als ik iets nodig had en dat kreeg ik dan ook.
En sinds ik 16 ben heb ik een bijbaantje dusja dan mag je alles zelf gaan dokken xD
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 15:54
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Krijgen jullie kleedgeld?
En hoeveel krijgen jullie per maand?
En wat moet je er allemaal van betalen??
En is het een beetje te doen??

Dit wil ik weten omdat ik zelf ook zit te overwegen om kleedgeld te vragen
Waarom zou je kleedgeld willen als je ouders nu toch al je kleding betalen?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 17:37
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Waarom zou je kleedgeld willen als je ouders nu toch al je kleding betalen?
omdat sommige mensen liever zelf bepalen wat ze kopen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 21:48
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Waarom zou je kleedgeld willen als je ouders nu toch al je kleding betalen?
waar leid je dat uit af?

OT: soms als ik iets nodig heb en het normaal is dat ik er geld voor vraag. Dus niet elke maand 100 euro ofzo en zakgeld als ik iets extra wil.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 15:16
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ik krijg sinds het begin van dit jaar €50 in de maand, daar moet ik alles behalve schoenen en jassen van kopen. Ik ben kleedgeld gaan vragen omdat ik eigenlijk toch al alles van mijn eigen rekening kocht, maar het dan later terugvroeg aan mijn ouders omdat ze zelden naar de stad gaan. Dit vind ik wat minder omslachtig en ik ben er tevreden mee, omdat de duurste dingen nog door mijn ouders worden betaald.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 06:02
Verwijderd
50 euro??
Kun jij het daarmee redden??
Dat lijkt me nl vet lastig!!

@Honkballertje, nu ga ik elke vakantie 1 of 2 keer winkelen maar dan krijg ik de 2de keer automatisch minder mee.
Terwijl die vakanties ook niet elke maand zijn dus eigenlijk is het een beetje krom allemaal.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 06:24
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
krijg geen kleedgeld, vraag gewoon kleren als ik het nodig heb (lees: wil)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 06:37
Verwijderd
Ik krijg (net als alle jongens hier) geen kleedgeld, ik vraag ook gewoon om kleren als ik ze nodig heb.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 15:47
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
waar leid je dat uit af?

OT: soms als ik iets nodig heb en het normaal is dat ik er geld voor vraag. Dus niet elke maand 100 euro ofzo en zakgeld als ik iets extra wil.
Duckdoggy had vroeger het getal '96' in haar nick staan. Ze is dus een jaar of 14. Daarom ga ik ervan uit dat haar ouders haar kleding nu betalen

Citaat:
omdat sommige mensen liever zelf bepalen wat ze kopen.
Scherp, daar had ik niet aan gedacht.

OT: als ik iets nodig heb qua kleding/schoenen enzo gaat mijn moeder gewoon mee, kies ik zelf uit wat ik wil hebben en betaalt mn moeder dat
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 15:47
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
50 euro??
Kun jij het daarmee redden??
Dat lijkt me nl vet lastig!!
Ik krijg idd wel het minste van iedereen die ik ken, maar ik red het er wel mee hoor ;')
Aan welk bedrag zit je voor jezelf ongeveer te denken?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 16:34
Verwijderd
@Diamera, geen idee eigenlijk, maar aangezien ik nogal lastige kledingmaten heb zijn mijn spijkerbroeken vaak al minstens 40 euro per stuk
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 16:39
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Ik ben 18 en krijg dus een toekomen van de overheid (of weet ik veel waarvan, doet er niet toe). Dit is ongeveer hetzelfde bedrag als wat normale ouders krijgen (kinderbijslag; 300 euro per kwartaal). Ik moet daar kleren van kopen, 100 euro per maand is te doen... maar eigenlijk krijg ik meer omdat ik ook nog schoolgeld ofzo (70 euro pm) krijg. Daarnaast heb ik een baantje van ong 150 euro per maand dus ik kom wel rond.

(ik woon thuis, want ik zit nog op vwo (5eklas))
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 17:05
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
@Rysair blijven zitten?

Ik krijg geen kleedgeld, mijn stiefvader koopt bijna alles voor me, ik zou het met kleedgeld waarschijnlijk nooit redden om dat allemaal te kopen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 17:32
Minth
Avatar van Minth
Minth is offline
ik krijg 60 euro in de maand , en is goed te doen. als ik namelijk iets nodig heb omdat mn broeken zijn versleten of schoenen kapot, krijg ik het. als ik iets WIL, moet ik het zelf kopen. en ik heb geluk, wij hebben hier een winkel met broeken voor 15 euro per stuk, en die gaan harstikke lang mee en zien er echt heeel leuk uit. zegmaar g-star maar zonder labeltje iedereen in onze stad koopt eig daar haar broeken

dusja, voor mij si t zekers haalbaar
__________________
We krijgen alles hard behalve de G
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 21:51
Verwijderd
Ik krijg nu weliswaar geen kleedgeld meer, maar vroeger kreeg ik ongeveer 100 euro per maand als kleedgeld en zakgeld. Dat was dan dus gecombineerd, en ik moest daar alles van betalen, inclusief jassen, schoenen, ondergoed etc. Kapper betaalde mijn ouders dan nog wel, maar alleen het knippen, alles extra betaalde ik zelf.

Specifiek @ Duck,
Je spijkerbroeken kosten misschien wel 40 euro, maar ik mag toch hopen dat je niet elke maand een nieuwe spijkerbroek nodig hebt. Ik koop misschien 3 keer per jaar een broek ofzo. En dan ook meestal voor zo'n (minstens) 30 - 40 euro. Je hebt ook niet elke maand schoenen nodig. Ik heb een uitgebreide schoenencollectie, en zelfs ik koop niet elke maand schoenen!
Wat je zou kunnen doen is bij je ouders aangeven dat je graag kleedgeld zou willen hebben, zodat je kan leren om met geld om te gaan, en dan te vragen of jij dan bijvoorbeeld je eigen shirts en broeken gaat kopen, en je ouders de rest. Dan kun je een mooi laag bedrag vragen, en ik denk neit dat je ouders daar veel bezwaar tegen zullen hebben.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-01-2011, 15:59
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
@Rysair blijven zitten?
Scherp opgemerkt, ja.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2011, 14:33
cjvolten
Avatar van cjvolten
cjvolten is offline
Ik krijg kleedgeld.
Ik krijg het per 3 maanden want dan hoef je niet zo lang te sparen, ik krijg 150 dus 50 per maand.
Ik vind het een beetje weinig maar het lukt wel om ervan rond te komen.
ik moet alles betalen behalve sportspulen.
__________________
Love is like heaven but it can burn like Hell
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 12:26
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Echt jongens, als je je ouders weet om te praten om jouw zorgverzekering te betalen op je 18e, dan stroomt het geld letterlijk binnen (tenzij je het toekomen moet geven aan je ouders). Kijk, je krijgt van de overheid 103 euro per maand, dat is wat je ouders eerst kregen. Daarnaast krijg je nog 70 euro vd overheid per maand en natuurlijk je zakgeld (kunnen je ouders ook voor kiezen om niet te geven). Met mn baantje derbij zit ik dan al op de 400 per maand.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 13:52
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Dus in plaats van meer zakgeld en/of kleedgeld te betalen hou je de zorgtoeslag waar ouders voor betalen zelf en je houdt ook de kinderbijslag die gebruikt wordt om jou in opvoeding te voorzien ook voor jezelf.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 20:15
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Dus in plaats van meer zakgeld en/of kleedgeld te betalen hou je de zorgtoeslag waar ouders voor betalen zelf en je houdt ook de kinderbijslag die gebruikt wordt om jou in opvoeding te voorzien ook voor jezelf.
nee... ik kreeg:

- meer zakgeld
- kleedgeld. had ik eerst niet.
- geen zorgverzekering betalen
- toekomen krijg ik automatisch gestort op rekening en toeslag ook

dus mn ouders

- betalen meer zakgeld.
- betalen nu ook kleedgeld
- een duurdere zorgverzekering ( ik zit nog wel steeds bij mn ouders in )
- krijgen geen kinderbijslag meer.

natuurlijk staan daar wel dingen tegenover. mijn ouders zullen nu sneller zeggen dat ik iets zelf moet betalen. bijv gel, baterijen, contributie etc.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 20:25
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
nee... ik kreeg:

- meer zakgeld
- kleedgeld. had ik eerst niet.
- geen zorgverzekering betalen
- toekomen krijg ik automatisch gestort op rekening en toeslag ook

dus mn ouders

- betalen meer zakgeld.
- betalen nu ook kleedgeld
- een duurdere zorgverzekering ( ik zit nog wel steeds bij mn ouders in )
- krijgen geen kinderbijslag meer.

natuurlijk staan daar wel dingen tegenover. mijn ouders zullen nu sneller zeggen dat ik iets zelf moet betalen. bijv gel, baterijen, contributie etc.
Ik bedoelde eigenlijk in plaats van meer te vragen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 20:50
Verwijderd
Ik krijg geen kleedgeld maar als ik nieuwe kleren wil, krijg ik ze gewoon.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2011, 07:18
Verwijderd
Ik krijg ook geen kleedgeld. Ik ga altijd met mijn moeder, of ouders, naar de stad en dan zijn zij er toch bij.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 18:08
ScatxD
ScatxD is offline
Ben een meisje en hou van shoppen
Ik krijg 90 euro per maand. Das 60 kleedgeld en 30 zakgeld, naar boven afgerond (a). Ik krijg voor de winter en zomer één goed paar schoenen (leren laarzen zijn duur!) en één goede jas. In de winter kreeg ik dit jaar ook ski-jas, maar daar doe ik 2 jaar mee. Ik krijg ook sportspullen en één bikini.

Tip! Hou bij in een 'kasboekje' hoeveel je elke maand uitgeeft. Dan weet je hoeveel je nog hebt en wat je nog kan uitgeven! Klinkt dom.... maar wel handig!!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 19:30
-Max-
Avatar van -Max-
-Max- is offline
Ik krijg niet eens kleedgeld. Als ik iets wil vraag ik het. Mijn ouders doen er niet zo moeilijk over.
__________________
Not today, than maybe tomorrow...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 07:59
Zanzonyx
Zanzonyx is offline
Geen vast bedrag. Ik betaal het zelf met m'n pinpas, en dan krijg ik dat daarna weer terug ( moet het natuurlijk niet te gek maken )
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 22:56
mutsjaah
mutsjaah is offline
Ik krijg 75,- per maand, en dan behalve schoenen en jassen (wanneer nodig)
Hier red ik het prima mee want ik ga ook niet elke maand kleren kopen dus dan heb ik weer geld van 2 maanden ofzo..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 11:32
Verwijderd
Ik kreeg vroeger 50 euro kleedgeld per maand en betaalde daar eigenlijk alles van.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 11:38
TheEditor
TheEditor is offline
Citaat:
ik krijg 150 euro! dan moet ik zelf weten wat ik ver van koopxD
Per maand? Damn...

Zelf kreeg ik kleedgeld, 50 euro de maand (excl. Schoenen, die betalen mijn ouders), maar mijn ouders hebben het stopgezet, en mij de zorgtoeslag van zorgverzekering gegeven. Die is 70 euro, dus mij hoor je niet klagen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 18:14
107727
107727 is offline
85 in de maand, maar moet ook schoenen en jassen gewoon zelf betalen. en is prima te doen ook merkkleding enzo (andere vind ik persoonlijk namelijk troep)
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 17:15
JuliaD
JuliaD is offline
100euro in de maand.. Ook schoenen en jassen Maar verdien wel nog 200euro per maand met oppassen dus das helemaal super vooral omdat ik nogmaar 13 ben haha!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2011, 11:42
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik dacht dat ik vroeger verwend was met 150 Gulden per maand, maar blijkbaar valt het wel mee.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2011, 12:29
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
100euro in de maand.. Ook schoenen en jassen Maar verdien wel nog 200euro per maand met oppassen dus das helemaal super vooral omdat ik nogmaar 13 ben haha!
200 euro? zozo, hoeveel uur is dat? of zijn 't gewoon hele rijke ouders die niks geven om die paar extra euro's?
kom je niet vaak tegen, iemand die 13 is en 300 euro in de maand krijgt. pfoe
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-04-2011, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat ik vroeger verwend was met 150 Gulden per maand, maar blijkbaar valt het wel mee.
inderdaad, ik kreeg hetzelfde toen
ik kreeg aanzienlijk meer dan mijn klasgenoten.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2011, 21:19
Verwijderd
Krijgen jullie kleedgeld?
Nee ik werk
En hoeveel krijgen jullie per maand?
ehm ja ik werk maar ongeveer 500 per maand
En wat moet je er allemaal van betalen??
Kleren,uitgaan,autorijlessen,
En is het een beetje te doen??
Ja het is te doen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 19:14
Eboy93
Eboy93 is offline
so he, sommmige mensen hebben het wel relax

ik werk 2 avonden de week bij een pizzaboer (bezorgen) en verdien daar ongeveer 150 euro p.m. mee.
Dan werk ik nog bij een ander bedrijf (elke zaterdag en vakanties) en daar verdien ik excl. vakanties ongeveer 250 p.m. mee. Dan krijg ik van Defensie (landmacht) nog 70 euro (veva opleiding) dus dat is 470 euro per maand.

mijn ouders betalen niks vandaar dat ik zelf zoveel ben gaan werken.

ik kom eigenlijk elke maand te kort... is dat normaal???? hoeveel geven jullie ongeveer uit dan?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 22:45
Verwijderd
^Dat ligt eraan wat je er allemaal van moet doen. Kostgeld, opleiding, kleding, uitgaan, verzekering etc., als je dat allemaal zelf betaalt, vind ik het niet gek dat je terkot komt.
Als het zo is dat je alleen kleding/uitgaan (en verzekering) moet betalen, vnid ik het wel gek. Je verdient immers genoeg om royaal rond te komen voor iemand die nog thuis woont, ik zou niet inzien waarom je te kort zou komen. Tenzij je natuurlijk heel veel rookt, er een hobby aan hebt om aan brommers te sleutelen (waarvoor je dure onderdelen moet bestellen), flink autorijdt, uitgaat in clubs waar alleen al de entree 30,- is, etc etc. Het ligt er écht aan wat je allemaal meot betalen van dat geld.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 07:23
Verwijderd
Ik krijg geen kleedgeld, Ik heb ht wel gevraagd maar het mag niet.
Mijn broer heeft het wel een tijdje gehad maarja, das een jongen.
OMdat hij er niet zo veel mee deed mogen wij (zijn 3 zussen) geen kleedgeld
We hebben er wel om gevraagd en al zou ik kleedgeld krijgen , zou ik ong. 40 euro per maand krijgen voor ALLES (incl. schoenen, jas blablabla) maar dat wil ik dus niet. Nu krijg ik ook niet veel geld mee als ik ga shoppen, beetje gierige ouders. En ik wil niet opscheppen ofzo maar eigenlijk kunnen ze het makkelijk betalen maarja . Ik kreeg laatst voor de hele zomer!!!!! 150 euro mee.. daar zat jas en schoenen oo kbij. Echt niet normaal weinig is dat voor een hele zomer.

maarja hetl ukt wel uiteindelijk.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 11:54
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik kreeg 50 euro per maand tot ik oud genoeg was om te werken. Met 50 euro in de maand was het makkelijk te doen. Hield zelfs geld over steeds. Alleen de winterjas (1 keer per 2 jaar) en winterlaarzen (elk jaar) betaalde mijn moeder. En als ze ergens toevallig iets leuks tegen kwam en ze kon het geld missen nam ze ook wel iets voor me mee.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 19:33
Verwijderd
Ik heb geen kleedgeld gekregen en ik zal mijn aanstaande kinderen keihard uitlachen als ze erom durven vragen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 15:13
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Ik heb geen kleedgeld gekregen en ik zal mijn aanstaande kinderen keihard uitlachen als ze erom durven vragen.
Waarom, het is toch juist handig? En hoe wil jij het dan doen?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 15:37
Verwijderd
Wat is er handig aan? Als mijn kind zo nodig nieuwe kleding wil kan hij daar gewoon om vragen. Daarnaast heb ik nooit echt de functie begrepen van 'kleed' geld. Wat is er mis met zakgeld om kleren van te kopen?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 18:39
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Oh ik dacht dat je geen geld mee zou geven maar gewoon zelf mee ging of zo, maar dan. komt het toch ook gewoon neer op geld om kleding van te kopen? Ik vind het handig omdat je dan zelf een bepaald bedrag tot je beschikking hebt en niet hoeft te vragen om kleding te gaan kopen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 22:52
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Geen ook nooit zakgeld gekregen., als ik kleding nodig had dan kreeg ik het geld terug.

Mijn moeder betaalt:
- School tot Juni 2012
- Deel Kleding
- Voedsel excl. groentenboer markt
- Schoolboeken
- Tandarts rekening, mondhygiënist (deze wil ik ook zelf betalen maar dat wilt ze niet)

Ik betaal:
- Verzekering
- Deel Kleding
- School van juni 2012 tot jan 2013
- De groenten van de groentenboer op de markt.
- Bijdrage in Benzine
- De andere dingen die je gewoon zelf hoort te betalen zoals Rijbewijs, dvd's, games, voedsel dat ik thuis kan meenemen maar toch op school koop, etc.

Ik geef mijn moeder de Studiefinanciering en eventuele teruggaven van de verzekering voor tandheelkunde.
Vader heeft tot vorig jaar ieder jaar +-1700 euro gegeven aan moeder.

Ik vind zelf dat zodra je ook maar iets van inkomen hebt je dit gewoon hoort te sparen en zoveel mogelijk van je eigen kosten (zoals verzekering, telefoon, tijdschriften, etc) zelf hoort te betalen.

Zo vind ik bijvoorbeeld ook dat je sowieso zelf moet sparen voor je rijbewijs, als je ouders het je alsnog cadeau doen is dat leuk je moet zelf ook moeite doen,
Beloningen voor dingen als niet gaan roken, rapporten, het halen van een studiejaar of opleiding vind ik ook erg onnodig; deze dingen doe je namelijk voor jezelf en niet wegens een beloning die er aan vast zit.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades

Laatst gewijzigd op 26-05-2011 om 23:06.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 22:59
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Mijn moeder betaalt:
- School tot Juni 2102
Zozo, dan heb je nog even de tijd

Citaat:
Zo vind ik bijvoorbeeld ook dat je sowieso zelf moet sparen voor je rijbewijs, als je ouders het je alsnog cadeau doen is dat leuk je moet zelf ook moeite doen,
Beloningen voor dingen als niet gaan roken, rapporten, het halen van een studiejaar of opleiding vind ik ook erg onnodig; deze dingen doe je namelijk voor jezelf en niet wegens een beloning die er aan vast zit.
Eens
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 05:20
Verwijderd
Citaat:
Krijgen jullie kleedgeld?
En hoeveel krijgen jullie per maand?
En wat moet je er allemaal van betalen??
En is het een beetje te doen??

Dit wil ik weten omdat ik zelf ook zit te overwegen om kleedgeld te vragen
nee ik krijg geen kleedgeld als ik kleren nodig heb betalen mijn ouders het.
en dan hoef je je nite aan een betaalt bedrag vast tehouden.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 12:27
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik vind zelf dat zodra je ook maar iets van inkomen hebt je dit gewoon hoort te sparen en zoveel mogelijk van je eigen kosten (zoals verzekering, telefoon, tijdschriften, etc) zelf hoort te betalen.
Eens. Vanaf het moment dat ik oud genoeg was om te werken kreeg ik geen zakgeld meer en moest ik mijn eigen dingen gaan betalen. Naar mijn mening is dat een geweldig cadeau omdat ik nu goed om kan gaan met geld.
Maar ik vind wel dat je ouders erg veel voor je betalen voor iemand van 22.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Kleedgeld & Zakgeld
ttijn
12 09-01-2017 07:24
Werk, Geld & Recht Kleedgeld
Lobke1988
51 16-10-2003 19:35
Werk, Geld & Recht kleedgeld
michel lovertje
39 01-10-2003 18:51
Lifestyle Kleedgeld
Verwijderd
98 02-09-2002 17:24
Lifestyle kleedgeld
caroos
70 30-04-2002 19:02
Lifestyle kleedgeld
*mystery*
10 27-04-2002 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.