Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2004, 16:27
...Roosje...
...Roosje... is offline
ik ben benieuwd of jullie op werkweek of kamp leuke kattenkwaden uithaalden ikzelf wel...het was savonds 2 uur natuurlijk niet geslapen maar ja...we gingen uit het raam naar de jongensslaapkamer en zeiden dat een van de meisjes(zogenaamd natuurlijk)met een jongen wou en die meisje op die jongen wachtte bij de meisjesslaapkamer.alle jongens gingen natuurlijk mee.dus wij zeiden ga maar naar binnen.ze waren bij de meisjesslaapkamer gekomen.dus we deden snel de deur op slot gingen naar de juf om te zeggen dat de jongens stiekem naar ons slaapkamer kwamen....dus gelijk de jongens op zijn donder enz...enz

hebben jullie ook zulke dingen beleefd schrijf het dan op altijd leuk om te lezen
__________________
Ik wil geen dichter zijn! Weet je waar ik van hou? Dichter zijn... dichter bij jou zijn...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2004, 16:31
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Aargh, de grens van stupiditeit wordt weerom verlegd.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 16:32
Verwijderd
In groep 8 werd er 's nachts overgelopen en vast nog wel wat. In Rome was iedereen te moe om nog iets te doen, en waarschijnlijk waren we allemaal de 13-jarige in ons ontgroeid.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 16:33
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
We deden net of iemand kwijt was. Iedereen zoeken met zaklampen enzo.
En 's nachts gingen we naar de jongens met tandpasta en smeerden dat dan over hun gezicht.
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 18:12
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
hmm wij hadden dit jaar introductie kamp
van 2 dagen echt een heel kamp dus
en je moest als wc... 2 bomen zoeken
en daar 2 plakken tussen leggen en een gat graven
en dan daar in alles doen ..
niemand deed dat
iedereen renden van terrein af en ging bij mensen aanbellen of je daar naar de wc mocht
al die mensen gingen klachten indienen bij de leiding
en wij mochten niet meer van terrein af
en iedereen ging toen smorgens hele vroeg van terrein af toen leraren nog sliepen enzo
al met al was een leuk kamp op cd wcs na
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 19:10
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Oh ja, nou schiet me spontaan het schoolverlaterskamp in groep 8 te binnen...
Ja, we hadden dus met alle meisjes afgesproken dat we het 's nachts gingen overlopen. Dat dus ook gedaan. Het probleem was, dat de deur die toegang gaf aan de kamers van de jongens op slot zat. Daarom besloten we maar de hele tijd briefjes onder die deur door te schuiven, wat ook een hele tijd goed ging. Totdat de leraren erachter kwamen... Opeens klopte namelijk onze klasseleraar op die deur waar de jongens achter zaten en wij allemaal zo hard als het ging terug naar onze kamers gegaan, in bed gevlogen (ons kamergroepje nog net op tijd, de andere niet... ) en toen die leraren dus ook kwamen kijken in onze kamers net gedaan of we sliepen.

Verder hadden we op de bonte avond een travestie-show voor de leraren verzonnen... Die was erg leuk.
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 13:47
kerelalakarel
kerelalakarel is offline
in groep 7 waren we (ik en vriend) weggelopen want we hadden er geen zin meer in...

in de 1e (werkweek) hadden we stinkbommen in ons gebouw neergepleurt en het stonk best wel een beetje
__________________
tjsa wat zal ik hier een neerplanten......
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 16:04
Verwijderd
uhm zoveel dingen...
we lagen met 4 meisjes op een kamer. 2 waren er nog niet 1 wel daar ging ik op een andere kamer mee liggen bij andere mensen. maar we hadden wel alle matrassen meegenomen. die mensen konden dus niet slapen.
Of nooit mee willen doen met ochtendgymnastiek... gewoon verstoppen en na het ontbijd komen aanzetten.
of weglopen... als je er geen zin meer in hebt.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 16:08
Endomychus
Avatar van Endomychus
Endomychus is offline
ach ja de bekende lol he. S'nachts naar de jongens toe gaan en betrapt worden en nog een keer gaan en weer vetrapt worden en dat soort dingen
__________________
waarom staat daar een banner met het hoofd van Boris wil je dat ik hier niet meer kom ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 17:39
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Vooral als een mongool schreeuwen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 17:46
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
In Trier hebben we een Latijn-Duits woordenboek in het kampvuur gegooid.

En daar hebben we ook Duitse jongens op onze kamer uitgenodigd (ze kwamen over het dak naar ons raam toegelopen...) en toen hebben ze zitten blowen op onze kamer. Komt er een lerares aan, dus wij die gasten weer t dak opgestuurd Zegt ze: "Goh, het ruikt hier wel erg naar deo!". Ze had het gewoon vet door maar ze heeft ons niet verlinkt
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 20:30
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
In Verdun hebben we de leraren een paar nachten lang amper laten slapen. De meiden gingen naar de jongens toe 's nachts en dat was verboden Irritante meiden ook
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 19:19
CoolJessy
CoolJessy is offline
het olifanten stampverhaal blijft lachen (iig voor de insiders )

We waren in de 3e op werkweek in Orvelte (een zeker afgelegen Drents dorpje ofzo) voor een of ander biologisch onderzoek.
Maarjah..t was allemaal wel streng hoor: half 11 naar bed en dan moesten we gelijk ook stil zijn enzo...

Dus wij hebben nog tot donderdag gewacht (laatste avond) voordat we gingen overlopen...

's avonds hadden we een kampvuurtje gehad en iedereen mocht een drankje (breezer of smirnoff) en een van de begeleiders, onze gymlerares was echt bezopen (van de wijn, alleen dat was al grappig als we het er nog over hebben)

Maargoed, toen moesten we dus toch eens gaan slapen, maar wij (de meiden) zouden naar de jongens gaan. T probleem was er zat een hele grote trap met uitzicht naar beneden (waar de leraren nog zaten) tussen en aan de andere kant de kamers van de leraren. Werd dus lastig om er ongemerkt te komen.

We hadden dus bedacht dat we via de brandtrappen zouden gaan, dus eigenlijk om de trap enzo heen liepen.

Getuigen die binnenwaren vertelden dat het letterlijk klonk alsof er een kudde olifanten over die trappen liep...zo zacht probeerden we. En toen er spontaan een buitenlamp aanging natuurlijk helemaal gillen. Uiteraard waren we dus al ontdekt.

Toen vlug naar binnen, de leraren waren richting het geluid (de kant van de meisjes) gegaan, dus hadden wij net de kans om in een lege kamer naast die van de jongens de rennen en onder de bedden te verstoppen.

Uiteraard werden we tien seconden later ontdekt en moesten we terug...Maar t was best mooi!
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 19:26
Verwijderd
In Rome... mja, te erg voor woorden wel eigenlijk

We mochten naar een disco op de camping en we mochten ook alcohol drinken, maar met mate. Natuurlijk
Met 5 mensen - dacht ik - gingen we de eerste avond; de vodka bleek akelig goedkoop. Ik met al mijn alcohol ervaring ( ) kon het goed verdragen ( ) oh my... we waren vrolijk. En dat mocht dus niet... Toen zaten we nog bij jongens in een cabin (soort tent/huisje) en dat mocht op dat moment ook niet... We hadden een hele fles vodka en vermaakten ons prima.
De tweede nacht bleef ik in m'n cabin en kwam een vriendin helemaal dronken terug, helemaal ziek-dronken. Oh, dat was een hel...

Die vriendin en nog een jongen hebben allemaal enge gesprekken op school gekregen...

Maar goed, dat was wat meer dan kattenkwaad misschien...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 15:45
korfballer
korfballer is offline
slaapzakken dichtnaaien...
__________________
Life isn't easy and it never will be...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 16:17
Verwijderd
wij hadden op een zeilkamp in de tweede,bier en drank van de leiding "geleend" en toen zijn we met een groep jongens en meisjes aan het meer (wat op iets van een kilometer afstand van het huisje lag) wat gaan zitten zuipen,kampvuurtje erbij,beetje zwemmen etc.
en toen om zeven uur terugstrompelen (om half negen werden we gewekt) om 8.15 waren we terug ,vlug de lege flessen en kratten terug in de voorraadruimte gemopt en toen vlug in bed gekropen.
en de leiding vond het maar vreemd waarom iedereen zo moe was....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.